er is nog geen bewijs geweest dat het iets anders dan vage bolletjes zijn. Op basis waarvan concludeer jij dat het aliens zijn bijvoorbeeld?quote:
Bewijs is al geleverd door mij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
er is nog geen bewijs geweest dat het iets anders dan vage bolletjes zijn. Op basis waarvan concludeer jij dat het aliens zijn bijvoorbeeld?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:34 schreef Michielos het volgende:
[..]
er is nog geen bewijs geweest dat het iets anders dan vage bolletjes zijn. Op basis waarvan concludeer jij dat het aliens zijn bijvoorbeeld?
Volgens mij ontwijk je de vraag:quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef Ticker het volgende:
[..]Zoek een leven.
Echt, ik meen het. Je hebt gefaalt in sceptisch zijn.
quote:Op basis waarvan concludeer jij dat het aliens zijn bijvoorbeeld?
Ik meen te merken dat meerdere mensen denken dat jij faalt in het zijn an sichquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef Ticker het volgende:
[..]Zoek een leven.
Dat slaat nergens op. Je beticht mij van drogredenatie maar ik hoor geen enkel bewijs van jouw kant uit. Tot dusver kan het nog steeds vanalles zijn, inclusief lensreflectie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:37 schreef Ticker het volgende:
[..]Zoek een leven.
Ik denk zelf ringen van rook van een vulkaan verdwaald in de ruimtequote:Op woensdag 8 juli 2009 14:35 schreef Ticker het volgende:
[..]
He de mpeg compressie.![]()
Ik vermoed zelf dat het moeras gas is.
Jij stemde sowieso niet meer toch?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:26 schreef _Led_ het volgende:
Ik ga niet verder met je in discussie; je weigert te discussieren op basis van argumenten en ik laat me niet tot jouw niveau verlagen.
Veel succes met je aliens en doe elvis de groeten
Hier is je bewijs van niet : Waarom is elke ufo anders?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Ticker het volgende:
T'is ook wel handig als jullie gewoon opletten en niet nadat ik het uitleg, weer moet gaan uitleggen.
Waarom is elke ufo anders?
Hier is je bewijs dat dit intelligent is.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:45 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Hier is je bewijs van niet : Waarom is elke ufo anders?
Je hebt nog geen enkel bewijs gegeven dat het aliens zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 15:46 schreef Ticker het volgende:
[..]
![]()
Je weet het echt niet he.
Geeft niet knul, je zit hier ook in TRU om ervaring op te doen.
exact, en dat bedoel ik. Laat mij eenduidig bewijs zien dat dit niets anders dan aliens in een ruimteschip moeten en kunnen zijn.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:47 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Je hebt nog geen enkel bewijs gegeven dat het aliens zijn
[ afbeelding ]
dat het iets onbekend is, wat vanalles kan zijn, was al duidelijk.. voor iedereen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef Ticker het volgende:
Het moet steeds gekker, net gingen we bewijzen dat het een UFO is.
UFO is bewezen, nu moeten het ruimtewezens in schepen zijn.
Wat vind jij hier intelligent aan? Het zijn bolletjes, waarvan we de oorsprong niet weten. Die van kleur lijken te veranderen voor de lens. Ik zie nergens een argument waarom de bolletjes "bestuurd' moeten worden door intelligent leven?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:42 schreef Ticker het volgende:
T'is ook wel handig als jullie gewoon opletten en niet nadat ik het uitleg, weer moet gaan uitleggen.
Hier is je bewijs dat dit intelligent is.
Wat is er normaal aan rondzwevende bollen in de atmosfeer?quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:52 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Wat vind jij hier intelligent aan? Het zijn bolletjes, waarvan we de oorsprong niet weten. Die van kleur lijken te veranderen voor de lens. Ik zie nergens een argument waarom de bolletjes "bestuurd' moeten worden door intelligent leven?
Nonsens, dat we niet wisten wat het was hebben anderen en ik al vaker gezegd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:49 schreef Ticker het volgende:
Het moet steeds gekker, net gingen we bewijzen dat het een UFO is.
UFO is bewezen, nu moeten het ruimtewezens in schepen zijn.
Wat een doetje ben je ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:56 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Nonsens, dat we niet wisten wat het was hebben anderen en ik al vaker gezegd.
Zie bv. : Waarom is elke ufo anders?
Jij vond dat echter niet genoeg en ging dat ridiculiseren : Waarom is elke ufo anders?
Daarna stel je dat het intelligent is : Waarom is elke ufo anders?
Dan is het niet vreemd om aan te nemen dat jij 't dus per se als een alien wilt zien, toch ?
Want als je het met ons eens was dat we het niet kunnen verklaren en dus alle opties open kunnen houden, waarom val je dan iedereen aan die dat suggereerde ?
Of is dat gewoon weer je anger-management-probleem ?
Nee, ik gaf daarmee aan zolang we het niet kunnen verklaren er ontelbaar veel opties zijn, waaronder opties die we nu nog onwaarschijnlijk achten.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:58 schreef Ticker het volgende:
[..]
Wat een doetje ben je ook.
Je quote note bene een reaktie op "Het zou immers ook een transdimensionele interplanetaire inductie-reflectie kunnen zijn van het achterwiel van het electrische treintje dat ik op mijn 14e had, of roep maar iets waanzinnigs waar we pas over 6 miljard jaar achter komen."
En dan zeggen dat ik je belachelijk maak??![]()
Serieus, ga eens langs de dokter _Led_, je hebt last van stemmings wisselingen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |