Ik krijg al fokking 2 jaar mail van ze met van die meldingen als "er is een nieuwe reactie geplaatst op de foto van Geil Sletje" maar nu moet het wel even bevestigd wordenquote:Je emailadres is niet bevestigd. Klik hier om je emailadres te bevestigen.
dan ben je homoquote:
En echt mooi zuiver klonk het ook niet allemaal.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Omdat de OP totaal niet boeit gaat dit topic nu over die verschrikkelijke Ilse de Lange op radio538.![]()
En, nee de zenderkeuze is niet aan mij.
[ afbeelding ]
Opzouten met dat mokkel en haar geitenstem en zeikliedjes.
Eens. Ik zou haar zeker eens aan de wandelstok willen prikken maar dan wel met haar mond dicht.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ze is wel lekker, maar ze moet idd niet der klep open trekken.
Geen topickaping waardig.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Omdat de OP totaal niet boeit gaat dit topic nu over die verschrikkelijke Ilse de Lange op radio538.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind r een lekker en lief lachebekje. Ik zou haar zeker geven.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ontopic gaarne. Of reageer niet, mongolide dakhaas.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:54 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Geen topickaping waardig.
Dit topic gaat nu over het feit dat iedereen tegenwoordig een antiklacht in zijn of haar topic post
Zo'n 8.932.282 mensen.quote:
Log jij eens heel snel uit, stakker die je d'r bentquote:Op maandag 6 juli 2009 10:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ontopic gaarne. Of reageer niet, mongolide dakhaas.
Gewoon op hem in blijven gaan hoor. Dat zal hem leren.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:01 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Log jij eens heel snel uit, stakker die je d'r bent.
Nee, en nu, waardeloze diklip?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:01 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Log jij eens heel snel uit, stakker die je d'r bent.
Diklipquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |