abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70825362
Yauheni laat weten op zijn Twitter dat hij zijn 163ste plaats (+ 08' 14") van vandaag gaat verbeteren!
quote:
29 MINUT тому назад: Я иду выиграть завтра!
pi_70825757
Hoe gaat Bandiera de bergen verteren?
Dat is de vraag, ook lastig voor de Italiaan die vandaag na de eerste klimmetjes in een finale zich voor gerenommeerde klimmers wist te plaatsen, met voorsprong zelfs, op mannen als Karpets, Anton, Astarloza en Menchov.

Echterrrrr was dat wel al op plek 74 en wat was de reden van deze positie?
Hij hielp Ballan uit de ellende, in de hoop dat hij wel eens op zijn Ronde van Vlaanderens kon verrassen op dat slotkilmmetje, maar dit kostte wat kracht en zo eindigde Marco in fondo di Testa della Corsa.
Vedanta_veri: Ik vraag mij af waarom iedereen zo voor het verbod op pedofilie is maar niet op roken, beiden zijn dingen waar je anderen mee beschadigd. Maar goed, mensen die verslaafd zijn aan iets kunnen daar niet objectief over zijn.
pi_70826083
Arashiro is vandaag helaas op zes minuten binnen gekomen.
Dit heeft echter niets te maken met slechte benen, eerder slechte wegen. Hoe die Spanjaarden die wegen zo glad krijgen is een raadsel, misschien hebben ze raad gevraagd aan de Italianen.

Het feit blijft dat hij het slachtoffer was van een valpartij. Echter niet door zijn eigen toedoen!
Vlak voor hem gingen een paar mindere renners de fout in, toen was er niks meer aan te doen.

Arashiro zou nooit door zijn eigen stuurwerk onderuitgaan, hij was immers de enige van BBox die zich staande wist te houden tijdens het veldrijden in de ploegentijdrit.

Nu is het enkel afwachten of er niks beschadigt is. Morgen zal het voornamelijk aanklampen worden.
  donderdag 9 juli 2009 @ 21:29:57 #129
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_70828278
49ste..
Prima gedaan Vanotti.. Zeker na die domper van gister.
-
pi_70840961
Nah, ik weet niet wat m overkomen is, heb goed opgelet maar was me niets opgevallen van drijvende Caisse D'Epargne coureurs op het parcours. Toch is Rui Alberto Faria Da Costa (nr 113) pas als 140e over de streeep gekomen gister, op maar liefst 5'17''. Een flinke buiteling in het algemeen klassement is het gevolg, waardoor de portugeze talent van de eeuw nu op de 118 staat, op 8'23'' van de koploper. Heb nog geprobeerd te zoeken naar een oorzaak, maar zodra je Rui Costa en Barcelona in 1 zin tikt, komt er alleen maar nieuws over een of andere onbekende voetballer naar boven
Where facts are few, experts are many.
pi_70841597
Thierry Hupond heeft beloofd vandaag ten aanval te trekken, dus ik wacht in spanning af.
pi_70842612
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef Atreidez het volgende:
Nah, ik weet niet wat m overkomen is, heb goed opgelet maar was me niets opgevallen van drijvende Caisse D'Epargne coureurs op het parcours. Toch is Rui Alberto Faria Da Costa (nr 113) pas als 140e over de streeep gekomen gister, op maar liefst 5'17''. Een flinke buiteling in het algemeen klassement is het gevolg, waardoor de portugeze talent van de eeuw nu op de 118 staat, op 8'23'' van de koploper. Heb nog geprobeerd te zoeken naar een oorzaak, maar zodra je Rui Costa en Barcelona in 1 zin tikt, komt er alleen maar nieuws over een of andere onbekende voetballer naar boven
Rui Costa heeft gister een val zonder erg gehad.
pi_70843214
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 11:30 schreef Dpadnul het volgende:
Rui Costa heeft gister een val zonder erg gehad.
Ah gelukkig, das een hele geruststelling. Misschien wilde hij wel wat achterstand, zodat ze hem in een ontsnapping makkelijjker zouden laten lopen
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:12:50 #134
194695 franklop
Fran knock
pi_70844086
Bericht van de fan-site van Frederik Willems:
quote:
Frederik werd op 5 km van de finish gehinderd door één van de vele valpartijen. Zijn kopmannen zaten allemaal mee vooraan en Frederik besliste om geen onnodige risico's te nemen op het gladde wegdek. Hij voelt zich goed en wil in de komende ritten iets van zich laten zien. Frederik staat na de rit van vandaag in het algemeen klassement op de 58ste plaats op 4'42" van gele truidrager Cancellara
Goed vandaag heeft hij de slag gemist, maar hou je beeldscherm de komende dagen in de gaten!
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_70845002
Eindelijk actie van Brice, hij had het me al verteld dat vandaag zijn dag zal worden. Met op dit moment meer dan 13min voorsprong gaat Brice Feillu vandaag geschiedenis schrijven, in één van de langste ontsnappingen bereikt hij solo de finish in Andorre Arcalis
  vrijdag 10 juli 2009 @ 12:44:56 #136
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_70845169
Frohlinger mee in de vlucht
pi_70849337
Bingen Fernandez Bustinza staat zoals verwacht volkomen anoniem 104e in het klassement. Het enige wat hij heeft gedaan om op te vallen was vallen in de Menchov-bocht tijdens de TTT. Voor de rest past hij zijn talent om elke camera te ontwijken uitstekend toe.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  vrijdag 10 juli 2009 @ 14:53:08 #138
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70849440
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 14:49 schreef marcodej het volgende:
Bingen Fernandez Bustinza staat zoals verwacht volkomen anoniem 104e in het klassement. Het enige wat hij heeft gedaan om op te vallen was vallen in de Menchov-bocht tijdens de TTT. Voor de rest past hij zijn talent om elke camera te ontwijken uitstekend toe.
Dat was inderdaad een stom foutje van hem om in die bocht onderuit te gaan .

Mijn adoptierenner Dmitri Muravyev wordt door de heren Dijkstra en Ducrot consequent Murayev genoemd. Onze Kazakse vriend is het met deze uitspraak niet mee eens.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_70849539
Toen ik Jose Joaquin Rojas na de etappe van eergisteren aan de telefoon had, klonk hij alsof hij zich helemaal het leplazarus had gezopen om zijn zevende plek te vieren. Maar schijn bedroog blijkbaar, want gisteren was hij topfit, hetgeen resulteerde in, jawel, EEN PODIUMPLAATS .

Hij had zich voorgenomen te vlammen in zijn vaderland, en zo geschiedde: derde! Zijn ouders zijn buiten zichzelf van geluk, en Jose zelf maakt zich ook wel vrolijk:

Naar verluidt heeft zijn geboortedorp besloten dezelfde avond nog speciaal vanwege zijn prestatie een aangepaste versie van de stierenrennen in Pamplona te organiseren. Jongemannen renden door de nauwe straatjes voor een schuimbekkend wielerpeloton uit. Hiervan helaas nog geen foto's.
pi_70850071
15:11 En nog een keer Riblon
Riblon is ook als eerste boven op de Port del Comte.

Mijn mannetje !!!!!!!!!!!!!
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_70854270
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:39 schreef ElYefe het volgende:
Eindelijk actie van Brice, hij had het me al verteld dat vandaag zijn dag zal worden. Met op dit moment meer dan 13min voorsprong gaat Brice Feillu vandaag geschiedenis schrijven, in één van de langste ontsnappingen bereikt hij solo de finish in Andorre Arcalis
pi_70855315
1. FEILLU Brice 174 AGRITUBEL 6h 11' 31"
Door Maarten Ducrot omgedoopt tot 'De nieuwe Koning van Biafra' Wat een held En als bijkomende bonus mag Brice morgen ook de bolletjestrui aantrekken!

Hier is Brice bezig aan zijn laatste meters voor zijn historische overwinning!

En vervolgens komt hij hier juichend over de finish, in alle euforie vergeet hij z'n jasje dicht te doen, maar het is hem vergeven.
pi_70855336
Ik denk inderdaad dat Nocentini iets te bekend was.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 17:44:23 #144
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_70855350
31. VELITS Peter 187 TEAM MILRAM 6h 16' 02" + 04' 31"

Onze Peter klimt vrolijk met Ten Dam en Garate, Astarloza, Efimkin en LL Sanchez naar boven.
Goede etappe voor onze Peter die zelfs voor kopman Gerdemann eindigt.
Ik zeg maak hém kopman
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  Moderator vrijdag 10 juli 2009 @ 17:49:20 #145
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_70855499
77. KUSCHYNSKI Aleksandr 94 LIQUIGAS 6h 22' 34" + 11' 03"

Aleksandr probeerde het vandaag, maar hij kwam tekort tegen zijn 8 medevluchters, die blijkbaar beter konden klimmen. Toch tof dat hij het heeft geprobeerd.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_70855619
Hutarovich vloog als een bus over de finish! Een nipte 28 minuten achter Feillu geëindigd.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:01:00 #147
39333 Zelva
Fortunate observer of time
pi_70855870
Geschke zat mooi even in een kopgroep, maar vandaag was het toch niet zijn dagje. Hij moest al vroeg lossen, maar samen aankomen met Rui Costa is ook geen schande.
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 12:39 schreef ElYefe het volgende:
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:05:31 #148
211106 Ciolekfan
Olympische fan
pi_70855998
Frohlinger 3de vandaag, zzer mooie prestatie
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:06:51 #149
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_70856039
Felicitaties voor ElYefe! Het was vandaag een prima dag voor de adoptierenners. Wie weet morgen weer ?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_70856119
Gefeliciteerd voor Brice Ik had hem zelf ook nog willen adopteren, maar vond hem al aan de bekendere kant.
quote:
175. GONZALO RAMIREZ Eduardo 176 AGRITUBEL 6h 41' 22" + 29' 51
Ik denk dat mijn adoptierenner morgen een Ramussje gaat doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')