Hee, Storm is van mij, he?!quote:Op donderdag 9 juli 2009 07:43 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Spuug wat heb je toch een leuk en mooi gezinnetje
Vooral Storm
lijkt me sterk freecell, hij was afgelopen maandag 69 cm. ik weet niet hoelang l. was met zes maanden?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:19 schreef freecell het volgende:
Als ik JJ zo zie is hij volgens mij groter dan mijn hummeltje?
65quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
lijkt me sterk freecell, hij was afgelopen maandag 69 cm. ik weet niet hoelang l. was met zes maanden?
ik kom wel even naar pm toe, we gaan way off topic andersquote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:02 schreef Sugar het volgende:
[..]
Hee, Storm is van mij, he?!![]()
![]()
Poemojn, die krullen zijn duidelijk van mij, moet je dat nog vragen?![]()
![]()
Ik denk van mijn vaders kant, oma en haar dochters (en mijn nichten) hebben het ook.
ja het beest maakt ook hinnik en gallopeer geluidquote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:31 schreef bixister het volgende:
Blabla, Dana is ook al zo'n hele dame. erg grappig dat minispeldje/strikje.(en een leuke knuffel heeft ze daar!)
doe nog eens een tessquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:04 schreef Vicky het volgende:
Joliewat isset toch een mooie meid!!
Lekker koppie heeft Jan
Kim in het Sprookjeshof!! Leuk!
Leuke foto's Suug! En Maria is echt een mooie meid!
veel oranjer is er niet volgens mij!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:45 schreef freecell het volgende:
Graeme, wat een tof haaris het oranje ja?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:56 schreef bixister het volgende:
[..]
veel oranjer is er niet volgens mij!
Hij heeft gewoon schoenen aanquote:Op maandag 13 juli 2009 14:51 schreef tessie het volgende:
En ik voel me echt een hysterische nieuwe trotse mama, maar hier wéér een foto van GraemeIk vond hem zo stoer
![]()
[ afbeelding ]
ja hequote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:25 schreef freecell het volgende:
Tess
Het is wel echt een lekker ding hoor
Spekkiesquote:Op woensdag 15 juli 2009 10:46 schreef Deepfreeze het volgende:
Merel heeft elastiekenkeltjes![]()
En wat een blij hoofd!
vind je? zelf zie ik het niet zo hoorquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Jemig de pemig wat lijkt JJ op zijn papa!!!![]()
Eensch!quote:Op woensdag 15 juli 2009 12:44 schreef RockabeIIa het volgende:
Hij lijkt heel duidelijk op zijn huidige papa, niet op hoe die man er vroeger uit zag.
dat kan niet, die heb ik alquote:Op woensdag 15 juli 2009 12:46 schreef DJMO het volgende:
zelfs dan zie ik het niet zo![]()
ik zie hem gewoon als de meest knappe baby van het westelijk halfrond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |