Iedere auto die in gebruik is heeft 4 wielen en ongeveer dezelfde vorm. Daarnaast zullen onderzoeksschepen niet een massa-product zijn die elke alienchick voor haar sweet 16 zal krijgen.quote:
Een groot deel zullen ongetwijfeld hoaxes zijn.quote:
In onze ogen zien de auto's er het zelfde uit. Maar voor iemand die nog nooit een auto gezien heeft niet.quote:Op zondag 5 juli 2009 19:04 schreef P8 het volgende:
[..]
Iedere auto die in gebruik is heeft 4 wielen en ongeveer dezelfde vorm. Daarnaast zullen onderzoeksschepen niet een massa-product zijn die elke alienchick voor haar sweet 16 zal krijgen.
Je kunt het denk ik beter vergelijken met de defensie van een overheid. Voor elke type missie is er 1 type product dat het beste is hiervoor.
Juist wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]
In onze ogen zien de auto's er het zelfde uit. Maar voor iemand die nog nooit een auto gezien heeft niet.
natuurlijk wel.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:27 schreef Bill_E het volgende:
[..]
In onze ogen zien de auto's er het zelfde uit. Maar voor iemand die nog nooit een auto gezien heeft niet.
Nog nooit in Leek geweest, ofwelquote:Op zondag 5 juli 2009 19:14 schreef klaasdj het volgende:
Eerst maar eens onintelligent leven vinden.
Mja je hebt wel gelijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:23 schreef P8 het volgende:
[..]
natuurlijk wel.
Een auto klinkt altijd min of meer hetzelfde, heeft altijd een rechthoekige basis, heeft altijd dezelfde manier van bewegen, heeft grofweg altijd dezelfde grootte, heeft altijd dezelfde afvalstoffen etc.
Daarnaast, wat ik hiervoor ook al zei: Je kan het beter met iets van Defensie vergelijken in plaats van een (menselijk) consumptieproduct.
edit: Quyxz geeft ook een goed voorbeeld, hoewel gezichtsherkenning zijn oorsprong vindt in onze hersenen. Desalniettemin een goed voorbeeld imho
[..]
Nog nooit in Leek geweest, ofwel
Zie scenario 2 uit de OPquote:Op maandag 6 juli 2009 01:06 schreef Bill_E het volgende:
Waarom zou dat maar 1 "ras/soort" zijn ?
Kunnen net zo goed 10 verschillende volkeren zijn die ons in de gaten houden.
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:56 schreef P8 het volgende:
Mijn conclusie: 99,99% van alle ufo-footage is sowieso nep. Aangezien die 0,01% die echt is niet aan te wijzen is, zal deze hoogstwaarschijnlijk ook nep zijn.
Ik hoop niet dat je de apollo 20 missie bedoelt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 16:51 schreef mediaconsument het volgende:
Waren er laatst niet 2 gelijke ufo's aangetoond? Eentje van de apollo missie en eentje die in mexico gespot was.. Ben jammergenoeg het filmpje kwijt.
Waarom niet?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:01 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat je de apollo 20 missie bedoelt.
Ik neem aan dat het dan ook niet apollo 25 was.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:08 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Omdat dat echt een hoax is.. Er is geen apollo 20 missie geweest.
Ik heb nog nooit op officiële NASA video iets gezien wat in de categorie ufo hoort.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:10 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het dan ook niet apollo 25 was.![]()
Zal het filmpje nog weleens opzoeken, dacht dat het apollo 10 was ofzo.
Wat bedoel je met "classificeer ze"? De link uit de OP doet dat al toch?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:04 schreef Ticker het volgende:
Classificeer ze dan eens.
Foto's graag.
Je hebt trouwens wel gelijk hoor, maar je slaat de plank alleen mis met dat alles dan maar gelijk nep moet zijn.
Classificeer ze, en je komt een stuk verder in je onderzoek.
Uhh... weleens van de STS missies gehoord??quote:Op dinsdag 7 juli 2009 17:13 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit op officiële NASA video iets gezien wat in de categorie ufo hoort.
Ik wil je niet uit de droom helpen. Maar dat zijn geen ufo'squote:Op dinsdag 7 juli 2009 23:33 schreef Ticker het volgende:
[..]
Uhh... weleens van de STS missies gehoord??
Wat zijn het dan?quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:19 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit de droom helpen. Maar dat zijn geen ufo's
en naast de kometen en bliksem zie je niks anders ???quote:Op woensdag 8 juli 2009 01:33 schreef Diabox het volgende:
[..]
Kometen, verderop in de film lijkt mij op bliksem... Correct me if I'm wrong.
Dat is de conclusie die jij voor ons trekt. Tot het moment dat jij kunt verklaren wat de lichtbol aan de horizon precies is, blijft het een UFO! Een UFO kan dan ook alles zijn, dat is het mooie. En om nou te denken dat er niks buitenaards bestaat, is wel erg egoïstische snelle conclusie vind je niet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:13 schreef Michielos het volgende:
waarom moet het eigenlijk per definitie een UFO zijn?
als je uitgaat van UFO letterlijk , kan het best voor jou een UFO zijn, als je niet weet wat het wel is, is alles dat vliegt en je nooit gezien hebt namelijk een UFO.
Ik vrees echter dat er hier per definitie wordt uitgegaan van iets buitenaards , in de zin van:
a) ik weet niet wat het is, dus het MOET wel iets buitenaards zijn.. En het filmpje zegt het zelf!
Ik zou eigenlijk liever willen horen, waarom dit per se een buitenaardse UFO is, ipv vde duizend andere mogelijkheden.
Waarom is een lichtbolletje in de lucht een UFO?
Waarom is footage van een of ander vaag fenomeen bewijs van iets buitenaards?
Hier zou ik graag antwoord op willen hebben
Ik wil je levensvisie niet om zeep helpen.. maaruh...quote:Op woensdag 8 juli 2009 00:19 schreef Bill_E het volgende:
[..]
Ik wil je niet uit de droom helpen. Maar dat zijn geen ufo's
als je zegt: Dit zijn onverklaarbare vliegende voorwerpen wat van alles kan zijn, ga ik met je mee(totdat bv. een astronoom of weet ik veel wie/wat zegt wat het wel is).quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:51 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is de conclusie die jij voor ons trekt. Tot het moment dat jij kunt verklaren wat de lichtbol aan de horizon precies is, blijft het een UFO! Een UFO kan dan ook alles zijn, dat is het mooie. En om nou te denken dat er niks buitenaards bestaat, is wel erg egoïstische snelle conclusie vind je niet?
Ik kan het niet verklaren, dus het zijn UFO's. Het is wel tof, want het kan van alles zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik wil je levensvisie niet om zeep helpen.. maaruh...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het helpt trouwens als je filmpjes daadwerkelijk bekijkt.
Nou, gooi de opties eens op tafel.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:11 schreef Michielos het volgende:
Alleen wat is er dan zo TRU aan? We laten filmpjes zien van zaken wat van alles kan zijn, cool!
Ik heb een neefje, die kan geen goeie zinnen maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:12 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik kan het niet verklaren, dus het zijn UFO's. Het is wel tof, want het kan van alles zijn
m.a.w. je bent er wel degelijk van overtuigd dat vage bollen licht per definitie buitenaards is?quote:
Even voor de goede orde:quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:17 schreef Michielos het volgende:
[..]
m.a.w. je bent er wel degelijk van overtuigd dat vage bollen licht per definitie buitenaards is?
Ik weet het zelf niet, maar heb je beelden naar een astronoom gestuurd. Ik ben benieuwd naar het antwoord
Ik doe niet veel met UFO's, simpelweg omdat ik geen verstand heb van astronomie. Ik heb dus voor de goede orde je post, filmpje en stills naar een professor pHd in astronomie gestuurd. Op deze manier kan er duidelijkheid verschaft worden over wat het wel is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:26 schreef Ticker het volgende:
[..]
Even voor de goede orde:
Ik neem aan dat je een volwassn man bent, maar waarom omschrijf je objecten buiten onze atmosfeer, die meer dan toevallig zichzelf stabiliseren om gezamelijk gezamelijk een figuur te vormen, waarna er in het midden van dit figuur (pas nadat deze zich gelijkmatig verdeeld) een object oplicht, welke als enige rechts boven in de camera vandaan kwam, en ohja, al deze objecten begonnen transparant, en eindigde als lichtpuntjes.. als 'vage bollen'.
Valt me trouwens vies tegen dat je deze echt nog niet eerder kon.
Als je continu hier de sceptische jongen uithangt en in elke thread begint over reptilians, mag ik verwachten dat je enigzins wat kennis hebt opgedaan voordat je een mening vormt.
T'is redelijk onzinnig om te denken dat je bioloog moet zijn om bijvoorbeeld buitenaards leven te herkennen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik doe niet veel met UFO's, simpelweg omdat ik geen verstand heb van astronomie. Ik heb dus voor de goede orde je post, filmpje en stills naar een professor pHd in astronomie gestuurd. Op deze manier kan er duidelijkheid verschaft worden over wat het wel is.
Ik vind de bollen an sich niet vaag, maar wel als het een schotel moet voorstellen, dit even voor de goede orde.
Mensen weten niet wat het is, en zoeken de waarheid. Echte truthgangers zullen dan ook de waarheid als in bijvoorbeeld weerballonnen niet schuwen. De mogelijkheid tot buitenaards leven blijft echter wel altijd openstaan, omdat dit niet te weerleggen is.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:11 schreef Michielos het volgende:
[..]
als je zegt: Dit zijn onverklaarbare vliegende voorwerpen wat van alles kan zijn, ga ik met je mee(totdat bv. een astronoom of weet ik veel wie/wat zegt wat het wel is).
Alleen wat is er dan zo TRU aan? We laten filmpjes zien van zaken wat van alles kan zijn, cool!
Je ziet het bijna niet en misschien moet je je ogen half dichtknijpen maar als je goed op let zie je bij 1:13 de planeet aarde op de achtergrond van de ufo's in de ruimte .quote:Op woensdag 8 juli 2009 08:13 schreef Michielos het volgende:
waarom moet het eigenlijk per definitie een UFO zijn?
als je uitgaat van UFO letterlijk , kan het best voor jou een UFO zijn, als je niet weet wat het wel is, is alles dat vliegt en je nooit gezien hebt namelijk een UFO.
Ik vrees echter dat er hier per definitie wordt uitgegaan van iets buitenaards , in de zin van:
a) ik weet niet wat het is, dus het MOET wel iets buitenaards zijn.. En het filmpje zegt het zelf!
Ik zou eigenlijk liever willen horen, waarom dit per se een buitenaardse UFO is, ipv vde duizend andere mogelijkheden.
Waarom is een lichtbolletje in de lucht een UFO?
Waarom is footage van een of ander vaag fenomeen bewijs van iets buitenaards?
Hier zou ik graag antwoord op willen hebben
Wat als de astronoom het niet weet?quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:31 schreef Michielos het volgende:
[..]
Ik heb dus voor de goede orde je post, filmpje en stills naar een professor pHd in astronomie gestuurd. Op deze manier kan er duidelijkheid verschaft worden over wat het wel is.
dan is het alsnog niet per definitie een UFO, totdat bewezen wordt dat het enkel een UFO kan zijnquote:Op woensdag 8 juli 2009 09:59 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Wat als de astronoom het niet weet?
Er komen uit diverse hoeken objecten. Een daarvan is zelfs doorzichtig, en verdwijnt verder in de verte. Goed te zien doordat het object rechtsbovenin binnen komt, en naar het midden van het scherm toe trekt, terwijl de omvang kleiner wordt. Wow, wat een mooie uitleg van een object van verder van je af verdwijnt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:06 schreef P8 het volgende:
Die beelden uit de ruimte zijn vreemd, dat geef ik toe, maar lichtpuntjes die in een cirkel gaat zitten is deels te verklaren met dat heel veel natuurlijke verschijnselen een evenwicht zoeken --> cirkel, bol.
Ik gaf al toe dat ik ook geen verklaring heb voor deze beelden, maar ik krijg het idee dat je enkel reageert op het stuk waar je wat tegenin kan brengen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:13 schreef Ticker het volgende:
[..]
Er komen uit diverse hoeken objecten. Een daarvan is zelfs doorzichtig, en verdwijnt verder in de verte. Goed te zien doordat het object rechtsbovenin binnen komt, en naar het midden van het scherm toe trekt, terwijl de omvang kleiner wordt. Wow, wat een mooie uitleg van een object van verder van je af verdwijnt.![]()
Dan komen er diverse objecten uit een andere richting, deze dartelen wat heen en weer, totdat er op een vaste plek, een formatie begonnen wordt. Als klap op de vuurpijl, bevindt er zich 'exact' in het midden van deze een formatie, een object wat spontaan licht begint te geven. Direct hierna reageren de overige objecten in formatie, hierop.
Het is maar net hoeveel je van zo'n video verklaard.
Als onbekend is wat het is, is er een onbekend aantal opties.quote:
Dus we plaatsem hem maar weer onder het kopje 'toeval'? Of zoals je in de OP stelde; nep danwel illusie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 12:22 schreef P8 het volgende:
Edit: door te zeggen dat die middelste exact in het midden staan maak je jezelf trouwens niet geloofwaardig. Dat kan enkel als die bollen niet op een plat vlak liggen, maar 3d zijn. Maar dan nog kun je niet uit de beelden afleiden dat er één bol exact in het midden staat (hoewel dat natuurlijk wel een mooi evenwichtspunt is;) )
HihihhihihiIH ja, jij zou dat gewoon allemaal kunnen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:00 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Als onbekend is wat het is, is er een onbekend aantal opties.
Het aantal opties is dus onbeperkt, en er eentje uitkiezen omdat die je bevalt en daar al je geld op inzetten is schattig, maar niet echt zinnig.
Het zou immers ook een transdimensionele interplanetaire inductie-reflectie kunnen zijn van het achterwiel van het electrische treintje dat ik op mijn 14e had, of roep maar iets waanzinnigs waar we pas over 6 miljard jaar achter komen.
Die eerste is dus gewoon een interne lensreflectie.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:07 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik wil je levensvisie niet om zeep helpen.. maaruh...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |