quote:Op maandag 6 juli 2009 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ieuwwwww, meiden, hou op!
Ik kan me daar echt NIETS bij voorstellen he, om hem als sexueel aantrekkelijk te zien!
En jullie hebben het dan over dominant in bed en ik denk dan eerder aan een mannetje in een luier dat graag als baby behandeld wil worden.Whieeeeeeeeeeeeeee!
Nou ja, smaken verschillen, dat houdt het interessant
joah!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:18 schreef Copycat het volgende:
Kinky luiers?
maar 55 minquote:Op maandag 6 juli 2009 13:18 schreef Rianne84 het volgende:
en maar weer verder
even de tv-uitzendingen op een rij:
maandag 6 juli
20:10-22:30 Ned3 Dangerous Tour
22:30-23:00 RTL4 Inside Neverland
23:00-0:00 Ned3 The one and only Michael Jackson
dinsdag 7 juli
18:00 - 20:30 SBS6 herdenking MJ
19:00 - 19:55 Ned3 herdenking MJ
oh op tvgids.nl staat dat om 19:55 family matters komt...quote:Op maandag 6 juli 2009 13:22 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
maar 55 min
op teletekst duurt het tot half 9
10 uurquote:Op maandag 6 juli 2009 13:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
oh op tvgids.nl staat dat om 19:55 family matters komt...
maar volgens dat kaartje op ebay duurt het van 8AM - 6PM = 17:00 - 03:00
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:28 schreef Phrits het volgende:
[ afbeelding ]
Ik krijg het nog druk met tv-kijken, terwijl ik nog zat te doen heb.
Corey Feldman was een van de eerste die een statement uitbracht. Op de dag zelf al. Wel een rare, waarin hij zijn eigen concert even ging pluggen. Diana Ross had ook vrij snel gereageerd dat ze niet kon stoppen met huilen, maar Oprah en Macauley Culkin inderdaad niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:29 schreef JaneDoe het volgende:
al anderhalve week geleden en geen reacties in de media van mensen als macauley culkin, corey feldman en diana ross en ook oprah heb ik nog niet gezien/gehoord
je zou denken dat ze die als eerste bellen
zijn dit dan de mensen met fatsoen?
Weet je...ik heb gehoord dat sommigen niet eens KUNNEN reageren van pijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:32 schreef Shitney het volgende:
[..]
Corey Feldman was een van de eerste die een statement uitbracht. Op de dag zelf al. Wel een rare, waarin hij zijn eigen concert even ging pluggen. Diana Ross had ook vrij snel gereageerd dat ze niet kon stoppen met huilen, maar Oprah en Macauley Culkin inderdaad niet.
sja dat is waar je zelf het meest van houdt.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:34 schreef Anonymousz het volgende:
welke kanaal moet ik kijken morgen ik heb stress
Dat had ik wel verwacht dat RTL Boulevard ook met extra lange aflevering zouden komen..quote:Op maandag 6 juli 2009 13:27 schreef Anonymousz het volgende:
extra lange uitzending rtl boulevard morgen van half 7 tot 5 voor 8
edit elke dag is het tot 5 voor 8![]()
oh diana klopt natuurlijk!quote:Op maandag 6 juli 2009 13:32 schreef Shitney het volgende:
[..]
Corey Feldman was een van de eerste die een statement uitbracht. Op de dag zelf al. Wel een rare, waarin hij zijn eigen concert even ging pluggen. Diana Ross had ook vrij snel gereageerd dat ze niet kon stoppen met huilen, maar Oprah en Macauley Culkin inderdaad niet.
Oh ja?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:36 schreef Shitney het volgende:
Die filmpjes op youtube!![]()
![]()
![]()
Ga ze niet posten, maar ze zijn echt hilarisch. Als je sexy michael jackson intikt komj eer echt honderden tegen.
okay, dat dusquote:Op maandag 6 juli 2009 13:34 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Weet je...ik heb gehoord dat sommigen niet eens KUNNEN reageren van pijn.
Hoezo had ze het niet op hem de laatste jaren? Dat is nieuws voor mij. Ik weet zeker dat ze hem heel goed aanvoelde.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:37 schreef Rianne84 het volgende:
Oprah had het toch niet zo op MJ de laatste jaren?
Ned3 zendt de herdenking met vertraging uit zodat ze nog kunnen ondertitelen.
normaal duurt t tot half 8quote:Op maandag 6 juli 2009 13:36 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat had ik wel verwacht dat RTL Boulevard ook met extra lange aflevering zouden komen..
Ik had het idee dat ze steeds minder aandacht aan hem besteedde en nooit haar mening wilde geven over de beschuldigingen van kindermisbruik. maar ik kan ernaast zitten hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 13:38 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hoezo had ze het niet op hem de laatste jaren? Dat is nieuws voor mij. Ik weet zeker dat ze hem heel goed aanvoelde.
ojaquote:Op maandag 6 juli 2009 13:36 schreef Shitney het volgende:
Die filmpjes op youtube!![]()
![]()
![]()
Ga ze niet posten, maar ze zijn echt hilarisch. Als je sexy michael jackson intikt komj eer echt honderden tegen.
Hij is op tien punten aangeklaagd. Op alle tien de punten is hij vrijgesproken. Laten we dat even goed onthouden.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze steeds minder aandacht aan hem besteedde en nooit haar mening wilde geven over de beschuldigingen van kindermisbruik. maar ik kan ernaast zitten hoor
dit heb ik er ook niet uit kunnen halenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:40 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze steeds minder aandacht aan hem besteedde en nooit haar mening wilde geven over de beschuldigingen van kindermisbruik. maar ik kan ernaast zitten hoor
Ja...met geld omgaan kon hij niet. Hij was al rijk sinds zijn kinderjaren.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:41 schreef One_conundrum het volgende:
http://www.pinsane.com/pi(...)on_arcade_entry.html
Wat maakt dat nou uit? Gewoon mooie collectiequote:Op maandag 6 juli 2009 13:42 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ja...met geld omgaan kon hij niet. Hij was al rijk sinds zijn kinderjaren.
Psies.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:44 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Gewoon mooie collectie
degene die haar heeft misbruikt is ook nooit veroordeeld, dus misschien dat haar dat weinig zegt vrijspraakquote:Op maandag 6 juli 2009 13:41 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Hij is op tien punten aangeklaagd. Op alle tien de punten is hij vrijgesproken. Laten we dat even goed onthouden.
Tuurlijk zend CNN het wel live uit, waar heb je dat nou vandaan?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef JX het volgende:
CNN zend het niet live uit? Hmm, moet maar eens ff uit gaan zoeken waar ik het live via internet kan zien, of ik moet zorgen dat mijn tv (annex pc scherm) het doet![]()
En begint het nou om 18of 19 uur Nederlandse tijd? Als het 19u is komt dat wel goed uit, want ben pas 18:15 thuis van werk
Ja, dat was bij de O.J. Simson zaak.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
degene die haar heeft misbruikt is ook nooit veroordeeld, dus misschien dat haar dat weinig zegt vrijspraak
kan me nu idd ook herinneren dat in die uitzendinding van haar met de uitspraak zij de enige was die niet juichde bij het vonnis maar netjes bleef zitten zonder een emotie te laten blijken
of was die bij de oj simpson-zaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |