*ril*quote:
Hun zijn toch niet de enige?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:47 schreef Houzer het volgende:
Shit ik heb mijn 3G laten vallen, nu wil ik hem opsturen naar ipod-service.nl zijn ze vanwege een verbouwing dicht tot 31-07![]()
Nu moet ik een maand met een nokiadoen.
Hun heb ik als adres opgekregen, ga vanmidag wel even bellen met mijn winkel.quote:
Maar vanwege een verbouwing gooi je je bedrijf een maand op slotquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:47 schreef Houzer het volgende:
Shit ik heb mijn 3G laten vallen, nu wil ik hem opsturen naar ipod-service.nl zijn ze vanwege een verbouwing dicht tot 31-07![]()
Nu moet ik een maand met een nokiadoen.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:56 schreef D. het volgende:
Heeft een sofware-update (echt) zin?
Heb 'm al een half jaar niet meer aan de pc aangesloten en overweeg het toch maar weer eens opnieuw te proberen.
Hij doet 't niet meer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:47 schreef Houzer het volgende:
SMSen makkelijker? Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:57 schreef Houzer het volgende:
[..]
Smsen is nu een stuk makkelijker, mits je I-Phone niet kapot is
Met die grote kut vingers van mij wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:58 schreef D. het volgende:
[..]
SMSen makkelijker? Zo moeilijk is het toch niet?
Ik denk dat ik weleens grotere kut vingers zou kunnen hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:59 schreef Houzer het volgende:
[..]
Met die grote kut vingers van mij wel.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weleens grotere kut vingers zou kunnen hebben
Grotere vingers dus, niet grotere kut
Mja, 100+ nieuwe features in OS3.0, wie loopt daar nou warm voor he.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:09 schreef D. het volgende:
Ik zie vanmiddag iemand die iPhone-addict is, dus die zal alle updates wel hebben.
Probeer ik daar ff uit of het de moeite is, want 'makkelijker SMS'en' haalt me vooralsnog niet over de streep.
Ik vroeg om een reden en kreeg alleen 'gemakkelijker SMS'en' te horen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:10 schreef Jarno het volgende:
[..]
Mja, 100+ nieuwe features in OS3.0, wie loopt daar nou warm voor he.
Puik plan gebruik zijn i-tunes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:09 schreef D. het volgende:
Ik zie vanmiddag iemand die iPhone-addict is, dus die zal alle updates wel hebben.
Probeer ik daar ff uit of het de moeite is, want 'makkelijker SMS'en' haalt me vooralsnog niet over de streep.
Heb je googletyfus ofzo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg om een reden en kreeg alleen 'gemakkelijker SMS'en' te horen.
Zit er bij die 100+ nog iets bruikbaars?
Nee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vroeg om een reden en kreeg alleen 'gemakkelijker SMS'en' te horen.
Zit er bij die 100+ nog iets bruikbaars?
Copy/Paste is wel handigquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:14 schreef Jarno het volgende:
Maar goed, het is eigenlijk te gek voor woorden maar ik ben te goed voor deze wereld: begin hier eens!
http://www.iphoneclub.nl/(...)gd-mms-a2dp-en-meer/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |