abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 juli 2009 @ 11:46:50 #276
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71144131
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:39 schreef mediaconsument het volgende:
btw. hoi dartanion heb weer wat leesvoer voor je in dit topic gezet. Misschien slim om te bookmarken?
Goede morgen

Probeer je vandaag via voorbeelden te laten zien hoe je een discussie niet moet voeren?
:-)
pi_71144199
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:46 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Goede morgen

Probeer je vandaag via voorbeelden te laten zien hoe je een discussie niet moet voeren?
En meteen maak je me belachelijk. Saai.

_led_ is goed bezig overigens.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 20 juli 2009 @ 11:55:00 #278
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71144346
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:49 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

En meteen maak je me belachelijk. Saai.

_led_ is goed bezig overigens.
Jij trachtte mij ook belachelijk te maken, helaas heb ik me laten verlagen tot dat niveau. Ik heb al een keer eerder mijn excuses aangeboden als ik je gekwetst heb. Maar ik zal het nog een keer doen

Het spijt me Media dat ik het niet altijd met je eens ben
pi_71144500
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:55 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Jij trachtte mij ook belachelijk te maken, helaas heb ik me laten verlagen tot dat niveau. Ik heb al een keer eerder mijn excuses aangeboden als ik je gekwetst heb. Maar ik zal het nog een keer doen

Het spijt me Media dat ik het niet altijd met je eens ben
Post dan de volgende keer niet, en lees alleen. Niemand zit te wachten op jouw conclusies, als je iets positiefs te vertellen hebt, dan graag.

Neem me niet verkeerd, ik weet zeker dat je over bepaalde onderwerpen veel kunt vertellen en dat ik hier wat van kan leren. Daarom ook mijn tip. Ik ben er dan ook zelf maar al te goed mee bekend dat je soms beter even kunt wachten met posten, dat is menselijk.

Excuses aanvaard btw.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
  maandag 20 juli 2009 @ 12:02:42 #280
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_71144539
quote:
Op maandag 20 juli 2009 11:39 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is een andere manier van dit beschrijven.
Nee, een idee is een stelling.
Een idee zegt niks over zijn eigen waarheid.
quote:
Alles. Als je uitleg over het fenomeen denken wil hebben, kun je beter bij een filosoof dan bij een wiskundige zijn toch? Net zozeer als dat je voor de afmetingen van een kubus niet bij een filosoof moet zijn.
Uhm, als je het wilt hebben over het hoe ervan, of wilt bewijzen dat een zeker persoon wel of niet denkt kun je het beter met een hersenchirurg bespreken.
quote:
Je spreekt jezelf in deze zin tegen.
He ?
Ik vraag je gewoon iets !
"Een wetenschappelijke theorie kan best gewijzigd worden door voortschrijdend inzicht inderdaad, maar we hadden het over het al dan niet relatief zijn van waarheid, toch ?"

Ik zeg eerst dat je eerste stelling correct is, wetenschappelijke theorieen kunnen gewijzigd worden.
Daarna laat ik blijken dat ik de relatie niet zie tot de stelling "de waarheid is relatief".
Waar zou ik me dan in bobsnaam tegen kunnen spreken ?
quote:
Je hoeft het er niet mee eens te zijn. Alles is mogelijk.
Baarlijke nonsens.
Dan is het namelijk onmogelijk iets te bedenken wat niet mogelijk is, waardoor de stelling gelijk onderuit gaat omdat we iets hebben gevonden dat onmogelijk is.
quote:
Als jij stil wil staan is dat jouw keus. Het leven gaat verder en de wereld draait door.
Wat is dit nou weer voor een domme opmerking ?
Wie staat er nou stil, degene die de wereld onderzoekt en uitvindt hoe ie in elkaar zit,
of iemand die zegt "Elk idee is evenveel waard, onderzoeken is onzin" ?
quote:
Of het correct, of incorrect is boeit niet. Je weet dat er een kans is dat als je op het goede moment de baksteen in het water gooit, deze blijft drijven. Oftewel je maakt gebruik van de correctheid van de theorie in die bepaalde situatie.
Je gelijk krijgen heeft nog nooit iemand een stap verder gebracht overigens.
Of het correct is boeit niet ?
We hadden het nou juist over welke wetenschap er meer of minder geschikt is tot waarheidsvinding.
Als jij dan stelt dat het helemaal niets uitmaakt wat de waarheid is stel je dus gewoon dat de waarheid je geen zier interesseert.

Wat valt er te discussieren over ufo's of andere zaken met iemand die zegt dat het hem niet interesseert of zijn ideeen kloppen of niet ?
quote:
Je mag alles, het is alleen niet nodig in veel situaties, je wekt er overigens veel onnodige weerstand mee.
Dit schijnt jouw enige respons te zijn : "je wekt er veel weerstand mee".
Sorry, als ik moet liegen omdat ik anders weerstand opwek dan wek ik maar weerstand op.
Ik ga niet liegen of andere mensen onwaarheden vertellen om andermans droomwereldje in stand te houden.
quote:
Van iedereen kun je wat leren, daar twijfel ik niet aan. Die klapjostie kan jou dan ook veel respect bijleren, en laten zien dat je met weinig ook al zeer gelukkig kunt zijn.
We hebben het enkel over die klapjostie met zijn foute idee gehad, we weten verder niks over die klapjostie-persoon.
Waarom vind jij opeens dat hij mij respect kan aanleren ?
Staat het hebben van een idee dat niet klopt gelijk aan "respect hebben" ?

Respect hebben betekent niet dat je moet liegen omdat je anders "weerstand op wekt".
Je kun prima met respect discussieren terwijl je het niet eens bent met elkaars opvattingen.
zzz
  maandag 20 juli 2009 @ 12:42:10 #281
230727 sjoep
a new day!
pi_71145819
quote:
Op maandag 20 juli 2009 10:30 schreef Fionn het volgende:
Toch erg jammer dat truth de nek om wordt gedraaid doordat nagenoeg elk topic in no time verzandt in een ja /nee debat, heen & weer gebash en gediscussieer over 'wetenschap', en daarmee totaal offtopic gaat en alle hoop op een interessante discussie of gesprek grondig om zeep helpt.......
Eerst 10 posts onz-gebagger, en vervolgens 290 post wellus/nietus.
De inhoud is idd ver te zoeken.
-oOo~°*°~oOo "The only real valuable thing is intuition." Albert Einstein. -oOo~°*°~oOo
  maandag 20 juli 2009 @ 12:44:15 #282
31101 _Led_
pi_71145887
quote:
Op maandag 20 juli 2009 12:42 schreef sjoep het volgende:

[..]

Eerst 10 posts onz-gebagger, en vervolgens 290 post wellus/nietus.
De inhoud is idd ver te zoeken.
En jullie ook bedankt voor je fantastische bijdrage, jullie zullen hierom nog vele jaren geroemd worden.
zzz
  maandag 20 juli 2009 @ 13:44:49 #283
40150 Manke
'tis but a scratch
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:10:58 #284
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71170681
quote:
Op vrijdag 17 juli 2009 06:25 schreef Michielos het volgende:
Ik wil nog even reageren op de bolletjes... Ik heb namelijk een mail gekregen van een Phd, master of science in astronomie (weet wel.. echte wetenschap i.t.t. ) en die had het volgende te zeggen over jouw UFO's.
[..]

maar goed.. de bekrompen wetenschap zal het wel mis hebben.
Next !!

over Phil Plait:

Plait grew up in the Washington, D.C. area. He received his Ph.D. in astronomy from the University of Virginia in 1994 with a thesis on SN 1987A, which he studied with the Supernova Intensive Study (SINS). He first worked with the COBE satellite and then with the STIS on the Hubble Space Telescope for five years.
!!

en:
[..]

aaah donuts... een beetje zoals "Ring UFO's " ......
He kijk Michielos, weer ruimte ijs.. en 3x raden.. weer in de vorm van een DONUT!!

Je zou toch bijna... bijna gaan denken dat er meer is dan.. ijs.. en debree dat in de ruimte.
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:21:56 #285
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71170855
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:10 schreef Ticker het volgende:

[..]

He kijk Michielos, weer ruimte ijs.. en 3x raden.. weer in de vorm van een DONUT!!

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Je zou toch bijna... bijna gaan denken dat er meer is dan.. ijs.. en debree dat in de ruimte.
ye
quote:
Sometimes the B&W cameras aren't properly focused, and the dots -- along
with background stars -- look like horizontal smears, or even -- if very
bright -- as donuts with the bright centers grayed-out (the same camera
behavior can be seen in lightning bursts and when passing over bright
cities). Fast-moving dots -- and even background stars, when the camera is
pan/tilting rapidly -- leave streaks on the image due to latency on the
optical sensors. Flakes of ice which slowly tumble will flash regularly.
met andere woorden, verre van overtuigd. Ik heb meer nodig omdat er teveel andere verklaringen zijn.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:23:02 #286
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71170871
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:21 schreef Michielos het volgende:

[..]

ye
[..]

met andere woorden, verre van overtuigd.
T'is een kleuren foto, ouwe ontkenner.
Ga maar weer verder verklaringen zoeken.
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
  dinsdag 21 juli 2009 @ 09:26:36 #287
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_71170930
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:23 schreef Ticker het volgende:

[..]

Nogmaals, ik ben gewoon niet overtuigd. Waarom zou een ring per direct een ruimtevaartuig moeten zijn? In ogenschouw genomen dat er nog 100 verklaringen zijn (B&W camera wordt in het onderzoek genoemd, maar hetzelfde geldt overigens voor een kleurencamera). je kunt dan wel denigrerende opmerkingen plaatsen maar ik heb simpelweg meer nodig dan de ene vage foto na de andere. I.t.t. een andere conspiracy nut elders op dit forum zou ik wel te overtuigen zijn, maar dan wel met echt deugdelijk bewijs.
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:34:45 #288
31101 _Led_
pi_71172471
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 09:23 schreef Ticker het volgende:

[..]

Precies, er is toch duidelijk een cirkeltje te zien dus dat moeten wel Grays zijn van Alpha Centauri !
Ik bedoel, een cirkel, kom op nou ! Hoeveel duidelijker kan het nou zijn !
zzz
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:37:40 #289
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_71172550
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:34 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Precies, er is toch duidelijk een cirkeltje te zien dus dat moeten wel Grays zijn van Alpha Centauri !
Ik bedoel, een cirkel, kom op nou ! Hoeveel duidelijker kan het nou zijn !
Oh zover was ik nog niet, maar wel kick dat je er steeds meer van af lijkt te weten!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 10:57:47 #290
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_71173032
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 10:37 schreef Ticker het volgende:

[..]

Oh zover was ik nog niet, maar wel kick dat je er steeds meer van af lijkt te weten!
Ben je weer aan het trollen?

Ik kan je bijna niet meer serieus nemen. Zo krampachtig aan je eigen waanbeelden vasthouden. Elke verkeerde glinstering of vertekeninge, die uitgelegd kunnen worden door mensen die er jaaaaaaaaaaaaren voor gestudeerd hebben op WO niveau.

En die mensen met kennis en ervaring even uitmaken voor gekken die niet weten wat ze zien. Waar haal je die arrogantie vandaan?
  dinsdag 21 juli 2009 @ 11:14:24 #291
40150 Manke
'tis but a scratch
  dinsdag 21 juli 2009 @ 20:36:29 #292
40150 Manke
'tis but a scratch
pi_71318050
OMDAT HET ALLEMAAL FAKE IS DOH !
ok
  zaterdag 25 juli 2009 @ 19:20:54 #294
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_71322223
quote:
Op zondag 5 juli 2009 23:23 schreef P8 het volgende:

Nog nooit in Leek geweest, ofwel
EYZ!!!!! JIJ GAAT KLAPPEN KRIJGEN BINNENKORT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')