quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Chiappucci het volgende:
Thierry Hupond zegt furieus te zijn dat hij door het duo Dijkstra/Ducrot uitgevallen werd verklaard. Hij zal de komende dagen revanche nemen.
Ducrot en Dijkstra zijn echt een paar ballen gehakt, ik had z'n naam al doorgestreept op m'n blaadje, blijkt ie helemaal niet uitgevallen te zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Chiappucci het volgende:
Thierry Hupond zegt furieus te zijn dat hij door het duo Dijkstra/Ducrot uitgevallen werd verklaard. Hij zal de komende dagen revanche nemen.
quote:TheDPate: The team was amazing today. This guy... not so much.
En ook dát is Koen hé!quote:Wat een baaldag. In een valpartij met 4 renners van onze ploeg zijn we mn kamergenootje Rooijakkers verloren. Ik ben niet gevallen gelukkig.
Dat lijkt me ook logisch, aangezien hij niet is gestartquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Evgeni Petrov is nog niet in beeld geweest geloof ik
Sarcasme enzoquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook logisch, aangezien hij niet is gestart
quote:Gestern Abend habe ich gedacht (und geschrieben) das wir unseren Anteil Pech für diese Tour schon gehabt haben. Aber heute wurde ich eines besseren belehrt.
quote:29 MINUT тому назад: Я иду выиграть завтра!
Rui Costa heeft gister een val zonder erg gehad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef Atreidez het volgende:
Nah, ik weet niet wat m overkomen is, heb goed opgelet maar was me niets opgevallen van drijvende Caisse D'Epargne coureurs op het parcours. Toch is Rui Alberto Faria Da Costa (nr 113) pas als 140e over de streeep gekomen gister, op maar liefst 5'17''. Een flinke buiteling in het algemeen klassement is het gevolg, waardoor de portugeze talent van de eeuw nu op de 118 staat, op 8'23'' van de koploper. Heb nog geprobeerd te zoeken naar een oorzaak, maar zodra je Rui Costa en Barcelona in 1 zin tikt, komt er alleen maar nieuws over een of andere onbekende voetballer naar boven
Ah gelukkig, das een hele geruststelling. Misschien wilde hij wel wat achterstand, zodat ze hem in een ontsnapping makkelijjker zouden laten lopenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:30 schreef Dpadnul het volgende:
Rui Costa heeft gister een val zonder erg gehad.
Goed vandaag heeft hij de slag gemist, maar hou je beeldscherm de komende dagen in de gaten!quote:Frederik werd op 5 km van de finish gehinderd door één van de vele valpartijen. Zijn kopmannen zaten allemaal mee vooraan en Frederik besliste om geen onnodige risico's te nemen op het gladde wegdek. Hij voelt zich goed en wil in de komende ritten iets van zich laten zien. Frederik staat na de rit van vandaag in het algemeen klassement op de 58ste plaats op 4'42" van gele truidrager Cancellara
Dat was inderdaad een stom foutje van hem om in die bocht onderuit te gaanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef marcodej het volgende:
Bingen Fernandez Bustinza staat zoals verwacht volkomen anoniem 104e in het klassement. Het enige wat hij heeft gedaan om op te vallen was vallen in de Menchov-bocht tijdens de TTT. Voor de rest past hij zijn talent om elke camera te ontwijken uitstekend toe.
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:39 schreef ElYefe het volgende:
Eindelijk actie van Brice, hij had het me al verteld dat vandaag zijn dag zal worden. Met op dit moment meer dan 13min voorsprong gaat Brice Feillu vandaag geschiedenis schrijven, in één van de langste ontsnappingen bereikt hij solo de finish in Andorre Arcalis
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:39 schreef ElYefe het volgende:
Eindelijk actie van Brice, hij had het me al verteld dat vandaag zijn dag zal worden. Met op dit moment meer dan 13min voorsprong gaat Brice Feillu vandaag geschiedenis schrijven, in één van de langste ontsnappingen bereikt hij solo de finish in Andorre Arcalis
Ik denk dat mijn adoptierenner morgen een Ramussje gaat doenquote:175. GONZALO RAMIREZ Eduardo 176 AGRITUBEL 6h 41' 22" + 29' 51
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:42 schreef ElYefe het volgende:
1. FEILLU Brice 174 AGRITUBEL 6h 11' 31"
![]()
Door Maarten Ducrot omgedoopt tot 'De nieuwe Koning van Biafra' Wat een heldEn als bijkomende bonus mag Brice morgen ook de bolletjestrui aantrekken!
Hier is Brice bezig aan zijn laatste meters voor zijn historische overwinning!
[ afbeelding ]
En vervolgens komt hij hier juichend over de finish, in alle euforie vergeet hij z'n jasje dicht te doen, maar het is hem vergeven.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |