Een wezenlijk verschil ...quote:
CNN.quote:MICHAEL JACKSON The Memorial
Tuesday, join CNN for all day coverage as the world celebrates the life of a worldwide pop icon, and don't miss our prime time coverage starting at 8 ET.
ja, ken t allemaal niet meer uit elkaar houden hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 13:48 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja, dat was bij de O.J. Simson zaak.
Ik hoor liever zijn eigen muziek, maar goed..hij blijft onweerstaanbaarquote:
Wie zegt dat de overige twee geen reactie hebben gegeven op MJ's dood?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:36 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
oh diana klopt natuurlijk!en corey heb ik dan gemist
maar wat ik me afvraag is welke conclusie je kan verbinden aan het niet geven een reactie
niet eens een reactie waarin ze zeggen geen reactie te willen geven..
te emotioneel? te persoonlijk?
Amerikaanse CNN kun je online bekijken via Livestation.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:50 schreef Rianne84 het volgende:
is dat ook cnn europe?
Psies.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:55 schreef Phrits het volgende:
[..]
Wie zegt dat de overige twee geen reactie hebben gegeven op MJ's dood?
Misschien hebben ze gewoon geen trek in die media maar wel contact opgenomen met de familie, wat IMO veel beter is dan die Uri Geller-typjes (die er alles aan doen om zelf in de aandacht te komen).
Sja, ik vind het niet bepaald van gezond verstand getuigen dat je ernstig gedrogeerd vader gaat lopen spelen. Dat vind ik niet alleen van MJ, dat vind ik van willekeurig welke junk dan ook.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:40 schreef Shitney het volgende:
[..]
Dat ben ik volledig met je eens. Tegelijkertijd ga ik er - misschien ten onrechte- vanuit dat kinderen van celebs een dusdanig ander soort leven leiden als mijn eigen kinderen, dat die vrij weinig van dergelijke zaken meekrijgen. Ik heb altijd het idee dat dergelijke sterren in huizen wonen waar je elkaar bij wijze van spreken dagenlang niet tegen kunt komen en dat hun dagelijks leven vooral bestaat uit nannies en personeel. Dus wellicht naief, ik ga er dan bij het lezen eigenlijk direct vanuit dat drugs en dergelijke niet open en bloot op pa of moe's nachtkastje ligt. (Wat voor mijn gevoel ook ondersteund wordt door het feit dat het pas bij een tweede huiszoeking gevonden wordt, dus kennelijk lag het ook niet open en bloot voor zijn personeel of de eerste agenten ter plekke). Maar misschien geloof ik wel te veel in het gezonde verstand van mensen, dat kan hoor.
Helemaal niet. Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. Voor wat het omgaan met en het opvoeden van kinderen betreft zijn mijn normen en waarden eigenlijk bijzonder streng. Dus zeer logisch dat ik een totaal andere mening over MJ's vaderlijke capaciteiten heb dan jij.quote:Ik ben Robijn dan wel niet, maar ik ervaar het ook niet als zwartmaken hoor. Ik ben juist wel benieuwd wat je van mijn mening vind, of je het vreemd vind dat ik tot zo'n totaal andere mening dan jij komt.
Dit is dus pure speculatie. Je weet niet eens, hoe het precies zit. Zoals het al jaren met hem gaat.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, ik vind het niet bepaald van gezond verstand getuigen dat je ernstig gedrogeerd vader gaat lopen spelen. Dat vind ik niet alleen van MJ, dat vind ik van willekeurig welke junk dan ook.
[..]
Helemaal niet. Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. Voor wat het omgaan met en het opvoeden van kinderen betreft zijn mijn normen en waarden eigenlijk bijzonder streng. Dus zeer logisch dat ik een totaal andere mening over MJ's vaderlijke capaciteiten heb dan jij.
Overigens zijn we het over zijn muzikale genialiteit volledig eens.
Daar heb je ook eigenlijk wel gewoon gelijk in. Een junk als ouder is natuurlijk nooit wenselijk. Maar ik ben waarschijnlijk wat milder dan jij, ik ben vrij vergevingsgezind en ga ervan uit dat we allemaal fouten maken als het op de opvoeding van kinderen aankomt. Uiteraard is de ene fout de andere niet, dus ik wil het geenszins bagatelliseren allemaal, maar ik wil MJ het voordeel van de twijfel wel geven omdat ik wel overtuigd ben van zijn goede intenties. En wellicht is dat alleen maar zo omdat ik de man zo grenzeloos bewonder, dat kan.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:04 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Sja, ik vind het niet bepaald van gezond verstand getuigen dat je ernstig gedrogeerd vader gaat lopen spelen. Dat vind ik niet alleen van MJ, dat vind ik van willekeurig welke junk dan ook.
[..]
Helemaal niet. Iedereen heeft zijn eigen normen en waarden. Voor wat het omgaan met en het opvoeden van kinderen betreft zijn mijn normen en waarden eigenlijk bijzonder streng.
dat was dus precies mijn punt!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:55 schreef Phrits het volgende:
[..]
Wie zegt dat de overige twee geen reactie hebben gegeven op MJ's dood?
Misschien hebben ze gewoon geen trek in die media maar wel contact opgenomen met de familie, wat IMO veel beter is dan die Uri Geller-typjes (die er alles aan doen om zelf in de aandacht te komen).
Hier ben ik nog veel stelliger in dan jij. Ik denk dat MJ volledig uniek was en dat niemand in het verleden, heden of de toekomst aan hem kan tippen qua uitstraling en talent. Eenzame hoogte wat mij betreft.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:04 schreef Robijn1961 het volgende:
Ik denk dat zoiets maar heel weinig voorkomt. Eens in de, wat is het, 50 jaar? Daarom zal hij zo heel erg gemist worden.
Van Oprah valt het me in ieder geval behoorlijk tegen. Ik vind het nogal onfatsoenlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:12 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat was dus precies mijn punt!
ze hebben geen reactie in de media gegeven, terwijl je t misschien juist wel van ze zou verwachten
zie ook mijn laatste zin in mn eerste bericht, zijn dit uiteindelijk dan zijn echte vrienden geweest
goed lezen aub
Ik snap je. Ik baaaal er ontzettend van dat ik wist dat hij goed was, maar meer met mijn Beatles verzameling bezig was. Daarom heb ik hem uit het oog verloren, en nu is het te laat.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:13 schreef Shitney het volgende:
[..]
Hier ben ik nog veel stelliger in dan jij. Ik denk dat MJ volledig uniek was en dat niemand in het verleden, heden of de toekomst aan hem kan tippen qua uitstraling en talent. Eenzame hoogte wat mij betreft.
Ik denk dat ze er kapot van is, Shitney.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:14 schreef Shitney het volgende:
[..]
Van Oprah valt het me in ieder geval behoorlijk tegen. Ik vind het nogal onfatsoenlijk.
Weet jij veel wat ze als privépersoon heeft ondernomen tov de familie Jackson. Moet iedere celeb dan en plein publique zijn/haar hart luchten over het verscheiden van Jackson? Vind ik een onfatsoenlijke eis.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:14 schreef Shitney het volgende:
Van Oprah valt het me in ieder geval behoorlijk tegen. Ik vind het nogal onfatsoenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |