Klik!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:05 schreef Silvanovisch het volgende:
Iemand enig idee of het ook mogelijk is om bij een Vodafone abbo een iPhone te krijgen?
Zit al jaren bij Vodafone en kan binnenkort mijn abbo verlengen + een nieuwe foon aanvragen.
Zie de iPhone wel zitten, alleen heb geen idee of Vodafone die heeft? Op hun site staat weinig tot niks er over.
Voor dat geld kan je hem beter los uit Begië halen, dan zit je niet vast aan tweejarig contract.quote:
Dat is een 2de jaquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:06 schreef Merkie het volgende:
[..]
Voor dat geld kan je hem beter los uit Begië halen, dan zit je niet vast aan tweejarig contract.
Zonder abonnement kan je sowieso niet bellen hè...quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:44 schreef sbk het volgende:
Als je hem simlockvrij koopt en geen abonnement sluit, hoe krijg je dan toegang tot internet?![]()
![]()
Ach, boeiend. Mijn chroom zit na iets meer dan een jaar onder de krassenquote:
Ik ben zo iemand die elk krasje en dingetje erg vindquote:Op woensdag 8 juli 2009 23:47 schreef Merkie het volgende:
Gewoon via je je huidige provider.
[..]
Ach, boeiend. Mijn chroom zit na iets meer dan een jaar onder de krassen.
Koop een dock.quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ben zo iemand die elk krasje en dingetje erg vind.
Als ik thuis ben ligt hij ook constant face down op een fluwelen doekje, en om de paar uur check ik de voorkant helemaal.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:57 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Als ik thuis ben ligt hij ook constant face down op een fluwelen doekje, en om de paar uur check ik de voorkant helemaal.
Gelukkig gaat het na een maandje altijd wel over, dan is het nieuwige ervanaf.quote:
bij rood kunnen staan geld het ook dat het bij bkr bekend isquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:56 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat weet ik dus echt niet.
Heb helemaal geen schulden, nooit gehad ook.
Koop een dock?! Zoek hulp!quote:
Ik heb zelfs nog nooit wat geleend of dus rood gestaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
bij rood kunnen staan geld het ook dat het bij bkr bekend is
Anderes GSM abbo's staan ook als 'schuld' geregistreerd bij het BKR, dus als je er al 4 hebt lopen kan het zijn dat de 5e afketst ofzo. Verder schijnt het zo te zijn dat ex-wanbetalers op jouw adres (of een studentenflat vol met dubieuze betalers oid) ook voor problemen kan zorgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:40 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nog nooit wat geleend of dus rood gestaan.
Misschien komt het omdat ik toen nog 18 was dat ik die aanvraag deed. Maar ik zie het wel. Hopelijk gaan ze vandaag de aanvraag doen.
Ik heb er maar 1 bij de KPN lopen. Verder woon ik in een vrij rustige buurt, al 12 jaar. Dus dan zou sowieso die notatie al verlopen moeten zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:42 schreef Jarno het volgende:
[..]
Anderes GSM abbo's staan ook als 'schuld' geregistreerd bij het BKR, dus als je er al 4 hebt lopen kan het zijn dat de 5e afketst ofzo. Verder schijnt het zo te zijn dat ex-wanbetalers op jouw adres (of een studentenflat vol met dubieuze betalers oid) ook voor problemen kan zorgen.
En soms zijn telco's gewoon ongelooflijke zeikwijven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 bij de KPN lopen. Verder woon ik in een vrij rustige buurt, al 12 jaar. Dus dan zou sowieso die notatie al verlopen moeten zijn.
Dat is 1 ding dat zeker isquote:Op donderdag 9 juli 2009 08:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
En soms zijn telco's gewoon ongelooflijke zeikwijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |