Klm rij 36 is bij de deuropening en heeeeeeeeeeel veel beenruimte is wel +70 euro bij dokkenquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Mert het volgende:
Hebben mensen nog tips voor een maatschappij om mee te vliegen naar Bangkok?
We zitten nu te kijken naar: EvaAir, Air Berlin en China Airlines.
Dit omdat deze 3 rechstreekse vluchten aanbieden naar Bangkok, wat ik meer ontspannen vind dan een tussenstop en ook wat makkelijker is voor m'n vriendin die haar medicijnen mee moet kunnen nemen.
Ik begreep ook van andere sites dat Eva weer een tussenklasse heeft tussen Economy en Business, Evergreen, waar je wat meer ruimte hebt? Dat is voor mij eigen wel een must met m'n 1,96 lengte![]()
KLM is misschien ook een optie maar daar hoor ik wel veel tegenstrijdige verhalen over.
Planning is om 10 januari te vertrekken en dan minimaal 4 weken daar te blijven.
Mahan Airways is het goedkoopste (met tussenstop in Teheranquote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Mert het volgende:
Hebben mensen nog tips voor een maatschappij om mee te vliegen naar Bangkok?
We zitten nu te kijken naar: EvaAir, Air Berlin en China Airlines.
Dit omdat deze 3 rechstreekse vluchten aanbieden naar Bangkok, wat ik meer ontspannen vind dan een tussenstop en ook wat makkelijker is voor m'n vriendin die haar medicijnen mee moet kunnen nemen.
Ik begreep ook van andere sites dat Eva weer een tussenklasse heeft tussen Economy en Business, Evergreen, waar je wat meer ruimte hebt? Dat is voor mij eigen wel een must met m'n 1,96 lengte![]()
KLM is misschien ook een optie maar daar hoor ik wel veel tegenstrijdige verhalen over.
Planning is om 10 januari te vertrekken en dan minimaal 4 weken daar te blijven.
Vliegt die nog??quote:Op dinsdag 28 juli 2009 18:30 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Mahan Airways is het goedkoopste (met tussenstop in Teheran), ik geloof dat Biman (aka de vliegende bus) niet meer vliegt ;D
Ik vond de beenruimte bij de KLM idd beperkt, maar dat kan ook gevoelsmatig zijn omdat je denkt dat een maatschappij uit een land met lange inwoners daar iets meer rekening mee zou houden.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:46 schreef Stevie_ het volgende:
Wat is er mis met KLM?!Ik hoor ook verhalen over 'sardineblikjes' e.d. wegens te weinig beenruimte...maar, is het echt zo rampzalig in verhouding met de andere maatschappijen??!!
*vliegt zaterdag met KLM naar Bangkok*
Niet specifiek met KLM naar Bangkok, maar de 747's van KLM zijn wel redelijk slecht te noemen. Idd weinig tot geen entertainment (10 meter van een scherm van 30 centimeter af zitten noem ik geen entertainment), weinig beenruimte en als de passagier voor je de stoel naar achteren zet wordt de toch al weinige beenruimte helemaal krap.quote:Op woensdag 29 juli 2009 00:46 schreef Stevie_ het volgende:
Wat is er mis met KLM?!Ik hoor ook verhalen over 'sardineblikjes' e.d. wegens te weinig beenruimte...maar, is het echt zo rampzalig in verhouding met de andere maatschappijen??!!
*vliegt zaterdag met KLM naar Bangkok*
Met Thai, Eva en zelfs Air Asia X heb ik echter altijd voldoende beenruimte, vooral Thai is met 34 inch in economy in de 747 echt heel ruim, bij KLM zit ik altijd met knieen tegen de stoel voor me.quote:Op woensdag 29 juli 2009 08:23 schreef Blik het volgende:
[..]
Niet specifiek met KLM naar Bangkok, maar de 747's van KLM zijn wel redelijk slecht te noemen. Idd weinig tot geen entertainment (10 meter van een scherm van 30 centimeter af zitten noem ik geen entertainment), weinig beenruimte en als de passagier voor je de stoel naar achteren zet wordt de toch al weinige beenruimte helemaal krap.
Maar goed, beenruimte is bij de meeste carriers dramatisch.
Wat zoek je voor tipsquote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef Stevie_ het volgende:
Sweet, ik zit nu ook in het bruisende Groningen, maar zit over 72 uur in Bangkok![]()
Nog tips?
Paspoort, geld en eventueel medicijnen. De rest kan je daar wel krijgenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:18 schreef Stevie_ het volgende:
Geen idee. Dingen die je niet mag missenOf niet mag vergeten, ga morgen inpakken
Ga naar de Vertigo Bar bovenop het Banyan Tree Hotel, vlakbij Lumpini. Op de 59e verdieping een cocktail drinken tegen een Nederlandse prijs. Echt doen, supermooi.quote:Op donderdag 30 juli 2009 14:17 schreef Stevie_ het volgende:
Sweet, ik zit nu ook in het bruisende Groningen, maar zit over 72 uur in Bangkok![]()
Nog tips?
Dat hotel is net zoals de plaatjes?? of toch wat ouder??>quote:Op donderdag 30 juli 2009 22:33 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ga naar de Vertigo Bar bovenop het Banyan Tree Hotel, vlakbij Lumpini. Op de 59e verdieping een cocktail drinken tegen een Nederlandse prijs. Echt doen, supermooi.Doe wel ff een lange broek aan en als het even kan dichte schoenen. Als je slippers aan hebt kun je schoenen lenen.
[ afbeelding ]
Verderrr uhhh, is Bangkok gewoon geweldig.De chaos, de drukte, het onderhandelen, het proberen steeds niet afgezet/opgelicht te worden!
De metertaxi's
Nu trouwens al twee keer tot volle tevredenheid hier overnacht: Swana Bangkok
Dat hotel is net als op de plaatjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:18 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat hotel is net zoals de plaatjes?? of toch wat ouder??>
anders echt top en zeker voor die prijs.. ( lul je meestal nog wat van af ook)
Geloof me, je bent nog steeds opgelicht geworden ook al is het in mindere mate dan voorheenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:33 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
Ga naar de Vertigo Bar bovenop het Banyan Tree Hotel, vlakbij Lumpini. Op de 59e verdieping een cocktail drinken tegen een Nederlandse prijs. Echt doen, supermooi.Doe wel ff een lange broek aan en als het even kan dichte schoenen. Als je slippers aan hebt kun je schoenen lenen.
[ afbeelding ]
Verderrr uhhh, is Bangkok gewoon geweldig.De chaos, de drukte, het onderhandelen, het proberen steeds niet afgezet/opgelicht te worden!
De metertaxi's
Leuk hotel idd, ook geweestquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:33 schreef Laura 2000 het volgende:
Opgelicht, oh vast en zekerquote:Op vrijdag 31 juli 2009 12:35 schreef Flammie het volgende:
[..]
Geloof me, je bent nog steeds opgelicht geworden ook al is het in mindere mate dan voorheen![]()
Wat cool dat je overigens eventueel een stage gaat doen in Azie? Thailand? Of deze keer wat anders?![]()
Ik ga in september terug naar Nederland (vakantie vieren) en ben het volgende jaar natuurlijk weer volop present in Chiang Mai (Ik kan niet zonder chiang mai besefte ik me een dezer dagen).
Mijn vriendin wil in December op vakantie in Nederland. Ik hoop dat dit qua papierwerk en geregel niet al teveel problemen gaat opleveren want dan word ik gestoord ;D ( 5555555 )
Blote schouders worden ook niet zo erg gewaardeerd. Maar verder is het -zeker rond zonsondergang- inderdaad een geweldige plek met het meest fantastische, service-gerichte personeel wat ik ooit in BKK ben tegengekomenquote:Op donderdag 30 juli 2009 22:33 schreef Laura 2000 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
reserveren aan te raden, neem ik aan? Ziet er namelijk wel leuk uitquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:16 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Blote schouders worden ook niet zo erg gewaardeerd. Maar verder is het -zeker rond zonsondergang- inderdaad een geweldige plek met het meest fantastische, service-gerichte personeel wat ik ooit in BKK ben tegengekomen
quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:16 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Blote schouders worden ook niet zo erg gewaardeerd. Maar verder is het -zeker rond zonsondergang- inderdaad een geweldige plek met het meest fantastische, service-gerichte personeel wat ik ooit in BKK ben tegengekomen
Om te eten in ieder geval, ja. Voor de Moonbar weet ik het niet zeker.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:18 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
reserveren aan te raden, neem ik aan? Ziet er namelijk wel leuk uit
Je kunt gewoon binnenlopen, zeggen dat je naar de Vertigo Bar wilquote:Op zaterdag 1 augustus 2009 15:09 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Om te eten in ieder geval, ja. Voor de Moonbar weet ik het niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |