nee, het ging me ook om die kopquote:Op maandag 6 juli 2009 12:42 schreef Rianne84 het volgende:
[..]alsof die maatschappelijk werkers ook maar iets naar buiten laten komen over dergelijke gesprekken.
Daarnaast, stel dat hun daddy een druggie was, maakt dat wat uit of ze dan beter af zijn bij oma of hun zogenaamde moeder?
Ja, zat er dik in dat dit zou gebeuren.quote:
Zie 2 post boven je, ebay staat er vol meequote:Op maandag 6 juli 2009 12:45 schreef Anonymousz het volgende:
Robijn ik heb de kaartjes niet gewonnen
Thank you for your registration.
Sorry, we regret to inform you that your registration to attend the Public Memorial Service for Michael Jackson was not selected.
Hundreds of thousands registered, but only a few can be in attendance.
Same here, dus.quote:Op maandag 6 juli 2009 12:45 schreef Anonymousz het volgende:
Robijn ik heb de kaartjes niet gewonnen
Thank you for your registration.
Sorry, we regret to inform you that your registration to attend the Public Memorial Service for Michael Jackson was not selected.
Hundreds of thousands registered, but only a few can be in attendance.
Wat mij opvalt, daar heb ik me over verbaasd de afgelopen dagen, is dat hij zo ontzettend hetero overkomt. Dat had ik me nooit gerealiseerd, je gaat altijd van dat pipestemmetje en dat bijna vrouwelijke gedrag en uiterlijk uit dat je van buiten het podium kent. Hij lijkt zo seksloos, maar als je hem op het podium ziet dan is hij een brok seksuele energie en heel erg macho. Grappig vind ik dat, ik betrapte mezelf tot mijn eigen schrik op de gedachte dat hij vast heel dominant in bed wasquote:Op maandag 6 juli 2009 12:28 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Wat ik ook zo frappant vind aan hem, is de tegenstelling hoe hij was op het podium, en buiten het podium.
Op het podium naar zijn kruis grijpen, en buiten het podium verlegen zijn
Ik ook, zie het nu dankzij jullie pas.quote:
Ook nóóit eerder gezien hoor, in al die jaren, dat knopjequote:Op maandag 6 juli 2009 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Verrek! Daar heb ik nog nooit op gelet![]()
![]()
Ik ben een oldbie hoor, ik ben zo gewend om het zo te doen als ik al 9 jaar doe op Fok. Maar die optie is inderdaad handiger voor Robijn.
Ik ook niet!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook nóóit eerder gezien hoor, in al die jaren, dat knopje![]()
Vrij dom, want ik meen dat er duidelijk gezegd is dat ze op naam worden uitgegeven en dat je je ook moet legitimeren.quote:
Ik denk dat hij heel passioneel wasquote:Op maandag 6 juli 2009 12:57 schreef Shitney het volgende:
[..]
Wat mij opvalt, daar heb ik me over verbaasd de afgelopen dagen, is dat hij zo ontzettend hetero overkomt. Dat had ik me nooit gerealiseerd, je gaat altijd van dat pipestemmetje en dat bijna vrouwelijke gedrag en uiterlijk uit dat je van buiten het podium kent. Hij lijkt zo seksloos, maar als je hem op het podium ziet dan is hij een brok seksuele energie en heel erg macho. Grappig vind ik dat, ik betrapte mezelf tot mijn eigen schrik op de gedachte dat hij vast heel dominant in bed was.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel passioneel was
dat kunnen we precies kijken tussen de Dangerous tour en de docuquote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Anonymousz het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)erland.avi_plain.xml
vanavond om half 11
hahahahaaa nou, ik vind het een onweerstaanbare combinatie, hoe hij buiten het podium was, en eropquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ook nóóit eerder gezien hoor, in al die jaren, dat knopje![]()
roep je dat vanaaf nog ff rond half 11?quote:Op maandag 6 juli 2009 13:05 schreef Anonymousz het volgende:
http://www.rtl.nl/compone(...)erland.avi_plain.xml
vanavond om half 11
of een pm sturenquote:Op maandag 6 juli 2009 13:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
roep je dat vanaaf nog ff rond half 11?
Anders vergeet ik het
quote:Op maandag 6 juli 2009 12:57 schreef Shitney het volgende:
[..]
Wat mij opvalt, daar heb ik me over verbaasd de afgelopen dagen, is dat hij zo ontzettend hetero overkomt. Dat had ik me nooit gerealiseerd, je gaat altijd van dat pipestemmetje en dat bijna vrouwelijke gedrag en uiterlijk uit dat je van buiten het podium kent. Hij lijkt zo seksloos, maar als je hem op het podium ziet dan is hij een brok seksuele energie en heel erg macho. Grappig vind ik dat, ik betrapte mezelf tot mijn eigen schrik op de gedachte dat hij vast heel dominant in bed was.
quote:Op maandag 6 juli 2009 13:03 schreef Robijn1961 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij heel passioneel was
Ieuwwwww, meiden, hou op!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |