Hoi liefde van mequote:
Coldplay is nog wel redelijk te verdragen maar dat U2 is gewoon een jatband wat het puur om geld doet. Helaas hebben ze wel teveel fans maar goed d'r zijn meer mensen met slechte smaak op de wereld moet je maar denken.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef zatoichi het volgende:
Ha eens met de klacht, bedacht het me gisteren ook nog. Ik snap wel dat KinkFM juist niet het commerciele nieuws en de commerciële muziek wil draaien, maar je wordt doodgegooid met muziek als coldplay en U2, maar geen enkel nummer van Michael Jackson wordt gedraaid.
En laten we wel wezen, U2 en coldplay maken mooie muziek, maar Michael Jackson is wel wat vernieuwender geweest dan die 2.
U2 en cokdplay kopieren gewoon zichzelf...
Ik heb medelijden met je, tussen al die ouwelullen.quote:
Zie ik je daarquote:Op maandag 6 juli 2009 13:25 schreef Juicyhil het volgende:
Over 2 weken ga ik naar U2 toe.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef Noway666 het volgende:
[..]
Coldplay is nog wel redelijk te verdragen maar dat U2 is gewoon een jatband wat het puur om geld doet. Helaas hebben ze wel teveel fans maar goed d'r zijn meer mensen met slechte smaak op de wereld moet je maar denken.
[..]
Ik heb medelijden met je, tussen al die ouwelullen.
Ja hallo ?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:29 schreef Biels het volgende:
[..]. Je mag het best kutmuziek vinden, maar als je er geen flikker van snapt moet je het daar maar gewoon bij laten.
Bij deze, ik ga ook een klacht indienen hier in nederland. En nee ik woon niet in A'dam.quote:U2 heeft mogelijk Spaanse boete aan zijn broek
(Novum/AP) - Negentigduizend Spanjaarden genoten dinsdagavond van U2, dat zijn nieuwe wereldtour aftrapte in Barcelona. Dat niet iedereen zat te wachten op de muziek van de Ierse rockers, werd donderdag duidelijk. Omwonenden van het Camp Nou voetbalstadion dienden daags voor de show een klacht in wegens geluidsoverlast.
U2 heeft mogelijk Spaanse boete aan zijn broek
Volgens de klagers repeteerde de band langer dan was afgesproken. U2 zou zich tot 22.00 uur hebben mogen voorbereiden op de nieuwe tour, maar de rockers zouden tot middernacht muziek hebben gemaakt. Volgens Spaanse autoriteiten produceerden ze zeventig decibel, wat te vergelijken is met het geluid wat een stofzuiger op een meter afstand maakt.
De Ierse rockers, die op 20 en 21 juli in de Amsterdam Arena staan, krijgen mogelijk een boete. Volgens een Spaanse krant kan die oplopen tot vijftienduizend euro. Tijdens de show van dinsdag zei voorman Bono tegen het publiek dat de omgeving van Camp Nou de laatste weken de buurt van U2 is geweest. Daar dachten de werkelijke buren van het stadion van FC Barcelona anders over.
34 euroquote:Op maandag 6 juli 2009 13:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoeveel was je voor zo'n klote band kwijt?
Ik 80 euro, maar dan zit ik wel bovenop het podiumquote:
Zitten bij een concert?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik 80 euro, maar dan zit ik wel bovenop het podium
Ik heb zitplaatsen, moeders houd het niet voel om de hele avond te staan.quote:
100 euro, en dan zit ik bij Bono op schootquote:Op maandag 6 juli 2009 13:43 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik 80 euro, maar dan zit ik wel bovenop het podium
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |