Geef me 1 smsjequote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
True, al weet ik niet of ze op dit moment geyl is
Ik heb je nummer niet.quote:
Mozy is de enige geile persoon hier die het verdient in de TT te staan. samen met Jotcha.quote:
als je zelfs daardoor al geil wordquote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef Mr.DD het volgende:
Ik ben geil door die titel.
Het was het wachten waard.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mozy is de enige geile persoon hier die het verdient in de TT te staan. samen met Jotcha.
Homo.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Mozy is de enige geile persoon hier die het verdient in de TT te staan. samen met Jotcha.
Mozy met Jotcha?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef mstr het volgende:
Volgens mij zie ik hier een swingers-clubje opbloeien.
Dat weet ikquote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Dat was meer een, laat mij 1 smsje naar smijn sturen en......
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar zo stond het er niet 14.gif
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]06-10924955
* belt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar jullie kennen gewoon de term geil niet.quote:
En jij bent zoveel beter?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Maar jullie kennen gewoon de term geil niet.
Jullie zijn maar een paar derderangse sex verslaafden wiens sociaal leven gevoed wordt door mensen uit te jakkeren door zich voor te doen als geile mensen op internetfora
Vertekend beeld heb jij in je kop zitten.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jullie zijn maar een paar derderangse sex verslaafden wiens sociaal leven gevoed wordt door mensen uit te jakkeren door zich voor te doen als geile mensen op internetfora
Wacht maar totdat je smijn naakt zietquote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Ga eens neuken jij, dan snap je het welquote:Op maandag 6 juli 2009 21:46 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Jaquote:
Misschien moet je een keer seks hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
JaIk voed mijn sociaal leven door mensen uit te jakkeren door me voor te doen als niet geil persoon op internetfora.
picsquote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wacht maar totdat je smijn naakt ziet
Dat mag niet van m'n geloofquote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ga eens neuken jij, dan snap je het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Tijgertje. het volgende:
Waarom vindt iedereen sex hier zo belangrijk?
Iedereen?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Tijgertje. het volgende:
Waarom vindt iedereen sex hier zo belangrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |