abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 juli 2009 @ 16:39:43 #76
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_70744949
maarten over Danny: "Toch geen kleine jongen"
(Hij faalt trouwens wel)
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
pi_70745714
Rast is eraf, hopen dat hij binnen het kwart binnenkomt.
pi_70748768
Ducrot of Dijkstra (weet niet zeker meer) over Pierre Rolland: Hij is toch een boom in dat team! (Bbox)
Eins, zwei, hoeplakai.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:24:06 #79
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70749064
Velits rijdt tot nu toe een anonieme Tour de France.
Wordt 15e met Milram in de TTT maar zat wel in de groep bij de finish en is de best geklasseerde van Milram op maar liefst de 89e plaats
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_70749834
Piet Rooijakkers
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_70750288
Thierry Hupond zegt furieus te zijn dat hij door het duo Dijkstra/Ducrot uitgevallen werd verklaard. Hij zal de komende dagen revanche nemen.
pi_70750812
Zo'n ploegentijdrit is voor Bandiera overleven geblazen.
Niet vallen, zoals ploegmaatje Ballan, maar hij kon niet voorkomen dat hij toch moest lossen en later binnen was dan het kwintet dat lampre naar een uitstekende zeventiende plaats reed.

Morgen is de volgende kans op de sprint, Stai sempre attento Marco! zijn het geen verkeerde Tom toms of te vroeg vertrekkende Columbiatreinen, dan is er wel een andere verrassing, hopelijk ben je er nu bij, hetgeen natuurlijk lastig is in een debuuttour, maar het moet lukken.
In bocca al lupo! Vai!
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:11:18 #83
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70750896
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Chiappucci het volgende:
Thierry Hupond zegt furieus te zijn dat hij door het duo Dijkstra/Ducrot uitgevallen werd verklaard. Hij zal de komende dagen revanche nemen.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:21:02 #84
71199 Sjoerd102
Oet Zjwame!!!
pi_70751271
Door de valpartijen van vandaag sprak Evans zijn manschappen moed in. Staf heeft het begrepen, en bleef overeind.
Net efkes anges
pi_70751531
Yukiya Arashiro heeft zich de laatste dagen zo in de kijker gereden dat hij zelfs voor microfoon moest komen bij Sporza.

Voor een eerstejaars renner in Europa spreekt hij nagenoeg vloeiend Frans viel me op. Buiten dat kwam hij ook over als een grappig, goed gemutst persoon. Wat dat betreft komt hij een stuk beter over dan Beppu die maar een beetje stotterde en nauwelijks Frans leek te kunnen (hij heeft nochtans een lange tijd in Frankrijk gewoond).

Yukiya scoort dag na dag publiciteit
  Moderator dinsdag 7 juli 2009 @ 19:32:38 #86
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_70751787
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:56 schreef Chiappucci het volgende:
Ducrot en Dijkstra zijn echt een paar ballen gehakt, ik had z'n naam al doorgestreept op m'n blaadje, blijkt ie helemaal niet uitgevallen te zijn.

Kuschynski deed het goed, sowieso deed de hele ploeg van Liquigas het goed, Aleksandr hoefde niet te lossen en bleef de hele tijd bij zijn ploegmakkers.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_70752490
Rui Alberto Faria Da Costa (nr 113) heeft zich vandaag weer staande gehouden tussen de grote jongens binnen Caisse D'Epargne.. Door de goede samenwerking binnen het team werd een erg goeie tijd gereden, zeker in vergelijking met de ITT in de proloog eerste etappe. Hij staat nu 42e op 3'06'' van Cancellara Heb helaas zelf geen beeld gezien van de ploeg, want ik was hard aan t werk en bij thuiskomst blijkt mijn mediaportal gefaald te hebben bij het opnemen... Dus als iemand nog iets kenmerkends weet te vertellen over mijn adoptieheld vandaag, spit it out!
Where facts are few, experts are many.
pi_70754017
William Bonnet was vandaag in het bezit met zijn ten seconds of fame!

Hij is weliswaar de berm in gereden, maar was daar razendsnel uit ontsnapt en reed luttele seconden later in de lens van de camera. Het commentaarduo van de NOS schonk nog enkele woorden aan deze man.
Bonnet was uiteraard niet uit op aandacht en probeerde het nog te verdelen met zijn medefalers die ook de bocht uitvlogen. Dezen konden jammer genoeg hun evenwicht niet bewaren en landden op het gras/hooi wat langs de kant lag. Als een ware veldrijder sloeg William zich door het slagveld, hij kon alleen niet meer bij zijn ploeggenoten aansluiten. Dat hebben ze gemerkt ook, ze kwamen vandaag niet verder dan de negentiende plaats! Jammer hoor.

Hopelijk slaapt William goed, hij belt vast nog even met maman Bonnet, en kan hij zich voldoende opladen voor de vlakke etappe van morgen. Hij wil zich zeker laten zien morgen!!

dinsdag 7 juli 2009 @ 20:21:28 #89
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_70754359
Danny Twittert tegenwoordig ook, en heeft nog zelfkennis in huis ook;
quote:
TheDPate: The team was amazing today. This guy... not so much.
Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  dinsdag 7 juli 2009 @ 20:51:29 #90
248074 Abdoe
Werkt met de ellebogen
pi_70756159
Net als Bandiera kon ook Daniele Righi helaas het tempo van zijn Lampre-ploeg niet meer aan op het eind. Toch een lichtpuntje: in het klassement is hij 4 plaatsen gestegen naar 171 en niet meer de laagst geklasseerde van zijn team, Furlan is nu de pispaal aan tafel.
pi_70760029
Agritubel heeft het vandaag redelijk rustig aangedaan, met hun 18e plek op ruim 4 minuten van winnaar Astana. Ze hebben natuurlijk de krachen gespaard en de schade beperkt gehouden, om straks bergop in Andorra flink huis te houden en iedereen zoek te rijden.

Voor de liefhebbers nog een actiefoto van Eduardo die zijn ploeg op sleeptouw neemt:
  dinsdag 7 juli 2009 @ 22:11:50 #92
127004 maril
Smeetsfan
pi_70760646
Let op!Roy gaat los komen.
Mart Smeets :"In alle drukte heb ik rust."
  dinsdag 7 juli 2009 @ 23:04:52 #93
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_70763086
Charles Wegelius

Charles heeft een kut tijdrit gehad door Evans ( ). Vooral de laatste kilometers dacht Evans dat ie koning was en reed in z'n eentje naar de streep toe. Domme Evans, want je moet toch echt met 5 man eindigen om een tijd te noteren.

Tijd dat Charles leider wordt, want met Evans wordt het niks

In de bergen gaat Charles knallen
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 8 juli 2009 @ 12:50:15 #94
246584 Ensaf
IK DACHT HET NIET.
pi_70775044

Koen heeft talloze fansites. Op één trof ik bovenstaande aan.

Hij wenst ons een gelukkig 2005.

Kijk, dat is nou op en top Koen hé.

Zo'n gewone jongen gebleven, niets is 'm te dol.

Hij denkt gewoon oprecht aan zijn fans.

Da's beter dan die steralure's van de Raborenners.

Ja, Koen is een sympathieke, olijke kerel.

Maar, toen zag ik dit op z'n Twitter:
quote:
Wat een baaldag. In een valpartij met 4 renners van onze ploeg zijn we mn kamergenootje Rooijakkers verloren. Ik ben niet gevallen gelukkig.
En ook dát is Koen hé!

Niet bang om zijn gevoelige kant te laten zien.

Let op mijn woorden mensen, Koen komt nog in het rijtje Rintje Ritsma, Marco van Basten en Pieter van de Hoogeband.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ
pi_70775066
Garmin is gisteren 2e geworden en naar mijn mening is dat geheel te danken aan Ryder Hesjedal .
Fair enough, Millar, Wiggins, Zabriskie en Vandevelde reden ook best aardig

Hesjedal staat nu dus per ongeluk 21ste

Vandaag moet hij maar rustig aan doen...
Float like a butterfly, sting like a bee.
  woensdag 8 juli 2009 @ 14:52:05 #96
3878 Vork
Manisch creatief
pi_70779941
Mijn adoptierenner wist gewoon dat ik niet zat te kijken, want tot nu toe heeft Juan Horrach nog niet veel opzienbarends gepresteerd. Hij heeft echter ook nog geen fouten gemaakt, wat gezien o.a. gisteren al redelijkerwijs als iets positiefs gezien zou kunnen worden. Dankzij zijn inspanningen werd Katusha toch mooi 6de in de ploegentijdrit van gisteren. Daar mag hij trots op zijn, ondanks dat hij het op het eind wel even heeft moeten laten lopen. Een echte knecht offert zich natuurlijk altijd op voor de kopmannen. Maar zijn dagen komen nog wel, er zit binnen zijn team nog genoeg talent om te ondersteunen

[ Bericht 10% gewijzigd door Vork op 08-07-2009 15:01:59 ]
  woensdag 8 juli 2009 @ 15:41:52 #97
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_70781789
-

[ Bericht 100% gewijzigd door gitaarsnaar op 08-07-2009 15:42:19 ]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  woensdag 8 juli 2009 @ 16:40:43 #98
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_70784008
Evgeni Petrov is nog niet in beeld geweest geloof ik
  woensdag 8 juli 2009 @ 17:38:51 #99
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70786005
Opnieuw niet in beeld Peter Velits.
87. VELITS Peter 187 TEAM MILRAM 4h 29' 42" + 00' 07"

Finisht wel gewoon in het peloton en klimt zelfs een paar plaatsen in het klassement naar de 85e plek.
Kom eens mee met de ontsnapping jongen

Geen idee overigens in welke waaier hij zat
pi_70786067
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 16:40 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Evgeni Petrov is nog niet in beeld geweest geloof ik
Dat lijkt me ook logisch, aangezien hij niet is gestart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')