Kijk, zulke vadermansen moeten we hebben.quote:Op zondag 5 juli 2009 13:39 schreef Kleurdoos het volgende:vadermans wilde geen enkele naam die ik opnoemde..alleen Elin
hij keek eerst maar raar; zo van, huh zo groot is mijn badje toch niet, en zo koud maakt mama het water nooitquote:Op zondag 5 juli 2009 14:46 schreef Linda2205 het volgende:
leuke foto's noli! Dat truitje met die beer heb ik ook, in beige. Zeeman toch?
En JJ in het zwembad! Vondtie het leuk DJMO?
quote:Op zondag 5 juli 2009 21:15 schreef Brighteyes het volgende:Al die hele kleine mini's!
En die mooie bruine oogjes in de OP!
En die grotere kindjes al!
Grote broers en zussen zijn zoooo cute!
Hier is onze mini ook al zo groot aan het worden.
Mee helpen in de tuin, zomaar ineens liep hij met die houten planken te sjouwen, naar oma's voorbeeld.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dankjewel!! Maar nee nog geen last van, Twan is te druk met voetbal en zn vriendinnetje Britt, die al sinds de instroom groep 1 zijn vriendinnetje is, dikke mik tussen die twee.quote:Op zondag 5 juli 2009 23:33 schreef Noli. het volgende:
Twan en Lennon, mooie kerels heb je Diaan.![]()
Heb je nog geen hordes meisjes rond de deur voor Twan?![]()
Hee, Storm is van mij, he?!quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Spuug wat heb je toch een leuk en mooi gezinnetje
Vooral Storm
lijkt me sterk freecell, hij was afgelopen maandag 69 cm. ik weet niet hoelang l. was met zes maanden?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:19 schreef freecell het volgende:
Als ik JJ zo zie is hij volgens mij groter dan mijn hummeltje?
65quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
lijkt me sterk freecell, hij was afgelopen maandag 69 cm. ik weet niet hoelang l. was met zes maanden?
ik kom wel even naar pm toe, we gaan way off topic andersquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:02 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hee, Storm is van mij, he?!![]()
![]()
Poemojn, die krullen zijn duidelijk van mij, moet je dat nog vragen?![]()
![]()
Ik denk van mijn vaders kant, oma en haar dochters (en mijn nichten) hebben het ook.
ja het beest maakt ook hinnik en gallopeer geluidquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:31 schreef bixister het volgende:
Blabla, Dana is ook al zo'n hele dame. erg grappig dat minispeldje/strikje.(en een leuke knuffel heeft ze daar!)
doe nog eens een tessquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:04 schreef Vicky het volgende:
Joliewat isset toch een mooie meid!!
Lekker koppie heeft Jan
Kim in het Sprookjeshof!! Leuk!
Leuke foto's Suug! En Maria is echt een mooie meid!
veel oranjer is er niet volgens mij!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef freecell het volgende:
Graeme, wat een tof haaris het oranje ja?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:56 schreef bixister het volgende:
[..]
veel oranjer is er niet volgens mij!
Hij heeft gewoon schoenen aanquote:Op maandag 13 juli 2009 14:51 schreef tessie het volgende:
En ik voel me echt een hysterische nieuwe trotse mama, maar hier wéér een foto van GraemeIk vond hem zo stoer
![]()
[ afbeelding ]
ja hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:25 schreef freecell het volgende:
Tess
Het is wel echt een lekker ding hoor
Spekkiesquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Merel heeft elastiekenkeltjes![]()
En wat een blij hoofd!
vind je? zelf zie ik het niet zo hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Jemig de pemig wat lijkt JJ op zijn papa!!!![]()
Eensch!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij lijkt heel duidelijk op zijn huidige papa, niet op hoe die man er vroeger uit zag.
dat kan niet, die heb ik alquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef DJMO het volgende:
zelfs dan zie ik het niet zo![]()
ik zie hem gewoon als de meest knappe baby van het westelijk halfrond
Jaaa! Dat is leuk! Ik won een keer een hele grote Samson-hond bij de slager. Man wat voelde ik me toen stoerquote:Op vrijdag 17 juli 2009 21:46 schreef Luchtbel het volgende:
Oh Suus een prijs in de Hemawat moet dat leuk zijn voor een kind, zoiets winnen!!!
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:52 schreef Robertje het volgende:
Leuk jurkje
[ afbeelding ]
Kijkend naar een flesje
thanks, toevalstreffer heurquote:Op zaterdag 18 juli 2009 13:08 schreef Spuuglokje het volgende:
Ooooh wat een goeie foto Belana!Ik ben jaloers op je fotokunsten.
![]()
Nou moet ik huilenquote:
Ze staan al te wachten in de kastquote:Op zondag 19 juli 2009 16:36 schreef tessie het volgende:
LindaZo´n leuk idee he, dat jouw beeb straks ook die slofjes aan krijgt. Moet je wel ook hier foto´s plaatsen he
Nee, niet bepaaldquote:Op zondag 19 juli 2009 18:59 schreef mrien het volgende:
Kobus![]()
Jouw vloer is dus ook niet schoon meer FreecellWat wordt hij groot zeg!
Hij vond het vooral heel erg leuk, hij heft meer gespeeld dan gegetenquote:Op zondag 19 juli 2009 20:12 schreef Poppejans het volgende:
Leander, was het lekker vent?Aan die vorige foto's te zien, is hij echt een kloon van zn vader
Alleen het lange haar mist nog
Ook, maar aardappel en kip, daar gaat hij al naar gillen als hij het zietquote:Op zondag 19 juli 2009 20:40 schreef LovelyLady het volgende:
Is er ook een rammel smiley?
Kobus, Finn... gossie knapperds
Leander, lekkere smeerkees, pasta vind hij echt lekker he Freecell?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |