QFTquote:Op maandag 6 juli 2009 16:23 schreef Biels het volgende:
Terechte klacht, uitgebreide OP. Ik ben trots!
Ik heb ook nog ergens een doos vol kaarten liggenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:23 schreef de_boswachter het volgende:
MAGIC!
Dat speelde ik vroeger wel eens.! Heb nog wat "decks" thuisliggen
![]()
Wel uit 2000 ofzoDus ws. zullen die qua sterkte wel geen reet meer waard zijn.
computernerd, Azië-fanboy, schaker, amateurpsycholoog en audiofielquote:Mijn hobbies zijn:
- Computers en design
- Oosterse talen (Thais, Vietnamees, Burmees)
- Schaken
- Lezen
- Psychologie
- Muziek en audio productie
For Real ?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:28 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens een doos vol kaarten liggener schijnen mensen te zijn die er enorm veel geld voor willen neerleggen
En ik heet Markquote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dit is TS: computernerd, Azië-fanboy, schaker, amateurpsycholoog en audiofiel.
Ja, http://www.nedermagic.nl/home_start.aspquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
For Real ?
Is er nergens een site (was er toentertijd wel) waar je per kaart kon zien wat het opbracht
Misschien ben ik stiekem wel miljonair
quote:
Hoe heet jij eigenlijk ?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:34 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Nah, niet dat Maartens nou vaak helden zijn.
www.cardexchange.comquote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
For Real ?
Is er nergens een site (was er toentertijd wel) waar je per kaart kon zien wat het opbracht
Misschien ben ik stiekem wel miljonair
Nedermagic vraagt 1.5 tot 2x de echte prijsquote:Op maandag 6 juli 2009 16:33 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Ja, http://www.nedermagic.nl/home_start.asp
kan niet, dar moet je een moeras voor gebruikenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef Penisbaard het volgende:
Ik tap mijn bos voor een zwarte ridder!!2!22
Gokje: Black Lotus?quote:
Het Birmaans of Birmees (Birmaans: ဗမသ; bha ma sa) is een van de twee officiële talen in Myanmar (Birma).quote:
Het is Bier.quote:
Dat klopt.. ik zie hier echter waar ik woon enkel Burma (in het Engels) dus de Nederlandse versie was me even ontschotenquote:
He, een beledigde WoW-speler!quote:Op maandag 6 juli 2009 16:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst eens je piemel opzoeken. Die ben je volgens mij al een flinke tijd kwijt.
Denk je nou echt dat ik dat zeg puur en alleen omdat je WoW beledigt. Jij hebt echt wel wat meer beledigt. (zoals het mannelijk geslacht met je kledinggedrag).quote:
Misschien kun je hem overtuigen door eens goed met je dice te rollenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dat zeg puur en alleen omdat je WoW beledigt. Jij hebt echt wel wat meer beledigt. (zoals het mannelijk geslacht met je kledinggedrag).
En natuurlijjk, een studie Communicatie en Design of HBO Toerisme.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Och nee, zoeen Dance nerd met kort, stekelig haar en roze, strak shirt.
Moet jij zeggen, stink-alto.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dat zeg puur en alleen omdat je WoW beledigt. Jij hebt echt wel wat meer beledigt. (zoals het mannelijk geslacht met je kledinggedrag).
Ja, kort haar stel je voor.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:48 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Och nee, zoeen Dance nerd met kort, stekelig haar en roze, strak shirt.
Kort stekel haarquote:
Guido's hebben dat ook vaak.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
Kort stekel haarDat is echt pauper. Alleen boeren en gstar noobs van 30 jaar hebben dat.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:52 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Kort stekel haarDat is echt pauper. Alleen boeren en gstar noobs van 30 jaar hebben dat.
Ja maar die hebben het achter ook nog omhoog en opzijquote:
DO YOU HAVE IT?quote:
Tja, hypocritie is een woord wat in sommige woordenboeken opvallend afwezig is.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:31 schreef BigKahuna het volgende:
Uit TS' fotoboek:
[..]
computernerd, Azië-fanboy, schaker, amateurpsycholoog en audiofiel.
Vind ik ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:32 schreef Uierzalf het volgende:
Magic een briljant spel.
Dan wat tussen spelers wordt gevraagd.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nedermagic vraagt 1.5 tot 2x de echte prijs
Maar je hebt dus wel stekeltjes?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan coupe nerd, dat semi-alternatieve.
heet jij markquote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef Beauregard het volgende:
Kneusjes die mensen met een hobby afzeiken.
Disclaimer: Ik voel me geenszins aangevallen door de OP. Ik herken me niet in de beschreven stereotypen. Wel koester ik een haat jegens elke TS.
Nog reptilians gespotquote:Op maandag 6 juli 2009 16:57 schreef Michielos het volgende:
Op basis van de reacties, mag ik conluderen dat Fok! bestaat uit levenloze gamenerds...
En ik maar denken dat elke FOK'ker een piemel van 21cm heeft, de lekkerste babes neukt e.d.!!
Nee, net iets langer. Maar het is maar wat je bedoelt met 'stekeltjes', wat een kutbenaming.quote:
neequote:
Weet je ook waarom?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:56 schreef Barachem het volgende:
[..]
Tja, hypocritie is een woord wat in sommige woordenboeken opvallend afwezig is.
[..]
lol nerd laat het Ritmo maar niet horenquote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef coriiander.net het volgende:
Boehoe - nu voel ik me echt een nerd.
Ik speel al 12 jaar Warhammer, ik heb diverse MMORPG-guilds gerunt (waaronder 4 jaar in WoW), ik houd van metal maar produceer ook electro-industrial (en ja, op niveau), ik houd van schaken, ik heb momenteel geen vriendin, ik ben gisteren nog naar een Fantasy Fair geweest op een kasteel, ik verdiep me in druidisme, ik houd van software development (al sinds mijn 8e), ik heb in Azie gewoond....
MAAR ik draag in ieder geval geen witte sokken!
Lange 'stekeltjes'. Nog treuriger.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, net iets langer. Maar het is maar wat je bedoelt met 'stekeltjes', wat een kutbenaming.
Ach, het gezeik komt van een triest jochie met weinig levenservaring.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, net iets langer. Maar het is maar wat je bedoelt met 'stekeltjes', wat een kutbenaming.
Gewoon met je handen naar achter halen en zo alles omhoog laten staanquote:Op maandag 6 juli 2009 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Daarmee bedoel ik haar dat rechtovereind staat. Lang of kort. Lang is eigenlijk nog erger.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:58 schreef Ritmo het volgende:
[..]
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:00 schreef Nikmans het volgende:
[..]
lol nerd laat het Ritmo maar niet horen
Emi?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef coriiander.net het volgende:
Ik speel al 12 jaar Warhammer, ik heb diverse MMORPG-guilds gerunt (waaronder 4 jaar in WoW), ik houd van metal maar produceer ook electro-industrial (en ja, op niveau), ik houd van schaken, ik heb momenteel geen vriendin, ik ben gisteren nog naar een Fantasy Fair geweest op een kasteel, ik verdiep me in druidisme, ik houd van software development (al sinds mijn 8e), ken vrijwel alle programmeertalen sinds die tijd, ik heb in Azie gewoond, programmeur business software en een game engine...
Ja en toen zag ik al die nerds ...quote:Op maandag 6 juli 2009 16:58 schreef Panzerknacker666 het volgende:
goed topic!, heerlijk die stereotyperingkom je wel eens buiten eigenlijk?
Whehe baas.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef coriiander.net het volgende:
Ik speel al 12 jaar Warhammer, ik heb diverse MMORPG-guilds gerunt (waaronder 4 jaar in WoW), ik houd van metal maar produceer ook electro-industrial (en ja, op niveau), ik houd van schaken, ik heb momenteel geen vriendin, ik ben gisteren nog naar een Fantasy Fair geweest op een kasteel, ik verdiep me in druidisme, ik houd van software development (al sinds mijn 8e), ken vrijwel alle programmeertalen sinds die tijd, ik heb in Azie gewoond, programmeur business software en een game engine...
Kijk eens aanquote:
Gast, drie kwart van mannelijk Nederland loopt met kort haar rond. Wat prefereer jij dan voor kapsel? Tussen kort en half lang in?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:00 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Lange 'stekeltjes'. Nog treuriger.!
En wat de benaming betreft: je kunt er nog zo'n 'ruige' naam aangeven, het blijven stekeltjes. En stekeltjes zijn voor basisschool jongetjes en volksbuurtbewoners.
Goh, da's een eerste.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan nerds, ik heb een hekel aan nerds die de wereld omdraaien en doen alsof zij superieur zijn.
quote:Op maandag 6 juli 2009 17:04 schreef coriiander.net het volgende:
Ik denk dat TS zich verveelt in Thailand
Hij zou nu heel iets anders aan het doen kunnen zijn
Kort haar =/= 'stekelhaar'.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, drie kwart van mannelijk Nederland loopt met kort haar rond. Wat prefereer jij dan voor kapsel? Tussen kort en half lang in?
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef Flammie het volgende:
[..]
Weet je ook waarom?
Ik geef je een tip:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Hypocrisie
Je kent me niet eens.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:01 schreef Barachem het volgende:
[..]
Ach, het gezeik komt van een triest jochie met weinig levenservaring.
Het zij je vergeven, je wordt vanzelf ouder...
Nu wel hopen dat je met de loop der jaren wijzer wordt.
Sorryquote:Op maandag 6 juli 2009 17:06 schreef coriiander.net het volgende:
[..]
Als nerd zijnde kan ik je vertellen dat het niet =/= is, maar !=.
Neu, ik maak me niet zo druk om die Fantasy-lui. Die doen meestal geen vlieg kwaad, nooit last van.quote:
Ah, zelfhaat.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:07 schreef Ritmo het volgende:
Heb met name een afschuwelijke hekel aan het type nerd die je in KLB veel ziet.
Die je veel in KLB ziet? Nikmans, voel je je nu aangesproken?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Neu, ik maak me niet zo druk om die Fantasy-lui. Die doen meestal geen vlieg kwaad, nooit last van.
Heb met name een afschuwelijke hekel aan het type nerd die je op Geenstijl en in KLB veel ziet.
Kort haar is niet bepaald een synoniem voor 'stekeltjes', is het wel?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:04 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gast, drie kwart van mannelijk Nederland loopt met kort haar rond. Wat prefereer jij dan voor kapsel? Tussen kort en half lang in?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |