Wacht ik bel mijn moeder even, die weet dat.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Vertel, hoe was dat, toen alles nog zwart-wit was?
waarom niet? hij hoort toch te roeien!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm hier heb je wel een punt, alleen met z'n twee in een roeibootje zie ik dan weer niet zitten.
Oeh, leuk, hokjesquote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat er verschillende vormen van relaties zijn en dat elke relatie wel min of meer binnen 1 van die vorme past
Ik neem er genoegen meequote:Op maandag 6 juli 2009 22:15 schreef STING het volgende:
[..]
For now. Morgen verwachten we minimaal een gezicht bij de schoenen
Hij behoort mij romantisch toe te zingen en gitaar te spelen ofzo.quote:
Dan zal er vast geen sprake zijn van een generatiekloofquote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Wacht ik bel mijn moeder even, die weet dat..
Seks in een kano.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Uhm hier heb je wel een punt, alleen met z'n twee in een roeibootje zie ik dan weer niet zitten.
ik weet het nog ben ik nu ook een opaquote:
ja gelukkig maar, anders ging je me nog pijn doen ookquote:Op maandag 6 juli 2009 22:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh gelukkig, anders ging ik op je tenen staan
En opgelucht of nietquote:Op maandag 6 juli 2009 22:25 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ja gelukkig maar, anders ging je me nog pijn doen ook
ik niet dat kruimelt zo en past ook niet johquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wou je ontkennen dat er hokjes zijn?
Hoi.quote:
Dat is dan ook niet IN een kano.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:26 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik niet dat kruimelt zo en past ook niet joh
hokjes zijn tegenstellingen.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
Hokjes zijn niet.
Hokjes bestaan alleen in onze subjectieve perceptie van de wereld.
Om het kwaad van het goed te scheiden.
Bullshit, alleen mensen die zich beter voelen als een ander hebben hokjes nodig.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Hokjes zijn niet.
hahahaah ik wil denk ik niet weten wat jij met je kano doet naast het in de koffie soppenquote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hoi.
[..]
Dat is dan ook niet IN een kano.
ahm ja, dan zijn ze er tochquote:Op maandag 6 juli 2009 22:27 schreef STING het volgende:
[..]
![]()
Hokjes zijn niet.
Mijn grammaticahokje zegt dat het beter voelen dan is.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Bullshit, alleen mensen die zich beter voelen als een ander hebben hokjes nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |