Ja dat maat hem zo cool.quote:
Je loopt 56 seizoenen achterquote:Op zondag 5 juli 2009 15:56 schreef Devvie het volgende:
Kenny is echt dood, noob
cartman had toen zijn geest op gegeten
quote:Op zondag 5 juli 2009 16:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Kenny was in het begin een leuke gimmick. Dat onverstaanbaar zijn, in iedere aflevering dood gaan. Dat was toen nog een grappige toevoeging aan de absurde maar weinigbetekende verhaallijnen. Maar South Park heeft zich sterk ontwikkeld. Van een show die het puur van de shock-waarde moest hebben, is het gegaan naar briljant stukje politiek commentaar met goed ontwikkelde karakters. Die Kenny-onzin past daar niet meer bij.
Dit vat het perfect samenquote:Op zondag 5 juli 2009 16:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Kenny was in het begin een leuke gimmick. Dat onverstaanbaar zijn, in iedere aflevering dood gaan. Dat was toen nog een grappige toevoeging aan de absurde maar weinigbetekende verhaallijnen. Maar South Park heeft zich sterk ontwikkeld. Van een show die het puur van de shock-waarde moest hebben, is het gegaan naar briljant stukje politiek commentaar met goed ontwikkelde karakters. Die Kenny-onzin past daar niet meer bij.
Dit. Butters is ook altijd hetzelfde, maar hij krijgt opt einde huisarrestquote:Op zondag 5 juli 2009 16:02 schreef __Saviour__ het volgende:
quote:Op zondag 5 juli 2009 18:01 schreef Agiath het volgende:
Eens met TS.
Southpark was op zijn toppunt in seizoen 4,5,6. Nu is het ook wel leuk, maar echt niet meer zo geniaal als vroeger.
Precies.quote:Op zondag 5 juli 2009 16:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Zie je kenny echt niet of maak je een grap ?quote:Op zondag 5 juli 2009 15:55 schreef Canisfire het volgende:
Hij staat niet eens meer op elke dvd hoes. Die van Imaginary land is wel het top punt.
[ afbeelding ]
Terwijl helemaal in het begin toen Soutpark net kwam wie kende iedereen ?
Cartman en Kenny !
Iedereen zelfs mensen die de show nog nooit gezien hadden kende Kenny !
Ik zie hem anders niet hoorquote:Op zondag 5 juli 2009 19:18 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Zie je kenny echt niet of maak je een grap ?
Of toen Eric zich voordeed als zijn huisrobotquote:Op zondag 5 juli 2009 18:27 schreef Spougle het volgende:
Kenny was wel leuk altijd maar ik ben eigenlijk wel blij dat zijn plaats is ingenomen door Butters
[ afbeelding ]
Butters
Dat was geweldigquote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Of toen Eric zich voordeed als zijn huisrobot
A.W.E.S.O.M-O 2000quote:Op zondag 5 juli 2009 19:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Of toen Eric zich voordeed als zijn huisrobot
gaat het niet ofzo?quote:Op zondag 5 juli 2009 16:02 schreef __Saviour__ het volgende:
Misschien moet je gewoon accepteren dat je oppervlakkig bent.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef kthxbye het volgende:
[..]
gaat het niet ofzo?south park is juist achteruit gehold in kwaliteit. dat slappe gelul allemaal nu met al die verhaallijnen en zware muziek erachter... geef mij maar de oude episodes met al die kleine grapjes erin. ik heb alle afleveringen al meerdere malen gezien en kan de nieuwe vaak echt niet meer waarderen. eerste seizoenen waren echt veel beter. je vindt de "nieuwe" stem van Cartman zeker ook beter dan die uit seizoen 1 & 2.
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:22 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon accepteren dat je oppervlakkig bent.
quote:Beroep: Scholier
Daar kunnen andere series en netwerken een goed voorbeeld van nemenquote:Op zondag 5 juli 2009 22:12 schreef __Saviour__ het volgende:
en alles is gratis (en legaal!) te kijken op southparkstudios.com
hoe tof he
Hou snel op gast. South Park is tegenwoordig zoveel beter dan vroeger!quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef kthxbye het volgende:
[..]
gaat het niet ofzo?south park is juist achteruit gehold in kwaliteit. dat slappe gelul allemaal nu met al die verhaallijnen en zware muziek erachter... geef mij maar de oude episodes met al die kleine grapjes erin. ik heb alle afleveringen al meerdere malen gezien en kan de nieuwe vaak echt niet meer waarderen. eerste seizoenen waren echt veel beter. je vindt de "nieuwe" stem van Cartman zeker ook beter dan die uit seizoen 1 & 2.
Dan ben je duidelijk iemand die er pas halverwege ingerold is, niet iemand die vanaf het begin keek.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:24 schreef davako het volgende:
[..]
Hou snel op gast. South Park is tegenwoordig zoveel beter dan vroeger!
Ik heb elke aflevering meerdere keren gezien. In het begin was het leuk maar vaak onderbroeken humor en draaide bijna alles om hoe Kenny kon dood gaan. Tegenwoordig zijn er ook politieke kwesties in verwikkeld op een komische manier. Echt veel beter doordacht en uitgewerkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 16:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk iemand die er pas halverwege ingerold is, niet iemand die vanaf het begin keek.
Zeker.quote:Op zondag 5 juli 2009 22:55 schreef Seam het volgende:
[..]
Daar kunnen andere series en netwerken een goed voorbeeld van nemen
Wat vindt jij dan zoveel beter aan de vroegere South Park episodes wat jij mist in de nieuwe?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:18 schreef Agiath het volgende:
Pfff, dat zoveel mensen de huidige SP beter vinden dan de oudeDat had ik echt niet verwacht
Droge harde humor, minder vaak politieke boodschappen, gewoon aflevering die lekker nergens over gaan. Af en toe een leuke spoof naar het nieuws mag wel , maar de laatste tijd moet elke aflevering weer zo nodig ergens over gaan in de media, dat vind ik jammerquote:Op maandag 6 juli 2009 17:20 schreef davako het volgende:
[..]
Wat vindt jij dan zoveel beter aan de vroegere South Park episodes wat jij mist in de nieuwe?
quote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Thetallguy het volgende:
lu lu lu I've got some apples
lu lu lu you've got some too
Dat was zo'n lief liedjequote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Thetallguy het volgende:
lu lu lu I've got some apples
lu lu lu you've got some too
Dat dus. De nieuwe SP zijn gewoon niet echt grappig meer. Ze laten mij zelden maar meer lachen.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Droge harde humor, minder vaak politieke boodschappen, gewoon aflevering die lekker nergens over gaan. Af en toe een leuke spoof naar het nieuws mag wel , maar de laatste tijd moet elke aflevering weer zo nodig ergens over gaan in de media, dat vind ik jammer
Uhm, vind ik ook hoor. Betere stemmen, graphics, verhalen -imoquote:Op maandag 6 juli 2009 16:34 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan ben je duidelijk iemand die er pas halverwege ingerold is, niet iemand die vanaf het begin keek.
Dan geldt voor jou hetzelfde, ik kan me niet voorstellen dat je de huidige stemmen beter vindt dan vroeger als je vanaf het begin de originele stemmetjes gewend was. Ik snap ook niet waarom Trey die richting is op gegaan met Cartman.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 08:37 schreef Zith het volgende:
[..]
Uhm, vind ik ook hoor. Betere stemmen, graphics, verhalen -imo
Uhm nee, ik heb het wel vanaf het begin gekeken (weet nog dat ik me verheugde op het eerste seizoen die ergens in september 2000? voor het eerst op TV kwam). Natuurlijk was dat toen de bom, maar een paar maanden terug nog de eerste episode van het eerste seizoen gezien (cartman krijgt een anal probe), en tja, dat waren echt slechtere stemmen en een hoop gelach om scheten van vuur... Dat het klassiekers zijn, tuurlijk, en ik kan het ook in die zin waarderen - maar sinds seizoen 10 vind ik het gewoon een stuk leuker.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:27 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Dan geldt voor jou hetzelfde, ik kan me niet voorstellen dat je de huidige stemmen beter vindt dan vroeger als je vanaf het begin de originele stemmetjes gewend was. Ik snap ook niet waarom Trey die richting is op gegaan met Cartman.
En slechte animatie is juist precies wat South Park speciaal maakte, dat was onderdeel van de charme. Evenals de idiote verhalen.
Afleveringen als Underpants Gnomes, Merry Christmas Charlie Manson, Starvin' Marvin'; dat zijn allemaal klassiekers. Het is nog steeds leuk, maar het is een hele andere serie geworden helaas.
echt he? Ik dacht dat alle diehard fans, die alle afleveringen meerdere keren gezien hebben, de oudere veel meer waarderen. de mensen die ik ken in ieder geval wel.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:18 schreef Agiath het volgende:
Pfff, dat zoveel mensen de huidige SP beter vinden dan de oudeDat had ik echt niet verwacht
Tuurlijk die afleveringen die jij noemt zijn ook super. Vooral scott tenorman must die. Dat is naar mijn mening de beste SP aflevering ooit. Ik denk dat je het gewoon apart van elkaar moet bekijken. Seizoen 1-7 en 9/ 10 tot nu. Met dat de jaren verstrijken willen de makers wel eens wat anders en dat is naar mijn mening gelukt.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef kthxbye het volgende:
[..]
echt he? Ik dacht dat alle diehard fans, die alle afleveringen meerdere keren gezien hebben, de oudere veel meer waarderen. de mensen die ik ken in ieder geval wel.
ook zitten er nu nooit meer stukjes in zoals vroeger, geef me gelijken van bijv.:
dat optreden van die anti-smokers groep in Butt Out
die genetische experimenten van mephesto (4-assed monkey
"they took our jobs"!
dat die prehistoric ice man wakker wordt en ze hem niet verstaan terwijl hij gewoon engels spreekt, maar omdat ze denken dat hij 102049110 jaar oud is verstaan ze hem nieten dat ie opgesloten wordt in een kooi met de hele dag ace of base muziek
scott tenorman must die!! (zo geniaal ziek die cartman!)
etc. etc.
de oudere afleveringen kijk ik nog steeds graag. de kleine grapjes tussendoor, stukjes van 1 seconde die je keer op keer terugspoelt en kapot om gaat, die stemmetjes, niet steeds zo'n dramaverhaal met alles eromheen (muziek, graphics, plottwists, gedoe, het is gvd geen film!)
vanaf seizoen 10 is er bijna geen enkele (een paar uitzonderingen dan) aflevering de moeite waard om 2 keer te kijken.
Ja dit idd! Mooi dat je dat Butt-Out optreden erbij pakt ook, die kijk ik echt vaak terug en blijf soms nog plakken voor de rest van de aflevering;). Die politieke themas tegenwoordig vind ik echt geen ruk aan, echt alles wat ze nu nog doen is politiek commentaar leveren en parodieën op kutfilms maken. Ze moeten echt meer bullshit afleveringen maken ala die J-Lo aflevering en Jared has Aides ipv al die laffe moral lessons, dat politieke geneuzel gaat gewoon ten koste van de humor.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef kthxbye het volgende:
[..]
echt he? Ik dacht dat alle diehard fans, die alle afleveringen meerdere keren gezien hebben, de oudere veel meer waarderen. de mensen die ik ken in ieder geval wel.
ook zitten er nu nooit meer stukjes in zoals vroeger, geef me gelijken van bijv.:
"they took our jobs"!
dat die prehistoric ice man wakker wordt en ze hem niet verstaan terwijl hij gewoon engels spreekt, maar omdat ze denken dat hij 102049110 jaar oud is verstaan ze hem nieten dat ie opgesloten wordt in een kooi met de hele dag ace of base muziek
etc. etc.
de oudere afleveringen kijk ik nog steeds graag. de kleine grapjes tussendoor, stukjes van 1 seconde die je keer op keer terugspoelt en kapot om gaat, die stemmetjes, niet steeds zo'n dramaverhaal met alles eromheen (muziek, graphics, plottwists, gedoe, het is gvd geen film!)
vanaf seizoen 10 is er bijna geen enkele (een paar uitzonderingen dan) aflevering de moeite waard om 2 keer te kijken.
sowieso een mooie aflevering. Dat Timmy steeds een stijve krijgt en naar de hoeren gaat omdat hij anders niet op kan treden.quote:
Jared has Aides is ook gewoon een poltiek/sociaal onderwerp hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 02:18 schreef dumblecore het volgende:
[..]
Ja dit idd! Mooi dat je dat Butt-Out optreden erbij pakt ook, die kijk ik echt vaak terug en blijf soms nog plakken voor de rest van de aflevering;). Die politieke themas tegenwoordig vind ik echt geen ruk aan, echt alles wat ze nu nog doen is politiek commentaar leveren en parodieën op kutfilms maken. Ze moeten echt meer bullshit afleveringen maken ala die J-Lo aflevering en Jared has Aides ipv al die laffe moral lessons, dat politieke geneuzel gaat gewoon ten koste van de humor.
quote:Op zondag 5 juli 2009 20:22 schreef Jor_Dii het volgende:
Pas bij het lezen van dit topic realiseerde ik me dat ik Kenny helemaal niet zo mis in de serie
Zie jij hem wel dan?quote:Op zondag 5 juli 2009 19:18 schreef Jonkowise het volgende:
[..]
Zie je kenny echt niet of maak je een grap ?
Volgens mij heeft hij van wat hallicunogeens gesnoeptquote:
Die van gisterquote:Op woensdag 8 juli 2009 16:27 schreef J.Herrer het volgende:
Op CC zijn ze weer begonnen met seizoen 1
quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Cartman: If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!
Cartman: I would never let a woman kick my ass. If she tried something, I'd be like, HEY! You get your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!
Cartman heeft echt zo'n ziekelijke persoonlijkheidsstoring he. Stel je voor dat je zo iemand echt zou kennen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
Cartman: If some sissy chick tried to kick my ass I would say hey, missy, go knit me a sweater before I slap you in the face!
Cartman: I would never let a woman kick my ass. If she tried something, I'd be like, HEY! You get your bitch ass back in the kitchen and make me some pie!
Zijn allermooiste quote blijft toch wel dezequote:Op woensdag 8 juli 2009 19:10 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
![]()
Cartman heeft inderdaad hele goede uitspraken. Zoals bij South Park is gay, zijn bijna alle jongens Bruno-gay gekleedt en voeren discussies met elkaar zegt ene tegen Cartman: ' Your straight' en hij weer ' No your straight like a freeway'![]()
quote:Jewish Kid: Is anyone else having problems concentrating on this? I just can't seem to concentrate.
Cartman: Maybe we should send you to a concentration camp.
Super opmerkingquote:Op woensdag 8 juli 2009 19:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zijn allermooiste quote blijft toch wel deze![]()
[..]
quote:
Jewish Kid: Is anyone else having problems concentrating on this? I just can't seem to concentrate.
Cartman: Maybe we should send you to a concentration camp.
Of bij de aflevering van Cartoon Wars, " Kyle, at the end of the day.. YOU WILL SUCK MY BALLS!! "quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:32 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Zijn allermooiste quote blijft toch wel deze![]()
[..]
![]()
Of in Imaginationland 2e of 3e episode als Kyle in coma ligt op het einde.. wake up Kylezo fuckin droog
![]()
Die kwestie speelt toch tijdens imagination land?quote:Op woensdag 8 juli 2009 19:47 schreef MervinMinky het volgende:
[..]
Of bij de aflevering van Cartoon Wars, " Kyle, at the end of the day.. YOU WILL SUCK MY BALLS!! "
quote:Kyle: Wow, that's a lot of semen Cartman.
Eric Cartman: Yeah, I bought all that I could at this bank, and then I got the rest from this guy Ralph in an alley.
Stan: That's cool.
Eric Cartman: Yeah, and the sweet thing is; the stupid asshole didn't even charge me money for it. He just made me close my eyes and suck it out of a hose.
Zo eensquote:Op dinsdag 7 juli 2009 15:22 schreef kthxbye het volgende:
[..]
"they took our jobs"!
etc. etc.
Alleen als Wendy tegen hem sprak.quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:53 schreef fespo het volgende:
stan moest eerst toch altijd kotsen als er iemand tegen hem sprak ofzo
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:54 schreef swarmahoer het volgende:
http://www.southparkstudios.com/
was die al genoemd? alles terugkijken online
quote:Op donderdag 9 juli 2009 00:51 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zo eens![]()
Mijn favoriete aflevering blijft Fourth Grade
En dan vooral dat liedje van Carman http://www.southparkstudios.com/clips/104270![]()
En dat hele stukje van Mister Garrison "Im nog gay!"
Je kan me echt opvegen met die aflevering, en ik kan hem echt 100x kijken. Dat kan ik niet van de nieuwe zeggen helaas
Ook die ja, kenny gaat ook echt heel voorspelbaar dood bij 1 of andere reddingsactie, en dan stan of kyle zo van : "Well who didn't see that coming"quote:Op donderdag 9 juli 2009 17:57 schreef kthxbye het volgende:
[..]![]()
Is dat die aflevering waarin die 2 nerds ruzie maken over hoeveel Star Wars afleveringen er zijn en dat ze dan vet gay gaan vechten? En dat ie ene nerd later die andere uit zijn huis heeft getrapt omdat ze het niet eens konden worden over hoeveel afleveringen er waren?
![]()
-edit- hahaha na dat liedje dat craig zo gaat janken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |