Hoi liefde van mequote:
Coldplay is nog wel redelijk te verdragen maar dat U2 is gewoon een jatband wat het puur om geld doet. Helaas hebben ze wel teveel fans maar goed d'r zijn meer mensen met slechte smaak op de wereld moet je maar denken.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef zatoichi het volgende:
Ha eens met de klacht, bedacht het me gisteren ook nog. Ik snap wel dat KinkFM juist niet het commerciele nieuws en de commerciële muziek wil draaien, maar je wordt doodgegooid met muziek als coldplay en U2, maar geen enkel nummer van Michael Jackson wordt gedraaid.
En laten we wel wezen, U2 en coldplay maken mooie muziek, maar Michael Jackson is wel wat vernieuwender geweest dan die 2.
U2 en cokdplay kopieren gewoon zichzelf...
Ik heb medelijden met je, tussen al die ouwelullen.quote:
Zie ik je daarquote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
Over 2 weken ga ik naar U2 toe.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Coldplay is nog wel redelijk te verdragen maar dat U2 is gewoon een jatband wat het puur om geld doet. Helaas hebben ze wel teveel fans maar goed d'r zijn meer mensen met slechte smaak op de wereld moet je maar denken.
[..]
Ik heb medelijden met je, tussen al die ouwelullen.
Ja hallo ?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:29 schreef Biels het volgende:
[..]. Je mag het best kutmuziek vinden, maar als je er geen flikker van snapt moet je het daar maar gewoon bij laten.
Bij deze, ik ga ook een klacht indienen hier in nederland. En nee ik woon niet in A'dam.quote:U2 heeft mogelijk Spaanse boete aan zijn broek
(Novum/AP) - Negentigduizend Spanjaarden genoten dinsdagavond van U2, dat zijn nieuwe wereldtour aftrapte in Barcelona. Dat niet iedereen zat te wachten op de muziek van de Ierse rockers, werd donderdag duidelijk. Omwonenden van het Camp Nou voetbalstadion dienden daags voor de show een klacht in wegens geluidsoverlast.
U2 heeft mogelijk Spaanse boete aan zijn broek
Volgens de klagers repeteerde de band langer dan was afgesproken. U2 zou zich tot 22.00 uur hebben mogen voorbereiden op de nieuwe tour, maar de rockers zouden tot middernacht muziek hebben gemaakt. Volgens Spaanse autoriteiten produceerden ze zeventig decibel, wat te vergelijken is met het geluid wat een stofzuiger op een meter afstand maakt.
De Ierse rockers, die op 20 en 21 juli in de Amsterdam Arena staan, krijgen mogelijk een boete. Volgens een Spaanse krant kan die oplopen tot vijftienduizend euro. Tijdens de show van dinsdag zei voorman Bono tegen het publiek dat de omgeving van Camp Nou de laatste weken de buurt van U2 is geweest. Daar dachten de werkelijke buren van het stadion van FC Barcelona anders over.
34 euroquote:Op maandag 6 juli 2009 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel was je voor zo'n klote band kwijt?
Ik 80 euro, maar dan zit ik wel bovenop het podiumquote:
Zitten bij een concert?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik 80 euro, maar dan zit ik wel bovenop het podium
Ik heb zitplaatsen, moeders houd het niet voel om de hele avond te staan.quote:
100 euro, en dan zit ik bij Bono op schootquote:Op maandag 6 juli 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik 80 euro, maar dan zit ik wel bovenop het podium
Met je moeder naar een concert gaan, is pas FAIL.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb zitplaatsen, moeders houd het niet voel om de hele avond te staan.
Bono komt bij mij op schoot, hou niet zo van achteren.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:52 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
100 euro, en dan zit ik bij Bono op schoot
Tof he. Dat ben ik nl..quote:
Zegt iemand waarvan z`n moeder door de jeugdbescherming is weggehaald op z`n 2e.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Met je moeder naar een concert gaan, is pas FAIL.
211 euro en dan kan ik The Edge knuffelenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:52 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
100 euro, en dan zit ik bij Bono op schoot
Jouw LastFM is anders ook niet alles, enkel bekende shit en enkel hitjes luisteren van die bekende stuff, kate bush wuthering hights, muse met starlight. Pfoe, jij hebt echt een verfijnde muziek smaak.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:48 schreef Levolution het volgende:
U2 is zó fucking slecht, iedereen die U2 goed vindt heeft geen verstand van muziek maar veinst het slechts.
Stelletje quasi-muziekliefhebbers.
Terechte klacht dus.
Wat zeg je?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:04 schreef Mr.Cooper het volgende:
U2.
En maar doen of dat je goed ben moet die grafleden.
quote:Op maandag 6 juli 2009 14:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jouw LastFM is anders ook niet alles, enkel bekende shit en enkel hitjes luisteren van die bekende stuff, kate bush wuthering hights, muse met starlight. Pfoe, jij hebt echt een verfijnde muziek smaak.![]()
'Verstand van muziek'.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:48 schreef Levolution het volgende:
iedereen die U2 goed vindt heeft geen verstand van muziek maar veinst het slechts.
Uitkijken dat Bono jou niet als oorzaak van het wereldhongerprobleem ziet!quote:
Volgens mij verwar je me met een ander.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Zegt iemand waarvan z`n moeder door de jeugdbescherming is weggehaald op z`n 2e.
Is het ooit uit geweest dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 14:52 schreef boskameel het volgende:
Volgens mij is het in om U2 af te kraken ofniet?
Arrow is tof lul.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:01 schreef Ritmo het volgende:
Kink![]()
Arrow![]()
Waarom hebben Fokkers toch zo'n afwijkende smaak?
Op internet is het 'in' om alles af te kraken.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:52 schreef boskameel het volgende:
Volgens mij is het in om U2 af te kraken ofniet?
Afwijkend, de halve Westerse wereld is permanent blijven hangen in de jaren zeventig.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:01 schreef Ritmo het volgende:
Kink![]()
Arrow![]()
Waarom hebben Fokkers toch zo'n afwijkende smaak?
Dat lijkt denk ik zo omdat de babyboomersquote:Op maandag 6 juli 2009 15:08 schreef Nosh het volgende:
[..]
Afwijkend, de halve Westerse wereld is permanent blijven hangen in de jaren zeventig..
Volledige bullshit. Misschien dat je jezelf zo opsluit in je eigen sociale wereldje dat je niet echt weet hoe breed de rest van de wereld is.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:09 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat lijkt denk ik zo omdat de babyboomerseen flinke meerderheid hebben.
Kom op zeg, wil je nou beweren dat dit forum ook maar een beetje representatief is voor de gemiddelde Nederlander?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:12 schreef Nosh het volgende:
Het feit alleen al dat jij Arrow als 'afwijkend' benadrukt, laat alleen maar zien dat je referentiekader nogal nauw is. Ik weet niet beter dan dat iedereen hier alles dwars door elkaar heen luistert, ongeacht periode, bekendheid of sufkutterige subcultuur die er omheen hangt.
Ik heb geen eigen 'wereldje'. Maar FOK is alles behalve representatief.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:15 schreef Biels het volgende:
[..]
Volledige bullshit. Misschien dat je jezelf zo opsluit in je eigen sociale wereldje dat je niet echt weet hoe breed de rest van de wereld is.
Pro-tip: niet iedereen op fok zit alleen maar op fok. Ik kom voldoende buiten om te weten dat wat jij hier de hele tijd neerzet volledige bullshit is.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:16 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen 'wereldje'. Maar FOK is alles behalve representatief.
Op FOK! wordt altijd alles afgekraakt wat populair is. U2 is gewoon de populairste band ter wereld, maar hier is het zo ongeveer de meest gehate band.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Pro-tip: niet iedereen op fok zit alleen maar op fok. Ik kom voldoende buiten om te weten dat wat jij hier de hele tijd neerzet volledige bullshit is.
1. In de echte wereld is U2 ook lang niet zo populair onder de meeste mensen als je denkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:21 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Op FOK! wordt altijd alles afgekraakt wat populair is. U2 is gewoon de populairste band ter wereld, maar hier is het zo ongeveer de meest gehate band.En Dance Valley trekt evenveel bezoekers als Pinkpop, maar daar als er een bericht op de FP komt is het direct 20 keer : dance
![]()
Alleen al het feit dat hier bijna alleen mannen zitten zorgt ervoor dat FOK geen doorsnede van de bevolking is.
Godzijdank niet, maar qua jongeren? En dan in de categorie 18-25 en enigzins opgeleid? Wel redelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:15 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Kom op zeg, wil je nou beweren dat dit forum ook maar een beetje representatief is voor de gemiddelde Nederlander?![]()
Coldplay.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:35 schreef Ritmo het volgende:
Ik ben ook geen U2-fan hoor, maar welke band is populairder dan momenteel?
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:29 schreef Nosh het volgende:
[..]
Godzijdank niet, maar qua jongeren? En dan in de categorie 18-25 en enigzins opgeleid? Wel redelijk.
Omdat het gemiddelde van Nederland een stuk lager opgeleid is dan het gemiddelde hier op fok, dientengevolge zul je vaak een wat meer ontwikkelde muzieksmaak tegenkomen in plaats van de standaard arbeidersfeestjes als Sensation. Zelfs in die catagorie zijn er duizend betere feesten te vinden.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Anders waren evenementen als Sensation, Mystery Land e.d. hier wel vertegenwoordigd.
Klik MUZ eens aan, dan zie je topics als 'eagles of death metal'. Nou volgens mij moet je meer dan 100 mensen van de straat plukken voordat je uberhaupt een jongere vindt die daar ooit van gehoord heeft.
Fok is zeker wel alternatief, dat zie je alleen niet als je je zelf in alternatieve kringen begeeft.
Ja en? De sociale capaciteiten van de gemiddelde Nederlander liggen weer hoger dan het gemiddelde hier op Fok. Waarom zou opleidingsniveau in dit geval relevant zijn?quote:Op maandag 6 juli 2009 15:41 schreef Biels het volgende:
[..]
Omdat het gemiddelde van Nederland een stuk lager opgeleid is dan het gemiddelde hier op fok, dientengevolge zul je vaak een wat meer ontwikkelde muzieksmaak tegenkomen in plaats van de standaard arbeidersfeestjes als Sensation. Zelfs in die catagorie zijn er duizend betere feesten te vinden.
Waarom zouden de sociale capaciteiten hier gemiddeld slechter zijn dan in de rest van Nederland. Die 10 users die jij kent die steeds zeuren over uitgaan bestaan ook in het echte leven. Er zit hier ook genoeg volk dat zich niet tegen alles afzet. Maar omdat jij steeds op die 2 reacties van de 50 die negatief zijn blijft ingaan lijkt het voor jou alsof alles en iedereen overal maar tegen is.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja en? De sociale capaciteiten van de gemiddelde Nederlander liggen weer hoger dan het gemiddelde hier op Fok. Waarom zou opleidingsniveau in dit geval relevant zijn?
Je hebt overigens wel gelijk dat het opleidingsniveau hier veel en veel hoger ligt dan het gemiddelde van Nederland, maar daar toon je alleen maar meer mee aan dat de meeste Fokkers echt niet representatief zijn.
Wees maar blij dat het fok niet respresentatief is voor het sociale klimaat waarin nederland zich verkeerd.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:48 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja en? De sociale capaciteiten van de gemiddelde Nederlander liggen weer hoger dan het gemiddelde hier op Fok. Waarom zou opleidingsniveau in dit geval relevant zijn?
Je hebt overigens wel gelijk dat het opleidingsniveau hier veel en veel hoger ligt dan het gemiddelde van Nederland, maar daar toon je alleen maar meer mee aan dat de meeste Fokkers echt niet representatief zijn.
Balkenende puppet? Wat?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:02 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Wees maar blij dat het fok niet respresentatief is voor het sociale klimaat waarin nederland zich verkeerd.
Zeg je weer een woord verkeerd en d'r komt zo'n balkenende puppet de boel bedreigen met af- of opsluiting.
quote:Op maandag 6 juli 2009 15:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Anders waren evenementen als Sensation, Mystery Land e.d. hier wel vertegenwoordigd.
Klik MUZ eens aan, dan zie je topics als 'eagles of death metal'. Nou volgens mij moet je meer dan 100 mensen van de straat plukken voordat je uberhaupt een jongere vindt die daar ooit van gehoord heeft.
Fok is zeker wel alternatief, dat zie je alleen niet als je je zelf in alternatieve kringen begeeft.
We hebben het hier over gemiddeldes nu. En 'sociaal' zijn hangt niet direct samen met wel of niet uitgaan hoor. Maar moet je eens kijken hoe weinig mannelijke Fokkers een vriendin hebben (ik denk nog geen 20 %) en hoeveel er in de IT werkzaam zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 15:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Waarom zouden de sociale capaciteiten hier gemiddeld slechter zijn dan in de rest van Nederland. Die 10 users die jij kent die steeds zeuren over uitgaan bestaan ook in het echte leven. Er zit hier ook genoeg volk dat zich niet tegen alles afzet. Maar omdat jij steeds op die 2 reacties van de 50 die negatief zijn blijft ingaan lijkt het voor jou alsof alles en iedereen overal maar tegen is.
quote:Op maandag 6 juli 2009 16:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben het hier over gemiddeldes nu. En 'sociaal' zijn hangt niet direct samen met wel of niet uitgaan hoor. Maar moet je eens kijken hoe weinig mannelijke Fokkers een vriendin hebben (ik denk nog geen 20 %) en hoeveel er in de IT werkzaam zijn.
Ik denk dat je je vergist, en de IT is allang al niet meer het verdomhoekje voor sociale outcasts wat het vroeger was.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:07 schreef Ritmo het volgende:
[..]
We hebben het hier over gemiddeldes nu. En 'sociaal' zijn hangt niet direct samen met wel of niet uitgaan hoor. Maar moet je eens kijken hoe weinig mannelijke Fokkers een vriendin hebben (ik denk nog geen 20 %) en hoeveel er in de IT werkzaam zijn.
Ook dat beweer ik niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:08 schreef Antonio_Azzuri het volgende:
[..]
Ben het geheel met je eens in deze discussie, maar wat heeft een vriendin nou te maken met sociaal zijn.. Ben nu sinds april vrijgezel en heb de tijd van me leven.
Klopt het is nu minder erg dan 10 jaar en 5 jaar terug, maar vergeleken met andere sectoren zitten daar nog steeds de meeste kneuzen.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik denk dat je je vergist, en de IT is allang al niet meer het verdomhoekje voor sociale outcasts wat het vroeger was.
Het is meer de optelsom.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat is je punt dan dat fokkers werkzaam zijn in de IT?
Je hebt natuurlijk nog steeds de WoW'ers die niks anders doen en dus ook maar ICT gaan studeren, maar dat is allang al niet meer de standaard.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:11 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Klopt het is nu minder erg dan 10 jaar en 5 jaar terug, maar vergeleken met andere sectoren zitten daar nog steeds de meeste kneuzen.
Nee ok, maar noem eens een sector waar je meer 26-jarige thuiswoners vindt dan in de IT?quote:Op maandag 6 juli 2009 16:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Je hebt natuurlijk nog steeds de WoW'ers die niks anders doen en dus ook maar ICT gaan studeren, maar dat is allang al niet meer de standaard.
De geneeskunde. True story.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:14 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee ok, maar noem eens een sector waar je meer 26-jarige thuiswoners vindt dan in de IT?
Ik ken vrij veel mensen die tijdens hun opleiding thuis blijven wonen (quote:Op maandag 6 juli 2009 16:17 schreef Ritmo het volgende:
Hoezo dat dan? Ik hoor juist van vrienden die geneeskunde studeren/gestudeerd hebben dat heel die opleiding aan het 'vervrouwen' is.
Normaal gesproken duurt het 4, 5 jaar ofzo ja. Geneeskunde duurt beduidend langer.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:22 schreef Ritmo het volgende:
Maar waarom zou dat alleen voor geneeskunde gelden? Zijn alle andere acedemische opleidingen zoveel korter dan?
Eagles Of Death Metal is baas en heb genoeg posters voor hun concert in Rotterdam zien hangen, het zal best bekend zijn dus. Anders dan de naam doet vermoeden is het trouwens geen metal, verre van zelfsquote:Op maandag 6 juli 2009 15:37 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Zit een verhaaltje achter.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:53 schreef Ritmo het volgende:
Ah ok, ik schrok al even dat jij ook een metaal-fan geworden was.Wat een slechte keuze voor een band-naam dan...
Metal-fans zijn over het algemeen trouwens bepaald niet gecharmeerd van deze band (vanwege de naam en de niet bijpassende muziek, ze zien het als een belediging voor metal), wat dat betreft is het juist wel een goede bandnaam dusquote:Despite the name, Eagles of Death Metal is not a death metal band. Hughes said that a friend was trying to introduce Josh Homme to the death metal genre. When he played music by Polish death metal band Vader, Homme called them "The Eagles of death metal".[1] Josh Homme was inspired to write music that would be a cross between Eagles and death metal; their debut album was the result.
Het was anders wel uitverkocht volgens mijquote:Maar goed, het feit dat er posters hangen wil niet zeggen dat ze bekend zijn.
over de jaren is bono gewoon een smerige linkse rat geworden. hij trekt zich te veel aan van de problemen en denkt dat hij een spreekstalmeester is ofzo. de enige bands die dat mogen denken zijn rage en the minutemen.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:59 schreef DrowningMan het volgende:
U2![]()
Onterechte klacht dus. U2 is alleen helaas niet wat het geweest is. Het oude werk is vele malen beter, en het gepreek van de laatste jaren komt me ook de keel uit. Deze dingen weerhouden mij er echter niet van 20 juli helemaal los te gaan
Het grootste deel van die statistieken is van toen ik nog 16 was, ik heb daarna een paar jaar niet meer gescrobbled tot een paar maandjes terug.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:05 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Jouw LastFM is anders ook niet alles, enkel bekende shit en enkel hitjes luisteren van die bekende stuff, kate bush wuthering hights, muse met starlight. Pfoe, jij hebt echt een verfijnde muziek smaak.![]()
Inderdaad, beter Rihanna en 50 Centquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:07 schreef R4ven het volgende:
Eens met TS, U2 zuigt
Dat ze eens wat meer kwalitieit draaien op de radio, luisteren misschien ook meer mensen
En dan je lastfm maar verwijderen uit je profielquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:30 schreef Levolution het volgende:
[..]
Het grootste deel van die statistieken is van toen ik nog 16 was, ik heb daarna een paar jaar niet meer gescrobbled tot een paar maandjes terug.
Toen was ik fucked up ja, ik heb in de tussentijd wel het een en andere geleerd. Check maar of ik nog Starlight luister. En Kate Bush is gewoon prima progressieve pop, niks mis mee, tenzij je jezelf te veel in een indiehokje hebt gestopt om pop aan te kunnen.
Komt bij dat U2 gewoon kut blijft, ongeacht mijn eigen smaak.
Bovendien kan ik hetzelfde over jouw Last.fm zeggen, alleen maar Heroes van David Bowie luisteren en de rest niet, ik zie ook nog een paar zwakke bands. Snow Patrol? Kom op dude. En dan zeuren dat ik ook wel eens bekende shit luister. Doe toch niet zo geforceerd 'indie', ouwe non-conformist.
Ik ookquote:
Oeeehh het lijkt op mainstream, het moet wel extreem alternatief en onbekend zijn hoor anders ben je geen echte.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En dan je lastfm maar verwijderen uit je profielHaha, met je geweldige muzieksmaak, enkel hitjes en niet verder kijken. Leuk dat je ver weg ook een artiest heb kunnen vinden in mijn lastfm waar ik enkel 1 track van geluisterd heb. Congrats, maar als je jouw top artists bekijkt is dat gewoon enorm mainstream en zou U2 daar prima tussen passen. Het is een beetje laf om die band af te kraken en dan zelf met zo'n muzieksmaak aan te komen
.
Goed dat je een paar laffe bandjes vind hoorMaar mijn top artist lijst vind ik persoonlijk verre van laf.
Dat zeg ik ook niet, maar als je de discussie even had gelezen was het een beetje hypocriet om een band als U2 af te zeiken, proberen over te komen alsof je zelf een briljante muzieksmaak hebt en dan voornamelijk naar Kate Bush luisteren e.d.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:56 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Oeeehh het lijkt op mainstream, het moet wel extreem alternatief en onbekend zijn hoor anders ben je geen echte.
Ik zei kwaliteit, niet nog meer crapquote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:39 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Inderdaad, beter Rihanna en 50 Cent
Ja ok, maar 'briljante' muziek heeft weinig met commercieel of niet-commercieel te maken.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar als je de discussie even had gelezen was het een beetje hypocriet om een band als U2 af te zeiken, proberen over te komen alsof je zelf een briljante muzieksmaak hebt en dan voornamelijk naar Kate Bush luisteren e.d.
Lul geen poep man.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:43 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
En dan je lastfm maar verwijderen uit je profielHaha, met je geweldige muzieksmaak, enkel hitjes en niet verder kijken. Leuk dat je ver weg ook een artiest heb kunnen vinden in mijn lastfm waar ik enkel 1 track van geluisterd heb. Congrats, maar als je jouw top artists bekijkt is dat gewoon enorm mainstream en zou U2 daar prima tussen passen. Het is een beetje laf om die band af te kraken en dan zelf met zo'n muzieksmaak aan te komen
.
Goed dat je een paar laffe bandjes vind hoorMaar mijn top artist lijst vind ik persoonlijk verre van laf.
dus jij vindt niet u2 afzeiken getuigen van muzieksmaak?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:00 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, maar als je de discussie even had gelezen was het een beetje hypocriet om een band als U2 af te zeiken, proberen over te komen alsof je zelf een briljante muzieksmaak hebt en dan voornamelijk naar Kate Bush luisteren e.d.
Ik heb enkel in het begin van het topic verteld dat ik het de oudere nummers goed vind van U2, where the streets have no name, one tree hill.. Maar goed, vervolgens lachte ik iemand uit die U2 compleet afzeikt en zelf als fav. artiest Kate Bush heeft.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dus jij vindt niet u2 afzeiken getuigen van muzieksmaak?
hou op man! het is de grootste drollenmuziek met drollenteksten die ooit bedacht is. frank zappa, dat was pas een echte man die performed.
kate bush is geweldig. doet me denken aan mijn eerste liefde, vandaar.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:57 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Ik heb enkel in het begin van het topic verteld dat ik het de oudere nummers goed vind van U2, where the streets have no name, one tree hill.. Maar goed, vervolgens lachte ik iemand uit die U2 compleet afzeikt en zelf als fav. artiest Kate Bush heeft.
Lekker denigrerende post weerquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kate bush is geweldig. doet me denken aan mijn eerste liefde, vandaar.
teksten kate bush soms beter dan de muziek. zang uitstekend.
u2 is het tegenovergestelde plus het feit dat ze baggermuziek maken. dus kutmuziek, kutteksten, kut alles.
als je wat ouder bent begrijp je wel waarom frank zappa en kate bush vele malen beter zijn dan het middle of the roadgeneuzel van bono en cs.
en vergeet frank niet. ik bedoelde het niet denigrerend, maar ik kan er met mijn volle verstand niet bij dat mensen u2's kattengezeik mooi kunnen vinden. zelf de joshua tree was jankerig, zielig. een man die té graag wil neuken en gaaf gevonden worden muziek.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Lekker denigrerende post weer. Ik blijf aangeven dat ik enkel het oude werk van U2 tof vind, maar ik vind ook dat er zat beters is dan voornamelijk Kate Bush.
Ik ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
Over 2 weken ga ik naar U2 toe.
Nu wil ik geen discussie van een paar dagen terug losweken, maar degene die denigrerend doet ben jij. In je vorige post zeg je zelfs dat je me uitlacht. Je beweert bovendien dat ik band A niet kut mag vinden omdat ik band B luister.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 21:13 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Lekker denigrerende post weer. Ik blijf aangeven dat ik enkel het oude werk van U2 tof vind, maar ik vind ook dat er zat beters is dan voornamelijk Kate Bush.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |