abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 juli 2009 @ 12:33:44 #201
161207 jakkop
rennen!
pi_70897290
Ik heb mijn pupil Rolland de opdracht gegeven te kijken wat mogelijk is vandaag, maar niet al te gek te doen. Je wilt je tenslotte niet in de kijker spelen als zijnde een potentiele winnaar, daar is het nog veel te vroeg voor.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_70897613
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef ShadyLane het volgende:
Jose Joaquin Rojas belde me daarnet vlak voor de start, met de melding dat hij vandaag voor de overwinning wil gaan. Hij heeft er al aan geroken met drie plekken in de top 10, zag gisteren zijn ploegmaat winnen, zag eerder een Tourdebutant een etappe winnen, en wil nu zelf ook.
Het is vandaag heet, dus de omstandigheden zijn in zijn voordeel. Hup Jose!
Hoezeer ik samen met adoptierenner Rui Costa ook fan ben van Rojas, dit lijkt me nog niet de rit voor hem. Overigens meldde Rui zelf dat hij zijn bril nog recht moest zetten en toen had ie de eerste ontsnapping al weer gemist
Where facts are few, experts are many.
  zondag 12 juli 2009 @ 13:00:36 #203
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_70897979
Danny Pate zit goed mee in de eerste ontsnapping van de dag. Zelfs astana wordt nu zenuwachtig.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_70898233
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:46 schreef Atreidez het volgende:
Hoezeer ik samen met adoptierenner Rui Costa ook fan ben van Rojas, dit lijkt me nog niet de rit voor hem. Overigens meldde Rui zelf dat hij zijn bril nog recht moest zetten en toen had ie de eerste ontsnapping al weer gemist
Hij gaat er wel vandoor nu, Rojas

Edit: En nu ook Rui Costa er even vandoor Zeker spaanse pepers gegeten daar bij Caisse gisteren!

[ Bericht 6% gewijzigd door Atreidez op 12-07-2009 13:56:40 ]
pi_70904455
Grischa Niermann werkt zich echt uit de naad vandaag
  zondag 12 juli 2009 @ 17:13:35 #206
161207 jakkop
rennen!
pi_70906179
quote:
Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef jakkop het volgende:
Ik heb mijn pupil Rolland de opdracht gegeven te kijken wat mogelijk is vandaag, maar niet al te gek te doen. Je wilt je tenslotte niet in de kijker spelen als zijnde een potentiele winnaar, daar is het nog veel te vroeg voor.
Die jongen luistert goed! Hij is -alsof het een peuleschilletje betreft- naar een nette 19e plaats gefietst. Precies onopvallend, maar hoog genoeg om genadeloos toe te slaan, als ik het goed moment daar acht.
Eins, zwei, hoeplakai.
pi_70907667
Ook voor mijn adoptierenner zit het eerste deel van de tour erop. Hij eindigde keurig op 24 minuten van ritwinnaar Fedrigo. Hij is blij dat de eerste 9 dagen erop zitten en schrok ervan hoeveel mensen langs het parcous stonden.

Morgen gaat hij genieten van zijn eerste en welverdiende rustdag.
Beter iets moois verliezen, dan dat je het nooit hebt gehad.
  zondag 12 juli 2009 @ 18:02:24 #208
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70907788
Vanotti 87ste..
Ben niet heel tevreden met mijn leeftijdgenoot.
-
pi_70907895
140 Fumiyuki Beppu (Jpn) Skil-Shimano 0:24:57

Opnieuw in een bus binnengekomen.
pi_70907980
Mijn Christophe Kern staat gewoon tweede in het bergklassement, maar wel op de 103e plaats in het algemeen klassement. Wat een prestatie. Ik ga hem straks een brief ter aanmoediging schrijven.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_70908242
Prestigemomentje van Bandiera: hij eindigde voor Cavendish, Hushovd, Devolder, Haussler, Bennati, Boonen , Faarar en Albert Timmer.
Heel leuk, als er niet 132 renners aan vooraf gingen.
MAAR dat moment, zonder die 132 renners voor hem, gaat zeker nog gauw komen Credo di si!
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_70908657
De alleskunner Arnaud Coyot is gewoon in een bus op ruim 18 minuten met onder andere Pozzato, Moreau, Cancellara en Clement binnengekomen. Als 91e, dus mooi in de top 100.
Totaal geen schande, want hij heeft keihard gewerkt voor zijn ploeggenoten en werd nog een paar keer genoemd en geroemd door Ducrot en Dijkstra voor zijn fantastische kopwerk.

Staat ook op een prachtige 124e plek inmiddels.
pi_70908945
Goedgoed, Rojas heeft nu dan misschien nog niet gewonnen, maar dat komt nog wel. Daarnaast heeft hij wel degelijk iets te vieren, want hij staat derde in het puntenklassement Vandaar misschien dat hij weer redelijk beschonken klonk toen ik 'm daarnet aan de telefoon had. Godzijdank morgen rustdag.
pi_70909792
Rui Alberto Faria Da Costa (nr 113) had de slag al vroeg gemist, en probeerde dit later met de verschillende kleine uitbraken in de aanloop naar de Tourmalet goed te maken, wat nauwelijks lukte maar net niet. Daarna heeft hij zich netjes gehandhaaft, en in de laatste 40km heeft hij hard meegeholpen het gat dicht te rijden voor de sprint, waar Caisse en Rabobank duidelijk in faalde Compleet stukgereden kwam hij net achter het peleton binnen, moederziel alleen, op de 79e plaats met een achterstand van 1'32''. In het totaalklassement klimt hij iets, naar plaats 88 op 41'25''. Hij gaat nu lekker genieten van ze rustdag en voor dinsdag heeft hij weer een nieuwe dosis piri piri in zijn bloed.

pi_70915014
MIjn renner Stephane Goubert heeft doelstelling 1 al in het eerste tourweekend gehaald.

Hij is zelfs al veelvoudig besproken. door D & D.

De mooiste was wel de volgende:

Hé maarten wist jij dat de ouwe goubert nog nooit iets gewonnen heeft in zijn carriere?

Nee ??? daar moeten we even nagaan..

Ja hij heeft tegen zijn vriendin 10 jaar geleden gezegd dat hij zou gaan stoppen zodra hij een koers zou winnen.

Mijn adoptierenner was hier zo van onder de indruk dat hij vandaag op de COL DU TOURMALET zichzelf wilde laten zien en nog peloton heeft aangevoerd voor de gele trui .. de held

Ik heb met mijn adoptierenner afgesproken dat we de komende tour ons zelf nog meer gaan tonen

Dus hou het rugnummer 85 in de gaten
  zondag 12 juli 2009 @ 22:29:20 #216
40566 Ericr
Livewrong
pi_70916204
Yuri zat vandaag netjes in de eerste groep, vanavond kan er weer champagne gedronken worden. De Tour is voor Yuri al meer dan geslaagd.
pi_70916952
Yauheni vandaag weer gewoon met de bus:

pi_70917118
quote:
Op zondag 12 juli 2009 19:12 schreef Atreidez het volgende:
Rui Alberto Faria Da Costa (nr 113) had de slag al vroeg gemist, en probeerde dit later met de verschillende kleine uitbraken in de aanloop naar de Tourmalet goed te maken, wat nauwelijks lukte maar net niet. Daarna heeft hij zich netjes gehandhaaft, en in de laatste 40km heeft hij hard meegeholpen het gat dicht te rijden voor de sprint, waar Caisse en Rabobank duidelijk in faalde Compleet stukgereden kwam hij net achter het peleton binnen, moederziel alleen, op de 79e plaats met een achterstand van 1'32''. In het totaalklassement klimt hij iets, naar plaats 88 op 41'25''. Hij gaat nu lekker genieten van ze rustdag en voor dinsdag heeft hij weer een nieuwe dosis piri piri in zijn bloed.

[ afbeelding ]
Als ik me niet vergis zie ik daar onze beide adoptierenners hard werken voor die andere Caisse d'Epargne renner, Rojas. Tevergeefs helaas, maar dat lag niet aan onze helden .
pi_70924977
quote:
Op zondag 12 juli 2009 22:48 schreef Coin het volgende:
Yauheni vandaag weer gewoon met de bus:

[ afbeelding ]
  maandag 13 juli 2009 @ 12:04:07 #220
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70929472
Peter Velits liet zich opnieuw goed zien gisteren. Hij probeerde een keer met te springen met een ontsnapping, die Ten Dam opzette maar kwam helaas niet mee.
Uiteindelijk met het peloton naar de finish gereden waar hij in de sprint als 3e eindigde dus als 5e in de etappe, zijn beste klassering tot nu toe

29. VELITS Peter 187 TEAM MILRAM 34h 29' 49" + 05' 28"
Zelfs weer een plekje gestegen
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  maandag 13 juli 2009 @ 12:11:07 #221
194695 franklop
Fran knock
pi_70929692
Frederik Willems was gister samen met pellizotti aangewezen om in de aanval van de dag te zitten. Pellizotti redde het en voor Frederik zat er niks anders op dan in het peloton zitten.

Wel kreeg hij het voor elkaar om nog wat afstoppend werk te verrichten, waarbij hij weinig vrienden maaktte.
De beelden:
http://www.sporza.be/cm/s(...)MG_Tourtips/1.562268
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_70930235
Zoals voor iedere renner in de TDF is het vandaag een rustdag, dus ook voor Brice Feillu. Het is dus tijd om, zoals altijd op een rustdag, terug te kijken naar dat wat is gebeurd en vooruit te blikken naar dat wat komen gaat.

Brice begon zijn tour voorzichtig met een 144e plaats in de tijdrit in Monaco. De dagen die volgden was duidelijk te merken dat hij nog erg onder indruk was van het hele circus dat de Tour de France heet. Na de ploegentijdrit ging er echter een knop om bij Brice. In Etappe 5 werd die keurig 45e en de dag daarna 64e. Dit resulteerde in een stijging van het algemeen klassement van plaats 145 naar 113. Brice kreeg duidelijk het gevoel dat er deze tour meer voor hem in zat en besloot de volgende dag mee te gaan met een vroege ontsnapping. Wat er vervolgens gebeurde weten we allemaal.

Deze prachtige overwinning heeft er voor gezorgd dat Brice een sprong maakte in het algemeen klassement. Hij steeg van plaats 113 naar 29. Ook de dagen hierna liet Brice zien een talent te zijn door tweemaal achtereen binnen de top 20 te eindigen, namelijk op plaats 17 en plaats 15. Dit heeft er voor gezorgd dat Brice momenteel op plaats 25 staat in het algemeen klassement met een achterstand van 4min en 26sec op de gele trui drager. Wat betreft de komende week zal het voor Brice weer hard werken zijn om zijn grote broer Roman in stelling te brengen voor de sprints. "Quatorze Juillet" wordt namelijk met recht een feestdag voor de familie Feillu wanneer Roman zorgt voor de 2e etappeoverwinning van de familie Feillu. Brice zal zijn benen stil houden tot etappe 13 en 15, waar hij met de grote jongens mee wil naar boven, na zijn etappe winst heeft hij nu het doel om top 20 te rijden, en gezien zijn vorm en uitslagen is dat zeer goed mogelijk!
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 juli 2009 @ 12:34:35 #223
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_70930255
Piet zit al thuis
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_70963567
Thierry Hupond heeft mijn advies ter harte genomen en rijdt nu in de aanval
  dinsdag 14 juli 2009 @ 17:06:53 #225
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70972690
Jaaaaaaaaaaaaa, Vanotti werd genoemd door Maarten.
Voor het eerst! .
-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')