Ajax.nlquote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef Seam het volgende:
Zal wel niet op de radio komen, dus moet ik wachten tot ik klaar ben met werken
Hoeft ook niet want Onyewu heeft naast de Amerikaanse nationaliteit ook de Belgische.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef BigKahuna het volgende:
In Spanje heb je toch een beperkt aantal toegestane spelers van buiten de EU? Neem aan dat ze niet zo'n plekje op gaan geven voor een Onyewu.
Kom je daar nu pas achterquote:Op maandag 6 juli 2009 00:14 schreef Black-Death het volgende:
Voor de grap eens de voorleesfunctie op de website van Ajax geprobeerd..![]()
Edit: waar komt opeens die 13.00h vandaan??
?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Wopper1 het volgende:
Wielaert mag zeker weer vertrekken? Hoorde Leo Driessen dit weekend erover dat Rob alleen mag meetrainen met de beloftes?
Lijkt me nietquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Wopper1 het volgende:
Wielaert mag zeker weer vertrekken? Hoorde Leo Driessen dit weekend erover dat Rob alleen mag meetrainen met de beloftes?
Ah. Jammer.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want Onyewu heeft naast de Amerikaanse nationaliteit ook de Belgische.
Ik had het alleen nog nooit uitgeprobeerdquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter![]()
en ja dat vroeg ik me ook af..
Ik ben schoonmaker als bijbaantjequote:
Je moet voor de grap is de wedstrijd selectie voor laten lezenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik had het alleen nog nooit uitgeprobeerd
Waarom krijgt hij dan de aanvoerdersband in de tweede helft tegen Cape Town?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Wopper1 het volgende:
Hij word vast aanvoerder van Jong Ajax.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Waarom krijgt hij dan de aanvoerdersband in de tweede helft tegen Cape Town?
Iphonequote:
Ik bel anders wel iemand op om het te vragenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef bloodysunday het volgende:
Is er morgen om 1300hr een persco geplanned dan?
Gaat het niet om welk land je vertegenwoordigt voetballend gezien?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want Onyewu heeft naast de Amerikaanse nationaliteit ook de Belgische.
Neem aan van niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gaat het niet om welk land je vertegenwoordigt voetballend gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |