Is toch mooi man. Beetje lomp speculeren.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:50 schreef Enchanter het volgende:
Ik wacht het wel af tot morgen , al die speculaties
quote:Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Beetje lomp speculeren.
Hoe vet is het als iedereen hier lopen te tyfen op Sinouh en morgen op eens een dikke aankoop van het kaliber Boulah of Onyewu gepresenteerd wordt.![]()
Ik hoop het natuurlijk met heel mijn hart, maar ben bang dat we het morgen toch met Sinouh moeten doen. Kijk als pessimist win je altijd, of ik heb dadelijk gelijk, of we hebben er een geweldige verdediger bijquote:Op zondag 5 juli 2009 22:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Is toch mooi man. Beetje lomp speculeren.
Hoe vet is het als iedereen hier lopen te tyfen op Sinouh en morgen op eens een dikke aankoop van het kaliber Boulah of Onyewu gepresenteerd wordt.![]()
nice mijn domme uitspraak aandacht gevenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef hayder het volgende:
[..]
oke geen gelul?
we zagen 2 jaar terug ook op stam op tv in de amsterdam arena en toen bleek het te klopen.
hij ging naar ajax.
Omdat ik op zoek was naar een post over die versteegrobjes. Het is bij sommige mensen nog niet geheel doorgedrongen namelijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:29 schreef bloodysunday het volgende:
Waarom worden versteegrobjes verwijderd, die post staat er toch al. Dus je kan er niet meer door posten. Verander hem dan helemaal zodat er ook meer gepost kan worden.
Anders dacht ik laat lekker staan, kunnen de gene die het nog niet gezien heeft lezen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:34 schreef Prosac het volgende:
[..]
Omdat ik op zoek was naar een post over die versteegrobjes. Het is bij sommige mensen nog niet geheel doorgedrongen namelijk.
Zie edit
Hier komen bijna alleen maar een bepaalde vaste garde.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Anders dacht ik laat lekker staan, kunnen de gene die het nog niet gezien heeft lezen.
Ja klopt dat is waar maar ik denk niet dat iedereen alle pagina's gaat na lezenquote:Op zondag 5 juli 2009 23:39 schreef Seam het volgende:
[..]
Hier komen bijna alleen maar een bepaalde vaste garde.
Als ik me verveelquote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ja klopt dat is waar maar ik denk niet dat iedereen alle pagina's gaat na lezen
Kan.. maar levert voor de meeste lezers en posters hier wel ergernis op.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:36 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Anders dacht ik laat lekker staan, kunnen de gene die het nog niet gezien heeft lezen.
Mja, nogmaals: zo tering hard als deze topics gaan is het niet raar, nee zelfs logisch als dit soort dingen soms dubbel worden gepost.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:14 schreef Roeni3 het volgende: [...]
quote:Do Carmo geniet interesse van Ajax
Volgens Expressen houdt Ajax de verrichtingen van Wánderson do Carmo goed in de gaten. De Zweedse middenvelder van het Zweedse GAIS werd in de maand mei ook al eens bekeken door een delegatie van Ajax.
Ook SC Heerenveen aast op de handtekening van Wánderson. Het contract van de Zweed loopt nog tot medio 2011.
Dan moeten die opstellingen ook weg die gemaakt worden met spelers die er nog niet zijn of zeker niet zullen komen want daar erger ik me harder aan dan versteegrobjes.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:50 schreef Prosac het volgende:
[..]
Kan.. maar levert voor de meeste lezers en posters hier wel ergernis op.![]()
En nu weer verder over Ajax.
De topics gaan ook zo teringhard door het constante herposten van allerlei oud nieuws. Daarom deze regel omtrent nieuws die puur voor het Ajax topic geldt.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:51 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Mja, nogmaals: zo tering hard als deze topics gaan is het niet raar, nee zelfs logisch als dit soort dingen soms dubbel worden gepost.
En wat betreft de 'vaste garde' en dat zij dit allemaal wél bij zouden houden: er zijn een hoop mensen (zoals ik) die bijna elk topic meelezen zonder te reageren. Ook zij zullen het qua bovenstaande met mij eens zijn.
1300hr.quote:
Ajax.nlquote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef Seam het volgende:
Zal wel niet op de radio komen, dus moet ik wachten tot ik klaar ben met werken
Hoeft ook niet want Onyewu heeft naast de Amerikaanse nationaliteit ook de Belgische.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef BigKahuna het volgende:
In Spanje heb je toch een beperkt aantal toegestane spelers van buiten de EU? Neem aan dat ze niet zo'n plekje op gaan geven voor een Onyewu.
Kom je daar nu pas achterquote:Op maandag 6 juli 2009 00:14 schreef Black-Death het volgende:
Voor de grap eens de voorleesfunctie op de website van Ajax geprobeerd..![]()
Edit: waar komt opeens die 13.00h vandaan??
?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Wopper1 het volgende:
Wielaert mag zeker weer vertrekken? Hoorde Leo Driessen dit weekend erover dat Rob alleen mag meetrainen met de beloftes?
Lijkt me nietquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Wopper1 het volgende:
Wielaert mag zeker weer vertrekken? Hoorde Leo Driessen dit weekend erover dat Rob alleen mag meetrainen met de beloftes?
Ah. Jammer.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want Onyewu heeft naast de Amerikaanse nationaliteit ook de Belgische.
Ik had het alleen nog nooit uitgeprobeerdquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Kom je daar nu pas achter![]()
en ja dat vroeg ik me ook af..
Ik ben schoonmaker als bijbaantjequote:
Je moet voor de grap is de wedstrijd selectie voor laten lezenquote:Op maandag 6 juli 2009 00:20 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik had het alleen nog nooit uitgeprobeerd
Waarom krijgt hij dan de aanvoerdersband in de tweede helft tegen Cape Town?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Wopper1 het volgende:
Hij word vast aanvoerder van Jong Ajax.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Waarom krijgt hij dan de aanvoerdersband in de tweede helft tegen Cape Town?
Iphonequote:
Ik bel anders wel iemand op om het te vragenquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef bloodysunday het volgende:
Is er morgen om 1300hr een persco geplanned dan?
Gaat het niet om welk land je vertegenwoordigt voetballend gezien?quote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Hoeft ook niet want Onyewu heeft naast de Amerikaanse nationaliteit ook de Belgische.
Neem aan van niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Gaat het niet om welk land je vertegenwoordigt voetballend gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |