Niet zozeer vanwege de kinderen, maar vanwege de moeders lijkt me.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb medelijden met de meester.
Holotoast:quote:Op maandag 6 juli 2009 19:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Als de kinderen al zo erg zijn, wat voor trauma's hebben de ouders dan?
Dank.quote:
quote:A study comparing the bone health of 105 post-menopausal vegan Buddhist nuns and 105 non-vegetarian women
Ingrijpen is enkel in zeer zeldzame gevallen gerechtvaardigd, en ik zie in de huidige situatie geen aanleiding voor dat predikaat. Ik heb geen kennis van de Hondurese grondwet, maar de president is, zonder enige vorm van proces, in gedwongen ballingschap gestuurd, en dat lijkt me vanuit liberaal-democratisch perspectief niet in de haak.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Wat vinden we van de coup in Honduras? Welke van de partijen spreekt nu de waarheid? Ik zie zelf wel rechtmatigheid in de coupplegers, maar de rest vd wereld schijnt dat niet zo te vinden.
Wat vinden jullie ervan?
Maar dan nog zou vervolging het primaire - en juiste - antwoord moeten zijn, en niet ballingschap zonder proces.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Dat is helemaal waar. Maar daar staat tegenover dat het referendum om meer macht te verzamelen uitgeschreven door de president ook niet goedgekeurd is en toch door zou gaan. Ook niet wenselijk vanuit democratisch perspectief.
Veel plezier in Marrakech dan maar.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens tot over 19 dagen.
Ik ben te vinden te:
31°38'N 8°0'W
Mutant geeft korting op je verblijf als je een afgeragde Mercedes erheen rijdt.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:07 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Overigens tot over 19 dagen.
Ik ben te vinden te:
31°38'N 8°0'W
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |