Hoezeer ik samen met adoptierenner Rui Costa ook fan ben van Rojas, dit lijkt me nog niet de rit voor hem. Overigens meldde Rui zelf dat hij zijn bril nog recht moest zetten en toen had ie de eerste ontsnapping al weer gemistquote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef ShadyLane het volgende:
Jose Joaquin Rojas belde me daarnet vlak voor de start, met de melding dat hij vandaag voor de overwinning wil gaan. Hij heeft er al aan geroken met drie plekken in de top 10, zag gisteren zijn ploegmaat winnen, zag eerder een Tourdebutant een etappe winnen, en wil nu zelf ook.
Het is vandaag heet, dus de omstandigheden zijn in zijn voordeel. Hup Jose!
Hij gaat er wel vandoor nu, Rojasquote:Op zondag 12 juli 2009 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Hoezeer ik samen met adoptierenner Rui Costa ook fan ben van Rojas, dit lijkt me nog niet de rit voor hem. Overigens meldde Rui zelf dat hij zijn bril nog recht moest zetten en toen had ie de eerste ontsnapping al weer gemist
Die jongen luistert goed! Hij is -alsof het een peuleschilletje betreft- naar een nette 19e plaats gefietst. Precies onopvallend, maar hoog genoeg om genadeloos toe te slaan, als ik het goed moment daar acht.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef jakkop het volgende:
Ik heb mijn pupil Rolland de opdracht gegeven te kijken wat mogelijk is vandaag, maar niet al te gek te doen. Je wilt je tenslotte niet in de kijker spelen als zijnde een potentiele winnaar, daar is het nog veel te vroeg voor.
Als ik me niet vergis zie ik daar onze beide adoptierenners hard werken voor die andere Caisse d'Epargne renner, Rojas. Tevergeefs helaas, maar dat lag niet aan onze heldenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef Atreidez het volgende:
Rui Alberto Faria Da Costa (nr 113) had de slag al vroeg gemist, en probeerde dit later met de verschillende kleine uitbraken in de aanloop naar de Tourmalet goed te maken, wat nauwelijks lukte maar net niet. Daarna heeft hij zich netjes gehandhaaft, en in de laatste 40km heeft hij hard meegeholpen het gat dicht te rijden voor de sprint, waar Caisse en Rabobank duidelijk in faaldeCompleet stukgereden kwam hij net achter het peleton binnen, moederziel alleen, op de 79e plaats met een achterstand van 1'32''. In het totaalklassement klimt hij iets, naar plaats 88 op 41'25''. Hij gaat nu lekker genieten van ze rustdag en voor dinsdag heeft hij weer een nieuwe dosis piri piri in zijn bloed.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 juli 2009 22:48 schreef Coin het volgende:
Yauheni vandaag weer gewoon met de bus:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |