abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 19 juli 2009 @ 06:41:05 #151
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71111103
Zo wij zijn klaar voor massage
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_71112012
quote:
Op zondag 19 juli 2009 06:41 schreef MissHobje het volgende:
Zo wij zijn klaar voor massage
en voor de heren een happy finish
pi_71121914
hoi! ik ben nu in chiang mai en net over de sunday walking street gelopen urenlang maar eh, ik wil eigenlijk heel graag een trekking doen (misschien zo'n 'eco' van meerdere dagen), maar ik weet niet bij welk hostel of agency dat het beste is. Ik zit nu in Safe Court House, maar daar is niet zo veel qua trekking. Wou dan misschien naar chiang mai white house verhuizen , maar die is niet geregistreerd bij TAT zag ik.
Iemand tips/ervaring??
pi_71139984
Hey ik was gister ook op de sunday market... eventjes

ถนนคนเดิน dus

Ik heb zelf nooit een trekking gedaan maar ik zou eens rondlopen rond tapae gate (vlakbij die walking str dus want het plein 8er tapae gate is die markt zeg maar, vlakbij starbucks) of 3 kings statue.
Daar liggen nogal wat instanties waar je trekkingen kunt boeken geloof ik
  maandag 20 juli 2009 @ 07:05:57 #155
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71140026
De massage was heerlijk, maar we hebben wel een beter adresje hiervoor.. dat doen we of di of woensdag weer.. wil er toch nog een stuk of 3
Vanavond lekker Indiaas eten ( beetje de wijk ervoor) enne zometeen chinatown bekijken.. of daar ook eten.. dat weten we nog niet zo.
Wordt een heerlijke luierweek zo waar we enorm aan toe zijn.
Alleen mis ik wel een lekker zwembad.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_71140074
Was je nou naar Chiang Mai gekomen had ik je een goedkope kamer geregeld met zwembad op het dak
  maandag 20 juli 2009 @ 11:51:43 #157
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_71144260
Zit je in soi 11, MissHobje?
  maandag 20 juli 2009 @ 16:34:42 #158
6941 APK
Factual, I think.
pi_71153382
quote:
Danish Embassy Warns Against King Power Dutyfree, British Embassy also warn Suvarnabhumi passengers.

Now the danish embassy also warns agains the King Power/police scam:

It is in danish but is a warning about a danish woman that had to pay 65000 DKK(11000 USD) to police because she showed a lipstick to a friend. Maybe she took the lipstick across the shop border. It is not quite clear.

Here is a google translation:

Danes warned against airport police in Bangkok

Published 20.07.09 kl. 14:01

Be careful if you shop in stores in the international airport in Bangkok. You risk being arrested and charged of corruption of Thai airport officials.

That is the warning from the Danish Embassy in Bangkok, who knows a young Danish woman who recently had problems at the airport.

"Be careful with the stores where there is open space, and it seems that you can freely move around," says Mads Beyer, who is deputy head of the embassy in Bangkok, to DR News.

Claims for money

He says that the woman had taken a mascara or lipstick, and would show it to a fellow passager, who was just nearby. Without knowing it the unfortunate woman crossed a shop invisible border and was snatched by the police.

"The police who carried out the arrest, and a translator seemed very aggressive and let know that they must have a lot of money to help," says Mads Beyer, adding that the police clearly expresses that it can be a lengthy and difficult process if you do not choose to pay, says deputy head of DR News.

The embassy does not want to give details about the case, but according to BBC News has more visitors every month problems with the police at the airport.

Meer:
Op dezelfde pagina ook een verhaal van de BBC over een soortgelijk geval.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_71154631
quote:
Op maandag 20 juli 2009 16:34 schreef APK het volgende:

[..]

Op dezelfde pagina ook een verhaal van de BBC over een soortgelijk geval.
Yeh ik las dit verhaal ook al. nogal belachelijk dus. Sowieso niks kopen op dat vliegveld... voor het vliegveld geld imo: hoe sneller je weg bent hoe beter
  maandag 20 juli 2009 @ 18:56:55 #160
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_71156962
De scam is inderdaad bekend. Het management van King Power zelf zal er overigens niet zozeer iets mee te maken hebben.
Het lijkt mij meer dat er bepaalde personen ter plekke, medewerkers en politie deze scam hebben opgezet, om zo geld te verdienen aan toeristen. Omdat ze er vanuit gingen dat ze wel wilden betalen om zo hun reis te kunnen vervolgen. Al zijn ze iets te ver doorgeschoten omdat mensen niet wilden betalen, en het een echte zaak werd van de politie, welke in Thailand natuurlijk voet bij stuk wil houden omdat ze anders iemand gezichtsverlies opleveren.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  maandag 20 juli 2009 @ 19:03:16 #161
6941 APK
Factual, I think.
pi_71157106
quote:
Op maandag 20 juli 2009 18:56 schreef ozzietukker het volgende:
De scam is inderdaad bekend. Het management van King Power zelf zal er overigens niet zozeer iets mee te maken hebben.
Het lijkt mij meer dat er bepaalde personen ter plekke, medewerkers en politie deze scam hebben opgezet, om zo geld te verdienen aan toeristen. Omdat ze er vanuit gingen dat ze wel wilden betalen om zo hun reis te kunnen vervolgen. Al zijn ze iets te ver doorgeschoten omdat mensen niet wilden betalen, en het een echte zaak werd van de politie, welke in Thailand natuurlijk voet bij stuk wil houden omdat ze anders iemand gezichtsverlies opleveren.
11.000$ is idd wel 'een beetje te ver doorgeschoten.'
Dat is volgens mij meer dan een jaarsalaris voor zo'n politieman.
  maandag 20 juli 2009 @ 20:43:14 #162
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_71159837
Dat is wel een beetje het dubbele tot driedubbele van een jaarsalaris, denk ik.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 06:23:16 #163
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71169609
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:51 schreef Gaoxing het volgende:
Zit je in soi 11, MissHobje?
On/8 soi 8 dus
als je het skytrain station Nana hebt dan zit het hotel precies naast de roltrap opgang
Zit je daar ook in de buurt ofzo >?

Gisteren in Chinatown beland.. omg wat een drama.. dat vond ik dus helemaal niets.
anyway ri grand palace gegaan voor de Big Boedha en gezien.. en daar ff rondgehangen.
Daarna weer richting Siam.. bkk en daar filmpje gepakt.
Ice age 3 in 3d lachen!!! en daarna nog even aan de sushi gezeten, wat ik dus niet zo vond allemaal.
(niet mijn ding ben ik al achter)
Willen vandaag of morgen dat fondue achtige eten gaan doen.. ziet er erg grappig uit allemaal.
Was gister al met al een lange dag.
Morgen weer massage vlakbij Siamsiam hotel zit een hele lekkere
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 21 juli 2009 @ 06:42:14 #164
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71169629
Oe dus zondag moet ik uitkijken daar! ik ga er niets kopen of laat een medewerker iets pakken en sta ik In de winkel zelf !
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_71240968
Griepvirus doet het goed in Thailand Mensen tussen de 20 en 40 jaar doen het goed in Thailand, die gaan lekker allemaal deauhhdddd!!!!!
quote:
Ministry reports 20 flu deaths in 7 days

Writer: APINYA WIPATAYOTIN
Published: 23/07/2009 at 12:00 AM
Newspaper section: News

The Public Health Ministry is reporting 20 more deaths from the deadly type-A (H1N1) flu and estimates more than 500,000 Thais have been infected.

The new fatalities recorded over the past seven days raises the country's death toll to 44 from the flu pandemic.

Another 35 patients were in hospital, seven of them in critical condition, the ministry said in its weekly report, which replaces its daily report in an attempt to calm public panic about the disease.

Kamnuan Ungchusak, a senior expert in preventive medicine, said the estimated figure of 500,000 A (H1N1) cases was based on ministry calculations, which used the number of patients who had sought hospital treatment as a factor.

More than 25,000 people have sought treatment for flu-like symptoms at hospitals each day, the ministry has found.

But he said a surge in A (H1N1) cases was not beyond expectations.

"If we can't quarantine the patients with mild symptoms at home, the figure will absolutely skyrocket," Dr Kamnuan said. "If 50% of them stay home, the rising infection rate will stabilise. And if more than 70% of them stay home, it is good news. We can successfully control the outbreak."

Paijit Warachit, deputy permanent secretary for public health, said the ministry had revised its medical procedures to curb the death rate. New measures would ensure patients received antiviral drugs in time and those in critical condition would be supervised by medical experts.

Yong Poovorawan, a virologist at Chulalongkorn University, said school closures had reduced the virus's spread.

"Based on my lab tests, I found cases of infected students have fallen. But there have been more infections of people aged under six and between 20-40," Dr Yong said.

The ministry will review the rate of infections during the school closure period next week and consider whether the measure had been effective.

The World Health Organisation yesterday said A (H1N1) flu deaths had doubled in the past three weeks to over 700 from about 330 at the start of July.]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 06:25:31 #166
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71274806
Hmm zaterdag op zondag nacht kom ik weer naar huis, tot nu toe niet ziek of wat dan ook.. ik hoop dat het zo blijft
Tja en wat betreft die scholen dichtgooien.. de jeugd gaat de stad toch wel in.. dus wat is het nut??
zoals we het hier nu zien gebeuren dus absoluut geen zin dat alles.
Ze zijn wel enorm actief met die handgels, echt overal staat, hangt, krijg je het.
Van de week bij de voetbal matcht Thailand-Liverpool.. dan ga je door een controle heen en je moet eerst je handen ontsmetten voordat je binnen kan,op zich netjes maar of dat nou echt nut heeft?
Mensen dragen de mondkapjes bv. dagen/weken lang achter elkaar, weinig inlichtingen over waar je goed aan doet, (vaak dus een nieuwe nemen en moet van dikke kwaliteit zijn) er is nu wel een reclame over op tv zagen we.
Tja en verder.. we zien het allemaal wel, je wordt overal flink getjeckt, hoest je teveel dan pikken ze je er tussen uit
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 24 juli 2009 @ 13:29:41 #167
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_71283867
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 06:23 schreef MissHobje het volgende:

[..]

On/8 soi 8 dus
als je het skytrain station Nana hebt dan zit het hotel precies naast de roltrap opgang
Zit je daar ook in de buurt ofzo >?

Ah ja, dat was m'n andere gok M'n kinderen zitten daar dichtbij op school.

Chinatown is trouwens erg leuk per fietstocht. Het is inderdaad een doolhof.
  maandag 27 juli 2009 @ 09:27:03 #168
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71357447
En weer thuis, terug reis is prima gegaan
Jammer van een krijsend kind tijdens de vlucht daardoor geen oog dicht gedaan, gisteren dus doorgehaald en vanochtend na 11 uur slaap heerlijk wakker geworden..
En nu zo verkouden als de neten das wel weer jammer.
Hebben een super vakantie gehad en veel ideen opgedaan
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 27 juli 2009 @ 11:24:14 #169
95236 marcb1974
Dakshin Ray
pi_71359736
Hoe was het weer MissHobje?

En wat voor ideëen?
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 27 juli 2009 @ 18:35:15 #170
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_71372215
Het weer was meestal bewolkt, warm en wat kleffig, dat wisselde echter per dag die klefheid.
Vlagen met zon en dan trok het wat open, op zich dan wel helder weer.
Afgelopen week wel wat flink pittige buien gehad en de gemiddelde temperatuur was een graad of 29 met uitschieters naar 35.

Ideeën als hoe ik het de volgende keer ga aanpakken !
En wat leuke ideeën voor mijn slaapkamer/huisje
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:12:57 #171
50458 Mert
___,,,,_(º-º)_,,,,___
pi_71395059
Hebben mensen nog tips voor een maatschappij om mee te vliegen naar Bangkok?
We zitten nu te kijken naar: EvaAir, Air Berlin en China Airlines.
Dit omdat deze 3 rechstreekse vluchten aanbieden naar Bangkok, wat ik meer ontspannen vind dan een tussenstop en ook wat makkelijker is voor m'n vriendin die haar medicijnen mee moet kunnen nemen.
Ik begreep ook van andere sites dat Eva weer een tussenklasse heeft tussen Economy en Business, Evergreen, waar je wat meer ruimte hebt? Dat is voor mij eigen wel een must met m'n 1,96 lengte
KLM is misschien ook een optie maar daar hoor ik wel veel tegenstrijdige verhalen over.
Planning is om 10 januari te vertrekken en dan minimaal 4 weken daar te blijven.
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert
  dinsdag 28 juli 2009 @ 14:53:57 #172
16632 Xlarge
========
pi_71396708
Eva is goed om mee te vliegen, en ik zag een evergreen ticket voor rond de 700 euro nu, dat is zeker niet duur.
Ik denk dat ik die ga boeken voor september. bij mij mag je nl. nog wat centimeters optellen bij die 1.96

Verleden jaar heb ik met China Airlines gevlogen, was ik ook erg tevreden over, maar later zag ik in een of ander statistieken lijstje dat ze toch niet zo veilig zijn.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:00:34 #173
6941 APK
Factual, I think.
pi_71396951
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:53 schreef Xlarge het volgende:

Verleden jaar heb ik met China Airlines gevlogen, was ik ook erg tevreden over, maar later zag ik in een of ander statistieken lijstje dat ze toch niet zo veilig zijn.
Dat had geloof ik geen betrekking op intercontinentale vluchten, maar ik vind die 747 die ze gebruiken vanaf AMS maar een vage rammelbak die tijdens het opstijgen en de eerste kilometers in de lucht alle kanten op wiebelt.
  dinsdag 28 juli 2009 @ 15:10:15 #174
16632 Xlarge
========
pi_71397349
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 15:00 schreef APK het volgende:

[..]

Dat had geloof ik geen betrekking op intercontinentale vluchten, maar ik vind die 747 die ze gebruiken vanaf AMS maar een vage rammelbak die tijdens het opstijgen en de eerste kilometers in de lucht alle kanten op wiebelt.
Het voelde idd niet al te stevig, verleden jaar.
Ik hoop dat ik een beter gevoel heb bij Eva.

Over de service van China Airlines niets te klagen trouwens
pi_71400367
quote:
Op dinsdag 28 juli 2009 14:12 schreef Mert het volgende:Planning is om 10 januari te vertrekken en dan minimaal 4 weken daar te blijven.
goed plan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')