Omdat ze al in de laatste 3? km zaten. Na een x-aantal (3?) kilometers voor de meet vervalt het tijdsverschil.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:07 schreef Arn0 het volgende:
Boonen en anderen mistte vandaag een bocht, maar toch finishte ze op 0 seconden van de winnaar? Lijkt me vrij raar
Ah, zo zit dat. Nooit geweten, bedanktquote:Op zondag 5 juli 2009 23:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat ze al in de laatste 3? km zaten. Na een x-aantal (3?) kilometers voor de meet vervalt het tijdsverschil.
You 're welcome!quote:
In vlakke etappes is het inderdaad 3km voor het einde en als er oponthoud door een valpartij is geweest. Kan je het niet meer volhouden en waai je er alsnog af, of ligt er een flinke klim bergop in de laatste kilometer en je verliest tijd, dan telt dat natuurlijk wel gewoon.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:09 schreef Barca het volgende:
[..]
Omdat ze al in de laatste 3? km zaten. Na een x-aantal (3?) kilometers voor de meet vervalt het tijdsverschil.
Ja, tientallen keren zelfs, voor 1951 startte de Tour alleen in 1926 ergens anders (Evian).quote:Op maandag 6 juli 2009 01:17 schreef TLC het volgende:
Is Parijs ooit de start(!)plaats van de Tour de France geweest ?
Oh mooi hoor, dat wist ik niet, zo kom je nog eens wat te wetenquote:Op maandag 6 juli 2009 01:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, tientallen keren zelfs, voor 1951 startte de Tour alleen in 1926 ergens anders (Evian).
De laatste Tourstart in Paris was in 2003, bij het 100 jarig bestaan.
Of afstappen of in hun broek.quote:
Ben niet zo van de dunne, geschoren schijtende mannetjesquote:Op maandag 6 juli 2009 19:31 schreef wimderon het volgende:
[..]
Heb je al hunks ontdekt in het peloton?
quote:
Zie die toeschouwers ook kijkenquote:Op maandag 6 juli 2009 17:18 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar denk er dan een fiets bij...
Ik heb nog nooit diarree langs de benen van een wielrenner zien glijden.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:18 schreef marcodej het volgende:
[ afbeelding ]
Zoiets, maar denk er dan een fiets bij...
lijkt wel een verzoek!quote:Op maandag 6 juli 2009 22:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit diarree langs de benen van een wielrenner zien glijden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |