Maar is dat nu juist niet iets wat ze mateloos interesseert? Mij iig welquote:Op maandag 6 juli 2009 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tieten zijn vrouwelijk en (dus) eng.
Nerds willen iets zelf programmeren anders snappen ze het niet.
* El_Matador snapt nerds dan weer niet
Mijn bijnaamgenootquote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
over klassiekers gesproken :
[ afbeelding ]
pre-starwars en de oer SF babe...
Dat heb ik op mijn GSM ook weleens, gruwelijk irritantquote:Op maandag 6 juli 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Avond mensen!Eindelijk weer normaal fokken
werd er op het werk de hele tijd uitgegooid , hij wou m'n inlog niet onthouden![]()
Fokken? normaal? Vind je het erg dat ik die fantasie laat varenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Avond mensen!Eindelijk weer normaal fokken
werd er op het werk de hele tijd uitgegooid , hij wou m'n inlog niet onthouden![]()
Dan nog. Dingen relateren aan Friends is net zoiets als ongevraagd Hans Teeuwen citeren. Je bent in beide gevallen minimaal de vijftigste in een willekeurig gezelschap.quote:
Heyhye!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een broekie.
Tsja Fok! blijft het domein van contact gestoorden inernet nerds.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:00 schreef ThE_ED het volgende:
Gezellig dat het over Star Trek gaat, ik voel me al weer helemaal thuis
heb een emmer water voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I haven't lost my mind. I got it backed up on tape.
Now where did I put that damned tape.
Al staat Hans Teeuwen op eenzame hoogte en valt Friends in de categorie goedkoop gemaakt kutvermaak.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan nog. Dingen relateren aan Friends is net zoiets als ongevraagd Hans Teeuwen citeren. Je bent in beide gevallen minimaal de vijftigste in een willekeurig gezelschap.
hahaha das nie handig hequote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heyhye!
Jah nu gaat het wel weerAlleen net teveel gegeten
Maar wel een stukkie beter dus
Hell noquote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja Fok! blijft het domein van contact gestoorden inernet nerds.
olaquote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heyhye!
Jah nu gaat het wel weerAlleen net teveel gegeten
Maar wel een stukkie beter dus
Speak for yourself.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ow daar heb ik er minder last van tegenwoordig.. maar zeker irritant!quote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef automatic_ het volgende:
Dat heb ik op mijn GSM ook weleens, gruwelijk irritant
Zolang ik mijn fantasie mag houdenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Sifon het volgende:
Fokken? normaal? Vind je het erg dat ik die fantasie laat varen
Hallo mooi meiske
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef Sifon het volgende:
[..]
heb een emmer water voor jeIdd, zeg het, en zet je webcam aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Waarom niet?quote:
heb ze niet voor niets allemaal op dvdquote:Op maandag 6 juli 2009 20:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Met jou ook alles lekker goed?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hahaha das nie handig he
ben blij dat je opgeknapt bent![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |