Ik krijg al fokking 2 jaar mail van ze met van die meldingen als "er is een nieuwe reactie geplaatst op de foto van Geil Sletje" maar nu moet het wel even bevestigd wordenquote:Je emailadres is niet bevestigd. Klik hier om je emailadres te bevestigen.
dan ben je homoquote:
En echt mooi zuiver klonk het ook niet allemaal.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Omdat de OP totaal niet boeit gaat dit topic nu over die verschrikkelijke Ilse de Lange op radio538.![]()
En, nee de zenderkeuze is niet aan mij.
[ afbeelding ]
Opzouten met dat mokkel en haar geitenstem en zeikliedjes.
Eens. Ik zou haar zeker eens aan de wandelstok willen prikken maar dan wel met haar mond dicht.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ze is wel lekker, maar ze moet idd niet der klep open trekken.
Geen topickaping waardig.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Omdat de OP totaal niet boeit gaat dit topic nu over die verschrikkelijke Ilse de Lange op radio538.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind r een lekker en lief lachebekje. Ik zou haar zeker geven.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:45 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[ afbeelding ]
Ontopic gaarne. Of reageer niet, mongolide dakhaas.quote:Op maandag 6 juli 2009 09:54 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Geen topickaping waardig.
Dit topic gaat nu over het feit dat iedereen tegenwoordig een antiklacht in zijn of haar topic post
Zo'n 8.932.282 mensen.quote:
Log jij eens heel snel uit, stakker die je d'r bentquote:Op maandag 6 juli 2009 10:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ontopic gaarne. Of reageer niet, mongolide dakhaas.
Gewoon op hem in blijven gaan hoor. Dat zal hem leren.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:01 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Log jij eens heel snel uit, stakker die je d'r bent.
Nee, en nu, waardeloze diklip?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:01 schreef Druktemaker het volgende:
[..]
Log jij eens heel snel uit, stakker die je d'r bent.
Diklipquote:
Volgens mij ben jij vroeger op het schoolplein erg veel gepest waardoor je nu je frustraties moet afreageren op users van een forum.quote:
Projectie?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij vroeger op het schoolplein erg veel gepest waardoor je nu je frustraties moet afreageren op users van een forum.
Spot jij 'm?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:00 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ontopic gaarne. Of reageer niet, mongolide dakhaas.
Nee, maar wat een kutwoordquote:
Dat. Of het is een autistische wo'er.quote:Op maandag 6 juli 2009 10:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij vroeger op het schoolplein erg veel gepest waardoor je nu je frustraties moet afreageren op users van een forum.
"Elite van het forum" jaquote:Op maandag 6 juli 2009 12:39 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Dat. Of het is een autistische wo'er.
En sowieso is hij maagd. En gaat hij nooit uit.
Of hij is [insert ander cliché dat de minder bedeelden van FOK! gebruiken tegen de elite van het forum].
Daarom ben ik baas ipv elite.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
"Elite van het forum" jaNa Emimich en Crane weten we allemaal wel dat dat ook geen ene reet voorstelt.
Los daarvan is het sowieso droevig dat er users zijn die zich tot de elite rekenen op een internetforum, maar goed, ieder z'n ding natuurlijk.
Daarom vul ik daar ook onzin in.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:20 schreef IHVK het volgende:
En Windows Live probeert je achternaam af te troggelen.
Standaard aangevinkt: iedereen mag mijn achternaam zien
Je kan het ook uitvinken. Anders staat er bij elk email die je stuurt De Neus.quote:Op maandag 6 juli 2009 14:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daarom vul ik daar ook onzin in.
Voornaam: De
Achternaam: Neus
Jij viert de jaarwisseling op fokquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |