Ik snap dat ze met Angel mee zijn, maar waarom en hoe? Heb ik iets gemist? Vraag ik nu om een spoiler?
Maar goed, iemand die mij uitleg kan verstrekken?
Marjolein
quote:Wesley is niet meer de hoeder van Buffy en daarom ging hij weg, en Cordelia is verliefd op hem, en die is mee, zoiets was het geloof ik
Op dinsdag 02 april 2002 19:43 schreef Aphrodite het volgende:
Ondanks dat ik toch alle afleveringen tot nu toe heb gevolgd, ik heb toch gemist waarom Wesley weg is, en Cordelia. Ik snap dat ze met Angel mee zijn, maar waarom en hoe? Heb ik iets gemist? Vraag ik nu om eem spoiler?Maar goed, iemand die mij uitleg kan verstrekken?
Marjolein
quote:Nee, nou je het zegt, ze hebben nooit gezegd dat ze met Angel meegingen...
Op dinsdag 02 april 2002 19:45 schreef Aphrodite het volgende:
Ja, dat weet ik jah. Maar ik heb dat nergens op film gezien, zeg maar zo van dat Angel vroeg aan Wesley en Cordelia om mee te gaan naar ...? Of dat Wesley uberhaupt aan Cordelia had gevraagd of ze met hem meeging. Volgens mij..
Vandaag vond ik het maar een saaaie aflevering
quote:Hij deed me een beetje denken aan American Pie 2
Op dinsdag 02 april 2002 20:00 schreef RemCow het volgende:
Moet nog komen denk ik eigenlijk...Vandaag vond ik het maar een saaaie aflevering
"Does this dress make me look fat?"
-"No, the fact that you are fat makes you look fat. The dress only makes you look... Y'know, purple."
Toch maar de DVD sets van Buffy bestellen denk ik. Kan ik op mijn gemak verder kijken. Weet iemand of serie 4 en 5 (dat zijn de series die nu draaien toch?) ook al te krijgen zijn op regio2?
Dat is toch wel leuk als je seizoen 5 en 6 al gezien hebt, dan zie je die 'aankondigingen' en daardoor zie je ook hoe sterk ze over die verhaallijnen denken
quote:Ik mis Cordelia ook wel hoor!
Op dinsdag 02 april 2002 21:53 schreef TimberWolf het volgende:
Was wel weer matig vandaag. Gek hoe je de 'extra's' zoals Cordelia en aanverwant spul toch mist.Toch maar de DVD sets van Buffy bestellen denk ik. Kan ik op mijn gemak verder kijken. Weet iemand of serie 4 en 5 (dat zijn de series die nu draaien toch?) ook al te krijgen zijn op regio2?
quote:Alleen season 1-2-3 zijn er op het moment. Season4 zit er aan te komen, in waarschijnlijk breedbeeld
Op dinsdag 02 april 2002 21:53 schreef TimberWolf het volgende:
Was wel weer matig vandaag. Gek hoe je de 'extra's' zoals Cordelia en aanverwant spul toch mist.Toch maar de DVD sets van Buffy bestellen denk ik. Kan ik op mijn gemak verder kijken. Weet iemand of serie 4 en 5 (dat zijn de series die nu draaien toch?) ook al te krijgen zijn op regio2?
quote:Zitten zeker leuke stukken deze reeks, maar alle veranderingen helpen niet echt. Cordi mis ik nog steeds en zelfs angel mis ik.
Op dinsdag 02 april 2002 20:10 schreef Neejoh het volgende:Season4 is nu al neit een van mijn favorieten... Alles is veranderd, en * Neejoh haat veranderingen *
Ergste is dat SMG minder aantrekkelijk aan het worden is.
Ben het dus met je eens.
quote:Vind haar nu nog een super mooi meisje/vrouwtje hoor!
Op dinsdag 02 april 2002 22:34 schreef fisico het volgende:[..]
Zitten zeker leuke stukken deze reeks, maar alle veranderingen helpen niet echt. Cordi mis ik nog steeds en zelfs angel mis ik.
Ergste is dat SMG minder aantrekkelijk aan het worden is.
Ben het dus met je eens.
edit:
Op dinsdag 02 april 2002 22:52 schreef RAILGUNNER het volgende:
ICQ deed bij mij ook raar ja, het duurde 2 minuten om te connecten, maar dat lukte uiteindelijk wel.
Wat ik aan de ene kant trouwens wel jammer vind, is dat ik season5 al een beetje heb gezien, dus dat het einde niet zo vaag was vandaag.. "Normaal" zou ik daar weer flink over na gedacht hebben, maar nu snap ik het (helaas) al een beetje
quote:Nice. Nu alleen nog een breedbeeld
Op dinsdag 02 april 2002 22:33 schreef Neejoh het volgende:
Alleen season 1-2-3 zijn er op het moment. Season4 zit er aan te komen, in waarschijnlijk breedbeeld
quote:[lelijk woord]
Season5 is nog niet eens op DVD
quote:Hmm. Angel mis ik alleen uit gewenning, denk ik.
Op dinsdag 02 april 2002 22:34 schreef fisico het volgende:
Cordi mis ik nog steeds en zelfs angel mis ik.
quote:Hmm, vond Angel wel stoer vechten
Op dinsdag 02 april 2002 23:46 schreef TimberWolf het volgende:[..]
Nice. Nu alleen nog een breedbeeld
[..][lelijk woord]
[..]Hmm. Angel mis ik alleen uit gewenning, denk ik.
quote:Ah, dat was toch Riley. Dacht al dat ik gek werd. Good
Op woensdag 03 april 2002 00:40 schreef HiZ het volgende:
Ik vond het een prima aflevering, pastte ook prima in de grote lijn van de Buffy 'coming of age'. Vond het ook leuk om te zien waar Riley nou eigenlijk vandaan kwam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |