Hell noquote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja Fok! blijft het domein van contact gestoorden inernet nerds.
olaquote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heyhye!
Jah nu gaat het wel weerAlleen net teveel gegeten
Maar wel een stukkie beter dus
Speak for yourself.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ow daar heb ik er minder last van tegenwoordig.. maar zeker irritant!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Dat heb ik op mijn GSM ook weleens, gruwelijk irritant
Zolang ik mijn fantasie mag houdenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Sifon het volgende:
Fokken? normaal? Vind je het erg dat ik die fantasie laat varen
Hallo mooi meiske
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef Sifon het volgende:
[..]
heb een emmer water voor jeIdd, zeg het, en zet je webcam aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Waarom niet?quote:
heb ze niet voor niets allemaal op dvdquote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met jou ook alles lekker goed?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha das nie handig he
ben blij dat je opgeknapt bent![]()
Dat was precies wat hij deed!quote:
Jij hebt goede ideeën.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al staat Hans Teeuwen op eenzame hoogte en valt
spreek voor jezelf, mag dan wel ff het pad beetje kwijt zijn op dit moment, maar contact gestoord ben ik zeer zeker niet!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met jou ook alles lekker goed?
Spook
wederom opgeknapt en in het land van de levendenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Spook
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef Sifon het volgende:
[..]
heb een emmer water voor jeGo aheadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*Webcam aanzetquote:En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
Jochem Myjerquote:Op maandag 6 juli 2009 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Al staat Hans Teeuwen op eenzame hoogte en valt Friends in de categorie goedkoop gemaakt kutvermaak.
Das goed, daar kunnen nog leuke dingen van komen.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ow daar heb ik er minder last van tegenwoordig.. maar zeker irritant!
[..]
Zolang ik mijn fantasie mag houden![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
wederom opgeknapt en in het land van de levenden
Was je ziekjes?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Spook
Ernst van der paschquote:
Wat ben jij dan voor een space babe geilertquote:
Wijn was verkeerd gevallenquote:
Fokfantasieen? Moaghquote:Op maandag 6 juli 2009 20:07 schreef Sifon het volgende:
[..]
Das goed, daar kunnen nog leuke dingen van komen.
Klopt ik ben alleen contact gestoord. Maar jij bent ook geen van beidequote:
Ik ben alleen contact gestoord.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef erikje14 het volgende:
[..]
heb ze niet voor niets allemaal op dvd
Ah, dan is het nu iig weg.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wijn was verkeerd gevallenheb de hele zondag elke wc gezien
The website declined to show this webpagequote:
Jammer dat je een laptop nu op schoot hebt. heb geen geld voor een nieuwe.quote:
vind dat ookquote:Op maandag 6 juli 2009 20:10 schreef S95Sedan het volgende:
Weer weg, met wat bezig en gaat mij te hard
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, dat weet je toch?
Je hebt de poes de hele dag op de bak moeten zetten?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wijn was verkeerd gevallenheb de hele zondag elke wc gezien
Ook geweldig! Mijn nummer 3.quote:
quote:
Verboden fruit smaakt het lekkerst.quote:Forbidden
You don't have permission to access /4/2/86/39/59528639JhsJHa_fs.jpg on this server.
Niet per definitie alleen space babe geilert hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 20:09 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat ben jij dan voor een space babe geilert
dat gelukkig wel jaquote:
Moek efkes krabben?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:12 schreef vencodark het volgende:
Aaah wat heb ik toch jeuk op mijn rug.Kan er niet bij, moet er vanaf blijven want jeuk wordt nog erger.
Ik wil wel ff voor je krabbelen hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 20:12 schreef vencodark het volgende:
Aaah wat heb ik toch jeuk op mijn rug.Kan er niet bij, moet er vanaf blijven want jeuk wordt nog erger.
Weet ikquote:Op maandag 6 juli 2009 20:06 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
spreek voor jezelf, mag dan wel ff het pad beetje kwijt zijn op dit moment, maar contact gestoord ben ik zeer zeker niet!
Goed zo!quote:
Mijn poes? nee die nietquote:Op maandag 6 juli 2009 20:12 schreef STING het volgende:
[..]
Je hebt de poes de hele dag op de bak moeten zetten?
De uitdrukking van vandaag
Pak er een borstel bijquote:Op maandag 6 juli 2009 20:12 schreef vencodark het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Goed zo!![]()
deze is ook![]()
[ afbeelding ]
Is there a differencequote:Op maandag 6 juli 2009 20:14 schreef Howl het volgende:
[..]Dit is geen [Singles] meer, maar [Nerds]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |