abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 28 juli 2009 @ 17:24:19 #176
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71401755
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Mert het volgende:
Hebben mensen nog tips voor een maatschappij om mee te vliegen naar Bangkok?
We zitten nu te kijken naar: EvaAir, Air Berlin en China Airlines.
Dit omdat deze 3 rechstreekse vluchten aanbieden naar Bangkok, wat ik meer ontspannen vind dan een tussenstop en ook wat makkelijker is voor m'n vriendin die haar medicijnen mee moet kunnen nemen.
Ik begreep ook van andere sites dat Eva weer een tussenklasse heeft tussen Economy en Business, Evergreen, waar je wat meer ruimte hebt? Dat is voor mij eigen wel een must met m'n 1,96 lengte
KLM is misschien ook een optie maar daar hoor ik wel veel tegenstrijdige verhalen over.
Planning is om 10 januari te vertrekken en dan minimaal 4 weken daar te blijven.
Klm rij 36 is bij de deuropening en heeeeeeeeeeel veel beenruimte is wel +70 euro bij dokken (747 vliegtuig)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_71403353
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Mert het volgende:
Hebben mensen nog tips voor een maatschappij om mee te vliegen naar Bangkok?
We zitten nu te kijken naar: EvaAir, Air Berlin en China Airlines.
Dit omdat deze 3 rechstreekse vluchten aanbieden naar Bangkok, wat ik meer ontspannen vind dan een tussenstop en ook wat makkelijker is voor m'n vriendin die haar medicijnen mee moet kunnen nemen.
Ik begreep ook van andere sites dat Eva weer een tussenklasse heeft tussen Economy en Business, Evergreen, waar je wat meer ruimte hebt? Dat is voor mij eigen wel een must met m'n 1,96 lengte
KLM is misschien ook een optie maar daar hoor ik wel veel tegenstrijdige verhalen over.
Planning is om 10 januari te vertrekken en dan minimaal 4 weken daar te blijven.
Mahan Airways is het goedkoopste (met tussenstop in Teheran ), ik geloof dat Biman (aka de vliegende bus) niet meer vliegt ;D

maar evt. kan Emirates ook (met tussenstop in Dubai wel, maar dat kan ook leuk zijn als je daar een paar daagjes wil blijven).

http://www.333travel.nl wil wel wat aanbiedingen met Eva en China hebben, maar Air Berlin boek je gewoon rechtstreeks op de site van AB. Vooral aantrekkelijik bij verblijfsduur van 3 maanden of meer.

Van bovengenoemde drie zou ik voor Eva of China gaan, Air Berlin zijn echt gare bakken, en weirde service (NOT) , en je moet natuurlijk eerst in Dusseldorf geraken

/edit/ik moet wel zeggen dat de aftersales van AB erg netjes is (vergoeding vlucht en hotel na vertraging), en dat ze wel het schattigste grondpersoneel in Bangkok hebben /edit/

[ Bericht 2% gewijzigd door Dinosaur_Sr op 28-07-2009 18:35:53 ]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 21:45:48 #178
62913 Blik
The one and Only!
pi_71409717
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

Mahan Airways is het goedkoopste (met tussenstop in Teheran ), ik geloof dat Biman (aka de vliegende bus) niet meer vliegt ;D

Vliegt die nog??

Heb ik overigens gedaan, was een aparte belevenis Had eigenlijk een stopover in Teheran moeten doen
pi_71415556
Wat is er mis met KLM?! Ik hoor ook verhalen over 'sardineblikjes' e.d. wegens te weinig beenruimte...maar, is het echt zo rampzalig in verhouding met de andere maatschappijen??!!

*vliegt zaterdag met KLM naar Bangkok *
  woensdag 29 juli 2009 @ 01:49:07 #180
6941 APK
Factual, I think.
pi_71416598
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:46 schreef Stevie_ het volgende:
Wat is er mis met KLM?! Ik hoor ook verhalen over 'sardineblikjes' e.d. wegens te weinig beenruimte...maar, is het echt zo rampzalig in verhouding met de andere maatschappijen??!!

Ik vond de beenruimte bij de KLM idd beperkt, maar dat kan ook gevoelsmatig zijn omdat je denkt dat een maatschappij uit een land met lange inwoners daar iets meer rekening mee zou houden.

Verder is het een vieze oude gedeukte 747 met 20 jaar oude bolle monitoren om het inflight entertainment te bekijken en had ik een keer bij het eten keuze uit vis of vis.

Veel plezier.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  woensdag 29 juli 2009 @ 08:23:20 #181
62913 Blik
The one and Only!
pi_71418149
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 00:46 schreef Stevie_ het volgende:

Niet specifiek met KLM naar Bangkok, maar de 747's van KLM zijn wel redelijk slecht te noemen. Idd weinig tot geen entertainment (10 meter van een scherm van 30 centimeter af zitten noem ik geen entertainment), weinig beenruimte en als de passagier voor je de stoel naar achteren zet wordt de toch al weinige beenruimte helemaal krap.

Maar goed, beenruimte is bij de meeste carriers dramatisch.
  woensdag 29 juli 2009 @ 22:43:24 #182
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_71443543
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 08:23 schreef Blik het volgende:

[..]

Niet specifiek met KLM naar Bangkok, maar de 747's van KLM zijn wel redelijk slecht te noemen. Idd weinig tot geen entertainment (10 meter van een scherm van 30 centimeter af zitten noem ik geen entertainment), weinig beenruimte en als de passagier voor je de stoel naar achteren zet wordt de toch al weinige beenruimte helemaal krap.

Maar goed, beenruimte is bij de meeste carriers dramatisch.
Met Thai, Eva en zelfs Air Asia X heb ik echter altijd voldoende beenruimte, vooral Thai is met 34 inch in economy in de 747 echt heel ruim, bij KLM zit ik altijd met knieen tegen de stoel voor me.
Air Berlin is opzich wel okee, maar vliegt relatief langzaam 12,5 uur, en vanaf Dusseldorf ben je al een beetje in de goede richting.
KLM heeft wel goede vliegtijden, om die reden zou ik ze nog wel kiezen, al gaat mijn voorkeur eigenlijk uit naar EVA, maar de keren dat ik daarmee vloog was deze nooit helemaal vol en had ik steeds niemand naast me, in KLeM wordt de kist volgedouwd met Engelsen en Ieren welke de KLM tickets voor dumpprijzen kunnen kopen.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_71457194
Huuu!

24 uur geleden stond ik nog in Bangkok, nu zit ik weer in het ook 'zeer bruisende' Groningen. Ik ga de rest van de dag rouwend doorbrengen en jullie later updaten. Het was in ieder geval weer geweldig! Zo geweldig dat ik serieus denk dat ik heel gelukkig zou zijn als ik in Chiang Mai zou wonen, later...

Nu maar focussen op het proberen te regelen van een toffe stage in Azië voor komende zomer...
pi_71458321
Sweet, ik zit nu ook in het bruisende Groningen, maar zit over 72 uur in Bangkok
Nog tips?
  donderdag 30 juli 2009 @ 20:43:03 #185
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71470053
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef Stevie_ het volgende:
Sweet, ik zit nu ook in het bruisende Groningen, maar zit over 72 uur in Bangkok
Nog tips?
Wat zoek je voor tips
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_71473351
Geen idee. Dingen die je niet mag missen Of niet mag vergeten, ga morgen inpakken
  donderdag 30 juli 2009 @ 22:22:31 #187
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_71473521
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:18 schreef Stevie_ het volgende:
Geen idee. Dingen die je niet mag missen Of niet mag vergeten, ga morgen inpakken
Paspoort, geld en eventueel medicijnen. De rest kan je daar wel krijgen
stupidity has become as common as common sense was before
pi_71474043
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef Stevie_ het volgende:
Nog tips?
Ga naar de Vertigo Bar bovenop het Banyan Tree Hotel, vlakbij Lumpini. Op de 59e verdieping een cocktail drinken tegen een Nederlandse prijs. Echt doen, supermooi. Doe wel ff een lange broek aan en als het even kan dichte schoenen. Als je slippers aan hebt kun je schoenen lenen.

Verderrr uhhh, is Bangkok gewoon geweldig. De chaos, de drukte, het onderhandelen, het proberen steeds niet afgezet/opgelicht te worden! De metertaxi's Nu trouwens al twee keer tot volle tevredenheid hier overnacht: Swana Bangkok
  donderdag 30 juli 2009 @ 23:18:57 #189
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71475693
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 22:33 schreef Laura 2000 het volgende:

[..]

Ga naar de Vertigo Bar bovenop het Banyan Tree Hotel, vlakbij Lumpini. Op de 59e verdieping een cocktail drinken tegen een Nederlandse prijs. Echt doen, supermooi. Doe wel ff een lange broek aan en als het even kan dichte schoenen. Als je slippers aan hebt kun je schoenen lenen.
[ afbeelding ]

Verderrr uhhh, is Bangkok gewoon geweldig. De chaos, de drukte, het onderhandelen, het proberen steeds niet afgezet/opgelicht te worden! De metertaxi's Nu trouwens al twee keer tot volle tevredenheid hier overnacht: Swana Bangkok
Dat hotel is net zoals de plaatjes?? of toch wat ouder??>
anders echt top en zeker voor die prijs.. ( lul je meestal nog wat van af ook)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_71477056
quote:
Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef MissHobje het volgende:

[..]

Dat hotel is net zoals de plaatjes?? of toch wat ouder??>
anders echt top en zeker voor die prijs.. ( lul je meestal nog wat van af ook)
Dat hotel is net als op de plaatjes.

En ik heb eik heel goede ervaringen met vooraf vie internet boeken. Zo hebben we deze villa op Koh Tao gehuurd voor ¤ 50,- per nacht op Wotif.com. Toevallige aanbieding. Inderdaad, met prive infinity-pool (met van kleur veranderend licht ) en hangend bed. We hadden nog twee vrienden uitgenodigd die ook toevallig op Tao waren dus toen was het maar 12,50 pp.

Kom altijd dit soort supervette aanbiedingen wel ergens tegen, ook voor boutique hotels. Zoveel korting soms, dat kun je er bij de deur onmogelijk vanaf krijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Laura 2000 op 31-07-2009 00:12:23 ]
pi_71486776
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Geloof me, je bent nog steeds opgelicht geworden ook al is het in mindere mate dan voorheen

Wat cool dat je overigens eventueel een stage gaat doen in Azie? Thailand? Of deze keer wat anders?
Ik ga in september terug naar Nederland (vakantie vieren) en ben het volgende jaar natuurlijk weer volop present in Chiang Mai (Ik kan niet zonder chiang mai besefte ik me een dezer dagen ).

Mijn vriendin wil in December op vakantie in Nederland. Ik hoop dat dit qua papierwerk en geregel niet al teveel problemen gaat opleveren want dan word ik gestoord ;D ( 5555555 )
pi_71486888
quote:
Nu trouwens al twee keer tot volle tevredenheid hier overnacht: Swana Bangkok
Leuk hotel idd, ook geweest Alleen de meeste taxichauffeurs kost het wat moeite het te vinden ofzo
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_71489189
quote:
Op vrijdag 31 juli 2009 12:35 schreef Flammie het volgende:

[..]

Geloof me, je bent nog steeds opgelicht geworden ook al is het in mindere mate dan voorheen

Wat cool dat je overigens eventueel een stage gaat doen in Azie? Thailand? Of deze keer wat anders?
Ik ga in september terug naar Nederland (vakantie vieren) en ben het volgende jaar natuurlijk weer volop present in Chiang Mai (Ik kan niet zonder chiang mai besefte ik me een dezer dagen ).

Mijn vriendin wil in December op vakantie in Nederland. Ik hoop dat dit qua papierwerk en geregel niet al teveel problemen gaat opleveren want dan word ik gestoord ;D ( 5555555 )
Opgelicht, oh vast en zeker Maar de standaard valkuilen weet ik inmiddels wel te vermijden en ik vind mezelf echt een pro op afding-gebied

In eerste instantie gaat m'n voorkeur uit naar een stage in Beijing, maar goed dat moet allemaal maar net lukken. Anders ga ik verder kijken in Azië, maar dat ik die kant op ga staat eigenlijk wel vast.
pi_71495296
Goede tips!!!! En die bungalow op Koh Tao is echt ziek!!! WTF, Voor 50 euro kunnen regelen?! Of de website staat dat het normaal 9600bht kost, 200 euro! :S

Goede tip van die cocktails e.d. , moeten we zeker gaan opzoeken! Hotel is ook het overwegen waard...
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:16:57 #195
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_71513188
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Blote schouders worden ook niet zo erg gewaardeerd. Maar verder is het -zeker rond zonsondergang- inderdaad een geweldige plek met het meest fantastische, service-gerichte personeel wat ik ooit in BKK ben tegengekomen
pi_71513222
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:16 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Blote schouders worden ook niet zo erg gewaardeerd. Maar verder is het -zeker rond zonsondergang- inderdaad een geweldige plek met het meest fantastische, service-gerichte personeel wat ik ooit in BKK ben tegengekomen
reserveren aan te raden, neem ik aan? Ziet er namelijk wel leuk uit
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 13:37:14 #197
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_71513668
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:16 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Op het moment dat er een bepaalde dresscode van toepassing is, maak ik linea recta rechtsomkeerd, kijk, ik begrijp ook wel dat ik niet in mijn zwemshort en mijn Singha singlet daar aan kan komen, maar als ik een spijkerbroek aanheb, en een normale polo, en daaronder slippers, dan is dat mijn keus, ik ga echt niet speciaal op schoenen lopen.

Wat wel leuk is, maar uiteraard heel ongepast, als dit tegen je verteld wordt als je al aan een tafel zit, luid verontwaardigd reageren zodat iedereen om je heen dit hoort, opstaan, en met veel bombarie de tent verlaten. Maar misschien ben ik wel niet geschikt om altijd maar in mijn apepakkie rond te lopen, ik heb graag zelf de keuze, en als een restaurant van mening is dat dat niet kan zullen ze mij daar niet zien.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  zaterdag 1 augustus 2009 @ 15:09:53 #198
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_71515555
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 13:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

reserveren aan te raden, neem ik aan? Ziet er namelijk wel leuk uit
Om te eten in ieder geval, ja. Voor de Moonbar weet ik het niet zeker.
pi_71519404
quote:
Op zaterdag 1 augustus 2009 15:09 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Om te eten in ieder geval, ja. Voor de Moonbar weet ik het niet zeker.
Je kunt gewoon binnenlopen, zeggen dat je naar de Vertigo Bar wil Totaal geen enkel probleem gehad en er waren nog meer toeristen die zomaar binnen kwamen lopen voor een cocktail. Inclusief in voeltbalshirts gehuld gezin Ik zou me doodergeren als ik daar lekker voor 200 euro aan het eten was
pi_71530717
voor 200 euro aan het.. eten?? In thailand? Voor 2 personen??
Nu ben ik nieuwsgierig

/flammie mode on
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')