Hebben route al eens gereden, ploegleider brult in het oor "rechtdoor!" terwijl ze rechtsaf moeten, af en toe staat er ergens een soort grensrechter te vlaggen.quote:
Of ze denken dat het niet klopt. HAHAHAHAHA!!quote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef Ambrosius het volgende:
En er hangen bordjes. Meestal zie je het ook wel aan het publiek. Verder hebben ze ook een road book (wat niet altijd klopt, maar goed).
In volgorde van moeilijk naar makkelijk: buiten categorie, 1e categorie, 2e categorie, 3e categorie en 4e categorie. Verschil wordt bepaald op basis van hoogte van de berg en stijgingspercentage.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:59 schreef Hartigan het volgende:
Hoe zit dat nu precies met die cols?
Wat is het verschil tussen een 1e categorie en een 4e categorie? Wat zijn de eisen voor een 2e categorie? Ik snap er geen zak van en kan er nergens iets over vinden.
Dat is het ook stiekem!quote:
Afkorting van een woord? Ja.quote:
Als ik afsnijden had getypt zou ik ook nog bedoeld kunnen hebben dat je door iemand afgesneden werd.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:48 schreef Barca het volgende:
Je mag hier wel woorden afkorten om je vraagt te stellen maar als je bedoelt of je mag afSNIJDEN (en niet afkorten, dat is iets anders): nee, dat is niet toegestaan. Tenzij er, zoals bij Lance A., sprake is van het vermijden van een valpartij.
Dat mag ook niet. Zo moet je bijv. in een massasprint je lijn houden.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:52 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Als ik afsnijden had getypt zou ik ook nog bedoeld kunnen hebben dat je door iemand afgesneden werd.
Nou, ik dacht toch aan iets anders. Daarbij, 't lijkt wel alsof hij een Belg is. (Hou het op een misverstand!) Die houden er ook van die rare woorden en zinnen op na. Een valpartij zonder erg bijvoorbeeld. 't Lijken wel kleuters die de Nederlandse taal niet machtig zijn.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:54 schreef Waaghals het volgende:
zo moeilijk is het toch niet om te begrijpen wat hij met afkorting bedoelde?
Als je niet van dunne mannetjes houdt moet je natuurlijk bij de sprinters zijn. Napolitano, Hushovd, Petacchi.quote:Op maandag 6 juli 2009 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben niet zo van de dunne, geschoren schijtende mannetjes
[..]
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar ik ben natuurlijk dan weer een dummy op dit gebied![]()
Nee, er zijn wel vage plannen geweest om het Grand Depart in Guadeloupe (ergens in het Caribisch gebied) te organiseren, maar het tijdsverschil en de logistieke operatie om het hele circus over te vliegen naar Frankrijk bleek onoverbrugbaar te zijn. Het verst waar de Tour is geweest, is denk ik Ierland.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:50 schreef Palmboom313 het volgende:
Is de tour wel eens door Afrika geweest of buiten Europa?
Dus daar ligt dan de lijn op basis waarvan de eindstand wordt opgemaakt? Maar da's wel zuur als je in de achtervolging zit en in die laatste drie km nog tien seconden goed maakt ofzo...quote:Op zondag 5 juli 2009 23:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat ze al in de laatste 3? km zaten. Na een x-aantal (3?) kilometers voor de meet vervalt het tijdsverschil.
Alleen bij calamiteiten (valpartij e.d.) in de laatste 3 km wordt gebruik gemaakt van de regel dat je geen tijd verliest. Tevens wordt dan de uitslag op de eindstreep (dus niet op 3KM van het eind) gezien als einduitslag, maar dan zonder tijdverschillen (behalve als je eerder uit het peloton bent weggevallen)quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus daar ligt dan de lijn op basis waarvan de eindstand wordt opgemaakt? Maar da's wel zuur als je in de achtervolging zit en in die laatste drie km nog tien seconden goed maakt ofzo...
Niet helemaal.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 10:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus daar ligt dan de lijn op basis waarvan de eindstand wordt opgemaakt? Maar da's wel zuur als je in de achtervolging zit en in die laatste drie km nog tien seconden goed maakt ofzo...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |