Die heeft gewoon geen tieten, geen idee wat al die nerds er vroeger in zagenquote:
Ik zou niet durven, dat weet je toch?quote:
Je fobo is alleen maar foto. Wat tekst als verkoop verhuur praatje zou dan wel fijn zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
verhuren is beter verkopen kun je niet vaker doen natuurlijk![]()
en daar zijn fobo's en hyves voor toch ?
En jij?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blijkbaar verkoopt hij zichzelf bij opbod.
Dat en geen blond haar. Toch zou ik haar weer wel doen...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef mrbox het volgende:
Die heeft gewoon geen tieten, geen idee wat al die nerds er vroeger in zagen
En toch ben je ouder dan twaalf. Gek.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ok die doet me aan rachel en ross denken
Oh dat stukje heb ik waarschijnlijk gemist dan. Misschien dan nog maar eens kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Vooral dat stukkie waar de wookels tegen de kingons samen tegen de vechten.
De uitverkoopbak...quote:
Ik ben onbetaalbaarquote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
En jij?
Ik vind d'r ergens beetje op Murm lijken eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat en geen blond haar. Toch zou ik haar weer wel doen...
Nu krijg ik zin in een sinassplit, laat ik die net niet in huis hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef erikje14 het volgende:
[..]
* erikje14 pakt nog een dubbellikker
hmmmmmm
quote:
Neuken en daarna starbucks?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, dat weet je toch?
Het feit dat ze jarenlang zo van de wereld is geweest dat de gemiddelde nerd nog serieus een kans maakte zal vast ergens geholpen hebbenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
hmmz das op zich geen gek ideequote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je fobo is alleen maar foto. Wat tekst als verkoop verhuur praatje zou dan wel fijn zijn.
Wie weet loopt je pm box dan wel vol.
[..]
En jij?
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
quote:
mwoah... niet echt hoor, beetje zelfde bouw van lichaam, maar murm heeft een liever hoofdje vind ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik vind d'r ergens beetje op Murm lijken eigenlijk
Tieten zijn vrouwelijk en (dus) eng.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gezien je vorige opmerking is dat dan weer geen compliment.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef mrbox het volgende:
Ik vind d'r ergens beetje op Murm lijken eigenlijk
Jij weet het.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
over klassiekers gesproken :
[ afbeelding ]
pre-starwars en de oer SF babe...
Oh ja, dat is waar ook. Helemaal vergetenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee nee je ging er eentje brengen... je bent in de war![]()
zoietsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
tja mijn ex had alle afleveringenquote:
CG.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Avond mensen!Eindelijk weer normaal fokken
werd er op het werk de hele tijd uitgegooid , hij wou m'n inlog niet onthouden![]()
Nerds die niet op borsten vallen?quote:Op maandag 6 juli 2009 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tieten zijn vrouwelijk en (dus) eng.
Nerds willen iets zelf programmeren anders snappen ze het niet.
* El_Matador snapt nerds dan weer niet
Meisquote:Op maandag 6 juli 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
werd er op het werk de hele tijd uitgegooid , hij wou m'n inlog niet onthouden![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
zoiets
He bah nee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foei![]()
Maar is dat nu juist niet iets wat ze mateloos interesseert? Mij iig welquote:Op maandag 6 juli 2009 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Tieten zijn vrouwelijk en (dus) eng.
Nerds willen iets zelf programmeren anders snappen ze het niet.
* El_Matador snapt nerds dan weer niet
Mijn bijnaamgenootquote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
over klassiekers gesproken :
[ afbeelding ]
pre-starwars en de oer SF babe...
Dat heb ik op mijn GSM ook weleens, gruwelijk irritantquote:Op maandag 6 juli 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Fokken? normaal? Vind je het erg dat ik die fantasie laat varenquote:Op maandag 6 juli 2009 20:00 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan nog. Dingen relateren aan Friends is net zoiets als ongevraagd Hans Teeuwen citeren. Je bent in beide gevallen minimaal de vijftigste in een willekeurig gezelschap.quote:
Heyhye!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 20:01 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een broekie.
Tsja Fok! blijft het domein van contact gestoorden inernet nerds.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:00 schreef ThE_ED het volgende:
Gezellig dat het over Star Trek gaat, ik voel me al weer helemaal thuis
heb een emmer water voor jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I haven't lost my mind. I got it backed up on tape.
Now where did I put that damned tape.
Al staat Hans Teeuwen op eenzame hoogte en valt Friends in de categorie goedkoop gemaakt kutvermaak.quote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dan nog. Dingen relateren aan Friends is net zoiets als ongevraagd Hans Teeuwen citeren. Je bent in beide gevallen minimaal de vijftigste in een willekeurig gezelschap.
hahaha das nie handig hequote:Op maandag 6 juli 2009 20:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heyhye!
Jah nu gaat het wel weerAlleen net teveel gegeten
Maar wel een stukkie beter dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |