Ik ben er pas aan het einde in gerold, maar het leek me een interessant topic. Maar vertel eens, TS is een dikzak? Wat is de bron? Ik heb zin om te gniffelen, of zelfs lachen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef Shoef het volgende:
Nerds die hier hele dagen op Fok zitten, nooit buiten komen alleen voor werk en school, proberen zich hier maar leuk en popi te maken door andere mensen belachelijk te maken. Grote praatjes over ik neuk die en die maar ondertussen doen ze het waarschijnlijk alleen met hun opblaaspop. Getsie, echt hier zitten zoveel van die walchelijke ventjes.
Klacht: Nerds die nooit buiten komen, maar wel mensen lopen af te kraken terwijl zij dit enkel doen omdat ze super onzeker over zich zelf zijn en alleen over internet durven.
Aan de ene kant zou je denken van wel ja, je hoopt het eigenlijk.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:50 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Kom op dat was toch overduidelijk een troll of niet.
Als Miss Obesitas niet komt opdagen gaat het je bar weinig brengen, vrees ik.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:54 schreef Quir het volgende:
Geen flauw idee wat dit me gaat brengen, maar ik post hier even.
Oe Fleece-truienquote:Op zondag 5 juli 2009 16:52 schreef Kali-Mist1 het volgende:
Nerds houden van schaken heb ik uit betrouwbare bron vernomen.
Meestal compleet met fleece-trui en piekhaar wat wonderbaarlijk altijd hetzelfde zit zonder het gebruik van haarproducten...
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:54 schreef Quir het volgende:
Geen flauw idee wat dit me gaat brengen, maar ik post hier even.
Boh, op een dag als dit zelfs nog de lolbroek aan? Je knieholtes zullen wel klotsen, arme drommel.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:56 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Ah, je bent dus nog niet eens geslaagd.
Bijna-hbo-er. Dat dan.
Prachtig! ''Nee 10, nou goed?!''quote:Op zondag 5 juli 2009 16:57 schreef Beauregard het volgende:
Tijdens het wachten op de zeekoe in kwestie kunt u zich vermaken met onderstaande video:
Let op: dit beeldmateriaal is geenszins nieuw, maar dient ter aanwakkering van nostalgische gevoelens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |