34 resultaten gevonden voor peter hoekstra (0,016 seconden)quote:
Nee.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:41 schreef McFearless het volgende:
Verzin eens een leuk thema.
Niet dat je P.H. bent, maar ik had het wel leuk gevonden als je ook daadwerkelijk het aantal had gezegd van een P.H. met zoveel vrienden, zodat je de mythe in stand kon houden.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
34 resultaten gevonden voor peter hoekstra (0,016 seconden)
We kunnen ook hier offline spelen.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn internet is zo traag als stroop.
Je snapt toch hopelijk wel dat dat niet m'n echte naam is..quote:Op maandag 6 juli 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
34 resultaten gevonden voor peter hoekstra (0,016 seconden)
Dan toch lekker niet joh.quote:
Nee, helaas.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:45 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Niet dat je P.H. bent, maar ik had het wel leuk gevonden als je ook daadwerkelijk het aantal had gezegd van een P.H. met zoveel vrienden, zodat je de mythe in stand kon houden.
Wat doe je racistisch tegen stroop ik ken ook heel snelle stroopquote:Op maandag 6 juli 2009 17:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Mijn internet is zo traag als stroop.
Wat spelen?quote:
Stroop is lekker op pannekoeken.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:47 schreef Siniti het volgende:
[..]
Wat doe je racistisch tegen stroop ik ken ook heel snelle stroop
en als je dan met 2pannen gaat bakken?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stroop is lekker op pannekoeken.![]()
Want je hebt maar 1 pan en niet meerdere pannen, vandaar: pannekoek.
Maar dan kan het nog wel snel zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 17:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Stroop is lekker op pannekoeken.![]()
Want je hebt maar 1 pan en niet meerdere pannen, vandaar: pannekoek.
Het had zo leuk kunnen zijn.quote:
Needless to sayquote:
Ik wou net zeggen, ik heb meerdere pannen thuis.quote:
En wat als je met een glas vanillevla op je hoofd gaat balanceren?quote:
Kennelijk niet.quote:
Het aantal vrienden? Dat interesseert me nou juist totaal niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Het had zo leuk kunnen zijn.
Je had een fictief hyvesprofiel moeten maken en daar allemaal mensen moeten toevoegen. Maakt niks uit dat je ze niet kent, iedereen geilt toch alleen maar op dat ene getal.
[..]
Needless to say
Met je frituurpan.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, ik heb meerdere pannen thuis.
Dan heeft hij een glas vanillevla op zijn hoofd. Doh!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat als je met een glas vanillevla op je hoofd gaat balanceren?
Doktertje.quote:
JA MAAR DE MEESTE WEL. En een fictief hyvesprofiel zonder vrienden kan natuurlijk niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:53 schreef McFearless het volgende:
[..]
Het aantal vrienden? Dat interesseert me nou juist totaal niet.
Wil je hem overkopen? Ik gebruik hem niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No thx.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Doktertje.
Wil je hem overkopen? Ik gebruik hem niet.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:55 schreef 3lmo het volgende:
HOI.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat album van Kasabian is mieters goaf!
Tickets voor sziget binnen trouwens!
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Die staat op mijn hyves..quote:
Joah, maar dan ben ik naakt.quote:
Woar?quote:
Ik wil dat heulemaal niet weten.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Joah, maar dan ben ik naakt.
Mag jij kijken of de phwaarde van mijn sperma wel juist is.
Oh.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA MAAR DE MEESTE WEL. En een fictief hyvesprofiel zonder vrienden kan natuurlijk niet.
Speel nou even mee, joah!quote:Op maandag 6 juli 2009 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik wil dat heulemaal niet weten.
Dus vandaar.quote:
Dan blijft ie staan..quote:Op maandag 6 juli 2009 17:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En wat als je met een glas vanillevla op je hoofd gaat balanceren?
Ik ben een slechte actrice.quote:
Cwl.quote:
Daten?quote:
Je verpest m'n grapje.quote:
Schors haar en geef mij het blauwe kleurtje!quote:Op maandag 6 juli 2009 18:42 schreef swarmahoer het volgende:
stomme krentenbol
Op maandag 6 juli 2009 @ 17:56 door swarmahoer:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Op maandag 6 juli 2009 @ 18:19 door Krentenbol.:
Topicstatus: centraal topic -> normaal/open.
Op maandag 6 juli 2009 @ 18:42 door swarmahoer:
Topicstatus: normaal/open -> centraal topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |