Daar wil ik jou wel eens in zienquote:
was gewoon volquote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
Is die andere nu gewoon dicht gegooid of...?
jaaaaquote:
quote:
Gaat jullie niks aanquote:
Al weer?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie het al, mijn instellingen stonden verkeerd![]()
Die jongen van zondag dusquote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaaa
[..]
[..]
Gaat jullie niks aan![]()
Masturberen is ook seksquote:Op maandag 6 juli 2009 19:35 schreef HeatWave het volgende:
seksloos betekent niet "iemand die geen seks heeft" hoor.
Ik keek met "250 post per pagina" dus ik dacht; Huh? 2 pagina's en hij is dicht :eek:quote:
Zou het?quote:
Ik nietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
Zal ik t dan maar herhalen?
Welke singles zijn er as zondag op werfpop?
ik kan niet as zondag dus ik ben er nietquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
Ja een tijdje geleden had je ook al zoiets.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik keek met "250 post per pagina" dus ik dacht; Huh? 2 pagina's en hij is dicht :eek:
Hoezo alweer? Dit is de eerste keer hoor
hoe was de eerste keer?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik keek met "250 post per pagina" dus ik dacht; Huh? 2 pagina's en hij is dicht :eek:
Hoezo alweer? Dit is de eerste keer hoor
Ik niet!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
Waar is datquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
Niet aanwezigquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
Lief pinguintjequote:Op maandag 6 juli 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
Ik zie het al, mijn instellingen stonden verkeerd![]()
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:35 schreef HeatWave het volgende:
seksloos betekent niet "iemand die geen seks geeft" hoor.
Ik denk van wel.quote:
jaaa wie weetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Zondag ben ik in Den Haagquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
Apartquote:
Hoi meneer Stingquote:
ja ik dusquote:Op maandag 6 juli 2009 19:36 schreef Pien85 het volgende:
Ik kan het mij niet herinnerenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja een tijdje geleden had je ook al zoiets.Toen had je 50 posts per pagina en toen snapte jij het ook niet meer.
http://www.werfpop.nl/ in Leidenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Waar is daten wat voor muziek is er dan ?
Hebben wij een date?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please, assimilate mequote:
Ah, er wordt Grolsch geschonken. Da's een prequote:
hahaha definieer apart als ik het letterlijk neem was er een afstandquote:
Het is een vreemd gevoel om te concluderen dat je instellingen opeens anders staanquote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hahaha definieer apart als ik het letterlijk neem was er een afstand
Gruwelijk, the Fringequote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef vencodark het volgende:
ik zwaai maar ff zomaar.
neuh is gezelliger dan alleen tvpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
Tja, dan moet ik ook wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah, er wordt Grolsch geschonken. Da's een pre
hahaha scherpquote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Het is een vreemd gevoel om te concluderen dat je instellingen opeens anders staan
Hoe oud ben je? En hoelang bestaat Happy meal eigenlijk al?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef STING het volgende:
Net zoals toen ik vroeger bij McDonalds m'n Happy Meal mocht bestellen
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa wie weetJa dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las: broodje penisquote:
Dat geeft het niet. Het is ook niet belangrijkquote:
Dit jaar met Helloween? Of volgend jaar Carnaval?quote:
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Die is niet dark & evil. Nou ja, heel eventjes dan, vooruit.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat is geen vrouw, dat is een bouwpakket
Doe dan 7of9 maar
Tofquote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef STING het volgende:
[..]
Net zoals toen ik vroeger bij McDonalds m'n Happy Meal mocht bestellen
1979 volgens mighty googlequote:Op maandag 6 juli 2009 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En hoelang bestaat Happy meal eigenlijk al?
Goed! Ik was vandaag vrij en ik verveelde mijquote:
1980 geloof ikquote:Op maandag 6 juli 2009 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zat ik er best dicht bij uit m'n koppiequote:
seven of ninequote:
geilquote:
Een bouwpakket dat volgens mij niet helemaal goed inelkaar is gezet.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:40 schreef erikje14 het volgende:
[..]
dat is geen vrouw, dat is een bouwpakket
Doe dan 7of9 maar
79 is toch een heel goed jaar he mensenquote:
Ja, maar dan ben ik zowieso als jij er weer bent, oh ja enquote:Op maandag 6 juli 2009 19:42 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tof![]()
ik neem even aan dat je dan helemaalwas
![]()
Blond haar? Check!quote:
Oja?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
79 is toch een heel goed jaar he mensen
Dan wordt het zo waar nog gezellig. Hoe meer singles hoe meer vreugtquote:
Werd je alleen wakker?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef ThE_ED het volgende:
Zo, vanochtend echt een mega-hangover. Maar ik leef nog.
Ter ere van mijn geboorte is de Happy Meal rond 1980 in het leven geroepenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
yupz happymeal goede wijn goed geboortjejaarquote:
Jopenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blond haar? Check!
Grote jopen? Check!
Ik zou 'r doen.
Omg wat liefquote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef STING het volgende:
[..]
Ja, maar dan ben ik zowieso als jij er weer bent, oh ja ennatuurlijk
sorry, ik haal wel even een bakje
Tering.. zijn al die updates voor bugs?!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef KudFokker het volgende:
mijn telefoon ff aan het updaten dan 11.0 naar 21.0
Hoiquote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef ThE_ED het volgende:
Zo, vanochtend echt een mega-hangover. Maar ik leef nog.
Ze zou je levend opvretenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blond haar? Check!
Grote jopen? Check!
Ik zou 'r doen.
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
79 is toch een heel goed jaar he mensen
Watching the game, having a bud?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef djayzz het volgende:
wasaaaaa
En ik maar denken dat 1987 een goed geboortejaar wasquote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
yupz happymeal goede wijn goed geboortjejaar
oh heeft ze grote tieten??? ik was nog bij haar gezicht..quote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef kingmob het volgende:
Ik vind 7of9 (of hoe ze in het echt ook heet) nou typisch een voorbeeld van een vrouw waarvan de tieten te groot zijn eerlijk gezegd...
Ik kan mij ergere manieren bedenken om het leven te laten...quote:
Niet zondagquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:38 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa wie weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Watching the game, having a bud?
Of ben je knackebrod aan het eten?
Ik denk hetquote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef getl0st het volgende:
[..]
Tering.. zijn al die updates voor bugs?!
een goede 2e maar geen 79quote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En ik maar denken dat 1987 een goed geboortejaar was
Daar moet ze het al helemaal niet van hebbenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
oh heeft ze grote tieten??? ik was nog bij haar gezicht..
* meldtquote:Op maandag 6 juli 2009 19:44 schreef AirwiN het volgende:
Blond haar? Check!
Grote jopen? Check!
Ik zou 'r doen.
Zit in de tuin onder een afdakje te kijken naar de regen die moet komen. en fokken en msn-enquote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef STING het volgende:
[..]
Watching the game, having a bud?
Of ben je knackebrod aan het eten?
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]ik had het ook niet over jou hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat jij niet te moe was dat weet ik zelf ook wel
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Racistquote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef Howl het volgende:
Wat jammer dat de laatste Star Trek movie niet echt een babe heeft. Uhuru is mij iets te min.
ja tvp is net zoiets als langslopen en mensen die je kent negerenquote:
Dat is het ookquote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
That's lifequote:Op maandag 6 juli 2009 19:47 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zit in de tuin onder een afdakje te kijken naar de regen die moet komen. en fokken en msn-en
Met een martini en een zak chips
Star Trek.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef Howl het volgende:
Wat jammer dat de laatste Star Trek movie niet echt een babe heeft. Uhuru is mij iets te min.
Ook geen onderwijs Nederlands blijkbaarquote:Op maandag 6 juli 2009 19:47 schreef ObviousClone het volgende:
'83 is where it's at mensen.
even ge-wiki'd en er is echt geen DROL gebeurt dat jaar : (
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef Howl het volgende:
6 jaar te laatquote:Op maandag 6 juli 2009 19:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Slecht jaar dusquote:Op maandag 6 juli 2009 19:47 schreef ObviousClone het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:46 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I haven't lost my mind. I got it backed up on tape.
Now where did I put that damned tape.
veel te groot hoofd. Ik heb een klein koppie, volgens mij kan ze mijn hoofd geheel in haar mond stoppen.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:47 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar moet ze het al helemaal niet van hebben
Kan je binnekort update 22.0 verwachtenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:47 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik denk het
Die lock knop doet het nu niet meerecht heel handy dus
hahahahahaquote:Op maandag 6 juli 2009 19:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ik had het ook niet over jou hoordat jij niet te moe was dat weet ik zelf ook wel
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:48 schreef Sifon het volgende:
[..]jaa maar dat kwam door mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
Blond haar? Nope!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:48 schreef Sifon het volgende:
[..]nietus en je spoiler is stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There is no satisfying lusts, even by a shower of gold pieces; he who knows that lusts have a short taste and cause pain, he is wise
Ik zou je doen...quote:
Star Wars is best leukquote:
2e is ook niet slechtquote:
Smakelijk!quote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef kingmob het volgende:
Goed, tijd voor de culinaire verrassing van vandaag.
quote:
Dat is ook zo! Als straks de mensen uit '79 overleden zijn, dan gaat '87 er met de titel vandoorquote:Op maandag 6 juli 2009 19:50 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
2e is ook niet slechtwe kunnen niet allemaal winnen
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blond haar? Nope!
Grote jopen? Nope!
Ik zou 'r niet doen...
is dat een verkapte doodsverwensingquote:Op maandag 6 juli 2009 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo! Als straks de mensen uit '79 overleden zijn, dan gaat '87 er met de titel vandoor
88 lekker welquote:Op maandag 6 juli 2009 19:47 schreef ObviousClone het volgende:
En '89? Slecht jaar volgens mij...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat is ook zo! Als straks de mensen uit '79 overleden zijn, dan gaat '87 er met de titel vandoor
gelukkig anders had ik snel alles moeten doen wat ik nog wil doen voor mijn doodquote:
'89 is primaquote:
ik denk dat iedereen betere herinneringen heeft aan de Europese titelquote:Op maandag 6 juli 2009 19:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
88 lekker weltoen kwam KudFokker ter aarde, een mirakel in de geschiedenis van de mensheid
quote:
moet je zoiezo doen... je weet nooit waneer het komt.. dan kan je maar beter heeel veel lol hebben gehadquote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
gelukkig anders had ik snel alles moeten doen wat ik nog wil doen voor mijn dood
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
januariWil je dat alsjeblieft meteen verwijderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe verneuk ik een topic? Vraag het KF"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
das waar pm'en staat vrij damesquote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
moet je zoiezo doen... je weet nooit waneer het komt.. dan kan je maar beter heeel veel lol hebben gehad
Dan is zelfs KF nog belangrijker.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:52 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik denk dat iedereen betere herinneringen heeft aan de Europese titel
weet jij meer dan wij??quote:
Vooral dat stukkie waar de wookels tegen de kingons samen tegen de vechten.quote:
Zo erg issie nou ook weer niet hoor, je kan ook alles van hem afkrakenquote:Op maandag 6 juli 2009 19:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wil je dat alsjeblieft meteen verwijderen
Hoe verneuk ik een topic? Vraag het KF
quote:
Het probleem is alleen dat afkraken niet helptquote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg issie nou ook weer niet hoor, je kan ook alles van hem afkraken.
Daar ging het toch niet over?quote:
ik heb mijn pm box leeg gemaakt ruimte zatquote:
Mijn idee...quote:
Weer een bugquote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef KudFokker het volgende:
Hoe de neuk kan dit
Ik heb nieuwe FirmWare geinstalleerd, en terug op fabrieks instellingen gezet, maar hij heeft alles onthouden
Ik begin niet uit mijzelfquote:Op maandag 6 juli 2009 19:55 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ik heb mijn pm box leeg gemaakt ruimte zathahaha
Niet lief?quote:
nee nee je ging er eentje brengen... je bent in de warquote:
verhuren is beter verkopen kun je niet vaker doen natuurlijkquote:
Blijkbaar verkoopt hij zichzelf bij opbod.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee nee je ging er eentje brengen... je bent in de war![]()
die groene zijn zooo lekkerquote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef erikje14 het volgende:
[..]
* erikje14 pakt nog een dubbellikker
hmmmmmm
ok die doet me aan rachel en ross denkenquote:
Nou, let's go dan!quote:
Hmm nu werkt denk ik wel die lightsaber applicatiequote:
Die heeft gewoon geen tieten, geen idee wat al die nerds er vroeger in zagenquote:
Ik zou niet durven, dat weet je toch?quote:
Je fobo is alleen maar foto. Wat tekst als verkoop verhuur praatje zou dan wel fijn zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
verhuren is beter verkopen kun je niet vaker doen natuurlijk![]()
en daar zijn fobo's en hyves voor toch ?
En jij?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Blijkbaar verkoopt hij zichzelf bij opbod.
Dat en geen blond haar. Toch zou ik haar weer wel doen...quote:Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef mrbox het volgende:
Die heeft gewoon geen tieten, geen idee wat al die nerds er vroeger in zagen
En toch ben je ouder dan twaalf. Gek.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:57 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ok die doet me aan rachel en ross denken
Oh dat stukje heb ik waarschijnlijk gemist dan. Misschien dan nog maar eens kijken.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:54 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Vooral dat stukkie waar de wookels tegen de kingons samen tegen de vechten.
De uitverkoopbak...quote:
Ik ben onbetaalbaarquote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef Bengeltje het volgende:
En jij?
Ik vind d'r ergens beetje op Murm lijken eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat en geen blond haar. Toch zou ik haar weer wel doen...
Nu krijg ik zin in een sinassplit, laat ik die net niet in huis hebben.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:56 schreef erikje14 het volgende:
[..]
* erikje14 pakt nog een dubbellikker
hmmmmmm
quote:
Neuken en daarna starbucks?quote:Op maandag 6 juli 2009 19:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, dat weet je toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |