quote:GB to the rescue: BtVS is in Amerika begonnen als een mid-season replacement voor een serie die te weinig kijkers trok. Er zijn toen 12 episodes gemaakt.
Op dinsdag 16 april 2002 01:01 schreef Funnie het volgende:
Weeet iemand eigenlijk hoeveel afleveringen seizoen 1 heeft?
Ik kom tot 12. Terwijl de volgende seizoenen veel meer afleveringen hebben.
De serie viel echter zo goed in de smaak bij het Amerikaanse publiek dat ze er mee door zijn gegaan, het volgende seizoen. Dat was echter wel een volledig seizoen, dus... Afijn.
WIL IEDEREEN ALSJEBLIEFT OPPASSEN MET SPOILERS!
* MET NAME MET BETREKKING TOT HET EINDE VAN SEIZOEN 5 *
quote:Nu niet meer.
Op dinsdag 16 april 2002 08:12 schreef Gellarboy het volgende:
Marble, waarom heet het vervolg op deel 5 "deel 7" ???
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 09:13 schreef Seborik het volgende:[..]
Nu niet meer.
quote:zal lastig worden denk...
Op dinsdag 16 april 2002 08:14 schreef Gellarboy het volgende:
En nu ik toch nog lekker voor in het topic kan posten...WIL IEDEREEN ALSJEBLIEFT OPPASSEN MET SPOILERS!
* MET NAME MET BETREKKING TOT HET EINDE VAN SEIZOEN 5 *
maar goed... laten we het idd hopen...
quote:FAQ van het Film, TV & Radio-forum
Op dinsdag 16 april 2002 11:33 schreef LoekB het volgende:
uhm misschien dom van mij, maar kan iemand me uitleggen wat precies een spoiler is? dat je vooruitloopt ofzo?
quote:Dat je dinge vertelt die in buffy/angel gebeurd zijn die nog niet op de nederlandse tv zijn geweest (zoals het einde van season 5 of dinge uit season 6 wat op het einde van het buffy topic deel 5 gebeurde)
Op dinsdag 16 april 2002 11:33 schreef LoekB het volgende:
uhm misschien dom van mij, maar kan iemand me uitleggen wat precies een spoiler is? dat je vooruitloopt ofzo?
quote:Dus zo hoor je met spoilers om te gaan...
Op dinsdag 16 april 2002 11:55 schreef Aero het volgende:[..]
Dat je dinge vertelt die in buffy/angel gebeurd zijn die nog niet op de nederlandse tv zijn geweest (zoals het einde van season 5 of dinge uit season 6 wat op het einde van het buffy topic deel 5 gebeurde)
Buffy krijgt een kort koppie in het 6de seizoen
.
.
.
.
.
.
S
.
P
.
O
.
I
.
L
.
E
.
R
.
.
.
.
.
.
quote:Het lijkt me nog beter om gewoon niet te spoilen in dit topic. Kan daar niet een apart spoilertopic voor worden gemaakt? Om de afleveringen te bespreken die nog niet in Nederland op tv zijn geweest?
Op dinsdag 16 april 2002 12:34 schreef Xhorder het volgende:[..]
Dus zo hoor je met spoilers om te gaan...
<knip>
quote:Buffy>>> *spoiler topic*
Op dinsdag 16 april 2002 12:39 schreef WheeleE het volgende:[..]
Het lijkt me nog beter om gewoon niet te spoilen in dit topic. Kan daar niet een apart spoilertopic voor worden gemaakt? Om de afleveringen te bespreken die nog niet in Nederland op tv zijn geweest?
quote:
Op dinsdag 16 april 2002 13:11 schreef LoekB het volgende:[..]
"I say we go out there and kick a little demon ass!"
quote:Hij was aan het rillen?
Op dinsdag 16 april 2002 19:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Die KOP van Spike ook als hij Rilley ziet
quote:waarom niet?
Op dinsdag 16 april 2002 20:44 schreef Marble het volgende:
Waarom heeft Buffy die boog eigenlijk nog? Die pijlen hebben toch geen effect.
Zitten toch houten pijlen in? Daar gaan vampieren dood van hoor!
quote:Een man van weinig woorden maar daden
Op dinsdag 16 april 2002 13:11 schreef LoekB het volgende:[..]
quote:Laatste tijd een beetje weinig vampieren moet ik zeggen
Op dinsdag 16 april 2002 20:55 schreef charmed_angel het volgende:[..]
waarom niet?
quote:And again, Spike for president
Op dinsdag 16 april 2002 19:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Die KOP van Spike ook als hij Rilley ziet
geweldig alsie Riley tegen komt En dat enthousiasme aan het einde van de aflevering
Buffy zag er trouwens zelf ook weer uit vandaag!!! Tot nu to kicks season4 butt
quote:Ja maar die demonen doet 't niks.
Op dinsdag 16 april 2002 20:55 schreef charmed_angel het volgende:[..]
waarom niet?
quote:Omdat we hier toch al meestal ook Angel bespreken.
Op dinsdag 16 april 2002 21:56 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom is het nou opeens ook een Angel topic! Slaat nergens op!
quote:Ik ben het er wel mee eens. Ere wie ere toekomt hoor. Heb net ff de laatste aflevering van Angel tot nu toe gezien (sleep tight) en ik vind het echt een serie op eenzame hoogte.
Vandaag Buffy leuk om te zien en het "wakker" worden van Spike. Einde mierenzoet en dat wordt dus nog erger
quote:Hmm, ik vond het deze keer nogal meevallen, en dat terwijl ik er ook niet echt een fan van ben.
Op woensdag 17 april 2002 00:45 schreef fisico het volgende:
Vandaag Buffy leuk om te zien en het "wakker" worden van Spike. Einde mierenzoet en dat wordt dus nog erger
quote:Tot nu toe mag ik Riley wel hoor
Op woensdag 17 april 2002 00:45 schreef fisico het volgende:
Angel vond ik in Buffy niets *(kan erger en dan heet het Riley), als losse serie vind ik het vaak ook niets. Dus waarom in dit topic??Vandaag Buffy leuk om te zien en het "wakker" worden van Spike. Einde mierenzoet en dat wordt dus nog erger
quote:That makes 2 of us
Op woensdag 17 april 2002 00:50 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Hmm, ik vond het deze keer nogal meevallen, en dat terwijl ik er ook niet echt een fan van ben.
quote:
Nou, we wilden het eerst Buffy en Charmed_Angel noemen, maar die naam vonden we wat te lang.
What's on tonight? A New Man?
quote:Ik heb hem nog helemaal niet gezien, maar neem aan dat hij ook relaxed is, net als de rest van season4
Op woensdag 17 april 2002 13:39 schreef Acathla het volgende:
Ik heb A New Man nog maar 1x gezien. Moet nog hem nog 1x zien voordat ik mn definitieve mening kan geven.![]()
quote:Jaaaaajaaaajaaaaa... Wacht maar tot je seizoen 5 ziet en echte kwaliteit leert herkennen.
Op woensdag 17 april 2002 16:52 schreef Neejoh het volgende:
net als de rest van season4
quote:haha! Wel een goeie!
Op woensdag 17 april 2002 07:20 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Nou, we wilden het eerst Buffy en Charmed_Angel noemen, maar die naam vonden we wat te lang.
Maar waarom geen apart angeltopic? We hebben toch ook een apart charmed topic?
En zo vaak wordt er niet over de serie angel gepraat, nooit eigenlijk
quote:Dan is het toch juist handig dat het in dit topic gelijk staat... ipv een angel topic dat volgens jou toch niet loopt
Op woensdag 17 april 2002 22:09 schreef charmed_angel het volgende:[..]
En zo vaak wordt er niet over de serie angel gepraat, nooit eigenlijk
Als je Riley wat langer kent ben je hem zat (dat ben ik nu dus met terugwerkende kracht). Het wordt nu eigenlijk al te klef en te lief, actie... Buffy zag er slecht uit vandaag.
Tweede aflevering kende ik al, vond hele reeks wat tegenvallen, meer drama dan actie.
quote:Als ik eerlijk moet zijn, vind ik season5 maar niets.. Zeker, het is een stuk volwassener geworden and stuff, maar Buffy is Buffy niet meer!!! Het is nu de grote zus en niet meer Buffy... Dit doet de serie totaal geen goed vindik. Jammer
Op woensdag 17 april 2002 17:23 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Jaaaaajaaaajaaaaa... Wacht maar tot je seizoen 5 ziet en echte kwaliteit leert herkennen.
quote:Ben ik niet met je eens... Ik vond de aflevering wel grappig, niet super, maar grappig.
Op woensdag 17 april 2002 23:43 schreef fisico het volgende:
Erg flauw de eerste aflevering van vandaag, weer een loze die je kan missen zonder dat het effect heeft op het verhaal.Als je Riley wat langer kent ben je hem zat (dat ben ik nu dus met terugwerkende kracht). Het wordt nu eigenlijk al te klef en te lief, actie... Buffy zag er slecht uit vandaag.
Tweede aflevering kende ik al, vond hele reeks wat tegenvallen, meer drama dan actie.
2e aflevering vond ik ook niets. Zoals ik hierboven al zei, komt eigelijk alleen doordat Buffy niet meer de oude Buffy is
quote:Truth is in the eye of the beholder...
Op woensdag 17 april 2002 23:54 schreef Neejoh het volgende:
Als ik eerlijk moet zijn, vind ik season5 maar niets.. Zeker, het is een stuk volwassener geworden and stuff, maar Buffy is Buffy niet meer!!! Het is nu de grote zus en niet meer Buffy... Dit doet de serie totaal geen goed vind ik. Jammer
Hoe kunnen er mensen bestaan die season 5 niet als het tv-walhalla van de afgelopen tv-jaren erkennen, vraag ik me dikwijls af...
Smaak is wel erg betwistbaar af en toe..
Frappant dat Spike vandaag die trollenhamer niet op kon tillen maar Xander wel twee klappen op zijn kop wist te overleven. En had Nicholas Brendon zijn arm trouwens echt gebroken? Want normaal verdwijnen verwondingen na 1 episode al, maar Xander loopt al 2 episodes lang met een gipsarm.
quote:Volgens mij kun je de seizoenen het beste onderscheiden nadat je ze 1 of meerdere malen als geheel bekeken hebt. Individuele episodes lijken dikwijs beter dan ze daadwerkelijk zijn, omdat je ze enkel maar referentieert aan de voorgaande episode.
Op donderdag 18 april 2002 02:46 schreef Herald het volgende:
grappig dat Neejoh zo lovend is over S4 terwijl een boel mensen dat seizoen verschrikkelijk vinden.
Als geheel vond ik seizoen 5 de meest samenhangende arc tot nu toe, met als enige serieuze concurrent seizoen 2...
Ik ben het wel mee Neejoh eens dat seizoen vier niet tegenvalt ofzo. Ik vond Hush een van de beste Buffy-afleveringen die ik ooit heb gezien, en misschien wel DE beste.
Verder vond ik Doomed maar erg matig, en ik weet niet wat vandaag ons brengen zal.
quote:I've always been bad!
Op donderdag 18 april 2002 11:45 schreef Bombie het volgende:
De volgende link verwijst naar een heel aantal citaten uit Buffy (Internet Movie Database). Misschien is de url al bekend hier, ik heb geen flauw idee. Zoniet, check ze... er zitten echt leuke tussen. Vooral die van Spikezijn natuurlijk lachen.
http://us.imdb.com/Quotes?0118276
quote:Dat wat er aan vooraf ging vond ik veel beter
Op donderdag 18 april 2002 12:52 schreef DJP het volgende:[..]
I've always been bad!
(Uitspraak spike)
Ik ben snel tevreden in die serie, als er een paar goede grappen vallen, en het verhaal is een beetje leuk, ben ik verkocht voor die aflevering. Tot nu toe doet season4 mij niet verkeerd iig Van mij hoeft het niet allemaal zo dramatisch te zijn als in season5
quote:Grappen zijn leuk en het idee ook, maar wat erom heen hangt niet. Spike is bot en grappig, buffy wordt hier als minder om te zien en ook een wat te zacht karakter.
Op donderdag 18 april 2002 13:50 schreef Neejoh het volgende:Ik ben snel tevreden in die serie, als er een paar goede grappen vallen, en het verhaal is een beetje leuk, ben ik verkocht voor die aflevering. Tot nu toe doet season4 mij niet verkeerd iig
Van mij hoeft het niet allemaal zo dramatisch te zijn als in season5
Ik wil gewoon buffy doet waarvoor ze gemaakt is en dat was iets met de rest van de titel. Dus geen Buffy die zusje moet beschermen, probs heeft met ex vriendje en riley, zielige studente is etc.
gelukkig komt er nog wat actie in deze reeks. 5 is pas echt een drama.
quote:Ik heb geen hekel aan Riley hoor
Op woensdag 17 april 2002 23:54 schreef Neejoh het volgende:[..]
Ik snap niet waarom iedereen zo'n hekel heeft aan Riley.
Doomed heb ik nie gezien (moest sporten)
Ik vond Blood Ties uit S5 wel gaaf hoor, hoe Dawn enzo reageerde toen ze achter het Key verhaal kwam
En Spike met z'n zwarte nagellak LoL
Alleen het einde -> Mammie
Vandaag vond ik dus absoluut niet zo bijzonder.
http://www.buffyguide.com/episodes/iinteam/images/iinteam28.jpg
/edit ..linken mag blijkbaar niet
S1: The Witch , The Puppet Show, Out of sight-out of mind, Nightmares
S2: Passion, Lie to me, the Dark Age, Becoming & Halloween, School Hard
S3: Band Candy ,Helpless, Bad Girls, Revelations, Earshot, The Zeppo, Lovers Walk, The Wish,
S4: Hush, Living Conditions, This Years Girl/Who are you? , Something Blue
S5: Checkpoint, Spiral, ... .... , The Gift
S6: Once More With Feeling, Tabula Rasa, Flooded, After Life, Life Serial,
quote:Ik vind Riley ook bepaald een positieve toevoeging aan de serie, vooral als hij uit de kleren gaat, en dat doet hij regelmatig.
Op donderdag 18 april 2002 17:47 schreef the_tWiStEr het volgende:[..]
Ik heb geen hekel aan Riley hoor
Doomed heb ik nie gezien (moest sporten)
Ik vond Blood Ties uit S5 wel gaaf hoor, hoe Dawn enzo reageerde toen ze achter het Key verhaal kwamEn Spike met z'n zwarte nagellak LoL
quote:Hmm, de scene met hem en Buffy was ook niet direct naar om te zien (in mijn geval meer wegens Buffy, maargoed). Krijgen we in de komende afleveringen nog hot lesbo action met Willow? Dan plan ik die vast in mijn agenda namelijk
Op donderdag 18 april 2002 20:35 schreef HiZ het volgende:[..]
Ik vind Riley ook bepaald een positieve toevoeging aan de serie, vooral als hij uit de kleren gaat, en dat doet hij regelmatig.
quote:*stoel bijschuift*
Op donderdag 18 april 2002 21:15 schreef Acathla het volgende:
Erm
Zeg het maar hoor *schouderklopt*
Gooi het maar in de groep
quote:
Op donderdag 18 april 2002 20:19 schreef Acathla het volgende:
Wat vinden we eigenlijk de beste afleveringen van Buffy?
quote:Ah, op die fiets. Ik heb er nog niet genoeg gezien. Daarbij, ik kan me nauwelijks herinneren wat ik gister gegeten heb, laat staan wat ik weken geleden in Buffy gezien heb
Op donderdag 18 april 2002 21:22 schreef Acathla het volgende:[..]
![]()
quote:Psycho
Op donderdag 18 april 2002 21:19 schreef TimberWolf het volgende:[..]
*stoel bijschuift*
Zeg het maar hoor *schouderklopt*
Gooi het maar in de groep
Buffy zag er vandaag wel enorm lekker uit!
Moest enorm lachen toen ze die vragen ging stellen vlak voor ze op pad moest met Riley and gang
quote:Dat valt niet te bewijzen! Tsss, zomaar geruchten over mij verspreiden. Vind ik niet leuk. En ik ook niet.
Op donderdag 18 april 2002 23:31 schreef Neejoh het volgende:
Psycho
quote:Euh
is er geen kans dat Buffy die praktijken gaat doen![]()
![]()
quote:Sowwy
Op vrijdag 19 april 2002 00:55 schreef TimberWolf het volgende:
Dat valt niet te bewijzen! Tsss, zomaar geruchten over mij verspreiden. Vind ik niet leuk. En ik ook niet.
quote:Hoop het wel
Euh
Vandaag was een uhm onderhoudende aflevering...je kwam wat meer te weten ze maar..
"I'm just a friend of Xanderrrrs"
quote:dat en het bedreigen van de man met witte jas waren ongeveer de hoogtepunten. Deze middelmatigheid is wat ik tegen die seizoen heb.
Op vrijdag 19 april 2002 20:32 schreef WheeleE het volgende:
Het was een beetje weinig verhaal in 1 aflevering vond ik. Wel entertainemnt, maar niet een van de topafleveringen.."I'm just a friend of Xanderrrrs"
quote:Op zich vind ik het seizoen niet slecht, elk seizoen heeft zo zn mindere alfeveringen...
Op vrijdag 19 april 2002 21:14 schreef fisico het volgende:[..]
dat en het bedreigen van de man met witte jas waren ongeveer de hoogtepunten. Deze middelmatigheid is wat ik tegen die seizoen heb.
subliem weer
Ik snap echt niet wat jullie tegen seizoen 4 hebben. Ik vind het een leuk seizoen, met een iets minder dik opgelegde grote lijn dan voorheen, maar er zit wel duidelijk een ontwikkeling in.
quote:
Op vrijdag 19 april 2002 23:46 schreef HiZ het volgende:
Xander : 'can I have sex with Riley too ?'subliem weer
Ik snap echt niet wat jullie tegen seizoen 4 hebben. Ik vind het een leuk seizoen, met een iets minder dik opgelegde grote lijn dan voorheen, maar er zit wel duidelijk een ontwikkeling in.
Season4 rox Buffy vandaag wel
met dat brilletje! Echt een dametje daar
I'm all confused. Niets nieuws dus.
[1] virgin slaande op mij, qua keren dat ik Buffy gezien heb. Niet op Buffy.
quote:Euhm... als je spoilers wilt hore kan je denk beter naar dat aparte topic gaan lijkt me
Op zaterdag 20 april 2002 01:04 schreef TimberWolf het volgende:
Waarom deed dat meisje bij Willow (Tara, yes?) niets met dat stof. Wat gaat er met Adam gebeuren.
quote:Giles had de T.V. uitgezet door het lawaai...
Hoe kan het dat ze eerst naar Roadrunner zitten te kijken, en een seconde later de T.V. fysiek aan moeten zetten.
quote:geen idee... nog niet geprobeerd
Wat voor kleur worden smurfen als je ze wurgt.
quote:Kwil geen spoilers. En anders heb ik binnen enkele minuten gerust een Buffy site gevonden die epguides met synopsis aanbied. Het was alleen even om aan te geven dat, hoewel geen bijzondere aflevering, het voor mijn gevoel meer een aanloop is voor things to come.
Op zaterdag 20 april 2002 01:17 schreef Aero het volgende:
Euhm... als je spoilers wilt hore kan je denk beter naar dat aparte topic gaan lijkt me
quote:Ik zat ook al te denken, maar ik wacht rustig af
Op zaterdag 20 april 2002 01:19 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Kwil geen spoilers. En anders heb ik binnen enkele minuten gerust een Buffy site gevonden die epguides met synopsis aanbied. Het was alleen even om aan te geven dat, hoewel geen bijzondere aflevering, het voor mijn gevoel meer een aanloop is voor things to come.
En dat van die smurf? Die word paars
quote:Kewl
Op zaterdag 20 april 2002 13:51 schreef SuperSiem het volgende:
Ik heb ff een filmpje gemaakt van de, naar mijn mening, grappigste scene van Hush. Kwaliteit is niet het best, maar goed.... Hij is 12,5 mb groot en hier http://home.wxs.nl/~uitte006/buffy/hush.mpg te downloaden.
Dat is inderdaad een heeeeeel gaaf stukje ja Geweldige aflevering!
Wat ziet Buffy er trouwens weer mooi uit in die aflevering
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 20-04-2002 14:03]
quote:Anders zou het weer precies hetzelfde zijn als Buffy, en dat wouden ze denkik niet.. Nu is er toch een verschil.
Op zaterdag 20 april 2002 13:57 schreef kotsmongool het volgende:
Ik vind het gaar dat het in Angel lijkt alsof iedereen van vampiers en demonen afweet, net als ik die bar waar de barman gewoon over vampiers enz begint en zowiezo een karaoke bar voor demonen etc vind ik nogal suf.
quote:Sunnydale is kleine stad, Los Angeles is een smeltkroes van personen en culturen. Mensen die in LA wonen kijken dus nergens van op, die zijn een beetje vreemd wel gewend.
Op zaterdag 20 april 2002 13:57 schreef kotsmongool het volgende:
Ik vind het gaar dat het in Angel lijkt alsof iedereen van vampiers en demonen afweet, net als ik die bar waar de barman gewoon over vampiers enz begint en zowiezo een karaoke bar voor demonen etc vind ik nogal suf.
quote:IDD!! wazig...ben benieuwd....
Op zaterdag 20 april 2002 01:04 schreef TimberWolf het volgende:
En voor de virgin Buffy[1] kijker zoals ik weer genoeg stof om na te denken. Waarom deed dat meisje bij Willow (Tara, yes?) niets met dat stof.
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 20-04-2002 17:45]
quote:helemaal mee eens.
Op zaterdag 20 april 2002 17:39 schreef Neejoh het volgende:
* .:::1000ste post:::. *
Ik moet zeggen dat ik tara tot nu toe maar een beetje een doos vind.. Zit geen snufje actie in die meid...
quote:goede prestatie Neejoh.
Ik moet zeggen dat ik tara tot nu toe maar een beetje een doos vind.. Zit geen snufje actie in die meid...
Tara is ook een doos waar je niets aan hebt, erger nog ze is onaantrekkelijk.
Maandag een goede buffy ep en dinsdag ook en dan wordt het snel minder.
quote:Hoelang duurt dit seizoen nog dan?
Op zaterdag 20 april 2002 18:51 schreef fisico het volgende:[..]
goede prestatie Neejoh.
Tara is ook een doos waar je niets aan hebt, erger nog ze is onaantrekkelijk.
Maandag een goede buffy ep en dinsdag ook en dan wordt het snel minder.
quote:Nog 8 eps d8 ik
Op zondag 21 april 2002 01:00 schreef Neejoh het volgende:[..]
Hoelang duurt dit seizoen nog dan?
Ik hoop trouwens wel dat ze daarna doorgaan met S5, want bij de wekelijkse aflevering hebben ze de 1e 6 eps overgeslagen
quote:Gefeliciteerd met je 1000ste post!
Effe over Tara...ik vind haar echt top! Ok nu is ze nog best saai, maar in seizoen 5 en 6 is ze echt toppie!
quote:Dat hoop ik dus ook...Kzou het ook een beetje raar vinden als ze dat niet doen eigelijk.. maar jah, ik zie wel
Op zondag 21 april 2002 13:50 schreef the_tWiStEr het volgende:[..]
Nog 8 eps d8 ik
Ik hoop trouwens wel dat ze daarna doorgaan met S5, want bij de wekelijkse aflevering hebben ze de 1e 6 eps overgeslagen
quote:Yep, van mij hoefde ze niet in de serie
Op zondag 21 april 2002 15:40 schreef Aero het volgende:
Ik heb met Tara altijd het gevoel gehad dat ze zo langzaam eruit zag... kwenie waarom (naja... uiterlijk natuurlijk)
Ze maakt het zooitje zo traaaag, tot nu toe niets grappigs gezegt enz.
quote:In 5 is ze nog steeds saai en totaal niet grappig, daarbij een heel triest uiterlijk. Had dan een leuke persoonlijkheid genomen om deze kleurloze rol in te vullen.
Op zondag 21 april 2002 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Effe over Tara...ik vind haar echt top! Ok nu is ze nog best saai, maar in seizoen 5 en 6 is ze echt toppie!
aan 6 moet ik nog steeds beginnen.
quote:Hebben ANYA en XAnder dan een functie in de serie? Nee toch?
Op zondag 21 april 2002 18:45 schreef Marble het volgende:
Behalve sidekick van Willow heeft Tara ook niet echt een functie ofzo in de serie... Maar ze zit me niet in de weg hoor.
Jij snapt zelf ook best wel dat je Tara niet met Anya en Xander kan vergelijken. En je hoeft mij ook helemaal niet te overtuigen, want zoals ik al zei zit Tara mij totaal niet in de weg.
in de aflevering van afgelopen vrijdag dedn willow en tara een spreuk die nie werkte, omdat tara die poeder onder t bed gooide...
waarom deed ze dat ??
ik kan me nie herinneren dat dat in latere afleveringen duidelijk wordt...
quote:T lijkt me dat dat nog wel duidelijk wordt. Ik ben ook wle benieuwd eigenlijk.
Op zondag 21 april 2002 21:30 schreef decartes het volgende:
VRAAG:in de aflevering van afgelopen vrijdag dedn willow en tara een spreuk die nie werkte, omdat tara die poeder onder t bed gooide...
waarom deed ze dat ??
ik kan me nie herinneren dat dat in latere afleveringen duidelijk wordt...
vandaag al duizend spoilers tegengekomen:(
elke keer lees je iets over een karakter en alles weet je al en dan net in 1 zin aan het eind staan meteen 3 spoilers
ik weet nu al wat er in de aflevering morgen gebeurt.. ik weet wat er met giles en buffy gaat gebeuren ik weet wat de anderen doen nadat dat gebeurd ik weet hoe de eerste aflevering van seizoen 6 gaat..
quote:en dat is jammer van seizoen 4 en 5, de bijfiguren worden zo weinig benut. Hoewel seizoen 4 toch zijn best doet om Willow een verhaallijn te geven (die met Tara) en Xander (die met Anya), in seizoen 5 is hun aandeel echt verwaarloosbaar en heeft zelfs Spike een grote rol. Tara is dan toch het minst uitgewerkte karakter, ze zegt weinig, ze doet weinig, in tegenstelling tot Anya die de Cordelia rol heeft gekregen door zoveel mogelijk tactloze dingen te zeggen. En gezien de gebeurtenissen in seizoen 4 omtrent Tara, die toch hier en daar aangeven dat ze meer is dan ze laat merken, stelt seizoen 5 teleur om daar niks mee te doen. Tenzij het komt door die aangepaste realiteit waardoor ze ook niet meer op de universiteit zitten de oorzaak daarvan is, maar dat lijkt me sterk.
Op zondag 21 april 2002 21:14 schreef charmed_angel het volgende:
Hebben ANYA en XAnder dan een functie in de serie? Nee toch?
quote:Ik ken dat ja... ken al 'ongeveer' het einde van s5 en begin s6... en nog wat kleine dinge uit 6... niet slim maarja... nix meer aan te doen...
Op zondag 21 april 2002 21:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
aaah gvd ik moet echt stoppen met buffy sites bezoeken..vandaag al duizend spoilers tegengekomen:(
elke keer lees je iets over een karakter en alles weet je al en dan net in 1 zin aan het eind staan meteen 3 spoilers
ik weet nu al wat er in de aflevering morgen gebeurt.. ik weet wat er met giles en buffy gaat gebeuren ik weet wat de anderen doen nadat dat gebeurd ik weet hoe de eerste aflevering van seizoen 6 gaat..
![]()
![]()
![]()
quote:Ken het gevoel, ik zat halverwege 5 een keer te kijken bij de personen en dan staat daar ineens hoe het met de personen afloopt. Dat vond ik een beetje onzinnig omdat ik niet onder karakternaam keek maar onder de naam van de acteur.
Op zondag 21 april 2002 21:53 schreef Hertog_Martin het volgende:
aaah gvd ik moet echt stoppen met buffy sites bezoeken..vandaag al duizend spoilers tegengekomen:(
![]()
![]()
![]()
Daarom kijk ik ook niet echt meer en zeker niet in s6.
Tara heeft geen nut en ziet er itt Cordi en Anya niet leuk uit. Daarbij zijn die twee lekker bot en grappig, is Tara ook niet.
quote:Yup, ben ik het mee eens.
Op zondag 21 april 2002 22:29 schreef fisico het volgende:[..]
[..]
Tara heeft geen nut en ziet er itt Cordi en Anya niet leuk uit. Daarbij zijn die twee lekker bot en grappig, is Tara ook niet.
Verder haat ik spoilers Ik weet nog een van dit forum wat ik totaal niet leuk vind, maar het was een pic... Moeilijk te missen
Ik kijk gewoon alles van net5, en download ze niet. Als ze uit zijn, koop ik de DVD wel
quote:Maar je hoeft dat niet in 1x neer te lappe... althans... als je gewoon elk seizoen koopt wanneer het uitkomt... dan valt het op zich best mee
Op maandag 22 april 2002 01:27 schreef Hertog_Martin het volgende:
als je alle seizoenen op dvd wil ben je zo 500 euro kwijt
quote:Yepz
Op maandag 22 april 2002 01:32 schreef Aero het volgende:[..]
Maar je hoeft dat niet in 1x neer te lappe... althans... als je gewoon elk seizoen koopt wanneer het uitkomt... dan valt het op zich best mee
quote:Ziet er niet leuk uit....................
Op zondag 21 april 2002 22:29 schreef fisico het volgende:[..]
En het is een onwijs goeie actrice. Ze speelt onwijs goed, zeker de laatste paar afleveringen van seizoen 5!
quote:Tjah, ieder zijn idee erover hè
Op maandag 22 april 2002 14:01 schreef charmed_angel het volgende:
En deze......En het is een onwijs goeie actrice. Ze speelt onwijs goed, zeker de laatste paar afleveringen van seizoen 5!
quote:dus als ze een Fok!account had gehad was ze ineens wel een babe
Op maandag 22 april 2002 16:26 schreef Neejoh het volgende:
Ik vind ur zo'n 13 in een dozijn meisje
Seizoen 4 kicks ass tot nu toen vin'k.
Ik heb alleen wel gehoord dat het na morgen bergafwaarts gaat
quote:Verzin je weereens wat nieuws, Herald?
Op maandag 22 april 2002 16:45 schreef Herald het volgende:
dus als ze een Fok!account had gehad was ze ineens wel een babe
http://www.buffyguide.com/episodes/thisyear.shtml
deze is wel erg stom:
Right before Buffy finds the demon hanging from the trees, you can see someone in the bushes to her right. It appears to be a boom mic operator, as you can see what certainly looks like a boom (basically, it's a long stick, on the end of which is a microphone).
quote:schaamhaar verveelt nooit!
Op maandag 22 april 2002 19:52 schreef Gellarboy het volgende:
Verzin je weereens wat nieuws, Herald?
quote:Dat zul je mij nooit horen zeggen.. Ik kan niemand van Fok! noemen die ik een beeb vind..
Op maandag 22 april 2002 16:45 schreef Herald het volgende:[..]
dus als ze een Fok!account had gehad was ze ineens wel een babe
quote:
Op maandag 22 april 2002 19:38 schreef DJP het volgende:
Nu ik die foto's zo zie,
het is toch wel een lekker vrouwtje.
En ze kan ook nog goed zingen.
quote:That makes 2 of us
Op maandag 22 april 2002 19:47 schreef the_tWiStEr het volgende:
[..]
Seizoen 4 kicks ass tot nu toen vin'k.
[..]
quote:En toch is deze en die van morgen mijn favo ep (is er feitelijk 1-tje). Fouten storen mij niet echt.
Op maandag 22 april 2002 20:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Veel opnamefouten in aflevering vandaag.
Daarna vond ik jaar 4 wat minder worden.
Tara in Buffy blijft bah, daarbuiten is ze ietsje beter.
quote:Ze heeft van die enge ogen
Op maandag 22 april 2002 13:56 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ziet er niet leuk uit....................
[afbeelding]
Hoedanook, vandaag pas net gekeken, want nieuw werk en laat thuis. Ik ben benieuwd. Zeker naar die gizmo waar Faith mee liep.
Maareh... Zwarte helicopters? Komop zeg, dat kon op zijn minst orgineler
Nog een weekje wachten op 6.18 (Entropy)...
This year's girl is geen fantastische episode, vind ik. Maar Faith die in haar droom over 'little sis' begint is wel weer heel amusant.
Ik vond het enkel maar een vage onsamenhangende opmerking, toen ik de episode voor het eerst zag, little did I know.
quote:ROFL
Op dinsdag 23 april 2002 00:09 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Ze heeft van die enge ogen
En ze kijkt voortdurend als een konijntje die koplampen ziet... Ze zal gerust een leuke, intelligente vrouw zijn, maar ze kijkt uit haar doppies alsof er maar een 3 watt lampje brand daarbinnen.
[..]
Ik vond vandaags aflevering goed! Moest ook enorm lachen toen Buffy achter Faith aanrende Ze ziet er eigelijk niet uit als ze rent
quote:Tara is best leuk om te zien hoor, tenminste een normale vrouw/meid in de serie om te zien, die je ook wel in je cafee tegenkomt. Het slungelige is het acteren, en acteren daar is ze enorm goed in.
Op dinsdag 23 april 2002 11:39 schreef DJP het volgende:
@neejoh
Met dat lekkere vrouwtje bedoelde ik tara.
En dat zingen doet ze in buffy the musical/seizoen 6.
Ik zit hem nu te kijken. Echt geweldig!
quote:Joh, dat zag ik ook in die scene.
Op dinsdag 23 april 2002 01:17 schreef Neejoh het volgende:
Ze ziet er eigelijk niet uit als ze rent
quote:Hijs inderdaad wel gaaf
Op dinsdag 23 april 2002 12:37 schreef Marble het volgende:
Oh my god die musical is zo cool!!!![]()
![]()
Ik zit hem nu te kijken. Echt geweldig!
zit jij onder het kijken te tikken dan * Neejoh is dan altijd helemaal van de wereld *
quote:
Op dinsdag 23 april 2002 14:52 schreef RAILGUNNER het volgende:[..]
Joh, dat zag ik ook in die scene.
quote:huh, volg jij 3 seizoenen tegelijk?
Op dinsdag 23 april 2002 17:44 schreef Neejoh het volgende:
Hijs inderdaad wel gaaf
quote:Ehm, hoe kan er nou een spoiler in een aflevering zitten?
Op dinsdag 23 april 2002 17:44 schreef Neejoh het volgende:
Al zit er een spoiler in een van de nummers, die ik niet wou wten maar jah, je kan niet alles hebben
Maar die ep is inderdaad wel cool, sterker nog ERG cool
quote:Nee
Op dinsdag 23 april 2002 17:45 schreef Herald het volgende:[..]
huh, volg jij 3 seizoenen tegelijk?
quote:Ik volg gewoon Net5, en download voor de rest ook niets. De enige aflevering die ik via het internet gezien heb is de musical
Op dinsdag 23 april 2002 17:47 schreef Melluh het volgende:[..]
Ehm, hoe kan er nou een spoiler in een aflevering zitten?
Ik bedoel, als je seizoen 6 aan het volgen bent mag je er wel vanuit gaan dat er verwijzingen naar eerdere seizoenen inzitten.Maar die ep is inderdaad wel cool, sterker nog ERG cool
*komt bij*..... Damn, wat een aflevering vandaag! Ge-wel-dig
Dit is weer een aflevering waar ik Buffy voor ben gaan kijken. Leuk verhaal, mooie Buffy (en geile)
en supergave gevechten!
*duikt weer in trance*
quote:Ah sjit! vergeten op te nemen!!
Op dinsdag 23 april 2002 20:35 schreef Neejoh het volgende:
......* stilte *.......*komt bij*..... Damn, wat een aflevering vandaag! Ge-wel-dig
Dit is weer een aflevering waar ik Buffy voor ben gaan kijken. Leuk verhaal, mooie Buffy (en geile
)
en supergave gevechten!*duikt weer in trance*
quote:http://home01.wxs.nl/~a5.gerven/Templates/004_who.html
Op dinsdag 23 april 2002 22:00 schreef WheeleE het volgende:[..]
Ah sjit! vergeten op te nemen!!
Waar zijn er gedetaileerde beschrijvingen van de episodes te vinden?
quote:Heb ik ook gedaan ja... ik moes gewoon the musical zien...
Op dinsdag 23 april 2002 20:33 schreef Neejoh het volgende:Ik volg gewoon Net5, en download voor de rest ook niets. De enige aflevering die ik via het internet gezien heb is de musical
quote:merzie!
Op dinsdag 23 april 2002 22:14 schreef DJP het volgende:[..]
http://home01.wxs.nl/~a5.gerven/Templates/004_who.html
quote:Inderdaad, kan dur ook wel mee leven
Op dinsdag 23 april 2002 22:20 schreef Aero het volgende:[..]
Heb ik ook gedaan ja... ik moes gewoon the musical zien...
en ach... qua spoilers viel het gelukkig wel mee... althans... ik kon ermee leven
quote:En als je bedoelt "lekker", dan moet je zeker Jay and Silent Bob Strike Back zien
Op dinsdag 23 april 2002 22:24 schreef Marble het volgende:
Leuke aflevering vandaag, Faith is wel cool!
quote:hij kijkt echt heel veel meer. DVD van seizoenen, Buffy met donker haar in NY en net5.
Op dinsdag 23 april 2002 17:45 schreef Herald het volgende:[..]
huh, volg jij 3 seizoenen tegelijk?
Neejoh kijkt alles, Altijd neejoh alleen bij Buffy is het Jajoh
quote:owke, you got me
Op dinsdag 23 april 2002 23:53 schreef fisico het volgende:
Beste twee eps imho van Buffy de afgelopen dagen. Alleen jammer dan Angel en Buffy destijds niet gelijk liepen.
[..]hij kijkt echt heel veel meer. DVD van seizoenen, Buffy met donker haar in NY en net5.
Neejoh kijkt alles, Altijd neejoh alleen bij Buffy is het Jajoh
quote:euhm... oh?... ergens te downe?
Op woensdag 24 april 2002 00:10 schreef Neejoh het volgende:de making of van the musical..
quote:Ik gooi hem wel ff online! Denk niet dat ik hem lang laat staan, maar dan als je snel bent heb je um
Op woensdag 24 april 2002 00:20 schreef Aero het volgende:[..]
euhm... oh?... ergens te downe?
En wat is de DVD van season3 superduur ¤122! Maar jah, je moet er wat voor over hebben
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 24-04-2002 00:36]
edit: ik zie nu dat ik um vergeten ben te downe op buffyverse.org (veel al gedowned daar )... doh
dus bedankt voor het aanbod... maar niet meer nodig
btw... op die site is dat grote interview met blackwood wel een grappige
[Dit bericht is gewijzigd door Aero op 24-04-2002 01:16]
quote:Kewl
Op woensdag 24 april 2002 00:38 schreef Aero het volgende:
Ik zit nou op me modem verbinding... morgen overdag online?edit: ik zie nu dat ik um vergeten ben te downe op buffyverse.org (veel al gedowned daar
)... doh
dus bedankt voor het aanbod... maar niet meer nodig
btw... op die site is dat grote interview met blackwood wel een grappige
edit:
code:Lekker is datWarning: Too many connections in /is/htdocs/27702/www.buffyverse.de/mainfile.php on line 38 Warning: MySQL Connection Failed: Too many connections in /is/htdocs/27702/www.buffyverse.de/mainfile.php on line 38
Unable to select database
quote:nee?... dan mis je wat hoor (als je een leuke verbinding heb)...
Op woensdag 24 april 2002 01:16 schreef Neejoh het volgende:[..]
Kewl
Ik ken die site niet eensIk ga gelijk ff koeken
ik ben blij dat ik op school een goeie verbinding heb... daar gedowned...
ik had dat iig een aantal keren deze week... stond gewoon nog verkeerd
quote:
Op woensdag 24 april 2002 01:24 schreef Aero het volgende:
Hmm... die foutmelding... ze zijn vorige week overgestapt van buffyverse.de naar .org... zoals je ziet staat er in de foutmelding .de misschien daarom?...ik had dat iig een aantal keren deze week... stond gewoon nog verkeerd
quote:
We're sorry, this site on the server is temporaly not reachable.We recommend that you check soon for further developments. Thank you!
quote:nee... wat ik bedoelde was dat ze naar .org zijn gegaan en niet alle scripts enz hebbe aangepast... en dus .de nog staat... dan moet je dan naar .org verandere... maybe dat het dan wel werkt (want dat had ik ook een aantal keer en toen werkte het)
Op woensdag 24 april 2002 01:32 schreef Neejoh het volgende:
.de is ook dood... Zal het morgen nog wen eens proberen
Maar het wat trouwens de homepage waar hij met die melding kwam... Niet onder de links ofzo
Waarom is die link nog geen 12x genoemd
[spam-mode]
Nou bij deze: Zeer goede download site!
[/spam-mode]
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 24-04-2002 02:21]
quote:Dat ook ja.
Op dinsdag 23 april 2002 22:57 schreef Neejoh het volgende:[..]
En als je bedoelt "lekker", dan moet je zeker Jay and Silent Bob Strike Back zien
quote:Eigelijk thnx to Aero
Op woensdag 24 april 2002 09:28 schreef Prince_of_Darkness het volgende:
hartelijk dank neejoh! Prima download site. Dan hoef ik niet meer te wachten tot iemand die files op kazaa zet.
alleen jammer dat ze er van die kleine clips van maken
Sommige zijn inderdaad klein, maar je moet ZEKER smg_buffy_meets_blackwood_01.avi tot ..05.avi downloaden! Is zo'n 130MB, maar dan heb je ook wat Zéér gaaf interview
quote:¤122,-????! Waar ben je van plan om het te kopen?
Op woensdag 24 april 2002 00:31 schreef Neejoh het volgende:[..]
En wat is de DVD van season3 superduur¤122! Maar jah, je moet er wat voor over hebben
Ik heb hem via Bol.com en toen was seizoen 3 ¤98,-! Dat is met kerst geweest!
quote:precies , dit was geen stijl zeg, je wist aan het begin al wie het was en hoe alles zat, anders heb je het rond het slot pas een beetje door, saaie aflevering
Op woensdag 24 april 2002 19:38 schreef charmed_angel het volgende:
wat een vreselijke aflevering vind ik dit. Hij slaat helemaal nergens op! Tjonge jonge hoe laag kan je zakken!
quote:Bol.com is idd het goedkoopst
Op woensdag 24 april 2002 19:40 schreef charmed_angel het volgende:[..]
¤122,-????! Waar ben je van plan om het te kopen?
Ik heb hem via Bol.com en toen was seizoen 3 ¤98,-! Dat is met kerst geweest!
edit:
Op woensdag 24 april 2002 19:40 schreef Yinyang het volgende:[..]
precies , dit was geen stijl zeg, je wist aan het begin al wie het was en hoe alles zat, anders heb je het rond het slot pas een beetje door, saaie aflevering
edit2:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 24-04-2002 20:25]
quote:Ik had het weer van een andere forum... dus eigelijk thnx voor een persoon daar
Op woensdag 24 april 2002 15:44 schreef Neejoh het volgende:[..]
Eigelijk thnx to Aero
Sommige zijn inderdaad klein, maar je moet ZEKER smg_buffy_meets_blackwood_01.avi tot ..05.avi downloaden! Is zo'n 130MB, maar dan heb je ook wat
Zéér gaaf interview
En dat interview... dat zei ik toch
ze is echt leuk daarin
(ik heb de meeste filmpies die bij elkaar horen aan elkaar geplakt... bv dat interview)
quote:Was gewoon Anya alleen dan andersom, elke seizoen heb je een paar van de loze eps. maakt het handig met de herhalingen om netjes uit te komen of tijdens feestdagen ofzo.
Op woensdag 24 april 2002 19:40 schreef Yinyang het volgende:[..]
precies , dit was geen stijl zeg, je wist aan het begin al wie het was en hoe alles zat, anders heb je het rond het slot pas een beetje door, saaie aflevering
Wel jammer dat beste buffy en een slechte zo dichtbij elkaar zitten.
Die nu bezig is heb ik nooit wat gevonden dus kijk ik niet.
quote:ik ben hem nu ff aan het downen.
Op woensdag 24 april 2002 15:44 schreef Neejoh het volgende:[..]
Eigelijk thnx to Aero
Sommige zijn inderdaad klein, maar je moet ZEKER smg_buffy_meets_blackwood_01.avi tot ..05.avi downloaden! Is zo'n 130MB, maar dan heb je ook wat
Zéér gaaf interview
Ben erg benieuwd hoe dat verder gaat...
quote:Ja dat wel...beetje zielig voor die stoere Spike
Op woensdag 24 april 2002 22:40 schreef esjuh het volgende:
*zucht* Wanneer gebeurt er nou eindelijk wat tussen die twee? Wel zielig dat hij op het einde zo 'terugdeinsde' omdat hij niet meer welkom was in Buffy's huis...
Ik kijk ook wle uit naar de aflevering waarin Dawm tevoorschijn komt (van de herhalingen dus..)
De 2e vond ik ook al niet wat, maar beter dan de eerste. Maar dat kan snel. Ontmand worden met een houten lepel is beter als de eerste aflevering van vandaag...
Overigens even terugkomen op mijn opmerkingen over 'Tara': Ze ziet er lief uit als ze lacht (en je haar ogen niet goed kan zien).
Over Spike gesproken, ik heb altijd een zwak voor hem gehad. Hij's nu eenmaal veel leuker dan Angel. En hij heeft een (al dan niet nep) Brits accent. Daar scoort hij toch punten mee.
quote:ZIE JE WEL! Ik heb er zelfs nog aan zitten denken: "huh? wist niet dat hij daar ook in zat.. Nou jah.. boeie".
Op woensdag 24 april 2002 23:51 schreef Acathla het volgende:
Oh ja. Toch vond ik Jonathan verwerkt in de opening credits wel geinig gedaan.![]()
Over Spike gesproken, ik heb altijd een zwak voor hem gehad. Hij's nu eenmaal veel leuker dan Angel. En hij heeft een (al dan niet nep) Brits accent. Daar scoort hij toch punten mee.
Spike is gaaf Vooral hoe hij vol bleef houden! Supervent
buf 2... eindelijk weet buf het is van spike... ben benieuwd hie dat verder gaat (helaas... ik heb is een ep op de bbc gekeke na deze ... the mind is weak)
angel... leuke/geinige ep... maar had niet echt iets bijzonders... tussendoor ep... kon gemist worden...
al met al toch een leuke buf/angel avond geweest
quote:Pff, ik lag al vanaf 18:00 uur op de bank tv te kijken, tot 23:00... * Neejoh kan dus lekker laat naar bedde vannacht*
Op donderdag 25 april 2002 00:13 schreef Aero het volgende:
buf 1... gemist... video vergeten in te stelle (aikel!)... goed... nix gemist gelukkig want ik bleek um al is gezien te hebbe (phew)...buf 2... eindelijk weet buf het is van spike... ben benieuwd hie dat verder gaat (helaas... ik heb is een ep op de bbc gekeke na deze
... the mind is weak)
angel... leuke/geinige ep... maar had niet echt iets bijzonders... tussendoor ep... kon gemist worden...
al met al toch een leuke buf/angel avond geweest
Ik vind het wel gaaf met dat Spike verhaal. Niet klef, het is er een met ballen, en ik mag Spike gewoon wel
quote:Angel was zo'n puppy met buf... beetje zielig mannetje (veel beter nu in zijn eigen serie... zeker nu in season 2)
Op donderdag 25 april 2002 00:24 schreef Neejoh het volgende:Ik vind het wel gaaf met dat Spike verhaal. Niet klef, het is er een met ballen, en ik mag Spike gewoon wel
Spike was toen ie in de serie kwam meteen een harde vamp... een echte killer... dus dan heb je al meteen een heel ander beeld van um nu ie verliefd is op buf...
quote:maar Spike is geen harde vamp meer, en al helemaal geen echte killer. Hij is bijna een puppy.
Op donderdag 25 april 2002 00:33 schreef Aero het volgende:
Spike was toen ie in de serie kwam meteen een harde vamp... een echte killer... dus dan heb je al meteen een heel ander beeld van um nu ie verliefd is op buf...
quote:Door die chip inderdaad, maar hij doet nog hard zijn best om "slecht" over te komen, wat meestal hilarisch is
Op donderdag 25 april 2002 00:44 schreef Herald het volgende:[..]
maar Spike is geen harde vamp meer, en al helemaal geen echte killer. Hij is bijna een puppy.
quote:
Op donderdag 25 april 2002 12:21 schreef Acathla het volgende:
Het leukste vond ik nog toen Spike nog bij Giles in huis zat.2 "Nancy's" bij elkaar.
quote:Mwoh ik vond Angel als Angelus toch niet echt een puppy
Op donderdag 25 april 2002 00:33 schreef Aero het volgende:[..]
Angel was zo'n puppy met buf... beetje zielig mannetje (veel beter nu in zijn eigen serie... zeker nu in season 2)
quote:Maar toen was er ook niet echt sprake van een relatie tussen de twee.
Op donderdag 25 april 2002 16:29 schreef Capetown het volgende:[..]
Mwoh ik vond Angel als Angelus toch niet echt een puppy
Relatie in the name of Luv dan
quote:Nee hij had ff andere dingen aan zijn hoofd.
Op donderdag 25 april 2002 19:43 schreef Acathla het volgende:[..]
Maar toen was er ook niet echt sprake van een relatie tussen de twee.
![]()
Relatie in the name of Luv dan
Morgen weer een ep geluikkig
quote:Idd, dat vin'k zoooooo super cool
Op donderdag 25 april 2002 01:24 schreef Neejoh het volgende:[..]
Door die chip inderdaad, maar hij doet nog hard zijn best om "slecht" over te komen, wat meestal hilarisch is
Didn't I scare you a little bit?
What are you going to do? Lick me to death
Stomende aflevering trouwens...woooosh
En Spike blijft cool ja
quote:Klassiek moment!!!
Op donderdag 25 april 2002 21:45 schreef the_tWiStEr het volgende:[..]
What are you going to do? Lick me to death
quote:ghehe... oke... ik heb um nu pas door... tijdens de ep nie echt op gelet
Op donderdag 25 april 2002 23:30 schreef Neejoh het volgende:
Buffy: You take the vampire, I get Horny!"Ik had het niet meer
quote:Lol, dat meen je niet
Op vrijdag 26 april 2002 00:02 schreef Aero het volgende:[..]
ghehe... oke... ik heb um nu pas door... tijdens de ep nie echt op gelet
quote:
Op donderdag 25 april 2002 23:24 schreef WheeleE het volgende:
Was ik bijna Giles met zn gitaar vergeten!
Ook wel een moment om te onthouden vind ik
quote:Damn you!
Op vrijdag 26 april 2002 11:08 schreef Acathla het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
Wacht maar tot The Yoko Factor![]()
Nou ben ik weer nieuwsgierig...
quote:Is wel grappig eigenlijk. Degenen die "Death is your gift" snappen zullen het ook wel grappig vinden.
Op donderdag 18 april 2002 17:05 schreef fisico het volgende:
Ik wil gewoon buffy doet waarvoor ze gemaakt is en dat was iets met de rest van de titel. Dus geen Buffy die zusje moet beschermen,
quote:Niets mis mee toch
Op vrijdag 26 april 2002 13:21 schreef WheeleE het volgende:[..]
Damn you!
![]()
quote:Leg eens uit, ik herken het ergens van, maar weet niet meer waar
Op vrijdag 26 april 2002 13:38 schreef Gellarboy het volgende:
Is wel grappig eigenlijk. Degenen die "Death is your gift" snappen zullen het ook wel grappig vinden..
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 13:21 schreef WheeleE het volgende:[..]
Damn you!
![]()
quote:
Op vrijdag 26 april 2002 17:57 schreef Acathla het volgende:[..]
quote:Zwaar fake accent, maar hij heeft tenminste iets. Is ook veel beter dan Angel, al begint spike ook een beetje zoetsappig te worden.
Op woensdag 24 april 2002 23:51 schreef Acathla het volgende:Over Spike gesproken, ik heb altijd een zwak voor hem gehad. Hij's nu eenmaal veel leuker dan Angel. En hij heeft een (al dan niet nep) Brits accent. Daar scoort hij toch punten mee.
quote:Ik bedoelde nog wat verder terug. Dus gewoon het afmaken van een vampier en niet dat geneuzel.
Op vrijdag 26 april 2002 13:38 schreef Gellarboy het volgende:
Is wel grappig eigenlijk. Degenen die "Death is your gift" snappen zullen het ook wel grappig vinden..
Vandaag was weer een drama, dat haat ik aan de buffy. teveel zoetsappig lekker hand in hand vampieren doden. Hou toch op zeg.
oh ja... het haar was weer heel erg lelijk vandaag.
ga het interview nog maar een keertje kijken, daar was ze wel leuk en erg hyper (alleen die gore koffie...)
quote:Volg maar gewoon de eps. Komt vanzelf!
Op vrijdag 26 april 2002 15:28 schreef iMAGE het volgende:
Leg eens uit, ik herken het ergens van, maar weet niet meer waar
quote:Ja, leuk! Vijf seizoenen/honderd afleveringen lang elke keer hetzelfde! Nee hoor, geef mij maar een beetje variatie en diepgang!
Op vrijdag 26 april 2002 22:21 schreef fisico het volgende:
Ik bedoelde nog wat verder terug. Dus gewoon het afmaken van een vampier en niet dat geneuzel.
quote:Ik ben blijkbaar de enige die niet op heur haar let
Op vrijdag 26 april 2002 22:21 schreef fisico het volgende:
oh ja... het haar was weer heel erg lelijk vandaag.
quote:Dat had van mij wat uitgebreider in beeld mogen komen
Op vrijdag 26 april 2002 20:48 schreef WheeleE het volgende:
Wow...heftige aflevering...emotioneel ook...
Willow is uit de kast gekoemn..cool
Verder leuke aflevering vandaag. Iets te soapy, maar verder best. Maareh, waarom lijkt Oz als weerwolf meer op een aap dan op een wolf? Dat stoort me
Alleen wil ik OZ! En geen Tara OZ heeft tenminste humor
Kunne ze die niet meer omwisselen
dat spike aan het eind terugdeinst is heel makkelijk te verklaren.. in een ander seizoen hadden ze ookal een spreuk gedaan zodat spike niet het huis binnen kon en willow zal nu dus wel weer die spreuk gedaan hebben.
quote:Klopt! En wat had hij anders moeten doen?!?! Blijven wachten totdat de zon opkomt, en hopen dat ze net optijd open zal doen, en hem vraagt om te trouwen
Op zaterdag 27 april 2002 00:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
vandaag de aflevering van woensdag gezien..dat spike aan het eind terugdeinst is heel makkelijk te verklaren.. in een ander seizoen hadden ze ookal een spreuk gedaan zodat spike niet het huis binnen kon en willow zal nu dus wel weer die spreuk gedaan hebben.
ze mompelde jonathans naam voor de gein net zoals anja deed bij xander
quote:Folklore zegt dat vampieren niet onuitgenodigd binnen mogen komen. Angel had er een aantal afleveringen ook problemen mee. (Hij moest binnengevraagd worden).
Op zaterdag 27 april 2002 00:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
vandaag de aflevering van woensdag gezien..dat spike aan het eind terugdeinst is heel makkelijk te verklaren.. in een ander seizoen hadden ze ookal een spreuk gedaan zodat spike niet het huis binnen kon en willow zal nu dus wel weer die spreuk gedaan hebben.
quote:Wacht maar tot seizoen 6, daar is TARA de meest sympathieke scooby van het hele stel... (geen spoiler, gewoon een interpretatie)
Op zaterdag 27 april 2002 00:28 schreef Neejoh het volgende:
Alleen wil ik OZ! En geen TaraOZ heeft tenminste humor
Kunne ze die niet meer omwisselen
quote:Maar leuker dan OZ? Tot nu toe nog een beetje een dooz
Op zaterdag 27 april 2002 00:59 schreef Lamon het volgende:[..]
Wacht maar tot seizoen 6, daar is TARA de meest sympathieke scooby van het hele stel... (geen spoiler, gewoon een interpretatie)
quote:Tja... that's Tara. Maar ze is wel een coole sorceress.
Op zaterdag 27 april 2002 01:26 schreef Neejoh het volgende:[..]
Maar leuker dan OZ? Tot nu toe nog een beetje een dooz
vééééél te verlegen..
quote:een extraverte hippe meid zou ook helemaal niet bij Willow passen. Tara is een lesbische heks, logisch dat ze daar niet mee te koop loopt.
Op zaterdag 27 april 2002 01:26 schreef Neejoh het volgende:
Maar leuker dan OZ? Tot nu toe nog een beetje een dooz
vééééél te verlegen..
quote:Ep van vandaag... nie echt leuk... maarja... een season heeft ook mindere eps... dit vond ik er 1...
Op zaterdag 27 april 2002 00:59 schreef Lamon het volgende:[..]
Wacht maar tot seizoen 6, daar is TARA de meest sympathieke scooby van het hele stel... (geen spoiler, gewoon een interpretatie)
maar over bovenstaande quote... in principe is dit natuurlijk wel een spoiler... namelijk dat iedereen nu weet dat tara blijkbaar iig tot season 6 in de serie blijft...
quote:deze minder? Ik vond dit eigenlijk een van de betere. Zeker beter dan die van gisteren.
Op zaterdag 27 april 2002 03:00 schreef Aero het volgende:
Ep van vandaag... nie echt leuk... maarja... een season heeft ook mindere eps... dit vond ik er 1...
quote:AHA! Dat was het dus. Had niet gehoord dat ze Jonathan zei. Geniale grap dus, achteraf.
Op zaterdag 27 april 2002 00:49 schreef Hertog_Martin het volgende:
owja waarom riley op diezelfde woensdag terudeinsde tevens aan het eind:ze mompelde jonathans naam voor de gein net zoals anja deed bij xander
Spike is idd helemaal tha bomb!! Echt humoristich, vooral in die ep van Angel waar hij de Gem Of Amara kwam halen. In het begin maakte hij Angel helemaal belachelijk, echt SUPERR!!
Maar laten we Rupert niet vergeten, Giles in evil form, heel stoer!!
quote:"You understand what I'm saying?"
Op zaterdag 27 april 2002 12:09 schreef MariahCareyLover het volgende:Maar laten we Rupert niet vergeten, Giles in evil
form, heel stoer!!
"Well off course! I speak fluently Feoral."
quote:http://www.buffyguide.com/episodes/crush/charlize.jpg
Harmony (to Spike): "No threesomes unless it's boy-boy-girl. Or Charlize Theron."The actress Charlize Theron was born in South Africa. At the age of 18 her mother made her go to Los Angeles to try a career in the movie industry. Her first major role was in the 1996 film 2 Days in the Valley, since then she's starred in over 20 films. Harmony's got good taste.
mjum
[Dit bericht is gewijzigd door Hertog_Martin op 27-04-2002 15:45]
quote:daar blijven we dus over van mening verschillen.
Op vrijdag 26 april 2002 23:21 schreef Gellarboy het volgende:Ja, leuk! Vijf seizoenen/honderd afleveringen lang elke keer hetzelfde! Nee hoor, geef mij maar een beetje variatie en diepgang!
.
quote:is standaardactie van me.
Op vrijdag 26 april 2002 23:41 schreef TimberWolf het volgende:Ik ben blijkbaar de enige die niet op heur haar let
Tara is gewoon bah.
De library was heel anders, de decords enz.. Vaaaaaage shit
quote:Ken je dat niet?... da was de pilot
Op zondag 28 april 2002 00:50 schreef Neejoh het volgende:
Op de ergens hierboven vermelde site heb ik een aflevering gedownload. Doe ik normaal niet aan, maar dit was de eerste aflevring (season1), maar die was heel anders?
Verhaal ging wel ongeveer hetzelfde, maar Willow was PHAT (en iemand anders btw)
geen music... geen intro...
quote:Low-Budget-Cult
Op zondag 28 april 2002 00:50 schreef Neejoh het volgende:
Op de ergens hierboven vermelde site heb ik een aflevering gedownload. Doe ik normaal niet aan, maar dit was de eerste aflevring (season1), maar die was heel anders?
Verhaal ging wel ongeveer hetzelfde, maar Willow was PHAT (en iemand anders btw)
quote:Wat houd dat precies in dan? Want dat vroeg ik me ook al af.
Op zondag 28 april 2002 00:57 schreef Aero het volgende:[..]
Ken je dat niet?... da was de pilot
geen music... geen intro...
Voor televisierseries wordt altijd eerst een pilot episode opgenomen, zodat de makers bijvoorbeeld aan Fox (of wie dan ook) het concept kunnen laten zien. "Kijk, dit is wat het ongeveer wordt. Vinden jullie dat wat? Dan kunnen jullie de show kopen." zeg maar...
dikke willow
veel minder grappen (het is nu best wel komische serie.. de pilot laat dat niet echt zien en daar is het toch voor?)
quote:No Probelem
Op zondag 28 april 2002 17:08 schreef DJP het volgende:
dankjewel neejoh.
Goeie site die buffyverse.de. Staan erg leuke specials op.
Ik snapte er eerst niets van... Vind het opzich wel tof dat hij online staat
quote:moeten ze hem alleen niet uitzenden, is meestal niet zo best. Je hebt ook 0 afl. die dubbel zo lang zijn. Soort mini-film, maar dat is meer om de kijker te pakken.
Op zondag 28 april 2002 12:16 schreef Gellarboy het volgende:Voor televisierseries wordt altijd eerst een pilot episode opgenomen, zodat de makers bijvoorbeeld aan Fox (of wie dan ook) het concept kunnen laten zien. "Kijk, dit is wat het ongeveer wordt. Vinden jullie dat wat? Dan kunnen jullie de show kopen." zeg maar...
Eerste (pilot) Seinfeld was ook heel anders en erg schrikken.
quote:
Op zondag 28 april 2002 12:17 schreef Gellarboy het volgende:
Acathla!.
quote:jij was hem voor met je uitleg
Op zondag 28 april 2002 20:08 schreef Acathla het volgende:[..]
[Dit bericht is gewijzigd door Aero op 28-04-2002 20:43]
quote:Dat dacht ik in eerste instantie ook , maar goed... Je weet immers maar nooit.
Op zondag 28 april 2002 20:26 schreef Aero het volgende:[..]
jij was hem voor me je uitleg
Heb je Once More With Feeling al gezien Gellarboy?
quote:SMG ziet er gewoon liev uit
Op zondag 28 april 2002 22:31 schreef DJP het volgende:
Willow is echt phat/vet in die pilot. De serie is gelukkig veel beter geworden dan de pilot.
sarah michelle gellar is daar toch nog behoorlijk jonger en heeft nog bruin haar.
Weet iemand een paar goede nummers?
edit:
[Dit bericht is gewijzigd door Neejoh op 28-04-2002 23:49]
quote:nou ik keek op de site van WB en in de episode list was de aflevering met dat bedrijf en darla en dat ze terugblikten naar onder andere jaar 1900 met chinese opstand de 35ste episode.
Op zaterdag 27 april 2002 21:26 schreef Herald het volgende:
Angel is gewoon met S1 begonnen hoor, en nu zitten we in S2 wat gelijk loopt met S5 van Buffy.
en dat was volgens mij de eerste die op net 5 werd uitgezonden.
quote:vond The Sundays - Wild Horses uit Prom wel leuk
Op zondag 28 april 2002 23:25 schreef Neejoh het volgende:
Weet iemand een paar goede nummers?
quote:Anthony Stewart Head - "Behind Blue Eyes" (Unreleased)
Tuurlijk zit het nummer wat ik zoek er weer niet bij
Ik zoek dat nummer wat Giles zong, volgens mij de vorige aflevering. Staat niet op z'n CD zie ik
quote:duh, als het eerst op Fox8 is uitgezonden, maar in Nederland zijn ze weldegelijk bij ep1 van S1 begonnen van Angel (waarvan de eerste eps nog zijn herhaald op V8).
Op maandag 29 april 2002 01:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
nou ik keek op de site van WB en in de episode list was de aflevering met dat bedrijf en darla en dat ze terugblikten naar onder andere jaar 1900 met chinese opstand de 35ste episode.en dat was volgens mij de eerste die op net 5 werd uitgezonden.
quote:ze zijn bij net 5 weer gewoon verder gegaan waar ze vorig jaar (in juni ofzo?) gestopt waren
Op maandag 29 april 2002 01:06 schreef Hertog_Martin het volgende:[..]
nou ik keek op de site van WB en in de episode list was de aflevering met dat bedrijf en darla en dat ze terugblikten naar onder andere jaar 1900 met chinese opstand de 35ste episode.
en dat was volgens mij de eerste die op net 5 werd uitgezonden.
had ook nooit eerder van buffy gehoord voordat net5 ermee begon.. maar heb nu ondertussen zo'n 4 a 5 seizoenen gezien en helemaal fan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |