abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 12:33:44 #201
161207 jakkop
rennen!
pi_70897290
Ik heb mijn pupil Rolland de opdracht gegeven te kijken wat mogelijk is vandaag, maar niet al te gek te doen. Je wilt je tenslotte niet in de kijker spelen als zijnde een potentiele winnaar, daar is het nog veel te vroeg voor.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_70897613
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef ShadyLane het volgende:
Jose Joaquin Rojas belde me daarnet vlak voor de start, met de melding dat hij vandaag voor de overwinning wil gaan. Hij heeft er al aan geroken met drie plekken in de top 10, zag gisteren zijn ploegmaat winnen, zag eerder een Tourdebutant een etappe winnen, en wil nu zelf ook.
Het is vandaag heet, dus de omstandigheden zijn in zijn voordeel. Hup Jose!
Hoezeer ik samen met adoptierenner Rui Costa ook fan ben van Rojas, dit lijkt me nog niet de rit voor hem. Overigens meldde Rui zelf dat hij zijn bril nog recht moest zetten en toen had ie de eerste ontsnapping al weer gemist
Where facts are few, experts are many.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:00:36 #203
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_70897979
Danny Pate zit goed mee in de eerste ontsnapping van de dag. Zelfs astana wordt nu zenuwachtig.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_70898233
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Hoezeer ik samen met adoptierenner Rui Costa ook fan ben van Rojas, dit lijkt me nog niet de rit voor hem. Overigens meldde Rui zelf dat hij zijn bril nog recht moest zetten en toen had ie de eerste ontsnapping al weer gemist
Hij gaat er wel vandoor nu, Rojas

Edit: En nu ook Rui Costa er even vandoor Zeker spaanse pepers gegeten daar bij Caisse gisteren!

[ Bericht 6% gewijzigd door Atreidez op 12-07-2009 13:56:40 ]
pi_70904455
Grischa Niermann werkt zich echt uit de naad vandaag
  zondag 12 juli 2009 @ 17:13:35 #206
161207 jakkop
rennen!
pi_70906179
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef jakkop het volgende:
Ik heb mijn pupil Rolland de opdracht gegeven te kijken wat mogelijk is vandaag, maar niet al te gek te doen. Je wilt je tenslotte niet in de kijker spelen als zijnde een potentiele winnaar, daar is het nog veel te vroeg voor.
Die jongen luistert goed! Hij is -alsof het een peuleschilletje betreft- naar een nette 19e plaats gefietst. Precies onopvallend, maar hoog genoeg om genadeloos toe te slaan, als ik het goed moment daar acht.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_70907667
Ook voor mijn adoptierenner zit het eerste deel van de tour erop. Hij eindigde keurig op 24 minuten van ritwinnaar Fedrigo. Hij is blij dat de eerste 9 dagen erop zitten en schrok ervan hoeveel mensen langs het parcous stonden.

Morgen gaat hij genieten van zijn eerste en welverdiende rustdag.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:02:24 #208
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70907788
Vanotti 87ste..
Ben niet heel tevreden met mijn leeftijdgenoot.
-
pi_70907895
140 Fumiyuki Beppu (Jpn) Skil-Shimano 0:24:57

Opnieuw in een bus binnengekomen.
pi_70907980
Mijn Christophe Kern staat gewoon tweede in het bergklassement, maar wel op de 103e plaats in het algemeen klassement. Wat een prestatie. Ik ga hem straks een brief ter aanmoediging schrijven.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70908242
Prestigemomentje van Bandiera: hij eindigde voor Cavendish, Hushovd, Devolder, Haussler, Bennati, Boonen , Faarar en Albert Timmer.
Heel leuk, als er niet 132 renners aan vooraf gingen.
MAAR dat moment, zonder die 132 renners voor hem, gaat zeker nog gauw komen Credo di si!
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_70908657
De alleskunner Arnaud Coyot is gewoon in een bus op ruim 18 minuten met onder andere Pozzato, Moreau, Cancellara en Clement binnengekomen. Als 91e, dus mooi in de top 100.
Totaal geen schande, want hij heeft keihard gewerkt voor zijn ploeggenoten en werd nog een paar keer genoemd en geroemd door Ducrot en Dijkstra voor zijn fantastische kopwerk.

Staat ook op een prachtige 124e plek inmiddels.
pi_70908945
Goedgoed, Rojas heeft nu dan misschien nog niet gewonnen, maar dat komt nog wel. Daarnaast heeft hij wel degelijk iets te vieren, want hij staat derde in het puntenklassement Vandaar misschien dat hij weer redelijk beschonken klonk toen ik 'm daarnet aan de telefoon had. Godzijdank morgen rustdag.
pi_70909792
Rui Alberto Faria Da Costa (nr 113) had de slag al vroeg gemist, en probeerde dit later met de verschillende kleine uitbraken in de aanloop naar de Tourmalet goed te maken, wat nauwelijks lukte maar net niet. Daarna heeft hij zich netjes gehandhaaft, en in de laatste 40km heeft hij hard meegeholpen het gat dicht te rijden voor de sprint, waar Caisse en Rabobank duidelijk in faalde Compleet stukgereden kwam hij net achter het peleton binnen, moederziel alleen, op de 79e plaats met een achterstand van 1'32''. In het totaalklassement klimt hij iets, naar plaats 88 op 41'25''. Hij gaat nu lekker genieten van ze rustdag en voor dinsdag heeft hij weer een nieuwe dosis piri piri in zijn bloed.

pi_70915014
MIjn renner Stephane Goubert heeft doelstelling 1 al in het eerste tourweekend gehaald.

Hij is zelfs al veelvoudig besproken. door D & D.

De mooiste was wel de volgende:

Hé maarten wist jij dat de ouwe goubert nog nooit iets gewonnen heeft in zijn carriere?

Nee ??? daar moeten we even nagaan..

Ja hij heeft tegen zijn vriendin 10 jaar geleden gezegd dat hij zou gaan stoppen zodra hij een koers zou winnen.

Mijn adoptierenner was hier zo van onder de indruk dat hij vandaag op de COL DU TOURMALET zichzelf wilde laten zien en nog peloton heeft aangevoerd voor de gele trui .. de held

Ik heb met mijn adoptierenner afgesproken dat we de komende tour ons zelf nog meer gaan tonen

Dus hou het rugnummer 85 in de gaten
  zondag 12 juli 2009 @ 22:29:20 #216
40566 Ericr
Livewrong
pi_70916204
Yuri zat vandaag netjes in de eerste groep, vanavond kan er weer champagne gedronken worden. De Tour is voor Yuri al meer dan geslaagd.
pi_70916952
Yauheni vandaag weer gewoon met de bus:

pi_70917118
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef Atreidez het volgende:
Rui Alberto Faria Da Costa (nr 113) had de slag al vroeg gemist, en probeerde dit later met de verschillende kleine uitbraken in de aanloop naar de Tourmalet goed te maken, wat nauwelijks lukte maar net niet. Daarna heeft hij zich netjes gehandhaaft, en in de laatste 40km heeft hij hard meegeholpen het gat dicht te rijden voor de sprint, waar Caisse en Rabobank duidelijk in faalde Compleet stukgereden kwam hij net achter het peleton binnen, moederziel alleen, op de 79e plaats met een achterstand van 1'32''. In het totaalklassement klimt hij iets, naar plaats 88 op 41'25''. Hij gaat nu lekker genieten van ze rustdag en voor dinsdag heeft hij weer een nieuwe dosis piri piri in zijn bloed.

[ afbeelding ]
Als ik me niet vergis zie ik daar onze beide adoptierenners hard werken voor die andere Caisse d'Epargne renner, Rojas. Tevergeefs helaas, maar dat lag niet aan onze helden .
pi_70924977
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:48 schreef Coin het volgende:
Yauheni vandaag weer gewoon met de bus:

[ afbeelding ]
  maandag 13 juli 2009 @ 12:04:07 #220
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70929472
Peter Velits liet zich opnieuw goed zien gisteren. Hij probeerde een keer met te springen met een ontsnapping, die Ten Dam opzette maar kwam helaas niet mee.
Uiteindelijk met het peloton naar de finish gereden waar hij in de sprint als 3e eindigde dus als 5e in de etappe, zijn beste klassering tot nu toe

29. VELITS Peter 187 TEAM MILRAM 34h 29' 49" + 05' 28"
Zelfs weer een plekje gestegen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 13 juli 2009 @ 12:11:07 #221
194695 franklop
Fran knock
pi_70929692
Frederik Willems was gister samen met pellizotti aangewezen om in de aanval van de dag te zitten. Pellizotti redde het en voor Frederik zat er niks anders op dan in het peloton zitten.

Wel kreeg hij het voor elkaar om nog wat afstoppend werk te verrichten, waarbij hij weinig vrienden maaktte.
De beelden:
http://www.sporza.be/cm/s(...)MG_Tourtips/1.562268
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_70930235
Zoals voor iedere renner in de TDF is het vandaag een rustdag, dus ook voor Brice Feillu. Het is dus tijd om, zoals altijd op een rustdag, terug te kijken naar dat wat is gebeurd en vooruit te blikken naar dat wat komen gaat.

Brice begon zijn tour voorzichtig met een 144e plaats in de tijdrit in Monaco. De dagen die volgden was duidelijk te merken dat hij nog erg onder indruk was van het hele circus dat de Tour de France heet. Na de ploegentijdrit ging er echter een knop om bij Brice. In Etappe 5 werd die keurig 45e en de dag daarna 64e. Dit resulteerde in een stijging van het algemeen klassement van plaats 145 naar 113. Brice kreeg duidelijk het gevoel dat er deze tour meer voor hem in zat en besloot de volgende dag mee te gaan met een vroege ontsnapping. Wat er vervolgens gebeurde weten we allemaal.

Deze prachtige overwinning heeft er voor gezorgd dat Brice een sprong maakte in het algemeen klassement. Hij steeg van plaats 113 naar 29. Ook de dagen hierna liet Brice zien een talent te zijn door tweemaal achtereen binnen de top 20 te eindigen, namelijk op plaats 17 en plaats 15. Dit heeft er voor gezorgd dat Brice momenteel op plaats 25 staat in het algemeen klassement met een achterstand van 4min en 26sec op de gele trui drager. Wat betreft de komende week zal het voor Brice weer hard werken zijn om zijn grote broer Roman in stelling te brengen voor de sprints. "Quatorze Juillet" wordt namelijk met recht een feestdag voor de familie Feillu wanneer Roman zorgt voor de 2e etappeoverwinning van de familie Feillu. Brice zal zijn benen stil houden tot etappe 13 en 15, waar hij met de grote jongens mee wil naar boven, na zijn etappe winst heeft hij nu het doel om top 20 te rijden, en gezien zijn vorm en uitslagen is dat zeer goed mogelijk!
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 juli 2009 @ 12:34:35 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70930255
Piet zit al thuis
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_70963567
Thierry Hupond heeft mijn advies ter harte genomen en rijdt nu in de aanval
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:06:53 #225
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70972690
Jaaaaaaaaaaaaa, Vanotti werd genoemd door Maarten.
Voor het eerst! .
-
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:33:26 #226
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70973545
Hij deed het goed, reed op kop van het peleton zelfs.
Ben benieuwd waar ie is geeindigd. .
-
pi_70973594
Jose en ik hebben, na zijn vijfde (!) top 10-notering, besloten dat hij nu al het gestelde doel heeft gehaald: volgend jaar komt hij niet meer in aanmerking voor adoptie, omdat hij dan bekendstaat als een Heel Grote.
pi_70973794
Calzati eindigde op 15 seconden van Cavendish en was daar helemaaal niet tevreden mee.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:43:38 #229
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_70973829
Trussov kreeg eindelijk de aandacht waarvan hij al een week droomt. In de sprint wil het nog niet echt lukken (beste resultaat: 11e) , dus besloot Nicolaï vandaag maar eens een andere tactiek. Snoeihard op je smoel gaan waardoor je indirect de meeste concurrenten van Cavendish uitschakelt! Me dunkt dat Cav ons aller Trussov wel een fruitmandje mag schenken.
Tranquillo
pi_70973858
Het werk voor Rojas mocht niet baten, maar toch komt mijn held Arnaud Coyot op een mooie 30e plek binnen, zijn hoogste notering tot nu toe.
pi_70973879

De eerste sprint waarin Marco Bandiera zich serieus kon roeren en dat was meteen een top-15 notering waard!
Hij heeft zich wat laten verrassen door een aantal scherpe bochten die niet in zijn boekje stonden en zonder oortjes kan er uiteraard niet gewaarschuwd worden!
Daardoor miste hij de aansluiting met Cavendish!

De twaalfde plaats is zeker niet mis, zeker als je dan nipt naast/achter Ciolek en met een fietslengte voor Freire eindigt.

Ma sopra tutti: speriamo di un prestazione più bene per domani

[ Bericht 3% gewijzigd door Gitanki op 14-07-2009 17:55:30 ]
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:45:15 #232
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70973889
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 17:35 schreef ShadyLane het volgende:
Jose en ik hebben, na zijn vijfde (!) top 10-notering, besloten dat hij nu al het gestelde doel heeft gehaald: volgend jaar komt hij niet meer in aanmerking voor adoptie, omdat hij dan bekendstaat als een Heel Grote.
Jij mazzelaar. Ik moest 10 ritten wachten tot hij eindelijk eens werd opgemerkt.
-
pi_70976112
Egoi Martinez Heeft de bolletjestrui !!!!! Hopen dat hij hem tot Parijs heeft
pi_70978474
Mijn renner, Rui Alberto Faria Da Costa (nr 113) van Caisse, wint aan oplettendheid! Hij merkte de kans op een breuk scherp op en eindigde samen met de Kort en Delage als de drie laatsten in de groep op +0'00'', op plek nr 50 De scherpte biedt nog genoeg perspectief voor de rest van de tour.
pi_70978636
Arashiro heeft zich vandaag opgeofferd om Haddou in een goede positie te krijgen voor de sprint. Succesvol zelfs!! Haddou is op een 10e plek geëindigd.
Zelf heeft hij lekker kunnen uitbollen naar een 26e plek.

In de strijd voor de eer van Japan staat Arashiro nu ruim 5 minuten voor op Beppu.
Eat Dust Beppu!!
  dinsdag 14 juli 2009 @ 21:17:43 #236
40566 Ericr
Livewrong
pi_70981184
Yuri is wat lui geworden door de overwinningen binnen de ploeg, er komen nog maar een paar kansen om met een groepje weg te zitten. Zou voor mij als adoptie-ouder een teleurstelling als Yuri volledig kleurloos deze Tour gaat uitrijden. Verspilling van zijn talent.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 22:39:12 #237
220262 HowardHughes
Never make a decision, ...
pi_70983778
Mijn Dumoulin blijft aanvallen. Volgens mij was vandaag al de 3e keer deze tour. Na vorig jaar heeft hij de smaak te pakken, denk ik zo.

Terecht ook, hij kan niet klimmen, niet tijdrijden en niet goed genoeg sprinten. Maar van een groepje vluchters zal hij negen van de tien keer de snelste zijn in de sprint, dus...blijven proberen.
I'm not a paranoid deranged millionaire. Damnit, I'm a billionaire.
Howard Hughes Medical Institute
Howard R. Hughes College of Engineering
The Howard Hughes Corporation
pi_70986828
Grischa heeft van zich laten spreken vandaag
pi_71004767
Kut

Ryder Hesjedal valt net en als adoptiefmoeder houdt je dan je hart vast natuurlijk

Hij zit weer op de fiets, ze kijken nu naar zn arm...kom op doorfietsen knul
Float like a butterfly, sting like a bee.
pi_71007002
quote:
3. HUTAROVICH Yauheni 104 FRANCAISE DES JEUX 4h 17' 55" + 00' 00"
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:31:02 #241
194695 franklop
Fran knock
pi_71007290
Geen dagen voor mijn Frederikje maar wel 2x in peloton gefinished.

137. WILLEMS Frederik 99 LIQUIGAS 4h 17' 55" + 00' 00

Klassement:

82. WILLEMS Frederik 99 LIQUIGAS 44h 05' 45" + 36' 46"
2e belg in het klassement
  woensdag 15 juli 2009 @ 17:34:53 #242
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_71007423
Vandaag de 10de plaats voor Trussov, zijn beste resultaat tot nu toe. Speciaal voor jullie heb ik daarom een wallpaper gevonden, als je die nu gebruikt kan je over een paar dagen tegen je vader/moeder/broer/zus/huisgenoot opscheppen dat je al wist dat deze held een etappe ging pakken.

http://www.voltacatalunya.cat/images/2009e5_alcaldetorredemb.jpg
Tranquillo
pi_71007623
Jose houdt zich netjes aan de afspraken. We concludeerden gisteren na zijn vijfde top 10-notering, dat ie wat te hard van stapel liep voor iemand in zijn eerste Tour. Zo is het niet leuk meer voor de anderen. Met mijn voorstel om vandaag koste wat kost buiten de top 10 te blijven ging Jose schoorvoetend akkoord. Knarsetandend kwam ie als dertiende over de streep. Ik weet hoeveel moeite hem dat heeft gekost, en ben trots op hem. Morgen mag ie weer vlammen.
pi_71007645
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 17:22 schreef Coin het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Derde!
pi_71007670
Bandiera verbetert zich vandaag nog een plaatsje ten opzichte van gisteren: Elfde!

Nog wat progressie en het zal misschien morgen al eens gaan tussen Mark , Tyler, Thor en Marco!
Uiteraard dán zonder die 132 renners die daaraan voorafgingen zoals afgelopen week.
pi_71025706
Yukiya heeft het erg naar zijn zin in zijn eerste Tour, zeker getuige deze foto;

Vandaag is voorlopig de laatste kans voor Arashiro, maar hij gaat er helemaal voor! Dit keer wil hij namelijk de eerste van de ploeg zijn
pi_71026923
Brice Feillu is ontroostbaar nadat hij het nieuws kreeg dat zijn adoptieouder morgen met vakantie gaat en de tour nog maar weinig tot niet kan volgen Hij heeft er serieus over nagedacht om vandaag al niet meer op te stappen en het is dus nog maar de vraag of hij Parijs wel haalt Momenteel staat Brice 25e...
  donderdag 16 juli 2009 @ 10:59:10 #248
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_71027243
Marcin Sapa was gisteren weer eens in de aanval. Samen met Johan Vansummeren. Helaas geen etappezege voor de Poolse renner van de Lampre-ploeg.

Algemeen klassement: 141e op 1 uur 16 minuten en 33 seconden

Ondanks zijn aanvallen zie ik hem niet in punten- en bergklassement staan. 2? etappes is daarvoor blijkbaar te weinig.

[ Bericht 41% gewijzigd door Barca op 16-07-2009 11:04:16 ]
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_71027248
Het was al een beetje verdacht dat ik nog niets over mijn renner, Rui Alberto Faria da Costa (nr 113) van Caisse, had geschreven.. Dat komt voornl. omdat ik probeer te achterhalen wat er gebeurt is! De gegevens zeggen namelijk dat hij als laatste, op plek 170, over de streep kwam! Op wel 4'11'' !!!! Het raakte me diep, en ik zag hem gister als een paar keer door de motor achter het peleton gefilmd worden als laatste man die aan een touwtje bungelde.. Aangezien ik geen reden kan vinden ben ik bang dat de vermoeidheid aan t toeslaan is... Ik hoop dat mijn renner Parijs wel gaat halen!
pi_71028559
Dank .... de rest van de tour kan ik in een hoekje uithuilen dus
pi_71029207
De Portugees Rui Costa verschijnt donderdag waarschijnlijk niet meer aan de start van de twaalfde etappe van de Ronde van Frankrijk. Costa kwam woensdag ten val en beschadigde daardoor de gewrichtsbanden rond zijn linkersleutelbeen

Ai ook eens gehad (bij voetbal, vraag niet hoe) en kan behoorlijk pijnlijk zijn. Was er toen 3 weken ofzo mee zoet
  donderdag 16 juli 2009 @ 12:24:24 #253
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71029787
Het zijn rustige dagen geweest voor Peter Velits maar hij heeft me ingefluisterd dat ie vandaag wil gaan vlammen.
pi_71040524
Wat een topper is Marco, hij heeft naar me geluisterd en ondanks zeven! zeven! ja: zeven! ontsnapte renners toch nog top tien gesprint!
quote:
10. BANDIERA Marco 132 LAMPRE - N.G.C 4h 58' 22" + 05' 58"

In de volgende sprint (of: mag ook: zelf meegaan in een vlucht ) zou het heel leuk zijn wanneer het getal 10 omgedraaid mag worden!
Weinig Italianen die het tot dusver beter deden deze tour, op die dolfijn uit bibione na die als enige echt iets liet zien, door al tweemaal mee te gaan in een succesvolle vlucht.
Ofwel nog een tipje voor Marco: ga mee met Pellizotti als hij in een vlakkere rit aanvalt.

Op sporza noemen ze nu ook zijn naam, in crescendo!

[ Bericht 3% gewijzigd door Gitanki op 16-07-2009 17:52:21 ]
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:00:02 #255
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71040961
Peter heeft geen woord gehouden

70. VELITS Peter 187 TEAM MILRAM 4h 58' 22" + 05' 58"

Anonieme etappe in het peloton.
Hopen op morgen dan maar

Door Sörensen verliest ie wel een plek in het klassement, 30e is ie nu
  donderdag 16 juli 2009 @ 18:07:03 #256
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_71041165
Omg dat ik dit gemist heb mijn adoptierenner wat een held!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_71041335
Weer geen ontsnapping voor Frederikje, die wel in het peloton eindigde:

113. WILLEMS Frederik 99 LIQUIGAS 4h 58' 22" + 05' 58"

Bolde binnen samen met Stijn Devolder!
pi_71041514
26. COYOT Arnaud 114 CAISSE D’EPARGNE 4h 58' 22" + 05' 58"

Niet heel bijzonder, maar ik verwacht nog wat grootse dingen van hem.
pi_71041555
Calzati heeft geweldig gereden en is op een prachtige 5e plaats geëindigd! Hier ga ik lekker over dromen, netzoals Calzati himself !

Redactie Sport donderdag 16 juli 2009 @ 20:57:36 #260
109131 crew  sportfreak
pi_71045604
Heeft mijn Rémi Pauriol na anderhalve week eindelijk het geluk in een ontsnapping mee te zitten, gaan ze in de laatste vijf kilometer express hard rijden zodat hij het niet bij kan houden.

het is niet eerlijk
  donderdag 16 juli 2009 @ 21:02:17 #261
202348 Susi
Temple of Love
pi_71045706
quote:
137. VEIKKANEN Jussi 109 FRANCAISE DES JEUX 4h 58' 22" + 05' 58"
Mooi in het pelotoni
pi_71045710
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 12:05 schreef franklop het volgende:
De Portugees Rui Costa verschijnt donderdag waarschijnlijk niet meer aan de start van de twaalfde etappe van de Ronde van Frankrijk. Costa kwam woensdag ten val en beschadigde daardoor de gewrichtsbanden rond zijn linkersleutelbeen

Ai ook eens gehad (bij voetbal, vraag niet hoe) en kan behoorlijk pijnlijk zijn. Was er toen 3 weken ofzo mee zoet
Helaas is hij niet meer in de tour, teveel last van die blessure.
pi_71045878
Jose was vandaag wat aangeslagen door de medische perikelen van ploegmaat Rui Costa en is daardoor negentien plaatsen lager geeindigd dan normaliter het geval zou zijn geweest. Kan gebeuren Jose, morgen beter.

20. ROJAS Jose Joaquin 117 CAISSE D’EPARGNE 4h 58' 22" + 05' 58"
pi_71045942
Mijn adoptierenner was vandaag wellicht geschrokken van de valpartij van ploegmaat Michael Rogers. Hij eindigde op een 97ste plaats. Dat kan beter, dat weet hij zelf ook. Nu komen de bergen eraan en zullen we hem niet meer vooraan zien. Renshaw is namelijjk geen klimmer.
pi_71046845
Ondanks plaats 78 heeft Chris Anker naturlijk een topdag gehad met een overwinning voor team- en naamgenoot Nicki!
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:33:55 #266
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71073206
Mooie actie van Petertje bij de finish.
Nog ff Hushovd kloppen in een sprint, waardoor Thor een beetje pissig werd
Ik zeg Thor niet zeiken, gewoon strijden voor je plek, goed gedaan Peter.

Velits dus 5e
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:48:54 #267
3878 Vork
Manisch creatief
pi_71073563
Ha, Horrach eindigde vandaag vlak achter het eerste peleton en bewijst daarmee steeds beter in de wedstrijd te zijn gekomen. Geen bus meer voor onze Spaanse Rus, vanaf nu af aan gaat het bergopwaarts richting de Alpen
  vrijdag 17 juli 2009 @ 17:59:25 #268
194695 franklop
Fran knock
pi_71073764
Beste resultaat voor Frederik vandaag (afgezien 4e plaats in TTT)

24. WILLEMS Frederik 99 LIQUIGAS 5h 03' 09" + 06' 43"

Netjes in de grote groep

Klassement:
68. WILLEMS Frederik 99 LIQUIGAS 54h 07' 16" + 36' 46
pi_71074060
Calzati vond de overwinning van Sørensen gister toch wel zo pijnlijk na de enorme ontsnapping dat hij maar moeilijk in slaap kon komen. Calzati zat vandaag dan ook niet fris op de fiets en had niet door wat er allemaal om hem heen gebeurde, daarom heeft hij maar veilig achteraan gefietst zodat hij niet onderuit zou gaan op het natte parcours, een 155e plaats was het gevolg.
pi_71074377
Marco Bandiera had vandaag een giorno di riposo en gaat voor de rit van morgen, wellicht.
Leuk, klein detail: na achtereenvolgens 12, 11 en 10 volgde 159, zit wel een negen in, maar non i fiori
  vrijdag 17 juli 2009 @ 18:34:49 #271
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_71074538
Roche blijft mee doen bij de voorste gelederen vandaag kwam er weer een 5e top 20 notering bij. Komende dagen zal hij proberen de gele trui te helpen blijven verdedigen maar als hij zelf eens kans ziet om mee te zitten zal hij het niet laten. Blijft deze jongen volgen, hij gaat nog wat laten zien in de laatste week.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_71075496
Thierry Hupond heeft zich helaas niet kunnen laten zien vandaag, maar heeft toch een mooie 12e plaats uit de brand gesleept! Keep up the good work.
  vrijdag 17 juli 2009 @ 19:46:42 #273
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_71076351
Drie Astana-lieden bevinden zich nog immer in de top 5. Mijn Kazachse adoptierenner Muravyev doet het met de 151ste plek in het algemeen klassement een stuk minder goed dat zijn Astana-maatjes. Gelukkig kan ie er nog wel om lachen.

<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_71089898
Good ol' Arnaud Coyot heeft weer niks kunnen laten zien gisteren. Jammer, maar helaas. Verwacht in de komende etappes wel een ontsnapping of in ieder geval een poging daar toe.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 13:50:39 #275
194695 franklop
Fran knock
pi_71092761
Willems in de aanval!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 14:29:36 #276
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_71093603
Roche ook.
Radio Soulwax!
pi_71094918
Na een vakantie van twee weken ben ik weer in de buurt om een update te geven over mijn held Maxime Bout. Je weetwel die ene blitse coureur die in de contra attaque ging in de rit over de Tourmalet! Een renner met een hart, een attaqueur pur sang. Na een prachtige solo in de chasse patat werdt hij uiteindelijk teruggepakt. Maar wat een renner.
Topper.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  zaterdag 18 juli 2009 @ 15:35:08 #278
194695 franklop
Fran knock
pi_71095024
quote:
Op zaterdag 18 juli 2009 14:29 schreef Sheepcidus het volgende:
Roche ook.
Ik hoop stiekum op een sprint tussen onze renners!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 18 juli 2009 @ 18:41:40 #279
194695 franklop
Fran knock
pi_71099580
Willems kon het niet bolwerken in de finale vandaag. Hij had zich helemaal stukgereden en eindigde op een kleine 4 minuten op de 12e plaats.
Zijn commentaar:
quote:
Frederik Willems maakte deel uit van de vlucht van de dag, maar in de slotfase ging zijn kaars snel uit. "Iedereen zat dood, maar ik blijkbaar iets meer dan de rest", zegt Willems.

"Ik heb geprobeerd te reageren op een aanval van Martijn Maaskant, maar ik heb die inspanning meteen bekocht", vertelt Frederik Willems meteen na de aankomst tegen Sporza.
"We hebben lang moeten rijden om weg te geraken. Omdat ik m'n ploegmaat Bennati mee had, heb ik veel moeten geven."

"Het is mooi dat ik in de ontsnapping zat, maar het is jammer dat ik niet heb kunnen meespelen. Maar Ivanov heeft lang alleen gereden. Hij was blijkbaar toch de sterkste", is Willems nuchter.
Toch blijft het een held
  zaterdag 18 juli 2009 @ 20:16:19 #280
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_71101633
Nicolas Roche heeft zich vandaag naar een podium plek gereden door als tweede te finishen 16 secondes achter de winnaar van vandaag Ivanov. Hij zat vandaag mee met een grote groep waar hij als bewaker van de gele trui natuurlijk niet mee mocht rouleren. Zijn missie was wel geslaagd in dat opzicht, de gele trui hangt nog steeds om de schouders van zijn ploeggenoot Noncentini. De etappe winnen was helaas niet te doen voor onze Ier, hij heeft nog geprobeerd zelf te demarreren maar er waren veel mede-vluchters die hem de rit niet gunde. Ivanov reed na de demarrage van Nicolas weg en toen had hij even geen puf meer om de Rus terug te halen. Dus moest hij het doen met een tweede plek.

Vooruit kijkend op de laatste week zijn er nog kansjes voor de Ierse kampioen als hij maar weer een goede ontsnapping zoals vandaag kan vinden.

Ik kan alvast heel trots zijn op mijn adoptie renner.
Radio Soulwax!
pi_71101992
Lampre behaalde vandaag het beste resultaat in deze tour tot dusver met de zesde plek van Righi.

Bandiera werd achttiende nadat concurrent Cavendish terug werd gezet.
Hij zegt dat hij die zesde plek nog ruimschoots gaat verbeteren in één van de etappes in de laatste tourweek.
  zondag 19 juli 2009 @ 03:24:03 #282
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71110534
Na zijn bazenactie van gisteren heeft Peter even getankt in deze etappe. hij hoefde ook helemaal niks te doen want de sprinter uit zijn ploeg, Ciolek, zat in de kopgroep.

Nog steeds 30e in het klassement, hij heeft me gezegd dat ie in de top 25 wil eindigen. Morgen dus aanklampen in de cols.
Peter rijdt tot nu toe gewoon een goede Tour, met 2x een vijfde plek als beste resultaat
  zondag 19 juli 2009 @ 17:55:56 #283
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71125113
18. VELITS Peter 187 TEAM MILRAM 5h 06' 34" + 02' 36"

Heel goed gedaan
Finisht voor gerenommeerde klimmers als Astarloza en komt naast de gele trui over de streep.
Ruim voor de gevallen Milram-kopman Gerdemann. Velits is taking the lead there

23. VELITS Peter 187 TEAM MILRAM 63h 25' 54" + 07' 58"
24. GERDEMANN Linus 181 TEAM MILRAM 63h 26' 16" + 08' 20"

Nog één adoptierenner voor hem en dat is Feillu op 7.04.
Zet hem op Peter

[ Bericht 31% gewijzigd door Szura op 19-07-2009 18:30:59 ]
  zondag 19 juli 2009 @ 17:59:33 #284
194695 franklop
Fran knock
pi_71125249
155. WILLEMS Frederik 99 LIQUIGAS 5h 22' 10" + 18' 12"

In laatste bus binnen, zat een beetje stuk nog na gister
  zondag 19 juli 2009 @ 19:27:48 #285
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_71128096
Chris Sörensen kwam binnen op plek 37, net als zijn rugnummer. En staat in het algemeen klassement op een keurige 31e stek.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
pi_71128303
Bandiera boekt progressie: in deze bergrit was hij klaar voor de sneldienst en die arriveerde twaalf minuten na Bertje op het topje.
Alles wijst er naar dat hij gaat winnen op de champs elysees, al zal hij daar wel op moeten passen voor Van Hummel die zich juist enorm spaart in de bergritten.
De tijd zal ons leren wat nu de beste strategie blijkt te zijn.
pi_71128400
Mark heeft het goed gedaan vandaag. Hij kwam als een van de eersten van de bus binnen. Terwijl hij in eerdere etappes vaak achterin de bus eindigde. Morgen mag hij genieten van een welverdiende rustdag.

Ook kreeg hij nog een compliment over zijn goede rijden van zijn beste vriend Simon Gerrans.

Over vanavond schrijft hij:
quote:
markrenshaw1We are staying up at the finish of todays stage (verbier). A huge party is happening up here after todays racing. Bands + Beer = no sleep
Ook vond hij dat Cavendish gister onterecht was gediskwalificeerd. De hekken stonden niet op een lijn volgens hem. Hij vond het erg jammer voor George dat hij het geel niet behaalde. Jullie kunnen je wel voorstellen hoe hij (Renshaw) zich voelde.

Conclusie na 2de week: Hij rijdt een goede tour tot nu toe vind ik. Mijn complimenten Ook ik wil hem nog heeeel veel succes toewensen in de laatste en hele zware tourweek.
  maandag 20 juli 2009 @ 09:40:52 #288
40566 Ericr
Livewrong
pi_71141341
Een 33ste plek voor Yuri, zeker niet onverdienstelijk. Zal alleen lastig worden om nog in een ontsnapping mee te gaan, de tijd begint te dringen.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 16:13:12 #289
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_71183606
Ik ben nu pas thuis dus ik zie nu dat mijn renner in de aanval is
pi_71187054
67. CALZATI Sylvain 173 AGRITUBEL 4h 25' 02" + 10' 42"

Gewoon netjes rustig aan gedaan vandaag.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 17:59:52 #291
40566 Ericr
Livewrong
pi_71187738
Yuri heeft vandaag keurig meegereden in de kopgroep en goed werk afgeleverd voor zijn ploeggenoten. Hij werd zelfs meerdere malen genoemd door Snip en Snap. Misschien dat er morgen nog een kans in zit om te springen met een groepje.
pi_71187857
Bandiera is na de rustdag rustig meegereden in de bus.
Het is wachten op vrijdag of zondag, sparen en pieken.
pi_71188052
Rojas heeft het een beetje gehad. Het is nogal wat, zo'n allereerste Tourdeelname. In de eerste week heeft hij zoveel gegeven dat de koek nu een beetje op is en hij de fut niet meer heeft om uberhaupt te proberen vooraan te komen voor sprintjes. Dat is niet zo'n ramp. Voor een debutant heeft hij al een indrukwekkend aantal top 10 plaatsen in de wacht gesleept, en volgend jaar moeten ze 'm gewoon even vertellen dat de Tour drie weken duurt. Je kunt ook niet alles meteen in de gaten hebben zo'n eerste keer.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:13:06 #294
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71188077
quote:
Op dinsdag 21 juli 2009 18:12 schreef ShadyLane het volgende:
Rojas heeft het een beetje gehad.
Vanotti ook, steevast bij 100+.
Maar hij zit iig nog op de fiets.
-
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:20:09 #295
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_71188288
Roche laat zich weer eens zien in de voorste gelederen. Hij had nog een kleine kans om te winnen vandaag maar helaas had zijn achtervolgers groepje geen goede daler dus kwamen ze pas terug toen Astarloza al lang weg was. Toch nog een verdienstelijke 4e plek gereden, wat ook het doel was deze tour om punten voor de pro tour te halen.

Hij laat zich de laatste dagen goed zien dus hopelijk komt er misschien nog een succesje deze week.

Hij houdt trouwens een columpje bij in de Ierse krant de Irish Independant.

Zo heeft hij een robbertje met Bennati gehad. Held!
quote:
The incident with Italian sprinter Daniele Bennati, where I grabbed him by the throat outside his team bus after he derided me on live TV the day before, got a bit of attention in the Italian media yesterday.

Surprisingly though, they complimented me on my 'palle' in confronting Bennati and even called him a chicken. He's not the best liked rider in the peloton and has had run-ins with guys before, most notably with Mark Cavendish, who rubs his nose in it every time he beats him.

[ Bericht 23% gewijzigd door Sheepcidus op 21-07-2009 18:31:01 ]
Radio Soulwax!
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:29:09 #296
103881 icebliss
Krabsalade & Kebab
pi_71188552
Trussov mooi in een bus op 24 minuten. Hij blijft 118e in het AK. Het is wachten op de vlakke etappes.
Tranquillo
pi_71188639
Mark Renshaw is binnengekomen op 27 minuten van winnaar Asterloza. Een goed resultaat. Hij wacht op de etappe van zondag. Daar wil hij vlammen en zijn ploegmaat naar de overwinning leiden.
  dinsdag 21 juli 2009 @ 18:52:09 #298
3878 Vork
Manisch creatief
pi_71189232
Horrach wordt steeds beter en beter. Vandaag zat hij keurig in de groep waar o.a. ook Evans in zat (die dus op een kleine 4 minuten van de winnaar binnen kwam) Zo schuift hij steeds meer op naar de top. Ongemerkt, dat wel, maar ik kan niet anders dan tevreden zijn over het verloop van zijn tour. Momenteel bezet hij de 77ste plek en stijgt hij dagelijks. Dat belooft veel goeds voor de laatste dagen. Want wanneer iedereen er volledig doorheen zit, is mijn adoptierenner almaar sterker aan het worden .
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:07:01 #299
194695 franklop
Fran knock
pi_71189680
Heb willems vrij vroeg zien lossen vandaag en ook redelijk weinig kunnen kijken daarna
Vandaag 120e in de bus

Klassement
82. WILLEMS Frederik 99 LIQUIGAS 68h 49' 28" + 1h 16' 13"
  dinsdag 21 juli 2009 @ 19:08:25 #300
194695 franklop
Fran knock
pi_71189718
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo