Was een mooi buitje iddquote:Op maandag 6 juli 2009 20:19 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
hier ook alweer
Maar het was wel een mooie lijn vlak voor de bui uit
[ afbeelding ]
ik voel nattigheid jaquote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:35 schreef marcel-o het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
dat schuift ook nog eens naar rechts neem k aan?
waarquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:44 schreef Stephan1237 het volgende:
Het regent en het bliksemt en het onweert in rotterdam
Rotterdam west delfshavenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:45 schreef marcel-o het volgende:
[..]
waarhier in zuid, veel wind en snel overvliegende wolken, maar nog geen drup gezien en onweer gehoord ..
-edit-
kleinbeetje regen, en wat geknetter op de radeio, dus t zit in de buurt te komen
Er ontstaat al iets boven M-Brabantquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Hier (ZO-Brabant) nog geen drup regen gezien, 't scheelt wel zo'n 5 à 10 graden met gisteren. Ik vond 't gewoon fris vanmorgen (15 graden). Maar wederom hier de zon, dus 't zal wel weer benauwd worden en zijn we weer terug bij af.
En die zie ik ook uit mijn raam , heeft lekker geregendquote:Op dinsdag 7 juli 2009 11:25 schreef marcel-o het volgende:
t licht gaat hier uit![]()
donker ineens![]()
kommop met die forse bui
volgens b.radar komt er zo 'n rode streep hier over
quote:Overlast door noodweer in Nederland
Uitgegeven: 7 juli 2009 11:32
Laatst gewijzigd: 7 juli 2009 11:36
DEN HAAG - Forse regenbuien in Den Haag en omstreken hebben dinsdagochtend voor overlast gezorgd.
Door het overvloedig neerdalende water kwam in Den Haag het stucwerk van een balkon naar beneden, aldus een woordvoerster van de brandweer Haaglanden.
In sommige straten stond het water 15 cm hoog. In Naaldwijk liep een bedrijf gedeeltelijk onder. De buien begonnen rond half tien, anderhalf uur later was het weer redelijk droog.
Is dat jouw huisquote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:35 schreef Outpost76 het volgende:
Water overlast in Pijnacker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Filmpje :
volgt is nog aan t uploaden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |