Dank u wel iedereen voor het laten slagen van mijn opzetje.
In het ene topic wordt vrolijk het volgende geschreven:
quote:
Neeeeeh, nog meer van die islamitische idioten die zich willen afscheiden.

quote:
Overal waar de islam grenst aan de beschaafde wereld breekt oorlog uit. Daar hebben we al genoeg voorbeelden en slachtpartijen van gezien de afgelopen dagen.
quote:
Veel Chinezen willen geen sharia en niet in burka. Han-chinezen worden door de overheid gestimuleerd om naar Xinjang te verhuizen om te proberen de islam in te dammen.
quote:
In een wereld waar een meisje de verkrachting wel zelf uitgelokt zal hebben, worden moslims op alle continenten van de wereld, zonder aanwijsbare reden, tegengewerkt

quote:
Islam ies vrede.
Lees de haatDonaldduck en je weet waarom de islam werkelijk
overal problemen veroorzaakt, wanneer geconfronteerd met andersdenkenden.
Stenen gooien naar een gebouw.

Lekker "vreedzaam" demonstreren. En als je dan op je flikker krijgt van de politie natuurlijk janken dat je "gediescriemienierd wordt".

En dan pas ik die meningen
in een ander topic op een andere concrete situatie toe, die toevallig emotioneel iets beladener is, en dan blijft het ineens angstvallig stil. Komt er alleen een moderator die er gauw een slotje op gooit.
De hypocrisie druipt dus wel weer af van die anti-islam-figuren. Vrolijk moslim-bashen, alle moslims op één hoop gooien, behalve als daar in een concreet geval nog een taboe op rust.

Hypocriet en laf, dat vind ik het.
Maar ja, dat was ook wel te verwachten. Dit soort figuren lopen immers ook altijd als een kip zonder kop achter Geert Wilders aan, nog zo'n hypocriet iemand die telkens met twee maten meet. Maar nogmaals bedankt voor het bevestigen van mijn vermoedens.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2009 19:45:24 ]