quote:'ik zie er volgens mij juist heel mannelijk uit''
Ben je een vrouw?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef Muuyad het volgende:
En nee ik ga niet mijn schaamhaar afscheren en het dan op mijn gezicht plakken als baard
Sukkel, iedereen is zo begonnen met het groeien van een baard!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef Muuyad het volgende:
En nee ik ga niet mijn schaamhaar afscheren en het dan op mijn gezicht plakken als baard
quote:
had een paar klasgenoten die op hun 14e toch elke dag en andere om de dag moesten scheren.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Rosbief het volgende:
17?Echte baardgroei begint pas rond je 30ste knul
en die hadden hun rijbewijs ook al .quote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef fespo het volgende:
[..]
had een paar klasgenoten die op hun 14e toch elke dag en andere om de dag moesten scheren.
Haha, Rosbief heeft ook geen baardgroei!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Rosbief het volgende:
baardgroei is pas echt baardgroei als je stoppels ziet na het scheren. De grijze gloed.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:04 schreef fespo het volgende:
[..]
had een paar klasgenoten die op hun 14e toch elke dag en andere om de dag moesten scheren.
quote:
wel een rijbewijs, nja, wat bewijst baardgroei. helemaal niets. die lelijke ongeschoren kinnen is niets om graag te kussen, RIILLLquote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef knox_ het volgende:
[..]
Haha, Rosbief heeft ook geen baardgroei!
Nee, wil je me nu wel aan m'n wangetjes likken?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:06 schreef knox_ het volgende:
[..]
Haha, Rosbief heeft ook geen baardgroei!
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HOHO IEMAND DIE GEEN BAARD KAN LATEN GROEIEN, GOEIE GENADE!
Wat is dit nou weer voor waanzinquote:Op maandag 6 juli 2009 00:02 schreef Rosbief het volgende:
Echt zo'n typerend pedofielhoofdquote:Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtf loop je Evert ten Napel te dissen danquote:
Echte mannen hebben baarden.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:09 schreef Killer_Mom het volgende:
[..]
wel een rijbewijs, nja, wat bewijst baardgroei. helemaal niets. die lelijke ongeschoren kinnen is niets om graag te kussen, RIILLL
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:09 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Nee, wil je me nu wel aan m'n wangetjes likken?
Damn, ik kan die jpg niet vindenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
wtf loop je Evert ten Napel te dissen dan
heb je zijn lipje gezien? IEEK , baarden en snorren zijn uit, behalve bij de Talliban .quote:Op maandag 6 juli 2009 00:17 schreef Muuyad het volgende:
Ik wil een Chuck Norris baard![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:29 schreef Muuyad het volgende:
Naar mijn mening ben je pas echt een man als je een baard hebt en een houthakkers hemd draagt
En alle quotes van Evert ten Napel uit je hoofd kentquote:Op maandag 6 juli 2009 00:29 schreef Muuyad het volgende:
Naar mijn mening ben je pas echt een man als je een baard hebt en een houthakkers hemd draagt
Ik moest lachenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:08 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Vraag aan je moeder of je haar baard mag gebruiken.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:29 schreef Muuyad het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:51 schreef bas-beest het volgende:
goh, wat toevallig, twee topics over baardgroei in ca. 30 minuten...
op welke leeftijd baardgroei
kk belgquote:Op maandag 6 juli 2009 00:50 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Vraag aan je moeder of je haar baard mag gebruiken.
Nee, ik ben geen King Kong. En ook al geen Belg.quote:
Ik kan ook aardig goed richten anders was jij niet geborenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:54 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen King Kong. En ook al geen Belg.
En spugen? Laat dat maar aan een lama over. Die beesten richten beter.
Oh, je slikt niet?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Ik kan ook aardig goed richten anders was jij niet geboren
Ga je even terug naar de lagere school? Je biologielessen zijn niet goed geleerd...quote:
Ben jaloers op je hoor, ik wou dat ik hetzelfde had.quote:Op maandag 6 juli 2009 01:06 schreef Muzz_ het volgende:
19 jaar hier en geen baardgroei, max om de 3 weken kleine stoppeltjes...
Terwijl mijn vader volle baardgroei heeft en mijn broer van 22 ook.
Op de middelbare school hadden bepaalde klasgenoten het al op hun 14e (vooral die Turken enzo), kom ik aan met me 19 en nog nietsquote:Op maandag 6 juli 2009 01:08 schreef Diabox het volgende:
[..]
Ben jaloers op je hoor, ik wou dat ik hetzelfde had.
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:57 schreef Muuyad het volgende:
Ik ben 17 en ik kan nog steeds geen baard groeien. en Omdat ik niet rook/drink of andere ongezonde leefgewoonten heb en ik geen acne heb zie ik er uit alsof ik 12 ben. Het is wel fijn dat je bij veel dingen het kindertarief kan betalen maar het brengt ook nadelen met zich mee.
![]()
Klacht:Ik zie eruit als iemand van 12 en de enige mogelijkheid om ouder te lijken is niet mogelijk
3 wekenquote:Op maandag 6 juli 2009 01:06 schreef Muzz_ het volgende:
19 jaar hier en geen baardgroei, max om de 3 weken kleine stoppeltjes...
Terwijl mijn vader volle baardgroei heeft en mijn broer van 22 ook.
Ik ben 14 en volgens jou heb ik dus al echte baardgroei...quote:Op maandag 6 juli 2009 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
baardgroei is pas echt baardgroei als je stoppels ziet na het scheren. De grijze gloed.
Ik ben 18, moet al lang elke dag scheren, maar begin dat nu pas een beetje te krijgen. helaas
[..]
[ afbeelding ]
Wauw, je hebt nogal een grote smoel voor 'n onderkruipsel met babyface.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:55 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Ik kan ook aardig goed richten anders was jij niet geboren
Schaamhaar is veel te dik...je moet het van je reet afscheren!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef Muuyad het volgende:
quote:Op maandag 6 juli 2009 11:13 schreef aiemkoel het volgende:
[..]
Schaamhaar is veel te dik...je moet het van je reet afscheren!
quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef Muuyad het volgende:
ik ga mijn schaamhaar afscheren en het dan op mijn gezicht plakken als baard
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:19 schreef IBAZ het volgende:
Wees blij, ik moet me twee keer per dag scheren.
Mijn overbuurman is overigens wel zeer geinterresseerd in jongetjes die geen baardgroei hebben.
Dus ook voor jou is er een markt.
Nee, volgens hem moet je tegen de groeirichting in scheren.quote:Op maandag 6 juli 2009 07:27 schreef Im_Back_Bitchezz het volgende:
[..]
Ik ben 14 en volgens jou heb ik dus al echte baardgroei...
Gewoon wachten joh, over een paar jaar krijg jij het vast ook wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:58 schreef Muuyad het volgende:
Dat kan niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:17 schreef Muuyad het volgende:
Ik wil een Chuck Norris baard![]()
[ afbeelding ]
quote:
Als je na het scheren nog stoppels ziet, dan doe je het niet goed jochiequote:Op maandag 6 juli 2009 00:07 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
baardgroei is pas echt baardgroei als je stoppels ziet na het scheren. De grijze gloed.
Ik ben 18, moet al lang elke dag scheren, maar begin dat nu pas een beetje te krijgen. helaas
Ik zit pas sinds kort op het forum (als user) en mijn mening (gezien jouw posts!) over jou:quote:Op maandag 6 juli 2009 08:26 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Wauw, je hebt nogal een grote smoel voor 'n onderkruipsel met babyface.
Wat gaat we daar aan doen? Juist, zwijgen en met de staart tussen de beentjes je eigen topic verlaten.
Ouch, geef me even tijd dit te verwerken.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik zit pas sinds kort op het forum (als user) en mijn mening (gezien jouw posts!) over jou:
Tering, wat ben jij een omhooggevallen blaaskaak zeg.
No wayquote:Op maandag 6 juli 2009 19:59 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ik zit pas sinds kort op het forum (als user) en mijn mening (gezien jouw posts!) over jou:
Tering, wat ben jij een omhooggevallen blaaskaak zeg.
Toch, toch! Die zitten onder de huid, namelijk. Maar bij rossige knullen zoals jij kun je die niet zien, James.Bond.quote:Op maandag 6 juli 2009 18:05 schreef James.Bond het volgende:
[..]
Als je na het scheren nog stoppels ziet, dan doe je het niet goed jochie
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:11 schreef kolonel-knalpiemel het volgende:
Heb je ook een pikkie als een jochie van 12?
Kon dat maarquote:Op maandag 6 juli 2009 20:53 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Toch, toch! Die zitten onder de huid, namelijk. Maar bij rossige knullen zoals jij kun je die niet zien, James.Bond.
Scheelt weer op de aanschaf van die fokking dure scheermesjes.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:24 schreef moomoo het volgende:
ik ben 25, hoef me maar 1x per maand te scheren
Yarg!quote:Op maandag 6 juli 2009 12:32 schreef Leevancleef het volgende:
Er gaat niets boven een stugge, koolzwarte baard hebben
Eigenlijk best een leuke kick hoorquote:
Amenquote:Op maandag 6 juli 2009 18:16 schreef Panzerknacker666 het volgende:
wees blij man, iedere dag scheren is kut!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |