quote:
Haha, jij drinkt 4 biertjes van 5 euro het glas. Als je hier in de kroeg bij happyhour 20 euro aan bier uit geeft ben je flink lam aan het einde van de avond hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 00:50 schreef Spougle het volgende:20 euro zat? Wat doe jij op een avondje stappen? 4 biertjes drinken en weer naar huis gaan?
Ja bij het happyhour wel natuurlijk maar dat is ook niet altijd. En natuurlijk overdrijf ik iets met 4 biertjes maar ook al maak je er 8 van dan alsnog. Ik kan me zelf niet voorstellen dat je minder dan 20 euro uitgeeft tijdens een goed avondje stappen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:53 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Haha, jij drinkt 4 biertjes van 5 euro het glas. Als je hier in de kroeg bij happyhour 20 euro aan bier uit geeft ben je flink lam aan het einde van de avond hoor.
Verder terechte klacht uiteraard, ik geef vrijwel nooit meer dan 20 euro uit.
Of je gaat natuurlijk voor het uitgaan even thuis frituren met een kratje Heineken in de aanbieding en gaat daarna gewoon de stad in...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Diabox het volgende:
Zelf veel bier drinken, paar shotjes, paar biertjes weggeven, mixie voor geile chick, daarna nog happie eten (spareribs) met uiteraard weer wat te drinken, ja dan kom je wel aardig in de buurt hoor..
WTF waar zit die tent?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:58 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind ¤ 20 al veelWij hebben hier veel tenten waar vrijdag drank voor vrouwen gratis is, en 1 tent waar je voor 5 euro de hele avond onbepert mag drinken
!
Raak jij je portemonnee merdere malen per avond kwijt of zo?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:00 schreef 49R het volgende:
Ik kan me wel een paar avonden herinneren van 400+ euro
Kijk hij snapt het. En dat willen jullie van 20 euro doen?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Diabox het volgende:
Zelf veel bier drinken, paar shotjes, paar biertjes weggeven, mixie voor geile chick, daarna nog happie eten (spareribsshoarma) met uiteraard weer wat te drinken, ja dan kom je wel aardig in de buurt hoor..
Ja dat zei ik ook in de fipo, als je echt naar een groot concert/feest gaat, dan kan het wel. maar een 'normale' uitgaansavond red ik wel met 30 euroquote:Op maandag 6 juli 2009 00:52 schreef Ritmo het volgende:
Hangt er vanaf waar je uitgaat. Als je naar de kroeg gaat dan red je het idd wel met 20 a 30 euro maar als je naar een evenement gaat wat de hele nacht of dag duurt wordt het wat anders.
Neuh... gewoon veel rondjes geven aan de damesquote:Op maandag 6 juli 2009 01:01 schreef bierspons het volgende:
[..]
Raak jij je portemonnee merdere malen per avond kwijt of zo?
Ah, daar las ik even overheen.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:03 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook in de fipo, als je echt naar een groot concert/feest gaat, dan kan het wel. maar een 'normale' uitgaansavond red ik wel met 30 euro
400+ euro uitgeven op één avondquote:Op maandag 6 juli 2009 01:03 schreef 49R het volgende:
[..]
Neuh... gewoon veel rondjes geven aan de dames
En krijg je er doorgaans nog wat voor terug?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:03 schreef 49R het volgende:
[..]
Wat gaf je voor rondjes? Blue label whiskey ?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:03 schreef 49R het volgende:
[..]
Waar? WAAR?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:58 schreef Crack_ het volgende:
en 1 tent waar je voor 5 euro de hele avond onbepert mag drinken!
Als ik later een topsalaris heb lijkt het mee ook heerlijk te kunnen feesten zonder beperkingen, maar nu kan dat nog even nietquote:Op maandag 6 juli 2009 01:08 schreef F04 het volgende:
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je verdiend
idd, als ik toch nog ergens kom ben ik wel vaker meer kwijt dan 50 euro. bier, sletjes die aan de mix zitten, kanen.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Diabox het volgende:
Zelf veel bier drinken, paar shotjes, paar biertjes weggeven, mixie voor geile chick, daarna nog happie eten (spareribs) met uiteraard weer wat te drinken, ja dan kom je wel aardig in de buurt hoor..
Dat moet wel een enorme kut-tent zijn?quote:
leest niemand dit? een gast wat ik ken? doe je dit express ofzo? ongelofelijk...quote:Op maandag 6 juli 2009 01:04 schreef Maikuuul het volgende:
Een gast wat ik ken had 800 euro uitgegeven aan drank op Ibiza
Boeie.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:29 schreef steeg het volgende:
[..]
leest niemand dit? een gast wat ik ken? doe je dit express ofzo? ongelofelijk...
Alsof de prijs van het bier gelijk staat aan hoe leuk het ergens isquote:Op maandag 6 juli 2009 01:25 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat moet wel een enorme kut-tent zijn?In een gemiddelde tent krijg je nauwelijks 2 biertjes voor 5 euro.
Nee, maar als je praktisch bier weg gaat geven moet er wel wat aan de hand zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Alsof de prijs van het bier gelijk staat aan hoe leuk het ergens is
en alle drankjes aannemen die jou worden aangebodenquote:Op maandag 6 juli 2009 01:36 schreef Rammstino het volgende:
Ik kan t vaak wel met een tientje of 20 euro doen;)
Gewoon vantevoren genoeg drinken
Alsof er dames rondlopen die vallen op de sukkel die de hele avond iedereen drankjes op staat de dringen.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:00 schreef 49R het volgende:
Ik kan me wel een paar avonden herinneren van 400+ euro
Totaal geen kut tent, komen ook bekende artiestenquote:Op maandag 6 juli 2009 01:36 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Nee, maar als je praktisch bier weg gaat geven moet er wel wat aan de hand zijn.
Vreemd dan, hoe kan die tent nou ooit winst boeken?quote:Op maandag 6 juli 2009 01:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Totaal geen kut tent, komen ook bekende artiestenElke avond super druk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |