PWNED!quote:Op donderdag 25 juni 2009 11:58 schreef Remsjo het volgende:
Ik ben 1.75![]()
En ik neem aan dat het voor de jongens t zelfde geld als voor de meisjes. Een jongen zal zich ook voor lul lopen voelen als hij naast een chick loopt die bijna 2 koppen groter is.
Ik heb dat 1 x gehad was ik op date met een meisje die een halve kop groter was dan mij. Wij zaten zo op een bankje bij het water. komt er een oud stelletje aan lopen, zegt die kerel: Aaach gut, broer en zus zijn op stap
Wij zaten echt zovan: WTF
Sindsdien nooit meer iets met haar afgesproken.
Ik moest niet lachen.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:44 schreef Allure_ het volgende:
Onder invloed zijn in efteling droomvlucht.
Blijkbaar.quote:
Haha.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou zeg, je bent jong, mooi en intelligent, wat heb jij nou te klagen?
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat de rest van de wereld dat niet is, duh.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je vooral in deze sc komen, daar zitten de grootste droeftoetersquote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat de rest van de wereld dat niet is, duh.
Gast, echt.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan moet je vooral in deze sc komen, daar zitten de grootste droeftoeters
Ja he. Er zit zoeen gast die wel eens langskomt van echt in de 40 ofzo.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat heb jij een negatief zelfbeeld.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsjaquote:Op zondag 5 juli 2009 19:50 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is me watquote:Op zondag 5 juli 2009 19:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ja he. Er zit zoeen gast die wel eens langskomt van echt in de 40 ofzo.En hij is ook nog eens mod ofzo op dit forum
Ik heb ook gehoord dat ie vroeger een penis was.quote:
Je hebt mij nog.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat de rest van de wereld dat niet is, duh.
Dat hoofdquote:
quote:
Hai.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:22 schreef Fascination het volgende:
Volgens mij zijn de chagrijntjes weg, iedereen kom maar tevoorschijn.
Ik heb het niet gezien. Tell me.quote:
Ze is wel wat vol, vind je niet?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:30 schreef Siniti het volgende:
Andy Roddick heeft wel een bloedgeile vriendin zeg
[ afbeelding ]![]()
![]()
Echt he.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:30 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
16-14.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:31 schreef Smart_ass het volgende:
Ja vijf sets. De cijfers spreken voor zich denk ik
Federer heeft gewonnen met 5-7 7-6 7-6 3-6 en 16-15.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:30 schreef Siniti het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Och dat was zij die naast Gavin Rossdale zat, of niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:32 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Echt he.Maar ik vind die vrouw van Federer anders ook best mooi.
Ik had 'm al ge-edit.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:32 schreef Siniti het volgende:
[..]
16-14.
Maar die vriendin van Roddick
Het was trouwens ook best een toffe wedstrijd.
Was hij die gast met z'n haren zo strak naar achteren gekamd?quote:Op zondag 5 juli 2009 20:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Och dat was zij die naast Gavin Rossdale zat, of niet.
Ja die ja.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:36 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Was hij die gast met z'n haren zo strak naar achteren gekamd?Dan wel ja.
Ik heb alleen laatste uur gezienquote:Op zondag 5 juli 2009 20:38 schreef Smart_ass het volgende:
Ik vond overigens dat Roddick had moeten winnen.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:38 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb alleen laatste uur gezien
Kom op, je gaat toch niet 4 uur en 15 minuten tennis kijken?
2!!11 IN BEFORE THE EDIT.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tja die hoeven maar 3 sets
Slaat eigenlijk ook echt nergens op.
Ja maar soms in totaal 3.quote:
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:45 schreef Siniti het volgende:
[..]
Tja die hoeven maar 3 sets
Slaat eigenlijk ook echt nergens op.
Mannen is het best of 5, vrouwen best of 3.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Hoeveel sets krijgen tennissers normaal dan ?
Dan is het nog steeds best of 3. Want als je dan 2 sets haalt heb je meer dan 50% van het totaal aantal sets gehaald. Bij mannen nog steeds best of 5 omdat je daar meer dan 50% van totaal aantal sets hebt gehaald als je 3 sets hebt gehaald.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:51 schreef Smart_ass het volgende:
Beetje onhandig geformuleerd. Want je moet als vrouw 2 sets halen, geen 3.
Zo klinkt het alsof er standaard 3 sets zijn en maar uitgemaakt moet worden hoe dit verdeeld wordt. Als iemand in 2 sets wint komt er helemaal geen 3e set aan te pas. Daarom vind ik het krom geformuleerd.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:53 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dan is het nog steeds best of 3. Want als je dan 2 sets haalt heb je meer dan 50% van het totaal aantal sets gehaald. Bij mannen nog steeds best of 5 omdat je daar meer dan 50% van totaal aantal sets hebt gehaald als je 3 sets hebt gehaald.
Watquote:Op zondag 5 juli 2009 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof er standaard 3 sets zijn en maar uitgemaakt moet worden hoe dit verdeeld wordt. Als iemand in 2 sets wint komt er helemaal geen 3e set aan te pas. Daarom vind ik het krom geformuleerd.
Eens.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:55 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Zo klinkt het alsof er standaard 3 sets zijn en maar uitgemaakt moet worden hoe dit verdeeld wordt. Als iemand in 2 sets wint komt er helemaal geen 3e set aan te pas. Daarom vind ik het krom geformuleerd.
Hey, ik weet wat buitenspel is bij voetbal.quote:
Wat is het ?quote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ik weet wat buitenspel is bij voetbal.
Ik durf te wedden dat je het niet weetquote:Op zondag 5 juli 2009 21:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, ik weet wat buitenspel is bij voetbal.
Ik heb dit nu 10 keer gelezen en kan het nog niet ontcijferen.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
Dat is wanneer er tussen de keeper en een speler van het andere elftal geen speler van het elftal van de doelman staat, als de speler van het andere team dan de doelman de bal krijgt.
Ik wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 10 keer gelezen en kan het nog niet ontcijferen.
Op zich best duidelijk, vind ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:07 schreef Siniti het volgende:
[..]
Ik heb dit nu 10 keer gelezen en kan het nog niet ontcijferen.
Ik heb erop gezeten.quote:Op zondag 5 juli 2009 21:06 schreef Fascination het volgende:
Ik keek vroeger altijd voetbal met m'n vader.Wat ben ik toch een manwijf.
Heb je dan ook van die mannenbenenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb erop gezeten.Wat een manwijf ben ik toch ook.
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik heb erop gezeten.Wat een manwijf ben ik toch ook.
ik snap voor alsnog geen ene schaamlip van je beschrijvingquote:Op zondag 5 juli 2009 21:05 schreef Fascination het volgende:
Dat is wanneer er tussen de keeper en een speler van het andere elftal geen speler van het elftal van de doelman staat, als de speler van het andere team dan de doelman de bal krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |