M-Mquote:
Of je het nou wil of niet, iedereen gebruikt onbewust hokjesquote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bullshit, alleen mensen die zich beter voelen als een ander hebben hokjes nodig.
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mijn grammaticahokje zegt dat het beter voelen dan is.
Ik heb heul nooit in tijgervellen rondgelopen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef STING het volgende:
[..]
Of je het nou wil of niet, iedereen gebruikt onbewust hokjes
Of het nou om personen gaat of voorwerpen.
Vroegah gebruikten we hokjes om snel te kunnen oordelen of plantsoorten giftig waren of niettoen we nog in tijgervellen rondliepen
pervertquote:Op maandag 6 juli 2009 22:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb heul nooit in tijgervellen rondgelopen.![]()
Wel in een pandapak, telt dat ook?
Hoi.quote:
Een koekje doe ik netjes in mijn mond natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahahaah ik wil denk ik niet weten wat jij met je kano doet naast het in de koffie soppen
Never mind. Doe maar gewoon "hoiquote:
Waarmee je ook weer mensen in en hokje zet, nl mensen die in hokjes denkenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bullshit, alleen mensen die zich beter voelen als een ander hebben hokjes nodig.
hmmz volgens mij was de context van het gesprek andersquote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Een koekje doe ik netjes in mijn mond natuurlijk.
Ik was 12!quote:
quote:
Ik heb een cursus origami gedaanen ik zeg dat ik je zo opvouw dat je makkelijk in een hokkie pastquote:
Dat was jouw veronderstelling.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:32 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hmmz volgens mij was de context van het gesprek anders
het onderwerp was toch echt sex in een kanoquote:
En nog ben ik niet plaatsbaarquote:
Ik ben nooit in pashokjesquote:Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef STING het volgende:
[..]
En daar gaat m'n Pien in een pashokje fantasie
Dat jij jezelf niet wil plaatsen, zegt mij in elk geval al dat je in het hokje: "denkt dat ze heel vreemd/apart/bijzonder is, maar dat zal best wel meevallen" pastquote:Op maandag 6 juli 2009 22:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En nog ben ik niet plaatsbaarOf is niet plaatsbaar ook een hokje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |