De bron is natuurlijk wel rabosport.nlquote:Op dinsdag 7 juli 2009 20:07 schreef UltraR het volgende:
Dat valt me voorlopig toch 100% mee. Ik had me al op het ergste voorbereid.
Officieël dacht ik niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 22:21 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
De bron is natuurlijk wel rabosport.nl
Maar toch hoop ik dat het hier bij blijft![]()
Trouwens, is Rasmussen nu al eens daadwerkelijk op doping betrapt
Niet verrassend dit natuurlijk. Denkt iemand nu werkelijk dat Rabo-leiding hun renners de vrije hand geven om verhoord te worden als ze echt bedenkingen hebben bij hun eigen renners?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:25 schreef TheArt het volgende:
Nou daar heb je een deel van je gevraagde openheid, Barca:
[..]
Het was een verklaring onder ede. Als ze liegen, plegen ze meineed.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:35 schreef Barca het volgende:
Misschien de renners gezegd wat ze moeten zeggen?
Als je de renners niet laat gaan ben je helemaal verdacht.
Of ze contacten met Humanplasma hebben gehad. Dat is waar de zaak om draait. En natuurlijk betekent het niet dat ze geen doping gebruiken, maar het betekent ook niet dat ze wel doping gebruiken. Je blijft maar vissen naar dopinggebruik. Wil je graag dat ze dope gebruiken ofzo? Het bewijs daarvoor is nog altijd niet geleverd, dus zijn ze onschuldig.quote:Wat is er eigenlijk gevraagd in Wenen? Misschien wordt georganiseerd gebruik niet duidelijk, maar dat betekent dan nog niet dat er niet gebruikt wordt.
Het bewijs is er niet, dus ze zijn onschuldig voorlopig. Zo werkt de rechtsstaat.quote:En ... als de "beschuldigingen" vaag zijn, dan is het ook lastig om met verklaringen duidelijkheid te verschaffen. Lees: er komt geen bewijs dat een renner schuldig is, en zonder duidelijkheid bewijs kan justitie niet straffen.
Dat kan je wel denken, maar laten we het gewoon maar bij "getuigen" houden, net zoals de officiële instanties dat doen...quote:Ik zit nog steeds te dubben "Getuigen". Getuigen tegen/voor wie of wat? Lijkt me eerder dat men spreekt van getuigen maar dat er eigenlijk sprake is van verdachten.
Dat weet ik niet. Als ze gewoon de officiële weg volgen en zich niet laten leiden door emoties gaan ze gewoon door. Heb nog geen signalen gezien die de richting op wijzen dat ze zouden stoppen.quote:Ondanks dit goede bericht verwacht ik dat Rabobank het sponsorcontract niet zal verlengen. Het imago heeft een zoveelste klap gekregen.
Ja, maar in theorie is het mogelijk dat ze dat plegen. En er op gokken dat dat niet aan het licht komt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:48 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het was een verklaring onder ede. Als ze liegen, plegen ze meineed.
[..]
Of ze contacten met Humanplasma hebben gehad. Dat is waar de zaak om draait. En natuurlijk betekent het niet dat ze geen doping gebruiken, maar het betekent ook niet dat ze wel doping gebruiken. Je blijft maar vissen naar dopinggebruik. Wil je graag dat ze dope gebruiken ofzo? Het bewijs daarvoor is nog altijd niet geleverd, dus zijn ze onschuldig.
[..]
Het bewijs is er niet, dus ze zijn onschuldig voorlopig. Zo werkt de rechtsstaat.
[..]
Dat kan je wel denken, maar laten we het gewoon maar bij "getuigen" houden, net zoals de officiële instanties dat doen...
[..]
Dat weet ik niet. Als ze gewoon de officiële weg volgen en zich niet laten leiden door emoties gaan ze gewoon door. Heb nog geen signalen gezien die de richting op wijzen dat ze zouden stoppen.
Wat een opnzinnige vergelijking. Dat slaat echt als een lul op een drumstel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:03 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Of hebben we hier te maken met moraalridders die ook vinden dat Aegon het sponsorcontract met Ajax moet beëindigen als Ajax Elia heeft gevraagd om een transfer te forceren.
Ik hou ook alle mogelijkheden open hoor. Ik denk echt niet de wielersport clean is. Maar ik hoef dat niet steeds naar voren te brengen met insinuaties en voorbarige conclusies. Ik wacht liever op bewijzen voordat ik iets roep.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar in theorie is het mogelijk dat ze dat plegen. En er op gokken dat dat niet aan het licht komt.
Ik vis niet. Ik hou met iedere mogelijkheid rekening. Bovendien ben ik er van overtuigd (puur gevoel) dat ze (bijna) allemaal gebruiken in dit peloton.
Ik noem ze geen verdachten, ik vraag me alleen af waarom/waarvoor/-tegen ze getuigen. Dat recht heb ik. Hoe vervelend jij dat misschien ook vindt.
Rabobank heeft al vaker aangegeven niet met doping geassocieerd te willen worden. Die waren al flink geïrriteerd door de zaak Rasmussen. Veel willen die niet meer met modder bekogeld worden.
Tja ik ben persoonlijk ook Ajax fan, maar het is gewoon iets dat ik buitengewoon onetisch vind. Want als je zulke dingen gaat roepen tegen spelers die je witl hebben dan verlies je bij mij wel het respect als organisatie. Bij de doping geruchten (want dat zijn het vaak) is er de afgelopen jaren volgens mij met name sprake van een (wat niet ziet wat niet deert) mentaliteit. Dat is in mijn ogen persoonlijk niet erger dan het aanmoedigen van het forceren van een breuk..quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:07 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Wat een opnzinnige vergelijking. Dat slaat echt als een lul op een drumstel.
Waar deden Boogerd en Dekker dan precies aan mee? Het liegen over hun whereabouts? .. of anders nl?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:22 schreef Klopkoek het volgende:
http://tour2009.nos.nl/nieuws/artikel/id/tcm:45-538662/
Rabobank is het oude wielrennen. Kan me nog goed herinneren dat Dekker en Boogerd toentertijd Rasmussen niets kwalijk namen.... omdat ze er zelf ook aan mee deden waarschijnlijk.
Dat heb je overal, de media vernietigd nu eenmaal veel dingen. Of het nu sporters, celebs of anderen zijn. Ze zoeken naar dat ene sensatie puntje en belichtten dat grootst uit. Heb dan ook een gore hekel aan die sensatie journalisten. Geen grijntje zelfrespect.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:15 schreef One_of_the_few het volgende:
dat de schijn tegen is, is ook een fout van de pers. ze creeren hun eigen hype en maken op hun manier de sport net zo kapot als waar ze anderen van beschuldigen.
Goed ideequote:Op maandag 6 juli 2009 13:09 schreef SaintOfKillers het volgende:
Eigenlijk hoort dit meer thuis in het Menchov-topic, maar ik vind dat Rabo Menchov ook verkeerd gebruikt (al moet hij zelf natuurlijk ook nog willen). Uiteindelijk zie je 'm alleen maar in de grote ronde's en eventueel in één van die kleine Spaanse rittenkoersjes en dan is het gedaan.
Aan de andere kant probeert Rabo al jaren om de AGR, de Waalse Pijl of LBL te winnen met Boogerd, Freire, Dekker en nu Gesink, terwijl ze met Menchov een veel geschiktere kandidaat hebben, die kan in een goede dag echt een Valverdiaanse versnelling plaatsen die weinigen kunnen volgen. Maar hij rijdt daar nooit (of toch zelden) mee.
Die overtuiging dat ze (bijna) allemaal gebruiken heb ik ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:00 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja, maar in theorie is het mogelijk dat ze dat plegen. En er op gokken dat dat niet aan het licht komt.
Ik vis niet. Ik hou met iedere mogelijkheid rekening. Bovendien ben ik er van overtuigd (puur gevoel) dat ze (bijna) allemaal gebruiken in dit peloton.
Ik noem ze geen verdachten, ik vraag me alleen af waarom/waarvoor/-tegen ze getuigen. Dat recht heb ik. Hoe vervelend jij dat misschien ook vindt.
Rabobank heeft al vaker aangegeven niet met doping geassocieerd te willen worden. Die waren al flink geïrriteerd door de zaak Rasmussen. Veel willen die niet meer met modder bekogeld worden.
Maar als je getuige bent, dan is dat omdat er iemand anders verdacht is. Wie dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:01 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die overtuiging dat ze (bijna) allemaal gebruiken heb ik ook.
maar je hoeft 't niet in 75% van je posts steeds weer te zeggen
Als zowel de rechtbank als de Rabobank zeggen dat ze als getuigen zijn verhoord, waarom daar dan aan twijfelen (want weliswaar deed je dat in deze post niet, maar iets verder naar boven wel)?
Dat ze opgeroepen worden als getuigen kan er simpelweg mee te maken hebben gehad dat ze ook bij Rabobank hebben gereden, net als Kohl. Of dat Kohl anderen heeft genoemd, waarmee ze in de ploeg hebben gezeten.
Maar, eerder werden ze inzake Humanplasma als verdachten genoemd. Kohl? Die heeft zelf toch al een verklaring gegeven over zijn gedrag? Die ontkende het gebruik van en handel in niet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:39 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Die instantie zelf OF misschien Kohl ofzo. Maar het Kohl verhaal vind ik raar omdat hij zegt dat juist bij het Rabo continentaal team geen dope cultuur heerste. (Ik blijf dit een opvallende opmerking vinden die juist verschrikkelijk in het voordeel van Rabo pleit).
Anderen die zowel bij Rabo als Gerolsteiner hebben gereden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:34 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar als je getuige bent, dan is dat omdat er iemand anders verdacht is. Wie dan?
Ze werden vooral door de media als verdachten genoemd heb ik het idee...quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar, eerder werden ze inzake Humanplasma als verdachten genoemd.
Ik doelde op Humanplasma. Misschien dat ze daar de zaak tegen aan het rondbreien zijn?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:42 schreef Barca het volgende:
[..]
Maar, eerder werden ze inzake Humanplasma als verdachten genoemd. Kohl? Die heeft zelf toch al een verklaring gegeven over zijn gedrag? Die ontkende het gebruik van en handel in niet.
En het hof van Wenen zou een verdachte zijn? Dat lijkt me niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |