Ik zal even precies vertellen hoe het zit met Happy Home! Woon namelijk heel dicht bij hun en iedereen die in hun buurt woont kent ze maar al te goed dus gewoon navragen bij de mensen in de buurt.
- Happy home koopt de honden gewoon op via marktplaats om ze vervolgens met winst te verkopen aan derde.
- Ze hebben eerder of nog steeds samen gewerkt met andre uit oudenbosch ook op marktplaats maar deze hebben ze zelf ook opgelicht en aan hun honden doorverkocht dus dan moet de hond nog aan vierde worden verkocht.
- Zelf hebben ze 4 honden die zwaar mishandeld worden (vraag maar na bij de politie halderberge die zitten er boven op) deze honden zijn broodmager dus denk dat je die onderaan de trap hebt gezien.
- Ze worden door de hele buurt in de gaten gehouden wat betreft mishandeling en als er wat van gezegd word zeggen ze dat dat bij de opvoeding hoort! Nou sorry maar er is geen 1 hond beter geworden van een flink pak slaag!
-Kvknr. Ja die hebben ze. Heeft u al gekeken wat voor bedrijf hierop geregistreerd staat????? Geen dierenopvang maar een it bedrijf van mevrouw.
- Ze zijn een stichting die geen winst mag maken maar op die honden word echt vet verdiend geloof mij maar.
- Een tijd terug is er wil een voorval geweest met hun en buurtbewoners en nu word er eindelijk actie ondernomen, hun bordje voor de deur is al weg dus ben benieuwd wat er allemaal gebeurd is maar zag net dat ze nog steeds op markplaats bezig zijn.
- Ze nemen geen grote "gevaarlijke"honden aan en waarom niet want als ze die slaan of mishandelen dan heb je dikke kans dat die een keer vet terug bijten, nou wacht nu de dag nog af dat hun eigen honden dat gaan doen.
Echt waar dit moet gewoon stoppen rijk worden over de rug van een paar honden, en als ze er dan ook nog heel goed voor zijn zeg ik ok maar niet op deze manier. Ik weet wel als ik van mijn hond af zou moeten dan bind ik hem nog liever aan een boom dan dat ik hem daar heen breng want aan die boom heeft hij het dan nog 1000 x beter.
Snap ook niet dat er helemaal niks aan te doen is want ze bedrijven nog steeds de hondenhandel en je kunt aan iedereen in de buurt vragen die zullen allemaal beamen dat ze deze honden ook mishandelen.
Ze zouden hier hetzelfde moeten hebben als in amerika de dierenpolitie! Helemaal top zoals die te werk gaan en een hoop leed voorkomen.
Maar zou tegen iedereen zeggen ga NEVER NOOIT naar happy home, deze deugen niet en zolang er mensen heen gaan blijft hun hondenhandel bestaan! DIT MOET STOPPEN!