Je bedoelt die service van Federer die twee keer gebroken is? Of de service van Roddick die na 38 games voor het eerst gebroken werd? Of doel je op het hogere servicepercentage van Roddick? Of is het misschien het aantal directe punten uit een service waar Roddick er meer van had?quote:Op zondag 5 juli 2009 22:18 schreef MikeLowrey het volgende:
Geweldig ook altijd hoe de service van Mandy word geroemd, en dat Federer hem zelfs op dat punt de baas is.
Aantal aces was Federer beter. Had Federer ook niet meer BP?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:31 schreef hoM3r het volgende:
[..]
Je bedoelt die service van Federer die twee keer gebroken is? Of de service van Roddick die na 38 games voor het eerst gebroken werd? Of doel je op het hogere servicepercentage van Roddick? Of is het misschien het aantal directe punten uit een service waar Roddick er meer van had?
Meer aces, omdat roddick harder serveert met minder hoeken, het aantal keer dat Federer de bal nog net met een frame raakt tellen dan niet mee. Break Points zijn geen breaks. Federer heeft een superservice, maar Roddick serveert beter.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Aantal aces was Federer beter. Had Federer ook niet meer BP?
Dit nummer heeft een toffe basslinequote:Op zondag 5 juli 2009 23:44 schreef TubewayDigital het volgende:
Blijf van mening dat Andy vanaf de bassline makkelijk mee kon komen met Fed en misschien zelfs beter was. Alleen dit is lastig in getallen te vangen.
En waar staat vorig jaar in die top-3quote:Op maandag 6 juli 2009 00:05 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Fuck it, elke analyse is een analyse teveel.
Wat een tenniswedstrijd, van beide kanten
Ik begon onpartijdig, maar op het einde merkte ik dat ik toch wel een Andy fanboy benIk was enorm aan het rooten voor em, vond dat hij em ook verdiende. Helaas ....
Wat een ongelofelijk gave finale. Binnen in de Wimbledon top-3, bij die van Krajicek (geen grote wedstrijd, maar een Nederlander wint en dat is genoeg) en die van Ivanisevic - Rafter (waar ik ook fan van de verliezend finalist was). Groots .... en daar wil ik het graag bij laten
Hup Roddick
Op 4quote:Op maandag 6 juli 2009 00:23 schreef wimderon het volgende:
[..]
En waar staat vorig jaar in die top-3
Hij kwam de baan niet op in dat jasje hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 22:05 schreef Klopkoek het volgende:
Feit is dat zo'n jasje met een 15 erop wel erg gratuit is als je de baan op gaat. Het is bijna de Goden verzoeken. Helaas brachten de Goden geen vloek over Federer af.
Lijkt mij ook een idee van Nike, niet van hemzelf.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hij kwam de baan niet op in dat jasje hoor![]()
In bijna elke andere sport hebben teams die kampioen kunnen worden ook gewoon kampioensshirts oid voorbereid of zelfs al complete huldigingen gepland.
Op de BBC waren ze er unaniem over dat Roddick moe werd. Hij bewoog gewoon niet meer goed, kwam daardoor niet goed voor de bal te staan en sloeg daardoor afzwaaiers. Die had hij tot dan toe in de hele partij nog niet geslapen volgens mij. In die laatste game won Federer het punt als hij de bal terug in het spel kreeg. En ook zelf vond ik Roddick er moet uitzien. Nja, als hij het zelf zegt dan zal het wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vond niet dat Roddick moet werd, Roddick zei zelf ook dat dat niet het geval was. Hij speelde gewoon een paar mindere punten en maakte een paar foutjes. Niet meer, niet minder.
[...]
Dit is een grapje toch?quote:Op zondag 5 juli 2009 23:02 schreef TubewayDigital het volgende:
[..]
precies het is echt dat stukje gevoel wat hij heeft en andy niet, heel simpel.
Die andere reclame (met die 'inbreker' die tennisballen naar hem begint te slaan) is ook al in dat huis opgenomen. Zou dat zijn eigen huis kunnen zijn? Zou me niet heel erg verbazen.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef TubewayDigital het volgende:
bagger reclame verder
doe mij dan deze maar
Ook dit is natuurlijk allang opgenomen en voorbereidt....quote:Op zondag 5 juli 2009 22:54 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vond niet dat Roddick moet werd, Roddick zei zelf ook dat dat niet het geval was. Hij speelde gewoon een paar mindere punten en maakte een paar foutjes. Niet meer, niet minder.
Nieuwe NIKE reclame:
Je ziet die Emerson zo kijken van 'Wtf doe ik in dit rijtjequote:
Ja, ik vermoed van wel, aangezien ze het minuten na de finale lieten zien en Sampras toen nog met zijn pak aan op de tribune zat.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook dit is natuurlijk allang opgenomen en voorbereidt....
Wat een onzin zeg. Denk je nou echt dat Federer die mensen heeft gevraagd om hem te feliciteren.quote:Triest. Zelfverheerlijking ten top. Pure arrogantie.
Weet ik niet, maar hij staat op atpworldtour.com (op de homepage).quote:
Wat ben jij een zielige klojo zegquote:Op maandag 6 juli 2009 08:24 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ook dit is natuurlijk allang opgenomen en voorbereidt....
Triest. Zelfverheerlijking ten top. Pure arrogantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |