abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 juli 2009 @ 22:41:39 #176
183259 Fockker
Victim of Changes
pi_70721221
En weer een allochtoon, moet ik de afkomst nog raden? die iemand doodslaat.Die gasten denken maar dat ze alles kunnen maken. Weer maken de Marokkanen de dienst uit op het Leidseplein. Het waren toch maar een "paar" jongentjes uit Amsterdam-West? Niet dus.

De Amsterdamse taxiwereld heeft een slechte naam tot ver buiten onze grenzen.Bedreigingen, verkrachtingen en roof sávonds en s'nachts want dan rijden de Marocs.

http://www.netwerk.tv/uit(...)sterdamse-taxiwereld

En dan zegt Cohen (Nova) nog dat de politie er niet voor is om daar binnen de taxiwereld de zaken op orde te houden.

http://www.novatv.nl/page(...)+Leidseplein+na+dode

al deze flauwekul schaadt Amsterdam!
Stelen mag niet. De overheid duldt geen concurrentie.
Security Matters
pi_70721505
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:55 schreef Halcon het volgende:
Toch merkwaardig dat eigenlijk alleen in Amsterdam echt grote problemen zijn. Zelfs in derde wereldlanden is het stukken beter geregeld.
Met taxi's bedoel je? In andere grote steden is er toch ook wel gedoe en gedonder over hoor, met illegale taxi's en ruzies en zo.
pi_70721576
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:11 schreef Chooselife het volgende:

[..]

Dit is voldoende bewijs om vast te stellen dat jij in ieder gevál niet in staat bent om normaal discussie te voeren.

Hersenloze mafkees. Wat bezielt je om mensen bewust met dit soort ernstige aandoeningen te associeren.
Kom op zeg, Halcon lokt het toch gewoon uit?
pi_70721807
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk. marokkaanse vechtmachines (kickboksers) kan je nooit voorspellen. maar een beetje meer blauw zou wel fijn zijn bij die standplaats.

ach wat lul ik nou? gewoon opheffen die standplaatsen. is het gezeik ook meteen afgelopen. en het zwartegeld/crimineelgeld.
Je moet de taxibranche gewoon beter reguleren. Niet iedereen maar toelaten. De liberalisering heeft verkeerd uitgepakt. Die vrije markt is doorgeschoten, daar is dit een goed voorbeeld van.

Vrije markt in deze branche betekent bllijkbaar dat je uitwassen krijgt en dat het recht van de sterkste gaat gelden en dat mensen elkaar letterlijk tot de dood bevechten. Daar is weinig tegen te doen.

Dat geroep over strenger optreden werkt hier niet bij, dan kun je net zo goed de politie zelf de taxifunctie geven, want daar gaat net zoveel tijd in zitten. Gewoon een goed systeem opzetten, beter dan het eerst was met de monopoliepositie. Maar wel met regulering van de chauffeurs die aan eisen moeten voldoen en kunenn worden ontslagen. Nu is er een jungle gecreeerd en zitten we met de gebakken peren.
pi_70722019
Een Marokkaanse ex-kickboxer, die volgens een collega helemaal niet agressief en een heel aardige jongen is.

Wanneer vallen de oogkleppen nu eens af van de Marokkaanse gemeenschap, en gaan ze dit soort sujetten nu eens openlijk veroordelen?

De heel aardige jongen:
pi_70722111
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef plank_ het volgende:
Wanneer vallen de oogkleppen nu eens af van de Marokkaanse gemeenschap, en gaan ze dit soort sujetten nu eens openlijk veroordelen?
Dat zal nooit gebeuren, altijd wordt zo'n figuur verdedigd.
Inderdaad aardige jongen en dat soort termen
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_70722189
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:00 schreef qonmann het volgende:

[..]

Dat zal nooit gebeuren, altijd wordt zo'n figuur verdedigd.
Inderdaad aardige jongen en dat soort termen
Het zou ze sieren als ze het wel deden, en het zal ook een duidelijk signaal afgeven naar het tuig.
pi_70722199
quote:
Op maandag 6 juli 2009 22:58 schreef plank_ het volgende:
Wat is dat: de Marokkaanse gemeenschap? Natuurlijk wordt dit soort geweld door het gros van de Marokkanen veroordeeld, wat dacht jij dan.
pi_70722209
Zondagmorgen rond halfvijf vond het dramatische voorval plaats. Volgens goed ingevoerde bronnen vroeg een klant hoeveel een ritje naar Badhoevedorp hem zou kosten. Toen de chauffeur vijftig euro zei, maakte de klant een opmerking als 'fuck you'.

Tering en hierom wordt je dus tegenwoordig dood geslagen.
pi_70722249
...

[ Bericht 99% gewijzigd door paddy op 07-07-2009 09:22:09 ]
pi_70722280
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Zondagmorgen rond halfvijf vond het dramatische voorval plaats. Volgens goed ingevoerde bronnen vroeg een klant hoeveel een ritje naar Badhoevedorp hem zou kosten. Toen de chauffeur vijftig euro zei, maakte de klant een opmerking als 'fuck you'.

Tering en hierom wordt je dus tegenwoordig dood geslagen.
Nou, daarvoor krijg je een klap. Toont toch ook wel aan de agressie nogal eens van beide kanten komt.
pi_70722299
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:02 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat is dat: de Marokkaanse gemeenschap? Natuurlijk wordt dit soort geweld door het gros van de Marokkanen veroordeeld, wat dacht jij dan.
Lezen is niet je sterkste punt, waarde SCH.
Natuurlijk schaamt het overgrote gedeelte zich voor dit tuig, maar laat ze het eens openlijk doen.
pi_70722393
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef plank_ het volgende:

[..]

Lezen is niet je sterkste punt, waarde SCH.
Natuurlijk schaamt het overgrote gedeelte zich voor dit tuig, maar laat ze het eens openlijk doen.
En dat doen ze niet denk je? Hoe weet je dat nou? Hoeveel Marokkanen heb je er vandaag naar gevraagd?

Wat is openlijk doen dan>? Het is allemaal zo gemakkelijk gezegd. De Marokkaanse gemeenschap bestaat natuurlijk ook niet. Net zoals er geen Nederlandse gemeenschap bestaat. Je zult stoere types hebben die er dom over lullen, je hebt mensen die er nuances bij plaatsen, zoals de man in het krantenartikel en de meesten zullen geweld gewoon veroordelen. Ook openlijk als ze er naar gevraagd wordt.
pi_70722412
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou, daarvoor krijg je een klap. Toont toch ook wel aan de agressie nogal eens van beide kanten komt.
Omg, en als deze achterlijke aap 2 hand-in-hand lopende homo's in elkaar gerost zou hebben?
Wat dan? Zou jij dan ook zeggen dat ze hem niet hadden moeten provoceren?
pi_70722424
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:04 schreef SCH het volgende:

[..]

Een klap met de dood als gevolg, en nee tuurlijk is het niet netjes om fuck you te zeggen maar om daarom iemand te slaan?
pi_70722519
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Een klap met de dood als gevolg, en nee tuurlijk is het niet netjes om fuck you te zeggen maar om daarom iemand te slaan?
Je weet wie het zegt eh?
pi_70722525
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef plank_ het volgende:

[..]

Omg, en als deze achterlijke aap 2 hand-in-hand lopende homo's in elkaar gerost zou hebben?
Wat dan? Zou jij dan ook zeggen dat ze hem niet hadden moeten provoceren?
Je legt me woorden in de mond. Ik zeg toch alleen maar dat het slachtoffer blijkbaar ook agressief was. Dat vergoedt de daad niet hoor. Maar moet dat ongenoemd blijven ofzo?

Iemand uitschelden is nog wel wat anders dan hand in hand lopen. Vind je ook niet?

Moet je voor de lol eens doen bij 10 gemiddelde Nederlandse mannen van een jaar of 30, autochtoon of allochtoon, Fuck You in hun gezicht groepen. Hoe vaak denk je een klap te krijgen?
pi_70722548
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Doe niet zo naief? Probeer het eens uit zou ik zeggen
pi_70722715
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:09 schreef SCH het volgende:

[..]

Je legt me woorden in de mond. Ik zeg toch alleen maar dat het slachtoffer blijkbaar ook agressief was. Dat vergoedt de daad niet hoor. Maar moet dat ongenoemd blijven ofzo?

Iemand uitschelden is nog wel wat anders dan hand in hand lopen. Vind je ook niet?

Moet je voor de lol eens doen bij 10 gemiddelde Nederlandse mannen van een jaar of 30, autochtoon of allochtoon, Fuck You in hun gezicht groepen. Hoe vaak denk je een klap te krijgen?
Geen dingen gaan omdraaien, je hebt gewoon je poten thuis te houden, autochtoon, of knuffel allochtoon.
Ik vind je redenatie, cq, het draaien van ja maar, hij deed dit, dan kan je het verwachten, zo iets van .... zucht laat ook maar.
pi_70722838
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:10 schreef SCH het volgende:

[..]

Doe niet zo naief? Probeer het eens uit zou ik zeggen
Ik denk niet dat er erg veel mannen zijn die mij met mn 1.60 m zouden slaan als ik fuck you tegen ze zeg. Die taxichauffeur had ws een heel kort lontje.
pi_70722881
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef plank_ het volgende:

[..]

Geen dingen gaan omdraaien, je hebt gewoon je poten thuis te houden, autochtoon, of knuffel allochtoon.
Ik vind je redenatie, cq, het draaien van ja maar, hij deed dit, dan kan je het verwachten, zo iets van .... zucht laat ook maar.
je dat heb ik ook altijd .dat eeuwige goedpraten
Poten gewoon thuishouden.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
  maandag 6 juli 2009 @ 23:17:56 #197
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_70722905
quote:
Op maandag 6 juli 2009 21:12 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat de politie niets doet komt omdat die het een probleem vinden dat veroorzaakt is en opgelost moet worden door de gemeente zelf. Is een lang verhaal kan ik je vertellen.
Dus omdat de politie en de gemeente elkaar de zwarte piet toeschuiven en tegen elkaar zeggen dat de ander het probleem maar op moet lossen, wordt er al in geen tijden meer wat aan het probleem gedaan?
En ondertussen probeert Amsterdam zich via allerlei wegen te profileren als touristische trekpleister, maar uitgerekend een probleem dat echt een zure nasmaak geeft aan elke vakantie en/of zakenreis laten ze maar mooi links liggen?
Om nog maar niet te spreken over alle mensen die in de tussentijd al afgezet, bedreigd en/of onheus bejegend zijn door deze klaplopers. En voor wie dat nog te wachten staat.

Ze zouden zowel de politie als de gemeente daar eens goed moeten inprenten dat ze maar machtspelletjes moeten gaan spelen met elkaars geld (ofzo), maar niet met de veiligheid van de burger.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_70723061
quote:
tmaassenDaarnet een taxichaufer een trap in zijn milt verkocht, omdat hij zo snel het klachtenformulier niet kon vinden. Klant is wel koning!
Twitter van Theo Maassen
pi_70723127
http://www.hartvannederla(...)weduwe_van_Rob_Sitek

Lijkt me een vrij normale vrouw, lijkt me geen tokkie.
Het zal je man wezen die om zoiets doms wordt doodgeslagen, ik zou helemaal gek worden.
pi_70723140
quote:
Op maandag 6 juli 2009 23:13 schreef plank_ het volgende:

[..]

Ja lekker gemakkelijk. Dit wordt vaak door mensen gezegd die er als eerste op los rammen. Ik beschuldig jou daar niet van maar je gaat niet in op wat ik zeg.

Je vraagt de prijs van een taxirit en roept keihard Fuck You tegen de taxichauffeur als hij een bedrag noemt en dan ben je verbaasd als er een reactie volgt.

Je vergeljiking met geweld tegen homo's raakt kant noch wal. Natuurlijk moet je je poten thuishouden. Je moet ook mensen niet uit gaan schelden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')