quote:10. BANDIERA Marco 132 LAMPRE - N.G.C 4h 58' 22" + 05' 58"
Helaas is hij niet meer in de tour, teveel last van die blessure.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:05 schreef franklop het volgende:
De Portugees Rui Costa verschijnt donderdag waarschijnlijk niet meer aan de start van de twaalfde etappe van de Ronde van Frankrijk. Costa kwam woensdag ten val en beschadigde daardoor de gewrichtsbanden rond zijn linkersleutelbeen
Ai ook eens gehad (bij voetbal, vraag niet hoe) en kan behoorlijk pijnlijk zijn. Was er toen 3 weken ofzo mee zoet
Ik hoop stiekum op een sprint tussen onze renners!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Toch blijft het een heldquote:Frederik Willems maakte deel uit van de vlucht van de dag, maar in de slotfase ging zijn kaars snel uit. "Iedereen zat dood, maar ik blijkbaar iets meer dan de rest", zegt Willems.
"Ik heb geprobeerd te reageren op een aanval van Martijn Maaskant, maar ik heb die inspanning meteen bekocht", vertelt Frederik Willems meteen na de aankomst tegen Sporza.
"We hebben lang moeten rijden om weg te geraken. Omdat ik m'n ploegmaat Bennati mee had, heb ik veel moeten geven."
"Het is mooi dat ik in de ontsnapping zat, maar het is jammer dat ik niet heb kunnen meespelen. Maar Ivanov heeft lang alleen gereden. Hij was blijkbaar toch de sterkste", is Willems nuchter.
Ook vond hij dat Cavendish gister onterecht was gediskwalificeerd. De hekken stonden niet op een lijn volgens hem. Hij vond het erg jammer voor George dat hij het geel niet behaalde. Jullie kunnen je wel voorstellen hoe hij (Renshaw) zich voelde.quote:markrenshaw1We are staying up at the finish of todays stage (verbier). A huge party is happening up here after todays racing. Bands + Beer = no sleep
quote:The incident with Italian sprinter Daniele Bennati, where I grabbed him by the throat outside his team bus after he derided me on live TV the day before, got a bit of attention in the Italian media yesterday.
Surprisingly though, they complimented me on my 'palle' in confronting Bennati and even called him a chicken. He's not the best liked rider in the peloton and has had run-ins with guys before, most notably with Mark Cavendish, who rubs his nose in it every time he beats him.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |