Ben jij 'Mart'?quote:Op maandag 26 oktober 2009 10:44 schreef jthm.haan het volgende:
Dit adres moet je compleet vergeten. Men staat weliswaar ingeschreven bij de kamer van koophandel maar dat zegt natuurlijk niets. Eerst adverteerde men We zijn Gerenommeerd en Erkend maar dat mag men niet meer voeren in hun advertenties Ze hebben namelijk op mijn verzoek bezoek gehad van de dierenbescherming. Men voldeed niet aan de eisen van het honden- en kattenbesluit er was oa geen quarantaine ruimte En ook beschikte men niet over papieren om gerenommeerd en erkent te zijn. Tegenwoordig omzeilen ze de vereiste van het honden- en kattenbesluit omdat ze nu met vrijwilligers werken die pups opnemen (zgn gastgezinnen)
We hebben er namelijk een labrador pup gekocht waarbij is geknoeid met het dieren paspoort. Ook klopt zijn leeftijd vermoedelijk niet. Waarschijnlijk is het een kruising Labrador Rodesian Ridgeback.
Het hondje had groei achterstand en was broodmager. Als je wilt weten hoe het met Brutus verder is gegaan google dan eens op index Brutus Je krijgt dan een indruk van de schimmige wereld van de hondenhandel.
Adverteert Happy Home op marktplaats dan? Heb ik nog niet gezien.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:37 schreef Qwea het volgende:
Ik vind het stinken. Die happy home dan he.
Een goede fokker hoeft niet te adverteren op MP. Dit doet me denken aan de woefkesranchook van die kolere eikels.
Ik zou hier zelf echt niks vandaan halen
Ho ho. Of ze vinden mailen niet persoonlijk en geven liever per telefoon uitleg en overleg.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:39 schreef Qwea het volgende:
Heeft u nog vragen of … ? Schroom dan niet en bel ons via : 0****
Gelieve niet te mailen, wij zijn niet 24 u.p.d. online … Een Beller is Sneller![]()
![]()
Gelieve niet te mailen. Ze willen die honden dus asap kwijt
Ja, met wel 30 nestjes ofzo. Niet normaal meer.quote:Op maandag 26 oktober 2009 12:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Adverteert Happy Home op marktplaats dan? Heb ik nog niet gezien.
Ik zag wel dat 'Mart' zijn waarschuwingen op Marktplaats zet idd.
Maar goed, even strikt genomen kan dat net zo goed iemand zijn die een bedrijf kapot wil maken natuurlijk.
Mja, daar heb je opzich natuurlijk wel een punt. Alleen dat "bellen is sneller" komt bij mij echt over dat ze liever 30 nestjes in 2 min kwijt zijn dan in 2uurquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Ho ho. Of ze vinden mailen niet persoonlijk en geven liever per telefoon uitleg en overleg.
Niet alles is meteenen negatief he? Het is maar net hoe je dat leest natuurlijk.
En iemand die particulier een nestje heeft zet ook wel eens op Marktplaats 'een beller is sneller'.
Zegt nog steeds niet dat het dierenmishandelaars zijn
Het kan dat je gelijk hebt hoor, maar pas op met te snelle conclusies trekken!
En dan na 7 weken geeft de fokker, die toch oh zo begaan was met de fok ed, ze aan die mensen waardoor die pups verspreid over het land in gastgezinnen terechtkomen.quote:De pups zijn met veel zorg en zorgvuldigheid gefokt op
# hun sociale en kindvriendelijke karakter
# hun goede bouw - forse borstkas en goede kop - staart verhouding
# hun temperamentvolle en zelfverzekerde inborst
idemquote:Op maandag 26 oktober 2009 12:31 schreef Greys het volgende:
Ben jij 'Mart'?
Want ik zie van jou allerlei waarschuwingen op Marktplaats en op een website van jezelf.
Maar elke waarschuwing die ik via Google vind over Happy Home is van jou, da's ook nogal eenzijdig.
Ik denk dat die happy home de puppy's opkoopt van broodfokkers in het grensgebied nederland/belgië. Broodfokkers die de hondjes op een leeftijd tussen de 5-8 weken nog niet kwijt zijn en er nu wel vanaf moeten. Omdat de volgende teef natuurlijk snel weer moet bevallen of zelfs al bevallen is. Dat heet dan een nestoverschotje en zie je ook vaak op de dierenasiel site. Dus of de puppy's komen van een broodfokker die er vanaf moest of ze komen van een domme particulier die er waarschijnlijk de eerste 5-8 weken wel goed voor was maar er toen ook nog geen baas voor had. Ik zou het niet doen.quote:Op maandag 26 oktober 2009 13:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap daar niets van. Iemand kan ze wel grootbrengen tot aan 6-8 weken maar geeft ze dan aan Happy home? Dan plaats je toch een ad op marktplaats, pups af te halen?
En dan na 7 weken geeft de fokker, die toch oh zo begaan was met de fok ed, ze aan die mensen waardoor die pups verspreid over het land in gastgezinnen terechtkomen.
Ik knip alleen dit gedeelte er even uit voor nu:quote:Op maandag 30 augustus 2010 14:40 schreef Hondenliefhebber het volgende:
- Zelf hebben ze 4 honden die zwaar mishandeld worden (vraag maar na bij de politie halderberge die zitten er boven op) deze honden zijn broodmager dus denk dat je die onderaan de trap hebt gezien.
Ik durf wel met zekerheid te zeggen dat Greys niet bij Happy Home hoortquote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef Hondenliefhebber het volgende:
Maar jij trekt alles in twijfel dus denk dat je er zelf meer van weet!!!!!!!!!
Wat reageer jij nou raar?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 10:08 schreef Hondenliefhebber het volgende:
Hallo,
Omdat er geen bewijzen zijn dat hij ze mishandeld en de politie niks kan doen zonder bewijzen! Zo werkt het hier in Nederland. Maar daar word aan gewerkt ze willen zelfs posten maar als u weet hoe de huizen gebouwd worden dan kan je zien dat je er niet binnen kunt kijken en dus ook geen foto's van kunt maken want hij is wel zo slim om het op plaatsen te doen waar bijna nietmand het klan zien of denkt dat niemand het kan zien. Ze hebben een Dobberman waar de ruggewervel en heupbeenderen van zichtbaar zijn dus lijkt mij dat hij niet goed te eten krijgt. Maar ze zullen wel niks gekregen hebben van de sponsors want het eten wat ze daar van krijgen geven ze aan hun eigen honden en niet aan de pups die ze "opvangen". Maar als jij denkt dat het niet zo is zou ik zeg maak is een afspraak en ga er zelf kijken voor een pup dan zal je het zelf zien, maar als er iemand komt gooien ze hun eigen honden in de achterkamer of tuin dus die zul je niet zien. En ook wat zij zegt dat de honden gewoon in huis zitten in bull shit die zitten gewoon beneden en hebben zelfs oook in het kleine schuurtje gezeten buiten dus. Maar ieder moet het zelf weten maar zou zeggen haal een hond in het asiel ipv bij deze oplichters! Maar jij trekt alles in twijfel dus denk dat je er zelf meer van weet!!!!!!!!!
Dat doe je wel, want je zei letterlijk dat je denkt dat ik er vast meer van weet.quote:
Dus als ik het goed begrijp zitten AL hun honden bij gastgezinnen?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 13:46 schreef Hondenliefhebber het volgende:
Nogmaals soory was niet mijn intentie om je te beschuldigen.
Maar degene die daar een hond heeft gekocht zegt dat daar de dierenbeschrming is geweest en dat die maatregelen heeft getroffen en dat heeft Happy home zelf ook gedaan want die heeft de honden nu bij "vrijwillige gastgezinnen"ondergebracht! Dus bij hun is feitelijk niks meer te bewijzen. Ze adverteren ook dat ze gastgezinnen zoeken voor die honden en zo blijven ze dus zelf buiten schot! Het zijn echt geniepige mensen die rijk willen worden over de rug van beesten en ik heb het zelf meegemaakt dat een hond ziek was ten ik hem kocht (niet bij hun) maar dat is niet leuk en dan heb ik het niet over het geld wat je ervoor betaald hebt. Maar de politie zit er inderdaad op en zijn al zoveel klachten bij de politie binnen gekomen en niet van 1 man maar van verschillende in de wijk maar ze doen er gewoon niks aan. Het is echt schandalig dat ze zoiets gewoon maar kunnen doen.
Zware aantijgingen.quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef Hondenliefhebber het volgende:
het liefst zie ik dat ze stoppen met deze handel en dat hun eigen honden er worden weggehaald maar er geen bewijs! Ze doen hondenmishandeling, onderduiken de belasting en ga zo maar door. Ze hebben nog nooit geen cent te makken gehad die mensen en sinds ze met de hondenhandel zijn begonnen hebben ze een nieuwe keuken en het huis van boven naar beneden gedaan, nou zegt wel genoeg denk ik hoeveel ze aan die "zielige beestjes"verdienen.
Stel hè, dat ze een mazzeltje hebben gehad? Of een erfenis of zo? Kan jij in hun portemonnee kijken?quote:Op dinsdag 31 augustus 2010 11:00 schreef Hondenliefhebber het volgende:
Ze hebben nog nooit geen cent te makken gehad die mensen en sinds ze met de hondenhandel zijn begonnen hebben ze een nieuwe keuken en het huis van boven naar beneden gedaan, nou zegt wel genoeg denk ik hoeveel ze aan die "zielige beestjes"verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |